Kaatje.. Ben niet zo blij met mijn menu.. Baal echt van de chocomelk. En zo lekker was hij helemaal niet.. Gisteren at je toch friet?
Dat klopte ook niet helemaal. De kcal teller had 600kcal voor een broodje bapao gerekend, wat maar 250 hoort te zijn. Dus kom een stuk lager uit 1850 ofzo... Jouw menuutje ziet er ook prima uit. Jammer idd van de chocolademelk, maar ach... soms moet het kunnen hoor! Met mamapoes gaat alles weer goed gelukkig. De kleintjes groeien ook als kool!!! Zal zo eens proberen wat fotootjes te maken
hey meiden fijne papa dag allemaal ! wij zijn al bij opa en oma geweest en zo weer naar de andere toe heb een ieniemieniemienie stukje kwark taart op .. en dus een lichte lunch ! woog vanmorgen nog steeds 73 besef me net dat ik nu 10 kilo lichter ben dan toen ik zwanger werd van tim !! heb alle spullen netjes bewaard maar dat past niet meer haha nouja wie weet hoe lang het nog moet duren he en wat hebben alle papa's gekregen ??
@Mamavesmee Mijn vader kan heel veel zelf hij heeft het al bijna 17 jaar (in december) ik was nog maar 5 toen het gebeurde mijn broer 7 en mijn zusje was net een paar maanden oud. Gelukkig is mijn pa een heel positief mens die graag grapjes maakt enz en overal van geniet en het is geen zielig hoopje mens zeg maar. Gelukkig heeft mijn ma een super goede baan waardoor ze een groot vrijstaand huis hebben kunnen bouwen met een badkamer en slaapkamer beneden wonen ze nu bijna 7 jaar. Eerst woonden we in een rijtjes huis en daar kon mijn pa ook gewoon de trap op zou hij misschien nog wel kunnen maar ze wilden voordat hij het niet meer zou kunnen door ''ouderdom'' slaap en bad kamer beneden hebben. En het grootste wonder is nog wel dat ik een broertje van 13 jaar heb. Wij zijn uit de kerk naar mijn ouders gereden en daar onverwachts met zijn allen blijven eten. Ik heb 1 mini stukje pizza op een kom tomatensoep en 1 cracker met kaas. vanmorgen heb ik 2 broodjes op 1 met achterham en 1 met smeerleverworst. Straks moet ik nog een halve meloen opeten anders is die morgen slecht. Fijne dag allemaal!
Hoi Meiden, bedankt voor jullie lieve reactie's. gisteren was een zware dag. En daarna gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Dat ging redelijk makkelijk. Rose of wieske in de hand en nergens aan denken. Totdat we bij die verjaardag kwamen en de kapel ging spelen waar mijn vriend bij zit. Laat me... van ramses.... het eerste nummer van de crematie... Janken. niet normaal... maar goed het leven gaat door. vaderdag, we zijn net bij beide vaders geweest op het graf... voor mijn vriend de eerste vaderdag na het overlijden... is niet makkelijk. Het bloemstuk wat we hadden gegeven hebben we op verzoek van de nabestaande bij mijn vader neergezet... tja, wat moet ik verder nog zeggen... muziek is een uitlaatklep van ons beide. we gaan straks lekker met een paar vrienden naar een repetitie van een nieuwe kapel in het dorp... even lekker weg... ga morgen proberen alles bij te lezen en verder te reageren... kus...
