10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ga nu echt off..

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@mamavesmee ze hebben een schema voor mij gemaakt staat op een soort usbstick en die kan ik in de apparaten stoppen vandaag heb ik gedaan.
    15min fietsen
    toen heel veel krachttraining
    10min steppen
    buikspieroefeningen
    16min op de loopband

Mijn man doet andere dingen als mij en wij zijn elk ongeveer 1,5uur bezig.

Meiden ik ga nu echt slapen tot morgen! Slaap lekker allemaal

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier net foto's terug zitten kijken van de zomervakantie vorig jaar. Jeetje... wat waren wij DIK! Niet normaal.

Erg eigelijk dat je dat (zelf) pas ziet, als je zoveel afgevallen bent. Dat wil ik dus echt NOOIT meer!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik eet netjes zo rond de 1300 cal en verbrand er ook 300 op de hometrainer. Moet goed zijn. Heb advies van een gewichtsconsulent dus heb haar maar weer om advied gevraagd in een mail...morgen gaat ze reageren..Bedankt voor het mee denken iig

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Ik vind jou zo lief! Zulke dingen maken me inderdaad mega onzeker, zeker na alles wat ik al heb meegemaakt met mannen, werkt dit niet erg positief moet ik zeggen….
    Maar ik wil er ook niet achteraan gaan lopen, daar heb ik ook echt geen zin in. We zien wel hoe het loopt, hoe leuk ik hem ook vind….
    @Butterfly: Inderdaad, de bal ligt nu echt bij hem!!
    @Dani26: Thanks voor je lieve reactie! Ik wacht het inderdaad maar gewoon af!
    @Zustertje: Dank je wel voor de tip! Ga ‘m meteen in huis halen van de week! Enneh, ik hoop echt dat het raak is!!
    @Annemie: Fijn dat iedereen zo positief was op je werk!
    @Mel: Goed dat je je in hebt kunnen houden!! Super!

Vandaag lekker gewerkt, was eigenlijk vrij, maar de tent moest verbouwd worden ivm Sale etc, dus heb maar 4,5 uurtjes gewerkt maar wel fijn!
    En ik kon niet eindelijkkkkkkkkk naar de wc, dus hoop dat er morgen eindelijk eens wat af is!

Morgen lekker vrij, maar weer eens een grote schoonmaak houden hier in m'n kamer!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Beschuitje hoelang sta je op de hometrainer? Misschien moet je toch wat meer eten om af te vallen hoor.

@Kimmetje Erg he die onzekerheid hopelijk heb je snel duidelijkheid laat het nu maar van zijn kant komen.
    Hopelijk is de weegschaal lief voor je vanmorgen

Mijn weegschaal is wel super lief eindelijk onder de 97.5!! Ik woog vanmorgen 97.2kg!!!
    Ga nu even brood smeren enz en dan naar kantoor even bijkletsen met mijn collega's en dan mijn route rijden.

Heb alleen nog een klein beetje oud bloedverlies:) Ga denk zo maar even een testje kopen en wagen haha ben veel te ongeduldig wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

Tot straks meiden

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zustertje ik sta een half uur op de hometrainer en verbruik daarbij zo 300 cal.
    Inmiddels was vanmorgen die halve kilo er toch weer af..waarschijnlijk vocht of zo. Nu die andere halve nog en dan kan ik weer door. Ik hou vol maar tjonge wat kost dat bloed zweet en tranen zeg....ik word soms zo moedeloos van het feit dat ik nog zoveel moet, ik wil eigenlijk nog een kilo of 20 eraf. Hoe overzien jullie dat nou ? Ik raak dan echt in een lijndip op een gegeven moment..kan je na gaan ben net vier weken bezig pff....Nou ik ga zo weer naar het werk jullie klets ze vandaag ;)

8. Que

Que Niet meer actief

@ Zustertje.
    Meid ik ga voor je duimen!! Hoeveel dagen nog tot je eigenlijk kunt testen??

