Meiden ik kan jullie niet bijhouden haha! Hier gister lekker zelfgemaakte friet met snitzels op. Ik mag van mezelf 1 dag iets ieten wat ik heel lekker vind om het vol te kunnen houden. Weegschaal was lief! 98.5! Weer minder Yes!
Goedemorgen Dames, De weegschaal was voor mij niet zo lief vandaag. Ben 3 ons aangekomen. Ga deze week heel streng zijn voor mezelf. Kan iemand mij vertellen hoeveel calorieen je mag? Wil ook iemand voor mij uitrekenen hoeveel mijn dag menu is? O: Yogh. met musli en een handje rozijnen T: niets L: 2x brood 1x hagelslag (vruchtenhagel) 1x kaas (belegen) 1x melk T: 1x kaakje van verkade A: Sla met komkommer en een verseworst (sausijsen ding is dat volgens mij) T: niets Straks ga ik voor het eerst babyzwemmen met de kleine man en om 12 uur zijn 2de prikjes halen. Groetjes Que
@Annemie: Thanks! Hoofdpijn is gelukkig gezakt! @Stephanie24: Welkom, en heel veel succes met afvallen! @Mel: Wist niet dat er zo weinig calorieen in pannenkoeken zaten! Waren dat kant en klaren, of zelf gemaakt? Hier gaat het niet zo goed met de lijn. Een kilo aangekomen en ik zou echt niet weten waarvan. Kan al wel een paar dagen niet de wc, misschien ligt het ook daar aan. En wat m'n date betreft, ik krijg er echt geen hoogte van. Heb hem gister toch maar uit mezelf gesmst, hoewel ik eigenlijk op hem wou wachten maar goed. Kreeg wel vrij snel een reactie terug. Stuurde toen nog een sms, van fijn weekend nog en heb je trouwens ook msn? En daar heb ik dus helemaal niks meer op gehoord. Dus ik weet het ook niet meer. Ik snap het gewoon niet, hij zei dat ie het super gezellig vond donderdag, we hebben 3 uur zitten kletsen, hij heeft nog 2 biertjes genomen. Als je het niet leuk vind ga je toch ook niet 3 uur met iemand terassen? Dus ik laat het maar even zo. Heb besloten hem niks meer te sturen, moet maar vanuit hem komen. En als ik niks hoor, weet ik genoeg..... Voel me er best k*t over. Heb al zolang niemand meer leuk gevonden, en het leek met hem echt super goed te klikken, was erg enthousiast. Maar we zien wel hoe het verder loopt...
Goedemorgen Vanochtend 2 ons afgevallen. Nog 0.5 kg te gaan tot streefgewicht 1. Channie, jee weer afgevallen J Que, balen van die 3 ons L maar idd even streng en dan is het er zo weer af Ik zorg er zelf voor dat ik tussen de 1000 en 1200 calorieën zit Kimmetje, balen van het lijnen. Kan idd goed van het niet naar de wc toe kunnen. Misschien een ongi in aantocht ? Lastig met die jongen. Denk dat het wel goed is dat je eerst zelf gesmst hebt. Weet hij iig dat je hem leuk vind en nu is de beurt aan hem voor het contact.
Que balen van die 3 ons . Ik kan je niet helpen. Ik tel geen calorieén namelijk. Kimmetje23, lastig lijkt me dat als je geen hoogte van iemand krijgt. Ik hoop dat je alsnog snel duidelijkheid krijgt. Vooral omdat het al lang geleden is dat je iemand leuk vond. Kaatje85 jaaa weer afgevallen! Al 9kilo, ben maar trots op jezelf hoor! Nog maar een halve kilo en je hebt je eerste doel al! Goedzo! Zo lukt het wel als het maar een paar reacties zijn hahaha..
