10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Jaa. BUIKFOTO!!!!

ik lekker thuis, Mijn vriend moet straks naar de dokter en hij heeft gelijk maar een dubbele afspraak gemaakt. Gezellig en ook leuk voor hem om er voor het eerst bij te zijn.

Vanmorgen gewerkt, zat me niet lekker en gelijk een gesprek met mijn leidinggevende aangevraagd. Alles verteld. Best moeilijk als je nog geen vast contract hebt maar dit is de situatie waarin we nu leven en ze moeten het er maar mee doen.

Alleen maar positieve reacties gehad op werk... mijn leidinggevende heeft ook aangegeven dat ik me geen zorgen moet maken en dat als alles goed gaat ik gewoon kan blijven werken. wel moeten we even kijken hoe we de toekomst willen gaan indelen wat werk betreft. Ook hoofd P&O en hoofd van de afdeling waren enthousiast en zeiden dat ik me geen zorgen hoef te maken. pfff. dat is echt een opluchting.

Heb van mijn leidinggevende een middag vrij gekregen... was toch heel rustig en konden we even genieten...

trouwens wel weer een ons afgevallen ondanks dat ik eet als ik het naar binnen krijg...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, super die positieve reacties !

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    ja he? kaatje

dat had ik echt niet verwacht. Ben zo blij dat ik gelijkl eerlijk ben geweest. De planning was om over een aantal weken nog met de buitendienst mee te gaan en dat hebben ze voor deze week al geregeld... Nu voel ik me nog goed... en met een dikke buik in overal en veiligheidsschoenen met helm op lopen??? zie je het voor je?? haha

Jij al bijna op je streef... super goed meid!

ik nog 1,8 kilo en dan ben ik om mijn eerste gewicht maar doe er nu niks meer aan. In de ochtend gaat eten wat moeilijker maar dat verspreid ik nu over de hele dag heen! helemaal goed!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb het bij Levi ook gelijk de dag na de test verteld op het werk, en maar goed ook, want heb van 6 tot 16 weken meerdere keren per dag mijn eten eruit gegooid, dus zou het toch kunnen kunnen verbergen.

5. Que

Que Niet meer actief

@Zustertje
    Aardappels neeeeeeeeeee bah. Die lust ik echt niet. Krijg al de kriebels al ik me moet bedenken dat ik die zou moeten eten. Bleg!!!!
    Ik wil nog 10 kilo afvallen. Dus ik heb nog wel een stuk te gaan, maar het gaat me lukken!!

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @annemie zie nu pas dat je zwanger bent Van harte gefeliciteerd!geniet van je zwangerschap!!

hier net terug van de winkel (boodschappen gedaan) nu even uitpakken en wat eten/drinken

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Fijn dat je ondanks het stappen en de drankjes niet bent aangekomen. Mooi menu vandaag. En ik moet toch wat te doen hebben he?!:D

Butterfly.. Niet zo erg dat je gewicht wat hoger is toch? ;)Wel lekker gewerkt gisteren? Ik had een vermoeiende dienst. Clienten zijn weer toe aan regelmaat en vaste begeleiders.. waren grenzen aan het zoeken en heb dan het idee dat ik de hele tijd aan het mopperen/zeuren ben.. De dienst wel goed kunnen afsluiten dus dat is wel fijn.. Heerlijk zo'n lui ochtendje! Lekker menuutje heb je zeg.. leuk dat je de kleine zo goed voelt.. Esmee was altijd erg druk.. Had soms het idee dat ze via de buikwand er uit wou zo bewegen dat ze deed.. Echt apart is dat.:)

Kaatje.. Ik merk nu naar 5 maanden dat mijn huid aan het strak worden is. Heeft ook zijn tijd nodig he? Wat heb jij snel je streef gehaald. Knap zeg! Wij hebben 2 shih tzu's!;)

Zustertje.. nee, heb alleen donderdag een late dienst.. jij nog 3 ochtenden, is wel te doen toch? je maakt het spannend!;)

HVJ.. je mag best wat meer eten als je zo intensief hebt gesport.

Annemie.. Fijn dat ze op je werk zo goed reageerden. Ze hebben waarschijnlijk wel ingecalculeerd dat een kinderwens er in zou zitten.

Zo.. ben blij dat ik eventjes zit. :) Best druk geweest vanochtend.. Esmee vond het prachtig dat al het speelgoed op een grote bult ging.. daarna alles uitgezocht. Ze kon goed helpen met speelgoed in de juiste bak leggen.

Het hele huis is weer lekker schoon.. De was hangt al weer boven te drogen..

Ga zo lekker een kopje koffie zetten..

Heb voor Esmee en mij de macaroni al klaar.. alleen voor Erwin nog even wat aardappels / groente koken en vlees braden.