goedenmiddag dames Aan alle paps een fijne vaderdag! wij hebben een druk, leuk weekend gehad en waren vandaag aan de late kant dus net bij mijn vader geweest en na 17uur naar mijn schoonvader. nu nog even naar winkelcentrum (daar is veteranendag) @alle duimers voor me Dank je wel ik hoop deze ronde dat het al raak is maarja ik heb geduld! ik heb nog niet alles teurg gelezen want jullie kletsen echt teveel! Hoe gaat het hier met iedereen?afvallen?weekend?werk? @annemie veel sterkte en een dikke knuffel
Zo meiden, ik zit aan mijn fruit. Een flinke schaal met banaan, peer, aardbei en kiwi. Kan het haast niet op hahaha. Heb een pakketje avond eten klaar gemaakt. 3 boterhammen, die beleg ik vanavond met kaas en komkommer en 1 met salami light, een activia yoghurtje en een schaaltje druiven. Ik hoop dat het lukt en dat ik niet in de verleiding kom om een wrap te komen. Daarom eet ik me nu stampvol fruit , een grote fles water mee in de auto. Voor later op de avond misschien nog een stukje koek of iets anders magers. Kom dan precies op 2000 kcal uit!! Mijn mannetje begon er weer over. Hij vond dat ik zulke slanke armen en schouders kreeg . En dat terwijl ik toch best veel eet, maar gewoon gezond. Voelt toch wel fijn dat hij het zegt . @Mamavesmee, we koken alleen in het weekeinde met z'n allen. Door de week krijgen veel bewoners van de maaltijdservice en een enkele koken zelf of met ondersteuning van de begeleiding. En wat betreft die chocomelk, als je echt niet lekker zit kun je altijd de pindakoek vervangen misschien? Voor fruit o.i.d? Ik ga zo mijn spullen in de auto zetten en naar mijn werk. Kom vanavond nog wel langs waaien denk ik. Kan op het werk veel doen, er is een stagiare bij vanavond, dus dat is super voor mijn laatste dienst voor de vakantie. Kan alles mooi afronden . Zo, mijn fruit is op... pffff!!! Fijne dag allemaal!!
Butterfly.. bij ons op het werk geen maaltijdservice.. Wij koken algemeen of clienten zelf. En de pindakoek is vervangen door een schaaltje aardbeien! Voor de grote van de koeke ( klein) en het aantal calorieen. Vond ik het niet waard. Straks op de rest reageren.. Nu eerst lekker wandelen!
mamavesmee. af en toe iets lekker moet kunnen toch, anders wordt het zo'n straf Had gister idd ovenfrites met sla Wij gaan nu naar svader .krijgt een weerstation
Hey meiden, Ik ben alweer thuis. Het was zo rustig dat ik eerder weg mocht vanmiddag, dus dat was wel lekker. Een erg leuke collega van entertainment, zei dat ik een smal toetje/gezicht kreeg. Leuk om te horen! Nu dus lekker 3 dagen vrij, morgen weer naar het postkantoor, en foto's ophalen en dan 's avonds met een vriendinnetje foto's plakken, gezellig! Dinsdag hebben we Leisuredag met ons hele team, en moeten we verzamelen op het werk, weet nog niet wat we gaan doen, dat is een verassing, sluiten daarna af met een BBQ, dus zal vast wel gezellig worden. Neem mijn fotocamera maar mee! En woensdag shoppen in Breda, gezellig!! Heb er nu al zin in.....
Moppie.. FIjn dat het met mamapoes goed gaat.. Ben benieuwd naar een foto van de kleintjes! Hoe voel jij je verder? Emma.. lekker kwarktaart gehad! Heerlijk vind ik dat.. Papa heeft hier een fietscomputer gehad en een zelfgemaakt schilderijtje van Esmee ( gemaakt op de PSZ).. erg leuk! Hoe is het met Tim? Wow.. 10 kilo lichter als toen je zwanger raakte .. hier 6 kilo.. Ben ik al erg blij mee! Ben in 8 jaar niet zo slank geweest! Zustertje.. Ben jij nog maar 22? Je komt veel ouder over.. Gezellige morgen/middag gehad bij je ouders. Hoe is de lounge set? Annemie.. Volgens mij is me even ontschoten wie er overleden is? Vanmiddag je zinnen even kunnen verzetten? Dani.. Hier gaat alles prima! Bij jou ook zo te lezen? Mamarianne.. En toch willen we een foto zien! Butterfly.. leuk toch die complimentjes van je man! Werkse meid vanavond en dan vakantie he?! Kaatje.. Id. moet af en toe iets lekkers kunnen maar ik had al chocomelk op en wil vanavond ook nog wat lekkers.. Je schoonpaps blij met zijn cadeau? Kimmetje.. Genoeg te doen tijdens je vrije dagen zo te lezen! **** Vanmiddag lekker gewandeld in het bos.. Wordt 1 van onze honden aangevallen door een andere.. We hadden de honden los ( los loop gebied).. Esmee helemaal overstuur. Die dacht dat de hond werd opgegeten! Het viel uiteindelijk allemaal mee.. Erwin heeft de hond een trap verkocht en toen droop hij af. Pfff dan heb je de schrik er goed inzitten hoor.. Vanmiddag dus ipv een pindakoek een schaaltje aardbeien en later nog een schaalte meloen gehad. Kom ik beter uit! De shoarma met broodjes en rauwkost waren heerlijk.. De was is gevouwen, bedden weer opgemaakt.. Nu relaxen. Ik ga eerst mijn menuutje voor morgen even maken.
