Hoi dames, @Dani, sterkte met je tante. @Annemie, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meid! @Emma, hopelijk een bevrucht eitje! Succes @Hier, gisteren nichtje terug gebracht naar haar moeder. Met moeder gaat het nog niet helemaal, met name mentaal maar ja dat is ook te verwachten want het is ook niet niks. Verder gisteren een brief gekregen met de afspraak bij de psycholoog. De kleine is aan het spelen/tv kijken, ik ga mijn huisje onder handen nemen en daarna lunchen. Laters dames! Vandaag: O: 2 stuks börek, glas appelsap T: trosje pitloze druiven L: 2 sneetjes bb met kaas, bouillon T: banaan, 1l water A: soep, salade
Hai meiden, Hier druk, druk, maar probeer wel een beetje mee te lezen. Ik ben nu begonnen met caloriechecker, maar nou staat daar wel dat je als vrouw 2000 kc mag, maar hoeveel moet je er minimaal nemen? Of wat is een goede verhouding, omdat je natuurlijk toch af wil vallen en volgens mij lukt dit niet met 2000 kc. Iemand enig idee?
Butterfly.. Valt i.d. mee naar het vreetfestijn van gisteren.. Veel plezier vandaag.. de collega die het rapportage systheem heeft bedacht heeft nu vakantie. Als ze er weer is zal ik het met haar overleggen ok? Kaatje.. Knap van Levi.. i.d. gewoon proberen! Esmee vanochtend bij Erwin ook zonder luier weggeweest. En droog gebleven! Melanie.. veel plezier vandaag en je menu ziet er heerlijk uit! Annemie.. mooi test meid! Zustertje.. Succes met je huishouden. ******* Hier de dienst er weer opzitten.. Inmiddels de keuken al weer opgeruimd, de was gevouwen en mijn werk/slaapspullen opgeruimd. Erwin had al stofgezogen.. Vanmiddag een paar boodschapjes halen en vanavond lekker filmpje kijken.
Om af te vallen moet je i.d. minder calorieen nemen.. Bij 1700 calorieen val ik niet af en kom ik niet bij.. Dat aantal calorieen ben ik dus nodig om mijn lijf voldoende brandstof te geven. Dit verschilt per persoon. Ik viel goed af wanneer ik zo'n 1200 calorieen at.. Zo'n kilo per week.
Huishouden is klaar heerlijk om met dit weer bezig te zijn. Arnold had heel de tuin gedaan en het hok met oudpapier en de containers opgeruimd en allemaal weggebracht naar het stort. Zo komen onze vrienden met hun schattige dochtertje (van 4 maanden oud) blijven tot vanavond mijn vriendin en ik gaan lijsten maken met wat we mee moeten nemen enz. En de mannen (zijn al van jongs af aan beste vrienden) gaan hotel zoeken voor overnachting en route uitstippelen. Vanavond lekker frietjes eten en lekker relaxen op de bank misschien nog een filmpje kijken of spelletje spelen. @Annemie Super gevoel he hopelijk mag alles goed blijven gaan. @Butterfly de weegschaal viel voor jou ook mee hier ook 1 ons zwaarder en we hadden 's avonds nog een mc kroket gehaald @Mamavesmee jij ook weer lekker thuis is het bij jullie ook lekker weer? Super dat Esmee zo goed droog blijft wel erg makkelijk denk ik zo zonder luiers scheelt ook weer veel geld! @Kimmetje leuke avond gehad? Gelukkig maar ben benieuwd of je binnenkort weer een afspraakje hebt. Woont hij in de buurt of niet? @Melanie fijne dag vandaag met je vrienden! En een lieve weegschaal houden zo! @Petra welkom (had ik volgens mij nog niet gezegd) en ik eet ongeveer 1200 calorieen per dag en val goed af! @Beschuitje jammer dat er niks af was maar zal zeker vocht zijn. Sport jij ook of niet?
HVJ..Prima menu meid.. Fijn dat de verwijzing voor de psycholoog binnen is. zustertje. het weer is hier heerlijk! Ruim 25 graden en veel zon. *** Ben verkouden, heb koppijn .. bah. Hoop niet dat ik ziek wordt. Ga zo eerst maar eens een ananas slachten.
mve, hoop niet dat je ziek wordt Hier 3 kwartier met Levi weggeweest, zonder luier en helemaal goed gegaan Gelukkig wilde hij vandaag wel slapen,want ik ben echt mega moe.
