10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    @beschuitje: niet gaan "vreten" vandaag is zonde van al je werk. Het kan nu idd wat vocht zijn of omdat je zo hard gesport hebt. Volhouden meid!!!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, balen :( knuff. toch veel plezier vandaag
    Dikke kans dat er na het weekend opeens een kilo af is. Had ik een paar weken geleden ook.

Petra, welkom en succes

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

@petra welkom
    2kimmetje wat fijn dat je een leuke gezellige avond hebt gehad! hij zal wel zo een smsje hebben gestuurd omdat hij aan het rijden was! inmiddels lager smsje gekregen?

@weegschaal volgens mij is die kapot want woog vanmorgen 81.8 dus zou kilo zijn afgevallen ondanks dat ik gezondigd heb dus morgen nog maar eens kijken :p

hier al gepoetst, afwas gedaan en met d ehond geweest!
    nu met 1 oog atwt kijken (gister niet gedaan) en straks petekindje halen :D

jullie plannen?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga er vanuit dat je weegschaal gewoon klopt ;)

Hier beneden gestofd, gezogen, planten water, vaatwasser gedaan en het fornhuis schoongemaakt.
    Straks als Ferry er is een rondje lopen met de hond, en als Levi op bed ligt ( en Ferry nog thuis is ) even snel boodschappen doen voor het weekend.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Denk ook dat het vocht is.. Vandaag dus meer water drinken! Veel plezier met je uitje!;)

Kaatje.. Jij ook een druk dagje vandaag.. Wel makkelijk dat Ferry s'middags gewoon thuis is. Al weer een beetje bekomen van de schrik?

CHannie.. Je eet s'avonds koolhydraat arm begrijp ik? Witlof met ham en kaas uit de oven, kun je trouwens met heel veel groenten doen.. Stoofpotjes met bijv tomaat, bonen, stoofvlees.. Een lekkere omelet met veel groenten, ham/spek en kaas?

Kim.. Een leuke avond gehad zo te lezen! EN is er een klik? Gezoend??:D

Petra.. Welkom!

Dani.. Veel plezier met je petekindje.

De weegschaal was gewoon lief.. 72,9!

Vandaag een slaapdienst.. Straks komt mijn zusje met de kleine langs. Gezellig!

O: 1 boterham met linera en 1 beschuit met muisjes.
    T: 200 gram ananas.
    L: 2 boterhammen met 30+ kaas en een vitalu cracker met light jam.
    T: tros druiven.
    A: chiliconcarne..( heb een mager recepet van AH gehaald voor op het werk) :)
    T: Stukje fruit en wat chipjes..

Zit ik rond de 1300.. Kan dan dus nog lekker zondigen als ik wil!:p

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, ja bijgekomen van de schrik :)
    Lieve weegschaal ! Mooi menu

Mijn menu voor vandaag :
    O: 2 br brood 30+ kaas
    T: 1 koffie, 1 ontbijtkoek
    L: crusli met yoghurt
    T: 1 evergreen, 2 koffie
    A: aardappelen met witlof ham/kaas uit de oven met een speklapje
    S: 1 koffie

Weet niet zo goed hoe ik de witlof ect moet berekenen dus heb een schatting gemaakt.
    Kom op 1097 calorieën

7. Que

Que Niet meer actief

helaas het poetsen hier gaat hem niet worden. net weer met de kleine bij de HA geweest. Pff wordt er gek van. Volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis. Heb een hel van een nacht achter de rug. Kleine heeft heel veel moeite met poepen. dus vanacht troosten troosten en nog eens troosten. Hij werd vanmorgen wakker en het drama begon weer opnieuw.
    Heb hem dus maar niet bij mijn moeder gebracht. Nu ligt hij op bed te huilen. Dus ga maar weer troosten. T is zo zielig!!! wordt er zelf ook zo verdrietig van!!!!!!!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Que, ahh arm mannetje :(

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @que ach herm arm mannetje vind het zo zielig als kindjes wat hebben!een dikke knuffel!

@hier net wat vervelends gelezen op een hyves en hoop dta het niet waar is!
    de zus van mijn vader (mijn tante) heeft ja laatt hartaanval gehad en nu staat bij 1 van de kleinkinderen een foto van haar met de tekst i believed in you met een huilende smilie! dus meteen mijn ma gebeld of ze overleden is (dat zou gisteravond gebeurd moeten zijn dan) dus ben nu aan het wachtten op duidelijkheid! heb gister nog met haar gesmst in de middag alleen al de gedachte maakt me gek..........pffff......

10. Que

Que Niet meer actief

Jeetje Dani ik hoop idd dat het niet waar is!!!
    Sterkte met het afwachten!!!

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Dani hoop dat het niet waar is! Hopelijk wordt het snel duidelijk.
    Oohja ik ga er ook vanuit dat je weegschaal niet kapot is.

