10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Esmee hoor je i.d. erg veel de laatste tijd! Sem is ook leuk.

@ aardappeltjes.. Hier gewoon de aardappels in wat boter of olie..

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Goede tip, van die aardappels! ;)

Ik vind het opsijgen en het landen dus echt verschrikkelijk (word hondsberoerd) Het vliegen op zich gaat wel, alleen ben ik bij alles wat ik voel, bang dat we neerstorten ;):)...

De eerste keer dat ik ging vliegen (naar Kos) Hadden we een tussenlanding... verschrikkelijk. Daar kwamen we pas achter op de luchthaven. Bij de bestemming stond ineens Rotterdam-Kos te knipperen (vlogen vanaf eindhoven). Dus ik zeg tegen vriendlief: Dat houd toch niet in dat we een tussenlanding in rotterdam hebben he? Ja, wel dus!!! Wat een ellende zeg. Wat ben ik ziek geweest. Maarja... toen moest ik 2 weken later ook nog terug (gelukkig zonder tussenlanding)

3. MamavEsmee

@ vliegen.. Vind het vliegen heerlijk! Het wachten op schiphol / luichthaven vreselijk!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ik zou willen dat ik het vliegen heerlijk vond. Als ik een vliegtuig op zie stijgen (wonen vlak bij Eindhoven airport) denk ik al: "Gadverdamme, moet ik daar binnenkort ook weer in?" hahaha

5. MamavEsmee

Butterfly.. kreeg net de uitnodiging voor de nieuwe cursus binnen ( psychopathologie) Zag dat er 2 deelnemers uit drachten komen. Collega's van jou?

6. MamavEsmee

Werk je op de noordenhof of de torenstraat?

7. MamavEsmee

Jeetje.. drukt dan wel de vakantie pret! Je mag bijna!:p

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Voor mij begint de vakantiepret bij de landing! hahaha

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hoopte dat vandaag mij esprit pakket zou komen, maar het is er nog niet. :( zal morgen wel komen dan. Ben benieuwd welke maat ik nu heb. Heb allemaal verschillende maten besteld. Eens kijken of en wat er past...

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ik werk op het Swin. Dus geen directe collega's uit mijn team. De cursus klinkt erg leuk trouwens.

@Vliegen, ik heb voor het eerst gevlogen met onze huwelijksreis. We zijn toen naar Portugal geweest. Ik vond het dood eng! Het opstijgen viel nog wel mee, maar het dalen in Portugal was verschrikkelijk. Je daalt ineens heel stijl, dus we hadden giga oorpijn en dat was pas de dag erna over. Als het niet hoeft, vliegen wij nooit weer ;). Al zou ik heel graag naar Thailand, Indonesie of Afrika willen. Maar gezien we nu kinderen hebben/krijgen, zullen zulke reizen de eerste 15 jaar niet in de planning liggen.

Esmee is hier stierlijk vervelend ineens.
    Zo irritant, als ik met haar speel is het goed maar doe ik even wat voor mezelf of in het huishouden gaat ze dus vaak vervelend doen.
    Ga dus echt niet de hele middag spelen met haar.
    Net hele poos boekje gelezen en tv gekeken pfff!! Balen dat het zo regent nu, ze wil graag buiten spelen maar dat kan dus niet.

11. MamavEsmee

Butterfly..Drachten is dus best groot.. Balen dat Esmee haar humeur niet zo gezellig is. Ik had vanmiddag ook nog even weg gewild maar het weer is hier echt triest. Even snel met de honden naar de overkant geweest toen Esmee op bed lag.. ga er zo echt niet met Esmee door.;)

Had cake willen bakken maar geen bakboter in huis. Misschien maar goed ook.;)

Melanie.. balen dat je pakket nog niet binnen is. Anders had je hem mooi kunnen onderscheppen voor Roland.:D

Hier net 3/4 appel en 1,5 kiwi op.

Erwin is er pas om half 6 weer.. wat zal ik tot die tijd eens gaan doen.:(

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Staat genoteerd! Haha, ik weet nog niet wanneer ik het vier, dadelijk even met mams in de groep gooien!
    Vier je het overdag of 's avonds? Ben in ieder geval vrij dan! :D

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Het wordt 26 september! Haha

14. MamavEsmee

Butterfly.. heb ook veel zin om de cursus te gaan doen..:D

Zit nu met Esmee ome willem te kijken. Die humor is best goed!:D

Ga alvast de aardappeltjes koken voor morgen, kan ik ze morgen zo bakken.. Heb de verse kabeljauw al uit de vriezer gehaald.. Mijn pa 2 weken geleden gevangen in Denemarken. Zoooo lekkerrrrr..:)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Het pakket onderscheppen voor roland was inderdaad het idee hahaha...

@ Kim: 26 sept staat ook genoteerd, 's middags of 's avonds? Ik weet nog niet 's middags of 's avonds. Moet even een planning maken, want als iedereen tegelijk komt kan ik niet iedereen kwijt hahahaha... je hoort het nog!

16. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    `WAUWWWWWW
    ik zie wel hele goeie resultaten erbij zitten met lijnen.
    wat zullen jullie trots zijn

17. MamavEsmee

Mirell.. Ben i.d. best trots!:)

Melanie.. You Evil Woman!:D

aardappeltjes staan nu op.. We zijn nu pipi aan het kijken en Esmee is ondertussen lekker aan het rommelen met d´r speelgoed.

Zie nu al op tegen de herfst..;)

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee,aan ome willen erger ik me stierlijk!
    Wat een irritant programma zeg, het is gewoon niet leuk om naar te kijken. Esmee vind het ook niet leuk. Erwin is weer aan het werk natuurlijk.

Hier de aardappels geschilt en de witlofsalade staat ook klaar.
    Kan zo de aardappels en vlees opzetten als Harrold thuis is.

Esmee is inmiddels weer happy. Bleek dat ze wat gepoept had, vaak zegt ze wel bah! Dus had er ook even niet aan gedacht en aangezien ze weer een tandje krijgt brand de poep bij haar dan zo in de luier. En dat doet natuurlijk zeer aan haar billetjes.
    Schone luier, flesje warme melk, en ze is weer helemaal vrolijk :).

Na het eten ga ik meteen boodschappen doen! Vanavond weer even lekker neuzen in de bibliotheek :D, zo fijn vind ik dat!
    Draag Esmee aan manlief over ;).
    Zo fijn is dat, als ik haar de hele dag heb doet hij haar in bad, en als ik de hele dag werk en hij is thuis dan doe ik Esmee s'avonds!!

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Thats me! ;)

20. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1