Hier inmiddels de aardappeltjes geschilt de boontjes gepunt.. De vloer is gedweild.. nu lekker een blikje pepsi max.
@Melanie dat jurkje van esprit hoelang is dat? Vind het erg leuk alleen geen idee of mij dat staat Broeken zijn jammer genoeg allemaal te groot zit zelf in 44 en soms zijn die ook al weer te groot. (wat zetten sommige mensen lage bedragen neer bij een kleding stuk ) Ik tel de laatste dagen trouwens geen calorieen maar weet ongeveer wel wat ik kan eten en gaat goed elke dag is er weer wat af probeer dat zo vol te houden! Ik hoop 6 september op 95 kg te zitten moet lukken denk ik zo. Alleen dan gaan we op vakantie 2 weken naar frankrijk hopelijk kom ik niet veel kg zwaarder terug
@Zustertje: Advertenties van van Deursen uit Eindhoven , Noord-Brabant - Marktplaats.nl @MamavEsmee: Inderdaad vreemdgaan, en liegen. Heb een paar maanden terug nog een date gehad, twijfelde al of ik wel moest gaan omdat ik helemaal niet van het daten ben maar goed, wilde het toch proberen. Maar die bleek dus achteraf ook alles gelogen te hebben, en nog gewoon een vriendin te hebben! Hij wilde met mij aanpappen, en dan ondertussen die ander dumpen omdat hij niet alleen kon zijn. Ongelooflijk toch? Vandaar dat ik zo onzeker ben, en zo voorzichtig ben, omdat ik niet weer gekwetst wil worden. Probeer me daarom wat harder op te stellen, maar dat lukt nog niet altijd even goed Hier nog wat riemen en tassen op MP gezet, nu ben ik er echt klaar mee! Haha. Moet naar het postkantoor maar heb daar nooit zin in, echt erg! Maar ga me toch maar eens omkleden...
Kim.. kan me voorstellen dat je daar ontzettend onzeker van wordt.. Maar je bent een hartstikke leuke, lieve en knappe meid dus pech voor hen! Ga even tussen je advertenties neuzen!
@butterfly mooie buik heb je!nice!! en wat een leuke kamers hebben de meiden!! en jammer van je broodjes! dus vaak uitproberne in het begin @MvE nee niet in 1 x haahah dat lukt me niet ja hbe gebeld maar die man is tot eind augustus op vakantie dus moet het met de dieetiste erover hebben als ik erheen moe en tot die tijd per maaltijd 1 boterham extra eten en merk dat het wle werkt @kaatje ja blij met nieuwe eegschaal!! @kimmetje ik heb ook kleding op mp staan en heb net 1 reactie gekregen wilde alleen eens vragen wta jullie voor de kleding vragen die jullie wegdoen wat is voor truitje/broek/rok gemiddelde prijs???? hier net klasgenootje op bezoek gehad en nu even stofzuigen en lekker op de bankhangen
@ Zustertje: Het jurkje valt bij mij (1.90 lang) een cm of 10-15 boven de knie (denk ik). Hij zit echt heel fijn. Maar hij is mij echt te wijd. @ MamavEsmee: Inderdaad Portugal. 1 september voor 8 dagen. Ik wil voor we gaan onder de 90 zitten. En als we terugkomen hoop ik niet veel te zijn aangekomen maar ben bang dat dat wel zo gaat zijn. We zien wel...
@Melanie Ik heb geen idee of die mij te wijd is of niet is ook een beetje moeilijk te beoordelen eigenlijk haha. Ga je trouwens met het vliegtuig op vakantie of niet? @Mamavesmee jou eten staat ook al klaar ik heb de aardappels ook al gesneden (eten aardappels uit de oven met kruiden en schil en zonder olie ) en lekker sla erbij een een verse hamburger
@Dani: Is heel verschillend, ligt bij mij een beetje aan het merk, staat van het artikel etc. @Mel: Echt fijn dat jullie al bijna op vakantie gaan, genieten!! Weet je al wanneer je je verjaardag viert toevallig? En wat wil je hebben? Haha
Dani.. Ik denk dat het ook erg ligt aan het merk.. Heb er bijv pantalons van Esprit opstaan die nieuw 80,00 kosten, die doe ik niet voor 5,00 weg. Zustertje.. Klinkt lekker zeg! Melanie.. ach en anders na de vakantie er weer tegenaan! Kim.. zag dat we bijna het zelfde jasje van Vila op marktplaats hebben staan!
@ Kim: Ik vier mijn verjaardag zondag 19 september. Krijg je nog een mailtje over hoor! En wat ik wil hebben? Hele goede vraag... weet jij al wanneer je het viert en wat je wil hebben?
@Melanie ik hou ook niet van vliegen toch heb ik het al best vaak gedaan maar ben zo blij als ik weer veilig op de grond sta! en dan vooral als we weer terug aankomen in Nederland Mijn zwager en schoonzusje staan nu op schiphol die vliegen over een uurtje naar Canada (woont veel familie van mijn man) maar ik vertik het om 8uur te vliegen @Butterfly Als ik aardappels uit de oven eet doe ik er lekker veel kruiden overheen (rozemarijn,knoflook,zeezout) en dan zonder olie ongeveer een half uurtje op 190 graden erg lekker en mager!
@ Butterfly: Wassen, snijden, minuut of 8 voorkoken en dan 20 minuten in de oven met evt wat olie erover. Ik ben lui... ik koop altijd van die mini-krieltjes, dus kunnen gewoon zo (zonder schillen, wassen en voorkoken) 20 minuten in de oven (zonder olie)
@ Zustertje: Vriendlief heeft een tante in america (florida, vlak bij Miami) en hij wil daar al een hele tijd met mij heen. Maar ik vind dat echt veel te ver. Huwelijksreis is ook al een probleem. Vriendlief wil ver weg. Ik ook, maar niet zo lang vliegen hahaha... dat word slaappillen denk ik! hahaha
@Melanie ik kook de aardappels niet voor hoor als ik ze in de oven doe is niet nodig is alleen maar meer werk @Wij zijn afgelopen november nog in Egypte geweest heenweg was 4 uur en 20 min was nog te doen al vond ik het erg lang duren. Tot dat we terug gingen zaten net in de lucht zegt de piloot dat we tegenwind hebben en iets anders vliegen toen werd het 5 uur en 26 min ik dacht echt neeeeeee ik wil eruit Maar ja dat gaat zo moeilijk Ik ga ook niet naar de wc in het vliegtuig zit al opgesloten genoeg haha Het opstijgen en landen vindt ik wel weer leuk. Mijn man is al in veel landen geweest en hij wil zo graag ook verre reizen met mij maken maar ik wil het echt nog niet
mve, hier staat Esmee ook al sinds Levi zijn zwangerschap op het lijstje,maar Ferry vind hem te vaak voor komen ( en kwam hij dus zelf met Sem aan zetten )