Goedemorgen. Voel me net een oma-tje L Nek eigenlijk geen last meer van,maar mijn onderrug is vandaag minder vrolijk.
Lieve meiden,Oma is gegaan vannacht!!!!! Hieronder even verhaal wat ik gekopieerd heb van een ander forum!! Gisteravond nog bij oma geweest. Ze had Dormicum gekregen en nog wat maar weet de naam niet meer begint met de I geloof ik..... Dus ze was in diepe slaap toen we kwamen! Bijna een uur heerlijk met mijn zussie en nichtje bij haar gezeten,zo af en toe eens iemand die binnen kwam en weer ging.... Prikkels voor het hoesten gingen door,raar om te zien hoor,dan zit je echt van ok nu maar weer ademen...... Ze werd rond 21 uur wel onrustig,had om 18 uur Dormicum gehad dus ze zou om 22 uur weer krijgen..... Ze hadden besproken met de broers en zussen dat ze zouden wachten tot ze morgenochtend(vanochtend dus) wakker zou worden en zien hoe ze dan zou zijn anders weer Dormicum en dan in een diepere slaap tot ze zou overlijden.......... Op een gegeven moment weg gegaan en een kus op haar voorhoofd gegeven en 2x gezegd dat ze maar snel en lekker naar Opa moest gaan..... Tja zal ze mij gehoord hebben???? Vanmorgen om half 5 kreeg ik een sms van mijn mams dat Oma vannacht rond ong 03.10 u is overleden! Daar lig je dan in bed,een uur wakker en te malen en te woelen in bed,toch nog in slaap gevallen tot Jurre wakker werd rond half 7 en voor 7 uur echt niet meer wou! Haar Zus en Broer zitten al boven in de Hemel en Opa dan en ze had de namen genoemd van Zus en Broer en de eerste letter van mijn opa J zou dan toch al tussen 2 werelden hebben geleefd
mama Rianne, gecondoleerd meis. Voor oma is het fijn dat ze nu bij haar man is. Sterkte Eline, welkom en succes. Ga je een dieet volgen ? Que, netjes !
Welkom Eline, Succes met afvallen!! Ik ben er even paar dagen niet. Zie bovenstaande!! Tot ik mij weer goed en sterk genoeg voel kom ik hier terug!! Ja tuurlijk is het voor haar beter,iedereen had er vrede mee hoor alleen ja verdrietig ben je toch wel! Maar toch wel erg fijn om haar gister nog even gezien te hebben!!! Had mezelf dat niet vergeven denk ik!!
@Mama Rianne gecondoleerd! doe rustig aan ik denk aan je! @Eline WELKOM! Zeer zeker mag je meekletsen gezellig @Mamavesmee had je zoete of zoute popcorn? Calorieën tellen gaat goed gelukkig nog 500 gram en dan zit ik weer op 97.5 mijn laagste gewicht was een ruime kilo aangekomen met de vakantie haha. @Que super joh 1,2kg! @Kaatje vervelend is dat he de volgende dag na fysio gewoon paracetamol nemen helpt altijd wel. @Kimmetje hoef lief was je weegschaal vandaag? Ben al weer druk bezig geweest frietpan is weer helemaal schoon altijd veel werk maar wel weer lekker als het schoon is. Zaterdag komen onze liefste vrienden om de laatste dingen te regelen voor onze vakantie en dan eten we lekker frietjes. ontbijt 250 gram magere kwark (beetje veel maar moet op) 100 gram verse pruimen erdoor heen
Goedemorgen meiden! @Rianne: gecondoleerd meid, heel veel sterkte de komende tijd. @Eline: Welkom! @que: Netjes hoor @kaatje: vervelend! Al wel een lekker warme douche genomen? Daar ontspannen de spieren wat van. Gisteren een mac flurry gehad, m'n man kwam er mee aanzetten...en aangezien hij nog niet eten mocht en de kinderen ook een ijsje hadden was het zonde om hem te laten smelten...maar oh wat baal ik er weer van achteraf! Helemaal toen ik zag hoeveel kcl erin zat. Vandaag ontbeten met 3 cracottes met halvajam en een kop koffie. Straks fruit met de kinderen en vanmiddag zullen het denk ik ook cracottes gaan worden. Over het avond eten twijfel ik nog een beetje of chilli con carne of weer aadappels? Ben tot nu toe 3,1 kilo afgevallen,gisteren deed ik mijn pyama aan en kwam me vent me een compliment dat m'n buik al minder was geworden (ook echt mijn probleem gebied) super! Want hij zegt nooit iets om iemand tevreden te houden . Ga maar weer aan de poets, stofzuiger is kapot dus moet met de veger de vloer doen goed voor de kclg verbrandin. Hebben jullie ook het gevoel alsof er nooit een einde aan het huishouden komt?