MamavEsmee ja idd ik probeer zoveel mogelijk koolhydraatarm te eten. Af en toe neem ik sochtends wel een ontbijtkoekje. Avond eten probeer ik ook zo mager mogelijk te houden dus geen varkensvlees of spek maar alleen vis/kip/rund.
    Omelet eet ik zeker 2x per week en vis ook. Witlof lust ik niet hahaha.

Kaatje ziet er goed uit toch.

Que beterschap met je zoontje! Is niet leuk als je kleintje pijn heeft..ik weet er alles van.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag meiden!

Zit te wachten tot de vloer droog is, dus kan mooi even reageren ;). Net gezogen en gedweild, was opgehangen, zal zo de wc's nog even schoonmaken. Dan is het huishouden weer aardig op de rails.
    Vanmorgen lekker met Esmee op de fiets weggeweest, kon eindelijk weer fietsen. Door de astma aanvallen was ik te benauwd om te fietsen. Even langs mijn moeder geweest omdat ik nog een paar dagen oppas nodig was dus is ook geregeld.

Plannen vanmiddag: ben even aan het opruimen in de schuur geweest, dus zal zo wat spulletjes in huis zetten wat ik nog vond.
    Verder met Esmee even wandelen, moet nog wat cadeautjes kopen namelijk. Dus we hebben nog wel een flinke middag voor de boeg. Ze ligt net op bed, dus tijd voor mezelf :).
    Vanavond lekker film kijken, mijn zusje had een film liggen die erg goed moest zijn, dus ze gaf hem mee. We zullen zien dus.

@Mamavesmee, je hebt altijd lekkere ideetjes voor recepten!
    Kom vaak wat tegen wat ik opschrijf, zo nu ook hahaha!!
    Dat macaroni prutje klinkt erg lekker ;).

@Dani, och tsjee, hoop dat het wat mee valt. Soms kun je hyves gekke dingen lezen inderdaad. Sterkte met afwachten.
    En een drukke dag voor de boeg las ik al, nou ja ..dag, druk weekeinde ;).

@Que, er is niet ergers dan wanneer je kindje zich niet lekker voelt. Kan me voorstellen dat je nu liever zelf bij hem bent. Met kinderen kun je nooit dingen plannen he. Als ik wat in plan, komt er namelijk nooit iets van en dan baal ik achteraf, dus plan gewoon niets meer haha. Sterkte, en hopen dat het mannetje zich snel beter voelt.

@Channie en Petra, welkom en sux6 met afvallen!!

@Kimmetje, zo, dus een leuke avond gehad! Zie je wel :p. Ik snap je onzekerheid, zou me ook onzeker voelen met zo'n kortaf smsje.
    Maar misschien maak je je wel druk om niets. Al wat van hem gehoord?

@Beschuitje, er is niets minder dan aankomen terwijl je zo goed je best doet. Ik snap helemaal dat je baalt! Maar je nu helemaal vol eten geeft je morgen nog een rotter gevoel. En om jezelf daar voor te behoeden..... kijk niet achterom maar zet gewoon door.
    De ene week is de andere week niet. Kom op meid!!!

En dan mijn dag:
    O: 2 boterhammen met magere leverpastei, glas yoghurtdrink.
    T: kersen thee en een appeltje, kopje koffie.
    L: 4 boterhammen, 2 keer beleg vlokken, cup a soupje.
    T: ?? denk optimel kwark.
    A: aviko aardappelschotel, sperziebonen, komkommersalade,gelderse schijf.
    T: thee met een koekje.
    T: bij de film wat lekkers....

Bij de film wat lekkers gaan denk ik snackjes worden.
    Dit weekeinden frituren we verder niet, en gisteravond had ik zoo'n zin in een snackje. We hebben de frituurpan niet aangezet, maar het ingepland voor vanavond. Omdat het vrijdag is.... door de weeks doen we dat nooit eigenlijk. We willen even een gezellige avond maken omdat ik morgen ook al de hele middag en avond weg ben ( vrijgezellenfeestje ). Dan gaan we ook zondigen :p! High tea en wokken :), en ook nog wat beweging.... buikdansen hahahaha!!
    Zie het al voor me, met mijn buik!!

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. jou menu ziet er ook goed uit zeg! Gelukkig de schrik weer te boven..

Dani.. jeetje wat een schrik, inmiddels meer duidelijkheid?

Channie.. Misschien kun je eens op de site van Dr Frank kijken, daar staan veel koolhydraatarme recepten op..

Que.. wat vervelend dat je kindje weer zoveel pijn heeft. Hopenlijk krijgt hij er iets voor.

Butterfly.. Lekker bezig geweest , maar met mate. Fijn dat je moeder nog wat uurtjes kon oppassen. Mooi menuutje vandaag. Snacks uit de frituur zijn jummie. Deden we eerder ieder weekend.:) Goh, gek he? Dat ik te zwaar was..;)

Hier een drukke ochtend gehad.. Voordat mijn zusje kwam even schoongemaakt, gestoft, het toilet en de woonkamer/keuken en gang gezogen.

