10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hier witlof met ham/kaas en aardappelschijfjes uit de oven. kon de helft weggooien. Zonde. normaal schepten we 2x op. en nu dus maar één keer. wel 2 speklappen op, want Ferry wilde die van hem niet.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Leuke avond gehad dus gisteren! Zie je nou wel! ;) Als hij je niet leuk had gevonden was het niet zo laat geworden hoor, en meestal merk je dat ook wel aan een man ;)

@ Channie: Ik tel calorieën. Max 1300 kcal per dag. Meestal tussen 1100 en 1200. Ik plan mijn menu een dag van te voren op www.caloriechecker.nl verder probeer ik zo gevarieerd mogelijk te eten. En ik doe zo veel mogelijk te voet of met de fiets. Ik sport verder niet.

@ Beschuitje: Kan me voorstellen dat je enorm baalt dat je aangekomen bent. Maar waarschijnlijk is het vocht… goed water drinken meid. En zeker niet vandaag met de pet ernaar gooien, want dan baal je morgen nog meer! Knuf!

@ Petra: Welkom en succes met afvallen!

@ Que: Arm kind. Hoop dat ie snel minder last heeft. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van word. Knuf!

@ Dani: Dat klinkt niet best met je tante! Sterkte meid!

@ Butterfly: Geniet maar lekker vanavond van het lekkers. En morgen vrijgezellenfeest. Leuk!

Ik heb vandaag echt en K** dag! Pfff… Op het werk liep het allemaal niet. De baas liep te zeuren… ineens moest iedereen op tijd naar huis omdat de baas weg wilde (wij kunnen toch ook afsluiten??? Gebeurt zo vaak…) Maar ipv dat ze dat gedurende de dag zegt, dan kun je daar rekening mee houden. Nee dat word dan op het moment zelf gezegd. Er moest nog vanalles gedaan worden (wat niet kon wachten) net goed! :x

Ben nu 3 kwartier thuis en heb nu al zitten snaaien. Vriendlief ik niet thuis, dus kan mijn ei niet kwijt! Heb zo ontzettend veel zin in chocola.
    Heb net van ellende al het pak hagelslag gepakt… hoezo erg? Ik kan wel janken… :(

Vanmorgen 3 ons lichter dan gisteren. Deze week 4 ons afgevallen… tja… het is iets. (zit er morgen waarschijnlijk weer aan)

Mijn (oorspronkelijke) menu:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 kiwi

L: 3 meergranenboterhammen
    35 gram filet americain
    1 cup a soup tomaat

T: niks

A: lasagne

Dit was ongeveer 1200 kcal. Maar heb dus al (op het werk) 4 koekjes, en wat dropjes op. En sinds ik thuis ben ook al een graanreep en een handje hagelslag (ik schaam me dood:))… :x

Pfff… hoop dat vriendlief zo thuis komt.

Liefs

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, vervelend zo'n dag :( hoop dat je je straks weer wat beter voelt als je je ei bij je vriend gelegd hebt.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Melanie we kunnen elkaar de hand schudden ik heb gewoon 3 appelflappen op vandaag :$ Eet die dingen nooit omdat ik er niet van hou en nu moest ik ze ineens eten echt erg maar ja daarna giga aan de diarree gegaan :) (beetje teveel vet)

Net mijn avondeten op grote mok verse groentensoep hopelijk valt de weegschaal mee morgen ochtend:D

Weinig tijd vandaag om te kletsen gaan zo weg naar mijn schoonzusje en zwager. Morgen werken en dan komen onze vrienden en hun dochtertje en die blijven eten. Zondag morgen en avond ook weer werken:$:D Af en toe kom ik wel even gluren

Liefs

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow jee appelflappen kunnen idd erg verkeerd vallen als je ze niet regelmatig eet.

Hier is Ferry net naar zijn vader gegaan,dus verveel me. Normaal kijken we steeds series 'savonds. Zijn nu bezig met Army Wives. Heb vandaag Light chips gekocht ( verkopen ze nu ook van AH merk ) dus neem straks een schaaltje chips en ga programma gemist kijken ofzo

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Oh... appelflappen heerlijk! Ik moet die dingen alleen niet eten. Kan het nooit bij 1 laten... Hopelijk valt de schade morgen mee. Hier net om de dag compleet te maken ook nog een softijsje gehad. Nu ben ik er klaar mee...

Net even boodschappen gedaan voor morgenmiddag. 4 vrienden van ons komen (met daarbij 3 kinderen) morgen rond 12.00 uur. Dus die lunchen hier allemaal mee. Dus heb broodjes en beleg gehaald. Voor 's middags wat chips en zoute pepsels en voor de kids spekkies.