Hier gelukkig weer wat afgevallen. Weeg nu 87.4. Nog 2 weken dan ga ik met vakantie en wilde dan eigenlijk 85 wegen. Denk niet dat ik dat nog ga halen, maar ga heel heel heel erg mijn best doen.

Planning voor vandaag:
    - bed van de kleine man aan de andere kant in zijn kamertje zetten (ivm hoofdje wat plat wordt aan 1 kant.)
    - Kast en commode leeg halen en opnieuw indelen. (heb alle kadotjes zo in zijn kast gesmeten ;) toen hij in het ziekenhuis lag).
    - 2 Wassen wegwassen en ophangen
    - Strijk van het weekend strijken en opvouwen en opruimen
    - Als het droog is nog even een paar boodschapjes lopend halen.

Wat gaan jullie vandaag doen??

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    2 ons aangekomen,maar had ik wel verwacht. Gister erg slecht gedronken.
    Straks naar de wc en dan is het er weer af haha

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou meiden vandaag het afscheid van Oma,zal een rare heftige dag worden! Ondanks dat we er allemaal vrede mee hebben is er toch ook wel verdriet!!
    Pffffffff

Ik wil denk ik niet weten wat de weegschaal zegt!!!

Eerst vandaag maar door zien te komen! Kids gaan naar de gastouder waar ze ook heen gingen toen ik nog aan het werk was.......
    Hoop dat die een beetje een gezellige en leuke dag hebben!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mama Rianne. die weegschaal is nu ook even niet belangrijk. Sterkte

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallo meiden,

Na m'n 'aanmelding' hier even een paar dagen flink niet aan de lijn gedaan. ;)
    Ik heb het er nog van genomen omdat manlief nog vakantie had.
    Morgen is de vakantie voorbij.....

Dus vanaf morgen zal ik jullie heel hard nodig hebben!

Zie er vreselijk tegenop en ben bang dat ik morgenavond alweer een cornetto zit te eten. Als die eerste weken er maar opzitten.

Heb me ook al aangemeld bij de caloriechecker.

(wilde nu gaan lezen en reageren, maar manlief en dochter komen net beneden, dus dat houden jullie nog van me tegoed. :) Sorrie!)

13. Que

Que Niet meer actief

HEEL VEEL STERKTE!!!!
    En idd die weegschaal is nu echt niet belangrijk!!

14. MamavEsmee

Zustertje.. werkse vandaag! Is het niet een beetje vroeg om te testen? De weegschaal was lief, mooi!

Beschuitje.. Doorzetten meid.. Is de weegschaal wel goed?

kaatje.. i.d. die 200 gram is er zo weer af!

Que.. jij hoeft je niet te vervelen vandaag!

Plannen:

Straks even stofzuigen en met de honden uit.. Dan bij een vriendinnetje op de koffie en daarna naar het postkantoor een pakje wegbrengen.;)

Weegschaal: 72.5 :D - 100 gram ten opzichte van gisteren.

Menu:

O:2 meergranen boterhammen met 20 gram light jam
    T: appel
    L: 3 boterhammen 1x 30+ kaas beleg en 1 x kipfilet.
    T: 2 kiwi's
    A: 200 gram gekookte aardappels , 200 gram sperziebonen en een slavinkje.

totaal 1050..:)

Als mijn vriendinnetje straks een verantwoord koekje heeft dan nog een koekje bij de koffie.;)

En vanavond natuurlijk nog wat lekkers!:D

Ga maar eens wat doen.. Tot later meiden!

15. MamavEsmee

Rianne.. heel veel sterkte vandaag!

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen meiden

@MvE ik heb 2.5 liter verdeeld over de dag gedronken he gister dus dat kan makkelijk1 alleen dat eten vind ik nu ehct raar dus ga zo zh bellen!
    @Rianne heel veel sterkte en kracht vandaag bij het afscheid van je oma!
    @butterfly ben eens benieuwd naar de buikfotos vandaag
    @kaatje hoe is het bij en met jou?