Duik vanmiddag even onder de douche als Levi op bed ligt Lovely, ow mc flurry's zijn zo lekker ! maar helaas zoveel calorieën. Fijn he complimentjes van je man krijgen Geen last van. Als ik geen zin in he huishouden heb denk ik "morgen weer een dag"
@Lovely mcflurry's zijn zeker lekker! Ik heb er nog 1 in duitsland gegeten daar hadden ze die magnum nog en dan met brownie erin die was zo lekker! Gelukkig hebben ze die in Nederland niet haha. De rest van de mcflurry's geef ik gelukkig niks om. Hoeveel wil je eigenlijk afvallen?
@MamaRianne: Gecondoleerd met het verlies van je oma. Wel fijn dat je haar nog gezien hebt... @Eline1984: Welkom, en veel succes met afvallen! @Zustertje: Ben me vergeten te wegen, en heb mijn ontbijt al op, dus heeft niet zoveel zin meer haha Vanmiddag even naar het postkantoor, en verder eigenlijk weinig plannen voor vandaag. Een vriendinnetje komt straks heel even langs, en dan vanavond dus terrassen, ben zoooooooo nieuwsgierig. (Gelukkig nog niet zenuwachtig haha)
Goedenmorgen dames @mamarianne gecondoleerd heel veel sterkte, kracht en liefde voor de komende tijd toegewenst @kaatje at minder van je rug doe lekker rustig aan vandaag en misschien helpt een warme kruik ofzo! @eline meid welkom in dit opic! en succes met afvallen! elke methode wil je gaan gebruiken? @kimmetje dan morgen maar wege! en lekker een rustig dagje @hier de weegschaal was lief 83.1 (dus nog maar 300 gram zwaarder dan vorige week ook nog ivm ongi!) vandaag een minder dagje heb echt geen fut en voel me echt K** bah hopelijk voel ik me morgen beter!
Rianne.. Gecondoleerd. Kaatje..Balen van je rugpijn.. lekker kruikje maken? Zustertje.. Fijn dat het calorieentellen weer goed gaat.. Gezellig, morgen frietjes eten met vrienden! Lekker ontbijt had je! Dani.. de weegschaal is lief voor je.. Balen dat je je zo k*t vult. Dikke knuf! Kimmetje.. weer wat verkocht?! Anders even wat outfitjes showen voor vanavond?! Lovely.. Jammer van de MC Flurry, maar ik had hem ook niet kunnen weerstaan en al 3,1 kg er af.. WOW!!! En dat complimentje van je man is lief.. ***** De weegschaal was hier weer lief.. 72,9.. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met linera T: appeltje L: 2 boterhammen met kaas en vitalu cracker met linera T: 250 gram meloen & 100 gram ananas. A: 175 gram gebakken aardappels, 200 gram bloemkool en 100 gram spareribs. Zit ik op een totaal van rond de 1100..
@MamavEsmee: Ja inderdaad weer 2 dingetjes verkocht haha. Was net al een pas-sessie aan het houden maar ik weet het echt niet! Veel is te groot, moet dus ook weer op MP haha. En heb net een nieuw jurkje gekocht, maar vind ik nog wat tekenen, maar met een riem erom was het wel leuk, alleen de riem is was aan de grote kant.... Maar zal straks eens wat foto's maken
@kaatje en MvE thanks dames! kan ik wel gebruiken! pffff......vind het vreselijk hoe ik me voel maar moet ergens vandaan komen dus maar goed nadenen waarvan anders heeft vrindleif het straks weer te verduren! wat zijn jullie plannen voor vandaag??
Hoi dames, @Rianne, gecondoleerd meid. Wens jullie veel sterkte met het verlies van je oma en neem alle tijd. @Dani, dikke knuff meid en hoop dat je je gauw beter voelt. @Eline, welkom en succes met afvallen. Hier wordt het eten steeds minder, is natuurlijk niet de bedoeling maar meer krijg ik er gwn niet in anders word ik misselijk. Vanochtend bouillon en een appel genomen. De 2 dametjes zijn hier druk bezig met zingen/spelen en kattenkwaad uit halen haha.
Kim.. leuk, weer dingetjes verkocht.. Bij mij loopt het ook lekker door! Ben benieuwd naar de foto's! Dani.. Wat zijn jou plannen? HVJ.. je nichtje is nog bij jullie begrijp ik? Balen dat het eten even niet zo lekker gaat. Gewoon kleine porties. Dan krijg je vast voldoende binnen. ***** Hier vanmorgen even op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje. Prachtig kindje met veel haar. Ze was bij met het pakje wat ze had gekregen. Gelukkig! Oja, lekker op de fiets gegaan! Inmiddels hier alles al weer lekker gepoetst, gezogen.. De vaatwasser is uitgepakt en de was hangt buiten te drogen. Denk dat ik strakt lekker met een boek de tuin in ga.
ga zo lekker tekenen en wat lezen! vriendlief komt later thuis ivm vergadering daarna naar de winkel boodschappen doen en koken