Vriendlief is nog steeds niet thuis. Hij heeft dit weekend weekenddienst. Dat wil zeggen dat hij het hele weekend telefonisch bereikbaar moet zijn en bij de computer in de buurt (aan huis gekluisterd dus) op vrijdagavond is het altijd heel druk, dus blijft hij altijd langer op het werk, omdat hij daar 3 beeldschermen heeft en dat werkt makkelijker, omdat hij heel veel programma's tegelijk open heeft staan. Meestal is hij rond half 8 wel thuis, maar nu nog niet. Ongezellig maarja... niks aan te doen. Is maar 3x per jaar.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Net nog sensatie gehad hier. Collega van mij belde me in paniek op, ze moest nog even iets ophalen op het werk en had de verkeerde code ingetoets (om het alarm eraf te halen) het alarm ging dus af. hahaha... druif! Uiteindelijk gelukt om de meldkamer te bellen. En het alarm er weer op gezet. Nu (hopelijk) alles weer goed... Ze was wel blij dat ik even kwam...

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dani melanie en iedereen die hem kan gebruiken knuf !!

hier gewerkt en gaan eten bij vrienden ! was zo leuk en lekker weer .. de BBQ ging aan heb me redelijk in kunnen houden maar heb al een uur het gevoel dat ik over moet geven .. brrr voel me niet zo lekker
    en dan kan niet want morgen gaan we naar de beekse bergen !!
    gewicht was super vanmorgen .. raar want ow ow wat heb ik het slecht gedaan van de week
    misschien was mijn lijf daar nu juist eens een keer aan toe

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, ow jee . Gelukkig kon je haar even uit de brand helpen.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaaaaaaa eindelijk mijn ei gevonden met de ovulatie testen !!
    ik ga uitloggen jullie weten wat ik ga doen:D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Have fun ;)

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Geniet ervan!!! :p

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Have Fun!:D

14. MamavEsmee

#4514 MamavEsmee, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2010
    Melanie.. Balen van je dag.. Morgen is er weer 1.. Vind het wel stoer van je dat je het gewoon even komt melden dat je hebt gesnaaid.. En hoe!!:p Haha.. Grappig verhaal betreft je collega!

Kaatje.. Speklappen zijn lekker.. Maar eet ze nooit.;)

Dani.. Gelukkig is ze nog niet overleden. Hopenlijk kunnen ze haar nog behandelen.

Butterfly.. Ja erg he? Elke weekend snaaien.. Daarbij zo'n 3-4 zakken chocopinda's en chips.. Geniet van het lekkers vanavond! Goed dat je luisterd naar je lichaam.. Lekker getut in bad?

Hier even illegaal vanaf het werk. We hebben een nieuwe client en hij is zo leuk om te begeleiden.. Echt nog een jochie.. Heb echt enorm gelachen vanavond.. Het is vrijdagavond maar iedereen is al naar zijn eigen toen.. Dus tijd om hier even te gluren.

Ik moest onverwachts op een andere groep werken en daar aten ze niet zo gezond..

Brocolli/tomaat schotel met gehakt en kaassaus..:$ Klein schepje genomen, daarbij gekookte aardappels en er was nog van alles voor sla dus een salade gemaakt.. Had ik toch een verantwoorde maaltijd. ;)'

Bij de koffie vanavond een biscuitje en nu straks lekker wat chipjes.:D

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Emma: hahaha... veel plezier!

@ MamavEsmee: Ik kan wel niet vertellen dat ik gesnaaid heb, maar dan leer ik er nooit van. Hopen dat de weegschaal morgen alsnog een beetje lief is. En dan morgen me proberen in te houden...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

17. MamavEsmee

Tot morgen meiden!:)

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Helaas niet gezoend, waarschijnlijk omdat een vriendin van me met haar vriendin net stond te betalen bij de parkeer automaat, en zijn auto daar vlakbij stond. Ook niet echt ideaal dat hun tegelijk naar huiis gingen met ons. Baalde er eigenlijk wel van maar ach, komt wel een keer.
    @Butterfly: Niks gehoord verder, maar ik weet ook dat hij niet zo van het smsen is (welke man wel maar goed), hij heeft me vandaag wel geaccepteerd op hyves, dus ben benieuwd.

Wordt vervolgd dus!
    Vandaag wel lekker gewerkt, dag ging snel voorbij gelukkig. Ben er alleen met mijn gedachten niet helemaal bij, geloof dat ik hem wel echt leuk vind. Ben benieuwd hoe het zal lopen...

@Mel: Hoop dat je je wat beter voelt! Ik heb achteraf ook altijd spijt als ik heb liggen snaaien. Hopelijk valt de schade morgen mee!

Ik duik mijn bedje in, morgen weer werken.......

19. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. 2 ons afgevallen.

Totaal afgevallen 1 kilo en 4 ons in 9 dagen. Nog 10 kilo te gaan.

Ga nu proberen schoon te maken. Kleine heeft vanacht rustig geslapen gelukkig!! Ik hoop dat hij rustig blijft al hoor ik wel de babyphoon aan en uit springen. Vanmiddag boodschappen doen en luiertaart inpakken die ik gemaakt heb.

Ik hoop dat jullie weegschaal ook lief is.
    Fijne dag allemaal!!

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland

Deel Deze Pagina