@hier: heb gister nieuwe weegschaal gehaald en die gaf vanmorgen 83.2 aan (dat zou best goed kunnen want dat was ik vorige week op die adere ook paar dagen)
    heb me gister ondanks de honger echt aan mijn menu gehouden en vandaag ga ik dat weer doen ben eens benieuwd wat ik nog ga afvallen!

ik hoop deze week nog 1 kilo eraf te krijgen!! maar heb het idee dat ik op de wel bekende stopfase zit!pfff.......

Hier vandaag wat poetsen en verder niet veel op de planning! met dit hondenweer kun je niks ondernemen (wandelen/fietsen ofzo)

wat zijn jullie plannen voor vandaag? en is het bij jullie ook zo een vies regenachtig weer???

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kim: Poets ze vandaag! ;)

@ Zustertje: Ik duim voor je!

@ Beschuitje: Ik verzet mijn streefgewicht steeds. Bekijk het per 10 kg. Zo overzie ik het beter. Toen ik begon had ik ook echt niet het idee dat het me zou lukken om 45 kg af te vallen. Maar nu lijkt het er toch op dat het me gaat lukken. Ik begon met 10 kg en die was er in een maand af. Toen de volgende 10. Dat werkt voor mij het beste.

@ Que: Ik heb ook een streven voor de vakantie. Ik wil graag onder de 90. Ik denk ook niet dat het gaan lukken, maar doe mn best. Als we het ECHT willen… lukt het ons wel ;)

@ Kaatje: Balen dat je aangekomen bent. Maar 2 ons zijn er zo weer af meid.

@ Mama Rianne: Heel veel sterkte vandaag! Knuf!

@ Stephanie: Succes meid. Enne… wij zijn er voor je hoor!

@ MamavEsmee: Joepie.. Weer een ons eraf. Jij gaat stiekem toch ook wel weer goed meid. ;) nog 2,5 kg! :D

@ Dani: Hier ook zo vies regenachtig.

@ Plannen: Dadelijk eerst maar eens douchen en aankleden… pfff… ben lui. Daarna 4 pakketjes naar het postkantoor brengen, en even naar de winkel. Verder vanmiddag de badkamer poetsen en overal even de stofzuiger erdoor. Verder ga ik vanmiddag nog even trouwdingetjes zoeken op internet :D Lekker rustig aan dus.

Nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie :D Ben er aan toe.

Vanmorgen was de weegschaal superlief… :D 91,3 kg. 6 ons lichter dan gisteren. :D Streng zijn werkt blijkbaar! ;)

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 1 bruine pistolet
    ½ met kiprollade
    ½ met filet americain
    1 mini-krentenbol

T: 200 gram meloen

A: 250 gram ovenfrietjes
    1 goulashkroket
    1 lepel curry
    1 lepel halfvolle frietsaus

Totaal van 1195 kcal.

Normaal eten we altijd in het weekend frietjes, maar dat hebben we afgelopen weekend niet gedaan. Dus vandaag :D

Liefs

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier een brakke nacht achter de rug waardoor ik om 8u nit uit mijn bed kon komen en het weer was ook niet echt motiverend om naar de sportschool te gaan, heb ook last van krampen dus een rustig dagje vandaag.

Vandaag:

O: glas melk, half broodje kaas uit de oven
    T: glas appelsap, bakje fruitsalade
    L: kom soep, 2 gedroogde vijgen
    T: water, appel
    A: gebraden kip met olijfjes en frietjes, salade

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Rianne, sterkte en de weegschaal is nu niet belangrijk meid dat kan later allemaal weer.

@Zustertje, succes met testen en mijn duimen draaien verder.

@Lieve weegschalen, super dames jullie doen het goed!

@Butterfly, hmm lekker tuc. Die van paprika en kaas zijn lekker. Ben benieuwd naar de foto vandaag!

@Steph, het gaat helemaal goed komen!