@Mamavesmee dat is schrikken joh van die hond viel de schade mee? Ik ben net 23 jaar dus nog lekker jong Ik wordt meestal wel rond de 26 geschat maar komt denk ik ook dat ik al van mijn 16de jaar in de zorg werk en dat is gewoon erg verantwoordelijk. Mijn man is 4 jaar ouder dan mij die wordt over een paar maanden 27 jaar. Lounge set is erg mooi maar blijft in de verpakking tot de tuin helemaal gedaan is. Maar mijn oom en tante hadden het in de tuin staan dus konden het even uitproberen.
mamavanEsmee. ja hij was er blij mee,maar ben eerder weggegaan. was er een beetje klaar mee om me steeds te verantwoorden waarom ze hem niet mogen volproppen met chips en zoetigheid. Schrikken zeg van je hond. Daarom laat ik onze hond niet echt met een gerust hard los lopen ( zeker niet als ik alleen ben en Levi bij me heb ) gelukkig viel het allemaal mee en goed dat je man hem een trap verkocht heeft
Zustertje.. Jonge meid dus nog! En de zorg is i.d. verantwoordelijk werk. Hier ook al vanaf mijn 17e in de zorg. Erg lief van je oom en tante trouwens.
Kaatje.. Vervelend dat je eerder weg ben gegaan. Hier wordt gelukkig gevraagd of Esmee wat lekkers mag hebben. Als ik alleen ben met Esmee gaan we nooit naar het bos toen. Durf ik niet!
Hier gaat het dus zo ( even gekopieerd bij de sep. mama's) Net bij souders geweest,die blijkbaar vinden dat ik Levi uithonger. Waren daar om 16.00 uur, hij kwam net uit bed dus had een banaan mee genomen, die hij daar op heeft. Om 16.30 komt er chips op tafel, en zegt zwager tegen Levi "wil je ook een chipje". Heb daar natuurlijk nee op gezegt. Toen om 16.45 vroeg Levi om snijkoek, toen heb ik nee gezegt, omdat hij net een banaan op had en een uur later ging eten, zegt smoeder "rozijntjes dan?" ehh nee. Zegt svader tegen Levi "ja we laten je lekker verhongeren zodat je straks je avondeten eet :x was er klaar mee.Ben mijn spullen gaan pakken en met Levi naar huis gegaan.
Kaatje.. Wat vervelend om zo'n opmerking te horen te krijgen.. Hier krijgt Esmee s'middags ook niet zo veel omdat ze anders s'avonds slecht eet.. En wat zegt je vriend er van dan?
Die zei bij de chips en de eerste keer vragen op snijkoek ook nee, maar wat ik hier boven typte gebeurde toen hij op de wc zat. Maar hij is het wel met me eens hoor. Zeker omdat hij de laatste tijd zo knoeit met zijn avondeten.
hoi, ben ik weer kaatje: inderdaad wat een nare opmerking zeg. Gelijk heb je dat je eerder weg bent gegaan dan. Hoef je niet bewust tussen te gaan zitten dan he. En tja is idd rot dat mijn ex de moeite verder niet neemt, maar het is nu iig duidelijk. Liever met rust alleen dan met onrust proberen nog mijn ex er in te betrekken terwijl hij zelf niets onderneemt. mamavanesmee ja ik heb morgen de zitting bij de rechtbank voor de wsnp. Alles bij elkaar genomen was het idd een heftigere periode maar ik denk maar zo: ik heb een huis, een gezond kind, heb mijn baan en lieve familie. En ja, ondanks dat het soms betekent creatief te zijn red ik het wel gewoon hoor. Heb het eigenlijk best goed nog en ik hoop op morgen een blijde uitslag zodat ik dan weet dat ik er na 3 jr echt van af ben. -- Ik heb vandaag ook weer gezond gedaan O: yoghurt met creusli T: thee en biscuitje L: 2 boterhammen kaas en smeerkaas T: appel en soepstengel A: groentemix met aardappeltjes uit de oven bij mijn ouders en water en thee gedronken en 2x glaasje sap gezondig met 2 slokjes chocomelk van mijn zoontje die het me aanbood hahahaha dus ik hoop dat morgen die weegschaal weer lief is voor me. enne... meiden duimen jullie voor me mee morgen.... 10.00 uur (als mamarianne gaat trouwen) zit ik bij de rechter voor de WSNP. een belangrijke dag dus voor ons allebei Rianne.