Gezellig bijgekletst met mijn zusje, vrienden kwamen ook nog even een bakkie doen.

Mijn zusje is uiteindelijk nog blijven eten.. menu is iets aangepast.

t: trosje druiven
    l: 2 boterhammen met 1x 30+ kaas en een kopje tomatensoep.
    T: trosje druiven ( moeten op)

Zit dan nog erg laag.. zo'n 1300 incl fruit en chips vanavond en heb het avondeten ruim gerekend. Als ik op het werk nog trek krijg is er vast nog wel wat lekkers in de kast.:p

Voordat ik ga werken eerst nog even langs schoonpaps, die is jarig! Erwin en Esmee blijven daar vanmiddag!

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames

ik ben er weer en heb inmiddels meer duidelijkheid pffff..... maar geen goed nieuws! mijn tante ligt weer in het ziekenhuis ze had zuurstof tekort richting het hart en een bloeddruk van over de 200 die de artsen niet naar beneden krijgen ondanks de bloedverdunners en bloeddruk tabletten die ze al slikt! ligt nu op de hartbewaking en hikt tegen een 2 hartaanval aan! ze gaan ook de stent die ze heeft catetariseren (weet niet of het goed geschreven is)
    maar als ze die 2e hartaanval krijgt is de kans groot dat ze het niet overleefd!
    mijn tante stond te rillen en te ijsberen gister en voelt dat ze dood gaat echt heel vreemd maar we gaan zondagmiddag even op bezoek bij haar!wil haar ehct nog zien!

ondertussen even naar de zeeman geweest en 2 truitjes gekocht en met mijn mams nog even naar de markt voor fruit maar die zijn allemaal op vakantie dus helaas moet ik starsk maar even naar de c1000!
    over half uurtje komt vriendlief thuis en om 16uur mijn petekindje halen!

maar ben de hele tijd met mijn gedachte bij mijn tante!
    ben bang dta ik binnenkort een begrafenis heb en weet dat diot mijn vader niet ten goede gaat komen is nog de enige zus waar hij contact mee heeft) en ze hebben een super goede band pffff......waarom komt ook alles in 1 x???

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @channie ik weet het niet vind het erg veel voor wat ik heb gegeten deze week (zou 1 kilo zijn tegenover vorige week) en ben ook nog ongi dus wacht morgen even af

mijn menu tot nu toe:
    O: 2 crackers 1 met smeerkaas en 1 met kaas
    T: water
    L: danoontje en 1 cracker met pate
    T:water en redband smilie
    A: ??nog geen idee krijg 2 eters
    T: water en klein bakje chips

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dani, kan me voorstellen dat die onzekerheid je gek maakt,maar als ze overleden zou zijn zou je moeder toch al op de hoogte zijn lijkt mij voor het op hyves staat ?
    Klinkt niet best voor je tante L hoop dat ze haar bloeddruk naar beneden krijgen en de rest stabiel. Knuff

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, haha ja als je elk weekeinde s'avonds een snackje neemt :p. Het is wel erg lekker, helaas niet gezond.
    Wij doen het nooit, s'avonds de pan aan. Maar gisteren ineens zoooo'n zin in een kroketje! Maar niet gedaan gelukkig, dus nu doen we dat vanavond bij de film. Kan me er nu al op verheugen :).

Net gewandeld met Esmee en even cadeautjes gekocht. Is dat ook weer klaar.
    Net op tijd terug, want ik werd ineens zo vreselijk moe en kreeg ineens een vervelende steek in mijn zij. Voor mij een teken dat ik vanmiddag toch te actief ben gaan wandelen.
    Dus nu lekker een kopje thee en een bak optimel kwark even niets doen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd goed luisteren naar je lichaam. Nu rustig aan dus.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier niet zo'n goede dag. Qua eten hou ik me nog netjes aan mijn schema, maar zit nooit zo lekker in mijn vel rond mijn eisprong dus merk dat ik vandaag de motivatie niet heb om water te drinken. Zo nog maar even 2 glazen achterover gooien.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, Dat herken ik wel, hier laatste dagen ook amper water!
    Moet zeggen, vandaag extra thee gedronken, maar nog geen flesje water gehad :). Vanavond toch nog maar op zijn minst 1 flesje leeg drinken als me dat lukt.

En inderdaad, niets meer doen. Ga straks als Esmee op bed ligt lekker even in bad, maskertje, benen moeten maar weer eens behandeld worden ;). Even scrubben... hm, nu al zin in!
    En dan lekker op de bank hangen denk ik :).
    Vandaag genoeg gedaan, de rest komt morgen wel weer.

We hebben Aviko Hongaarse aardappelschotel gegeten!
    Heerlijk! Zou er bonen bij maken, maar manlief wilde geen groente. Ik heb dus samen met Esmee een schaaltje tomaat erbij genomen.
    En een raketijsje toe :D. Lekker!!!!

Deel Deze Pagina