@Zuster, drukke plannen. @MvE, beterschap meid en hoop niet dat je het te pakken krijgt. @Kaatje, wat goed van Levi. Rust ze! @Hier, huisje opgeruimd. Straks nog alleen koken, maar voor nu ff liggen op de bank. @Nieuwelingen, welkom en succes met het afvallen.
zustertje ik sport elke avond een half uur op de hometrainer. Ik fiets dan zo'n 300 cal weg. Ik eet rond de 1300 cal en kom dan op 1000 uit na het sporten. Moet goed zijn Ach ik wacht nu wel weer een weekje met wegen...eerst maar weer eens goed verder en dan zien we wel. Ik wil ook te snel resultaat...
Hey meiden, Hier zijn de vrienden inmiddels weer naar huis. Was erg gezellig. Heb me best goed in kunnen houden maar niet helemaal. Vanmiddag bij de lunch ipv 1, 2 mini-krentenbolletjes gehad. En 2 handjes chips gehad. Had me voorgenomen om niks te nemen, maar 2 handjes is nog te overzien vind ik zelf. Kom nu op een totaal van 1368 kcal. Hoger dan normaal dus. Maar nog wel te doen. Wij gaan nog even naar de winkel.
Melanie, valt idd nog wel mee. Mijn menu : O : 2 br brood , filet, bekertje melk T: koffie, ontbijtkoek L: 2 br brood, 30+ kaas, mosterd en augurk T: koffie en evergreen A: Macaroni S: heb roomijs, aardbeien en een toefje slagroom Had veel macaroni over,dus eten het morgen weer. Misschien tussen de middag en dan 'savonds brood.
Kaatje.. Mooi menu, lekker he? Kaas met augurk en mosterd. Knap van Levi.. Esmee vanmiddag weer een ongelukje. Eigenschuld. Bij thuiskomst vergeten haar op het toilet te doen. Wel een hoop op het toilet gedaan! HVJ.. Lekker even op de bank gelegen? Melanie.. hardstikke netjes gedaan toch.. heeft de kipsaté gesmaakt? Beschuitje..Kwestie van even volhouden ben ik bang.. Lastig, I know! ***** Vanmiddag alvast de weekboodschappen gedaan.. Vanavond dus lekker frietjes. Verse friets per 100 gram slechts 134 calorieen. A: 250 gram friet met 2 kaasoeflee's en een bordje salade.. 675. Totaal vandaag 1232.. zit dus nog prima. Vanavond bij de thee een café noir.. En vanavond lekker wat chipjes!
Annemie meid van harte gefelcititeerd !!!! wouwwwwwww wat een prachtige test .. wat super !! hier gesloopt ben vandaag met tim en mijn ouders naar de beekse bergen geweest .. was super leuk ! echt mooie dierentuin en wat een weer lekker fout pizza van domino's laten komen maar kon hem niet op en man heeft boschebollen mee genomen voor zo .. ai ai maandag ga ik er weer streng tegenaan maar voor nu eens een keer genieten ! zag mooie resultaten ! mve beterschap en kimmetje lekker verliefd !! leuk leuk melanie netjes gedaan hoor vandaag kaatje lekker macaroni mmmmm hvj meis nog wat uit kunnen rusten ? all dikke knuf ik ga alvin en de chipmunks kijken !!
Melanie.. ja, heb echt genoten van de frietjes.. I love frietjes! Emma.. Leuke dag gehad vandaag zo te lezen.. geniet van al het lekkers meid! ******* Zo.. hier de was al weer opgehangen, nieuw wasje zit in de machine, de vaatwasser is weer leeg. Nu lekker thee en een café noir.. Net lekker een halfuurtje op de bank gelegen.. was moe en anders ben ik om 22.00 lui.. vind ik zo ongezellig op zaterdagavond.. Morgen nog een late dienst en dan lekker wat daagjes vrij!
hey meiden hier even tussendoor heb echt al die oagina's nog niet bijgelezen maar heb een druk weekend! kleine van mijn nicht gehad: cakjes gemaakt, ontbijt bij vriendlief op bed gebracht, gedanst, tekenfilms gekeken, friejes gegeten en ze heeft bij mij op de bank geslapen ehct lief! nu met 2 vrienden singstarr avond (andere 6 hebben vanmorgen afgezegd op laatste moment dus ehct balen) ga maar vandaag niet mijn menu neer zetten want die is echt slecht! ga morgen weer vol ertegen aan leuke dag gehad?? xxx
Hey meiden, Hier een slechte avond gehad. Vanavond bij mijn ouders op visite geweest. Daar een stuk appeltaart en wat chipjes en nootjes op... ik heb mijn eigen voorgenomen om vanaf morgen er een week ECHT streng tegenaan te gaan. In de hoop dat ik er dan weer wat beter in kom. Want nu werkt het even niet. Morgen dus een frisse start... zal vast mijn menu gaan plannen. Liefs