Straks nog even de honden een plas laten doen en naar de supermarkt.. Wou op de fiets maar die is bij de fietsenmaker dus pak de auto maar.;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, ja is ook sneller gegaan als ik dacht.
    Mijn opa had een ook shih tzu. schattige hondjes.

Ik ga Levi even uit zijn kamer vissen want die is de boel aan het afbreken ipv aan het slapen.
    Even lekker samen druifjes eten

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Annemie, fijn zulk reactie's.

@MvE, bezig bijtje. Ik kan niet meer eten ivm misselijkheid.

@Hier, weer 300gr lichter. Nog 200gr en ik zit onder de 80 zone, joepie!

10. MamavEsmee

Kaatje..Ik had ook nooit gedacht dat ik 18 kilo zou kunnen afvallen en er af houden..;) Je wilt naar de 70 he? Lijkt mij ook wel wat.. maar ga er niet TE veel mijn best voor doen. Krijg nu ronde de 1500-1600 binnen en val toch nog zo'n 500 gram per week af.;) Wij hebben een zwart/witte shih tzu en een bruine met zwart baardje.:D

HVJ.. nog steeds misselijk? Wat vervelend..

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, vooral in de ochtend last van verders nauwelijks.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, even heerlijk met Esmee te fietsen geweest.
    We moesten nog een cadeautje halen voor vanavond.
    Had al een babyradio, en heb er een leuk roze vestje bij gekocht.
    Oh oh oh, wat hebben ze weer leuke najaarskleding voor baby's.
    Heb me gelukkig in kunnen houden, ik wil namelijk nog even wachten met inkopen doen aangezien ik in de winter uitgerekend ben.
    En dan hangen er nog meer leuke spullen ;).

Langs mijn moeder geweest, bakje koffie gedronken.
    Nu zo eerst mijn nectarines maar eens eten, want anders komt dat er niet meer van en daarna beginnen met koken!

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, dat mijn gewicht hoger is, is ook niet erg. Maar bleef zo mooi stabiel, maar stond vanmorgen op 90 kilo. En ik weet dat het komt omdat ik gewoon veel te lekker heb gegeten dit weekeinde. Alleen al te denken aan de high tea, al die cake en taart die ik gehad heb :). Het was even schrikken dat ik weer 90 woog. Al voorkom ik het niet om boven de 89 te komen denk ik, ben zwanger en ga de laatste maanden in waarin je het meest gaan aankomen. Ben gewoon al zo blij dat ik tot nu toe eigenlijk amper ben aangekomen. Het is heel vreemd zoveel in je buik te voelen, helemaal omdat ik dit niet herken van Esmee. Ik moest soms zo porren in mijn buik om een klein schopje te voelen.

@HVJ, de babykamer is qua verfen, behang plakken en meubels klaar. Alleen nog inrichten, lijstjes ophangen, gordijnen uitzoeken etc, dat moet allemaal nog. Zal wel foto maken van het resultaat tot nu toe. Maar wat naar joh, dat je nog steeds zo misselijk bent en weinig eten kunt binnen houden. Lijkt me erg vervelend.

@Annemie, kan me je onzekere gevoel wel voorstellen. Je hebt net een baan en die wil je wel graag houden. Je hoort het ook wel anders hoor, dat mensen er om die redenen gewoon uit moeten. Erg vervelend dan. Goed dat je eerlijk bent geweest, geeft voor jezelf nu vast meer rust.

Zo, fruit is op!
    Ga nu maar met het eten beginnen, boontjes punten, komkommersalade maken, aardappels vast schillen.
    Kunnen we mooi op tijd eten.

14. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hier een druk weekend gehad en jullie hebben zoveel gekletst dat het behoorlijk terug lezen is dus ik laat dat maar even, want moet zo al weer aan het eten beginnen.

Hier sinds zaterdag dus bezig met caloriechecker van het voedingscentrum en dit is echt mijn ding. SB was voor mij niets, omdat ik dan moet gaan leven volgens een voorgeschreven menu en dat kan ik niet en WW had ik vroeger gedaan maar ik kon het niet oppakken.

Op dinsdag is altijd mijn weegdag, dus ik ben benieuw morgenochtend. Moet mijzelf echt inhouden om niet eerder te wegen, maar ik hou het vol. In het verleden stond ik zo'n beetje drie keer per dag op de weegschaal en daar werd ik echt onzeker van. Dus ik moet het volhouden!!!

Tot nu toe gaat het goed met het tellen en valt het mij heel mee, dus spannend morgen.

Las wel even snel dat er iemand zwanger was, leuk hoor!!!