Goedemorgen dames @que je kan je calorieen uitrekeneingen via voedingcentrum.nl en ik zou rond de 1100/1200 calorieen eten per dag! @kaatje nog maar een beetje meid en je hebt je streef wat goed! i @hier ga deze week streng zijn hebben geen afspraken opstaan en komend weekend 1 verjaardag dus dta moet lukken! heb nog 3 weken vakantie en wil aan het eind onder de 80 kilo zitten! moet ook gaan kijken voor nieuwe weegschaal want hij is toch echt kapot! vanmorgen 3.5 kilo zwaarder en vriendlief ook dus dat is wel erg veel voor 1 dag dus ga ik straks even doen hopelijk geeft hij hetzeldfde gewicht aan als voorheen bij deaze! vriendlief is nu nog thuis vertrekt rond kwart voor 10 richting werk ik ga dan wat stofzuigen, dweilen, en met d ehond wandelen vanmiddag nog even boodschappen doen en de overbuurvrouw helpen met tent opzetten voor feest zaterdag! voor de rest geen plannen wat zijn jullie plannen vandaag?? mijn menu: O: 2 crackers met smeerkaas T: water en fruithapje L: 2 boterhammen (getoast) met kaas T: water A: gehakt, macaroni en veel groente T: water
channie.. af en toe posten mag ook hoor.. Que.. Jou calorieen uitrekenen is lastig aangezien ik niet weet hoeveel muesli etc je er door doet. Als je een klein kommetje yoghurt neemt met 2 eetlepels muesli en 1 eetlepel rozijntjes zit je denk ik rond de 200 calorieen.. ik zou hagelslag en volvette kaas vermijden.. En gaan voor 30+ of ander mager beleg.. Verse worst is prima maar de rundervariant is beter.. Toch zou ik gaan voor tussendoortjes in de vorm van fruit. Hopenliijk kun je er wat mee.. Kim.. Iritant als je geen hoogte kunt krijgen van de leuke jongen.. Kan je erg onzeker maken he? Komt wel goed hoor.. iemand gaat i.d. geen 3 uur terrassen terwijl hij een meid niet leuk vind.. je ouders veilig weer thuis. Balen van de weegschaal, maar dat komt wel weer goed. kaatje.. Goed zeg! En zag je weekmenu net in het nandere topic..Netjes hoor! **** Vanmorgen 72,6.. zelfde als gisteren. Doe ik het voor.. Extra koekje en bakje kwark met meloen gehad op het werk oja en gisteren naast de chips nog een minibounty.. Oeps! Vandaag een druk dagje.. Ga zo eerst hier even stofzuigen, heb al gesopt en daarna met de honden uit.. Dan al het speelgoed mee naar boven en wisselen met alles wat bovenstaat en alles weer uitzoeken en in de goede bakken doen.. Dan boven stofzuigen en mijn fiets naar de fietsenmaker. S'middags na Esmee haar slaapje naar de c1000 Mijn menu: O: 2 vitalu crackers met kipfilet en een kommetje yoghurt en koffie. T: appeltje L: 3 boterhammen 1 beleg met 30+ kaas en 1x light jam T: sinasappel of appel A: macaroni met paprika, ui, rundergehakt en rode saus. T: schaaltje chipjes Zit ik rond de 1400..
Goedemorgen meiden! @que: ik neem tussen de 1000 en 1200 kcl per dag. Ik hou een dagboek bij op voedingscentrum misschien een idee voor jou? @kimmetje: kan best komen hoor die kilo door niet naar de wc kunnen. Als ik jou was zou ik ook gewoon nu op zijn reactie wachten, je hebt tenslotte al een zet gedaan en nu is het aan hem. @kaatje: super! Hoeveel wil je daarna nog gaan afvallen? @dani: denk inderdaad een nieuwe weegschaal zou wat zijn zoveel aankomen in 1 dag! Mooi menu heb je. @mamavesmee: jij bent ook altijd zo'n lekker bezig bijtje! Mooi menu hoor! Ik ben wezen stappen het weekend en heb aardig wat alcohol gehad, maar gelukkig niks aangekomen! Menu vandaag: O: cracotte met kaas T: koffie 2 glazen water en een mandarijn L: 2 cracottes met kaas T: 2 glazen water en een stukje ontbijtkoek A: opscheplepel gebakken aardappels, flink wat salade en tilapiafilet met kruiden uit de oven. Heb nog niet gekeken hoeveel kcl het zijn, maar denk dat het wel goed zit. Zometeen aan de poets, kinderen zijn naar de opvang heb ik even de kans om alles grondig aan te pakken. Fijne dag iedereen!
