@ MamavEsmee: Geniet lekker van je popcorn, daar geef ik dus niks om! (gelukkig, ook nog iets waar ik niet verzot op ben) Had het toen straks met een collega over wat wel allemaal lekker vinden hahaha... het hield niet op...
Mag ik me opnieuw aanmelden bij jullie? Ik ben weer opnieuw gestart met mijn dieet op 2 augustus. Ik moet alleen wel iets meer als 10 kilo kwijt.. Ik ben begonnen op 114 en toen blijven hangen op 104/105. Nu dus de draad weer opgepakt! Ik ben nu 10 dagen bezig en weeg nu 99.6! Eindelijk die 3 cijfers weg..eindelijk!! Ik ben zo happy.
Butterfly.. je hebt van die doosjes en daar zitten 3 zakjes popcorn in, 3 minuten in de magnetron en je hebt een grote bak popcorn ( 50 gram en zo'n 200 calorieen.. Channie.. Welkom! En wat goed dat je onder de 100 zit! Melanie.. Die lijst is bij mij ook heeeeeeeeel lang!
@channie welkom @kaatje heb je nog wat lekkers gepakt? hier schoonouders net weg die waren 2 uur gaan wandelen en darana naar hier hebben hier soep met broodje gegeten en nu vriendlief mee zodta hij de auto van zijn mams 5 dagen kan lenen omdat die van hem gemaakt word. ben benieuwd wat dat gaat kosten! ik ben nu serie aan het kijken en ga daarna naar bed! morgen op tijd op, huisje soppen, cakjes bakken, wraps voor maken en avondeten voor bereiden! morgen rond 16uur ga ik mijn petekindje halen die blijft hier slapen dus zal dan ERG weinig online zijn ga allemaal leuke dingen met haar doen heerlijk! morgen avond krijgen we 2 vriendne op bezoek en zaterdag overdag lekekr de stad in en dan savonds 8 vriendne op bezoek samen eten en singstarren dus zal dna ook weinig hier zijn! zal tussendoor even kijken en hopen dat jullie niet teveel kletsen
@ Channie: welkom en succes. En al onder de 100... goed gevoel geeft dat he @ MamavEsmee: Jij hebt altijd zo'n lekkere recepten. Nog ideen voor een magere aardappel ovenschotel?
Umh.. Rundergehakt rullen in de pan.. Prei, brocolli, witte kool, courgette oid.. Wat je maar lekker vind.. Dit samen roerbakken in een pan, flinke eetlepel kerrie er door.. Dan de aardappelpuree. Iets geraspte kaas er over.. Worstjes, wittebonen in tomatensaus en aardappelpuree is ook lekker. Rodekool, plakjes appel en dan puree, tartaartje er bij.
Wat ook lekker is: tuinbonen met hamblokjes en blokjes aardappel bakken in een pan.. Macaroni koken, groenten bakken in een pan, hamblokjes er door.. Zooitje door elkaar heen doen, in een ovenschaal.. plakken tomaat er op, wat geraspte kaas en dan nog 15 minuten in de oven.. Je kunt het heel makkelijk van de te voren maken en hoeft dan alleen nog even in de oven.
@ MamavEsmee: Tuinbonen heb ik nog nooit gegeten. Die koop ik in blik??? (sorry domme vraag misschien)... ik ga het beide zeker proberen! Jij hebt altijd zo'n goede ideeen!
Hey meiden, Allereerst bedankt voor jullie complimentjes en jullie medeleven, super lief!!! Het was echt super gezellig, heb een hele leuke avond gehad. Hij zag er goed verzorgd uit, leuke kleding (vind ik erg belangrijk!). Snap niet dat ik zolang getwijfeld heb om te gaan. Haha Jeetje, toch ben ik nu een beetje onzeker. Terwijl hij wel enkele keren heeft laten merken dat hij het ook leuk vond, en een vriendin van me kwam ook binnen, en daarna zei hij dat we een keer met z'n vieren moesten gaan stappen (met zijn beste vriend erbij, want dat was misschien wel iets voor haar). Maar ik stuurde hem net een sms, dat ik al thuis was. Bedankt hem voor de leuke avond, vond het erg gezellig met hem. En dat ik de volgende keer wel zijn kant op kom, en slaap lekker ofzoiets. Krijg ik terug: Oke trusten X Daar kan ik zooooooo onzeker over worden. Maarja hij zit nog in de auto, en moet er morgen heel vroeg uit. Als hij het niet gezellig vond waren we waarschijnlijk wel eerder thuis geweest toch? Sorry, ik ben echt zo'n gigantische muts met dit soort dingen! En heb nu mega honger, maar ik pak niks! Tot morgen meiden, slaap lekker!