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Op zich is het hier nog best lekker weer.
    Het is in elk geval droog, al zijn de voorspellingen niet al te best dus verwacht vanmiddag ook nog wel wat regen hier.
    We hebben vandaag geen buitenactiviteiten in de planning staan ;).
    Ben weer lekker aan het opruimen geslagen.
    Gewoon lekker kalm aan dus. Vanmorgen eerst weer lekker soaps gekeken, Esmee dwarrelde lekker wat rond in de kamer. Net even schoongemaakt in huis, de wasmachine is klaar dus doe een poging de was buiten te drogen. Heb even een to do lijst gemaakt van wat regeldingen die ik nog moet doen, en vandaag wil doen. Vanavond boodschappen doen voor de hele week, doe ik tegenwoordig lekker alleen, stuk rustiger voor mij :p. Moet ook nog naar de bibliotheek, doe ik in combi met de boodschappen vanavond.

Verwacht voor 12.00 een monteur van Nuon voor ketelinspectie.
    Wil de babykleertjes van Esmee van zolder halen en eens uit gaan zoeken wat ik weer wil gebruiken en wat weg kan.
    Kan het eventueel op MP proberen te zetten. Je weet het nooit.

Ga vandaag dus lekker rommelen in huis!
    En als het droog is, kan ik altijd nog even een uurtje fietsen vanmiddag met mijn meissie.

@Melanie, zo, dus toch weer 6 ons eraf meid! Zie je wel dat het lukt, je moet alleen het begin weer eventjes hebben he.

@Mamavesmee, zo, jij ook weer een druk dagje in de planning.
    En je zakt mooi verder omlaag meid! Zo ga je de 70 wel halen hoor :). Vind Erwin het wel goed? Begreep eerder eens dat hij wel genoeg vond zo? Je moet ook doen waar jij je goed bij voelt, als dat is als je 70 weegt, gewoon doen ;). Ik wil straks ook afvallen naar de 70 kilo, en het allerliefst daar nog 2 onder, dus 68 kilo, dan heb je altijd wat speling en zit je niet meteen boven de 70.
    Al vraag ik me af of 68 kilo mij wel staat whahaha! En of Harrold het daar mee eens is ;).

@Kaatje, dat is even balen 2 ons erbij, maar die heb je er zo af joh!

@Beschuitje, misschien val je wel iets meer af als je toch iets meer eet, of juist iets minder dan wat je nu eet. Nou ja, maar afwachten wat je hoort. Aan sporten en beweging kan het niet liggen want dat doe je ook wel. Juist als je zo hard je best doet en het gaat zo langzaam raak je de motivatie kwijt he. Blijf doorzetten meid.
    Sommigen moeten echt vechten om af te vallen en het eraf te houden.

@Motivatie houden, ik weet niet wie het vroeg. Maar er was iemand die vroeg hoe we de motivatie konden houden als je nog zoveel moet afvallen. Ik moet zeggen dat het bij het ene op het andere moment was dat ik de knop kon draaien. Ik ben eerder met SB 25 kilo afgevallen maar na een zwangerschap zit er de helft weer bij. Ik bekeek foto's van de tijd dat ik zo afgevallen was en dat deed me pijn. Ik heb zo de knop omgezet en was 2 weken flink bezig en 4 kilo kwijt, toen ik dus weer zwanger was :p. Zelfs nu blijf ik motivatie houden om gezond en gevarieerd te eten om zo weinig mogelijk aan te komen en straks snel op gewicht te zitten en het liefst onder mijn gewicht voor ik zwanger was. En hoe ik de motivatie hou, de foto's van mezelf bekijken met -25 kilo. Doet wonderen ;).

De weegschaal hier weer lief :).
    Vergeleken gisteren bijna een kilo eraf.
    Terwijl ik nog wel op 2100 kcal ben uitgekomen :p.
    En toch best veel gegeten heb nog hahaha.
    20 tucjes, nog 3 kleine choco spritsjes. Maar ja, verbrand nu meer denk ik omdat ik toch wel erg druk ben weer :). Maar het voelt goed, voel me weer helemaal toppie.

Deel Deze Pagina