Ik heb net even gekeken. Ik zou ongeveer op 900 cal. uitkomen. Pff moet ik dan nog meer eten. Jeetje nou dat zou ik niet kunnen hoor hihihihi
Goedemorgen. Gisteren pas laat thuis, dus eerder van het werk naar huis zat er dit keer niet in. Drukke dienst gehad, best wat dingen kunnen doen dus dat is altijd wel lekker. Mijn gewicht is wat hoger na dit weekeinde en daar baal ik best van. Heb namelijk op het vrijgezellenfeest alles genomen wat ik wilde nemen, was ook heerlijk. Gisteren ging het de hele dag wel goed, maar uit mijn dienst bij de MC Donalds 2 broodjes kroket gehaald, had zo'n trek, had er buikpijn van en had geen eten meer bij me. Weegschaal was wel iets liever dan gisteren. Dus vandaag even goed opletten! Ga ook even weer kcal tellen vandaag! @Kimmetje, balen dat je geen hoogte kunt krijgen! Ik zou het nu laten en kijken wat hij komende week gaat doen. Misschien vond hij het wel gezellig, maar zit er niet meer in voor hem. Je hebt nu laten merken dat je hem leuk vind, dus nu mag hij ook wel wat ondernemen toch? Plannen vandaag: Gisteren al de badkamer gedaan, en ook nog gezogen en gedweild, dus vandaag lekker rustig dagje . Beetje met de was bezig, beetje opruimen, vanmiddag na Esmee haar slaapje even een cadeautje kopen. We gaan vanavond op kraambezoek bij een neef van Harrold, die hebben een meisje gekregen. Verder ben ik ontzettend lui . Ga ook niet veel doen vandaag! Net lekker op de bank gehangen met Esmee, samen een schaaltje druiven gegeten. Vind ze zoooo lekker .
@butterfly ach meid als je mckroket maar heeft gesmaakt! voor een keer mag het ook bedoel je bent zwanger en alleen maar afvallen is ook niet goed voor je kindje!! lekker zo een lui dagje!geniet ervan en have fun bij kraambezoek! @kimmetje wat sneu dat hij zo onduidleijk is (het is en blijft een man he) ik zou deze week afwachtten of er nog een sms vanuit hem komt! misschien wil hij wel vrienden blijven of eerst een vriendschap beginnen en kijken waar dat eindigd! succes en maak je niet gek!
Ik zit nu op 75.5. 75 was mijn streefgewicht 1, en zou dan nog wel een kilo of 5 kwijt willen. Maar wil nu sowieso weer proberen de wii shape op te pakken om alles wat strakker te krijgen. Zie mooie menus voorbij komen ! Que, 900 is idd nog vrij laag. Merkte dat ik daar iig niet mee afviel omdat je lichaam zich dan in spaarstand zet. Misschien nog een schaaltje yoghurt of fruit ofzo extra nemen. Dani, balen van de weegschaal L Idd maar even een nieuwe halen Mve, je hebt het zeker druk.wat voor honden heb je ? Butterfly, ach als het je gesmaakt heeft ! Je moet geen honger hebben hoor met die kleine in je buik.
Goedemiddag meiden! @Que Hoeveel wil je afvallen? Of heb je nog geen idee? Ik eet rond de 1100/1200 calorieen per dag. Eet je geen aardappels? @Kimmetje balen joh snap goed dat je daardoor onzeker wordt! Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht! Die kg zal wel komen omdat je slecht naar de wc kan roosvice laxto helpt goed! @Kaatje bijna je eerste doel!!!! SUPER GOED JOH! Ga zo door @Channie welk dieet doen jij? en hoeveel wil je afvallen? @Dani hopelijk ligt het aan de weegschaal maar misschien hou je veel vocht vast? Kun je nog werken deze week? @Mamavesmee super joh 72.6 Moet je veel werken deze week? Ik niet super veel dinsdag,woensdag en donderdag morgen nog. @Lovely super dag je niks aangekomen bent ben je lekker wezen stappen? Poetse! @Butterfly eindelijk een rustige dag voor jou en houden zo he Waar blijft je buikfoto Ben zo benieuwd hoe groot hij al geworden is. Gelukkig dat de weegschaal weer wat liever is. MOet je deze week nog werken? Ik heb vanmorgen weer gewerkt was rond 10.45 al lekker klaar. Gisterenavond wat oud bloedverlies gehad (INNESTELING) Voor de rest weer giga last van mijn bloeddruk en moe (waren ook mijn vorige symptomen (achteraf had toen niet door dat het door een prille zwangerschap kwam) Pfff ben zo benieuwd of ik echt zwanger ben dan bestel ik woensdag testen en doe ik vrijdag morgen een test.... Maar ik ga er van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden uit zelfbescherming.