Goedemorgen Dames, Ik heb niet bijgelezen sorry daarvoor. Vandaag niet op de weegschaal gestaan. Heb het vandaag druk druk druk. Deze ochtend kleine bij mijn moeder brengen. Het hele huisschoonmaken Strijken boodschappen doen Kleine weer ophalen Kraamkado kopen; luiertaart afmaken Eten voor vanavond klaar maken. Zo ik hoop het allemaal te kunnen doen vandaag. Hebben jullie nog plannen voor vandaag?? Fijne dag allemaal
Goedemorgen, Melanie86 wat ben jij veel al afgevallen zeg! Goed hoor! Hoe doe je het precies? Kimmetje23, ik weet even je achtergrond niet omdat ik zo erin spring maar ik neem aan dat je vrijgezel bent en nu een date met iemand gehad hebt. Ik denk dat hij het ook zeker wel leuk vond hoor. Mannen zijn altijd wat minder spraakzaam en vooral in smsjes en wie weet was die nog aan het rijden. Niet te druk maken hoor! Komt goed. Que dat is een flink lijstje! Suc6 haha. MamavanEsmee jij weet een hoop recepten hoor! Weet je misschien ook recepten waar alleen groente en vlees inzit? Dus geen aardappelen/rijst/pasta. Groetjes
Goedemorgen meiden, Hier lekker geslapen. De weegschaal was lief, 1 ons afgevallen haha. @Mel: Die laarzen heb ik bij van Arendonk gekocht, waren nu in de opruiming....Normaal 260 euro en nu 80, en ze vallen super groot want ik heb maat 40, maar volgens mij had 39 ook wel gepast! Ik ga even mijn ontbijtje opeten, en dan ga ik me maar eens aankleden! Vandaag weer werken na 5 vrije dagen, wordt weer wennen... Tot vanavond!
Goedemorgen Vanochtend 1 onsje eraf. Channie, welkom en succes ! Je bent al een mooi end op weg Dani, uiteindelijk nog een klein beetje yoghurt Je hebt een leuk weekend voor de boeg ! Veel plezier Kimmetje, leuke jongen en leuke avond dus. Kan me voorstellen dat je onzeker wordt van zo'n kort sms-je terug. Zou ik ook hebben hoor. Misschien is hij gewoon geen sms type ? Hoop dat je vandaag een lange lieve sms van hem krijgt
Nou hier dus zwaar saggo.......... Vanaf maandag niet meer gewogen en niet gesnoept, hard gesport en vanmorgen een halve kilo aangekomen !!!!!!!!!!!! Snap er echt niets van..... Vandaag een uitje met het team van werk dus verplicht zondigen(uiteten enzo)...nou dan schiet lekker op dan... Kom vanavond weer ff bijlezen. Vriendlief denkt dat het gewoon even met vocht te maken heeft of zo maar ik baal wel. Kijk dat je dan niet afvalt ok, maar AANKOMEN is dan echt voor mij zo'n domper dat ik nu het gevoel heb dat ik me vandaag helemaal vol ga vreten...nou ja ik zal proberen me in te houden. Hoop dat jullie me kunnen opbeuren
Hai meiden, Ik wil ook graag afvallen en zag dit topic toevallig dus ga ook lekker meelezen hierzo en posten natuurlijk Ik wil ook graag afvallen. Heb nog niet zozeer een aantal kilo's voor ogen, maar in ieder geval minimaal vijf kilo om mee te beginnen. Maar het is zzzzzzzzzzzzzoooooooooooo moeilijk!!! Vroeger WW gedaan en dan beviel wel, maar op de 1 of andere manier kan ik daar niet echt meer mee uit de voeten. Nu had ik een dieetschema van de sportschool gekregen, maar dat was gewoon echt niet vol te houden. Bijvoorbeeld na 3-en geen koolhydraten meer (geen enkele dag), ja dat lukt mij dus niet, helaas. Dus hier lekker meekletsen, nu gewoon een beetje op mijn eten letten en kijken of ik hier nog ideetjes opdoe. Veel liefs Petra