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ dani, Ja ben zwanger.... en genieten doen we zeker!
    @ Mamavesmee, Dat zal best wel dat ze dat hebben ingecalculeerd. Denk toch dat je dat automatisch doet als je een vrouw van bijna 30 aanneemt die nog geen kinderen heeft...
    @ petra, zeker leuk.. haha

@ hier, Net met vriendlief naar de dokter geweest. Hij heeft sinds een tijd hartkloppingen die alleen nog maar erger worden. afgelopen vrijdag al een hartfilmpje laten maken en bloed geprikt maar dat was allemaal goed.
    Hij is nu zelf tot de conclussie gekomen dat het waarschijnlijk stres is van zijn werk en het niet verwerkt hebben dat zijn vader is overleden (voor zover dat kan na nog geen jaar!)
    Hij mag nu een week thuis blijven van zijn werk... hoop dat hij een beetje de rust kan vinden.

Ook zelf naar de huisarts geweest. gelijk afspraak gemaakt voor 10 weken echo en dan bij 13 weken weer terug naar de eigen huisarts.. ben zo benieuwd......

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn dag:
    O: 2 volkoren beschuiten met jam, kopje thee ( 154 )
    T: schaaltje druiven en een pakje liga milkbreak ( 260 )
    L: 4 boterhammen, 2 gebakken eieren, raketijsje ( 598 )
    T: 2 nectarines, kopje koffie ( 69 )
    A: gekookte aardappelen, slavink, appelmoes, komkommersalade, slasaus. ( 500 )
    T: beschuit met muisjes ( denk ik )

Zo, mijn dag blijft vandaag goed gaan!
    Na de lunch zat ik op 1000 kcal, dus nu ongeveer 1569 kcal.
    Denk dus dat we aan de beschuit met muisjes gaan, en dan kan ik vanavond nog wel iets nemen. Weet alleen nog niet wat!
    Zal de boel even opruimen, snel omkleden, en dan half 8 weg!

Tot vanavond!!

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    pffff......ik heb echt de hele dag al honger!!!! dus net al macaroni gegeten (vriendlief komt pas omhalf 8 thuis is me te laat)
    maar blijf honger houden dus dnek zo nog bakje yoghurt ofzo.......wat vult echt goed? voor lange tijd?
    heb ook al 2.5 liter water op maar vult niet nu bah....ga morgen eens bellen naar zh hoe dat kan!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, ja op zich wil ik wel naar de 70. heb toch hier en daar nog vet zitten. maar moet ook gewoon meer gaan bewegen

Annemie, ik heb ook last ( gehad ) van hartkloppingen. Ook filmpje ect. en24 uur met zo'n kastje gelopen. Werd hier ook op stress gegooid. Heb toen een tijdje van die valdispert tabletjes geslikt en hielp hier erg goed

19. MamavEsmee

HVJ.. Hopenlijk wordt de misselijkheid snel minder en kun je s'ochtends ook weer lekker wat nemen.

Butterfly.. Mooi menu vandaag! En lekker even weggeweest met Esmee, hier was het weer echt triest.;) Bakkaboe heeft leuk spul.. donkerpaars etc.. zo schattig. Helaas loopt dat maar tot maat 86:( Snap best wel dat je baalt van de weegschaal morgen vast al weer beter.;)

Annemie.. gelukkig lijkt er niets ernstigs.. hier ook regelmatig steken op de borst en een drukkend gevoel.. kan me soms ook zo druk maken om de domste dingen..:) Leuk, met 10 weken de eerste echo!

Dani86.. Als je echt nog honger hebt zou ik gewoon 2 boterhammen pakken. Maar kun jij na 2,5 liter water nog eten dan? Met een maagbandje kun je toch maar kleine hoeveelheden eten en drinken tot je nemen?

Kaatje.. Ik zou ook best willen sporten oid.. De PSZ begint volgende week maandag weer. Maar dat is maar 2 uurtjes en om dan naar de sportschool heen te vliegen, douchen en Esmee weer ophalen zie ik ook niet zitten.;)

Melanie.. Hoe is je dag gegaan?

Hier het eten ook weer op.. was lekker.. Ik eet niet zo vaak macaroni omdat ik het altijd voor mij alleen moet maken. Esmee eet 2 happen en dan is het klaar.;)

De keuken is weer schoon, de vaatwasser draait.. Heerlijk!

Vanavond dom tv kijken en een beetje op het forum neuzen..

Als het morgen een beetje mooi weer is wil ik op de fiets naar mijn moeder maar de berichten zijn niet zo goed.:( Dacht een beetje bewegen is wel goed voor mij.. Mijn fiets heeft zijn beurtje gehad dus kan er weer tegen aan.:D

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden .

hier weer een drukke tijd voor de boeg .. werken en we gaan weer verbouwen ! jaja de dakkapel komt volgede week
    heb er vanmiddag nog een ff flink duidelijk gemaakt dat afspraken afspaken zijn en ben zooooo boos geweest !
    maar is dus opgelost
    ben nog bij mijn ouders geweest en straks lekker ff niks doen
    ben zo moe

dkke knuf voor all ik lees netjes mee maar overal op reageren lukt gewoon niet

zustertje ik duim duim duim voor je !

Deel Deze Pagina