Hey meiden, @ Channie: Slim dat je 1 dag lekkers mag eten om het vol te houden. Fijn dat er weer wat af was! @ Que: Je kunt op www.caloriechecker.nl alles invoeren. De website geeft dan vanzelf aan hoeveel calorieën overal in zitten. En hoeveel je calorieën je mag verschilt per persoon. De meesten vallen hier goed af bij ongeveer 1200 kcal. @ Kim: Ik had omas pannenkoeken (mix waar nog melk en eieren aan toegevoegd moeten worden) van dr oetker. Per 100 gram is het 165 kcal. Niet heel weinig, maar ik heb er de rest van de dag rekening mee gehouden. Dan kan het heel goed. En ik zat er echt vol van. Balen dat die jongen niks meer heeft laten horen. Misschien komt dat nog. Snap dat je baalt! Maarja je kunt het niet afdwingen natuurlijk. @ Kaatje: Super meid. Weer wat eraf. Streefgewicht komt nu echt in zicht. @ MamavEsmee: Lekker drukke dag gehad vandaag. Lekker menu heb je weer! Mijn dag is heel goed gedaan. Veel verleidingen moeten weerstaan op het werk. 2x taart!!! (en een collega had chips zitten eten! (???) dus dat rook ik natuurlijk de rest van de dag ) maar ik heb niks genomen Hoop voor je dat het morgen mooi weer is (en voor mezelf ook) maar de voorspellingen zijn helaas anders. @ Lovely: Fijn dat je niks aangekomen bent @ Butterfly: Balen dat je na het weekend aangekomen bent. Maar waarschijnlijk ben je met een paar dagen netjes eten weer wat kwijt. Fijn dat je in ieder geval hebt genoten. @ Zustertje: Ik duim voor je dat het weer raak is meid! @ Annemie: Fijn van de positieve reacties op het werk. Kan me voorstellen dat het spannend is als je geen vast contract hebt. Fijn dat je je in ieder geval daarover geen zorgen hoeft te maken. @ Petra: Fijn dat dit dieet goed voor je werkt. Duim voor je voor een lieve weegschaal morgen. Hier vandaag de dag goed doorgekomen. Het was een dag met vele verleidingen op het werk. We hebben momenteel van allerlei fabrikanten potten vol met snoep staan een collega had van het weekend de verjaardag van haar dochter gevierd en had gebak over, dus had ze meegenomen. Werd dus s morgens en s middags gebak gegeten. Verder had een collega vanmiddag een zak chips open getrokken (van die lekker stinkers doritos paprika) dus die heb ik de rest van de dag geroken. Maar ik heb alles kunnen weerstaan. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu meerzaden crackers 10 gram linera smeerpate 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker A: 150 gram bistro aardappels uit de oven 1 schaaltje sla met komkommer, ananas en een beetje dressing 1 rundervink Totaal van 1120 kcal. Kan ik straks als ik zin krijg in iets nog wat pakken. Raketje ofzo Vanmorgen trouwens 4 ons lichter dan gisteren. 91,9 kg. Liefs
@ Emma: Jeetje, weer verbouwen... je hebt het er maar druk mee. Maar het word vast weer heel mooi! Veel succes!
Mijn menu is veranderd! Het is macaroni geworden...kreeg de diepvries la niet open...en had geen sterke man in de buurt helaas. Had vandaag weer op de weegschaal gestaan en ben deze week 2,4 kilo afgevallen.Ben de eerste 5 kwijt! Denk dat het nu ook langzamer gaat.
Ik ben jaloers op jou...wat eet jij ? Ik was vanmorgen weer een halve kilo zwaarder terwijl ik ECHT niet zondig...baal..ga nu maar even op de hometrainer maar heb totaal geen zin. Heb echt zo 'n gevoel van waar doe ik het voor
top dat je weer bent afgevallen melanie ! en jajajaja we gaan maar door ... maar dit wordt het laatste hoor ! het geld is op en dan is het wel goed geweest ook .. de dakkapel komt er op en de kamer verbouwen we later wel als ik ooit zwanger ben .. loveley netjes hoor meid en mmm macaronie !!
Mve, hoop hier deze week gebeld te worden door de psz. Je moet idd een sport hebben die tussendoor kan. Bv hardlopen ofzo maar dat gaan mijn knieën niet leuk vinden. Hou het dus maar even op de wii shape. Wilde deze zomer gaan skaten,maar is nog niet echt best weer nu. Melanie, super van je dat je al dat lekkers hebt laten staan op het werk !
Net nog lekker een cracker met (heel dun) pindakaas gehad. Collega had vanmiddag pindakaas op brood. Dat rook zo lekker, dat ik de hele dag zin heb gehad in een boterham met pindakaas (je kunt maar ergens zin in hebben he )... Ik had nog calorieen over dus lekker nog een crackertje met pindakaas gehad. Kom nu op een totaal van 1166 kcal. Nu mag ik niks meer.
Kaatje.. Hardlopen is niet echt iets voor mij, zou wel naar de sportschool willen maar overdag wordt niet wat en in de avond.. ben al regelmatig s'avonds weg.. Heb wel een WII maar ben daar niet gemotiveerd genoeg voor.. Scheelt, loop op het werk veel, en wandel veel met de honden..Daarbij fiets ik veel.. Hoezo naar de sportschool.. Melanie.. Goed om al die smileys te zoen!! Emma.. succes met de volgende verbouwing! Net een kopje thee en een mini bounty op..Zit nu incl chipjes op 1400..
Ik val altijd eerst heel snel af en daarna gaat het langzaam en moet ik er echt hard voor werken.Dus denk dat de volgende 5 wel even gaat duren nu. En val ook altijd af op de plekken wat van mij wel blijven mag:S.
Hier weer heerlijk gesport! Ruim 700 calorieen verbrand Ik heb nu een klein beetje rood bloedverlies na het plassen(stel ik wordt echt ongesteld dan heb ik gewoon een cyclus van 33 dagen net als anders) Zou erg fijn zijn al hoop ik dat het stopt haha Ik ga zo naar bed meiden ben erg moe!
@Beschuitje, wat eet je zoal per dag? Misschien eet je te weinig om af te vallen? @Foto's, heb ze gemaakt, maar moet ze nog uploaden! En daar heb ik nu geen zin in, dus als jullie het niet erg vinden plaats ik ze morgen. Zijn net thuis. Zo, op kraambezoek geweest! Wat een klein meisje zeg, kan me niet voorstellen dat Esmee ook zo klein is geweest. De kleine meid sliep, dus helaas niet geknuffelt. De mama is ook niet zo weggeverig . Qua kcal zou beschuit met muisjes mooi zijn uitgekomen, maar ze hadden vlaai. :x Dat vond ik zooooo erg hahahaha!!! Helemaal niet, heerlijk puntje rijstevlaai gehad. En had toen nog kcal over, en trek, dus een pakje tuckoekjes opengetrokken. Mag geen honger lijden . Merk nu dat ik in de avond toch wel iets meer trek ga krijgen dan anders. Dat kan gevaarlijk worden , dus moet nu wel bewuste keuzes gaan maken. Al 10 tucjes op ofzow . Misschien maar even een groentesoepje nemen ofzow! Dan zit ik vol, anders eet ik het pakje zo leeg.
Butterfly.. klopt! Had 2 pagina's open! Jammer, niet met beebje kunnen knuffelen! Geniet van je tucjes! Ik ga denk ik nog een bak popcorn maken! Zustertje.. spannend zeg! En lekker veel calorieen verbrand. Wat doe je zoal in de sportschool?