Hallo dames, Vandaag: O/L: kwart stukje stokbrood met kaas, glas melk T: halve perzik en een halve sinaasappel, water A: vispannetje, salade T: halve appel, halve banaan, water B: 45min BBB, 45min XCO, 15min gelopen Gisteren bij mams gegeten, en om 1u in bed gedoken. Vanochtend om 8u er weer uit richting de sportschool, de airco deed het niet dus het was moeizaam sporten waardoor je zuurstofgebrek had. De kleine net op bed gelegd en ik met de benen omhoog, verder geen plannen behalve heel misschien bij schoonzus eten vandaan. @Zustertje, ik hoop dat het raak is voor jullie. *duimt*
@zustertje spannend!! ik ga voor je duimen!! nou ze hebben nog niet gebeld maar heb genoeg op de planning staan dus vervelen doe ik me niet
@Zustertje, spannende week dus weer! Vergeet niet dat een eerste ongie na een miskraam altijd anders kan zijn dan je gewend bent. Maar ik hoop heel erg met je mee dat je zwanger bent! Laat je ook weer niet in je enthousiasme meeslepen, dan is de teleurstelling weer zo erg. Meid, ik duim voor je! Verder niet de hele week vrij helaas . Ik moet woensdag werken van 16.00 tot 20.00 uur, alleen blijf ik tot 22.00 dus heb dan 2 uurtjes om administratie te doen. Heb wat min uren opgebouwd en anders moet ik op een vrije dag naar het werk, en dat wil ik niet. En zaterdag moet ik werken van 09.00 tot 17.00 uur. Weekeinden zijn verder niet druk gelukkig. Och jaaaa, de buikfoto!!! Plaats hem vandaag nog!! Mijn erewoord . Moet zeggen dat het flink begint de groeien. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Heb me nog steeds rustig gehouden vandaag . Net wel even gezogen, Esmee is met een koekje op pad geweest dus dan weten jullie het wel. De kleine meid in mijn buik is de laatste week giga druk. Esmee voelde ik overdag eigenlijk niet, alleen s'avonds als ik in bed lag. Maar dit meisje voel ik de hele dag! Lag gisteren op bed en mijn hele buik bewoog, zo druk was ze in de weer. Krijg zo nu een dan ook een flinke trap. Zo de was even ophangen, heb de keuken wat schoongemaakt. Vanmiddag met Esmee wandelen, even een zak luiers naar de containers brengen, cadeautje kopen. Mijn dag: O: 2 volkoren beschuiten met jam, kopje thee ( 154 ) T: schaaltje druiven en een pakje liga milkbreak ( 260 ) L: 4 boterhammen, 2 gebakken eieren, raketijsje ( 598 ) T: 2 nectarines A: gekookte aardappelen, slavink, sperziebonen, komkommersalade. T: beschuit met muisjes ( denk ik ) Tot nu toe gegeten: HUH al 1012 kcal. Misschien toch beter ander beleg kunnen kiezen . Heb nog de helft over, nog 1000 kcal, moet goed komen.
@Butterfly ik heb mijn cyclus bijgehouden doormiddel van ovutesten moet dus redelijk kloppen. Maar ik ben gelukkig heel nuchter en hou er heel erg rekening mee dat ik gewoon ongesteld wordt hoor. Mooi menu heb je voor vdnaag! en je kan nog lekkers nemen ook haha. EN ik wacht met smart op je foto!