Melanie.. Mirell.. Ik heb calorieen geteld. At er zo´n 1200-1300 per dag.. Eet er nu 1600 ongeveer en val nog heel iets af. Butterfly.. smaken verschillen.. I.d. Erwin is weer aan het werk.. lekker witlof.. Wil ik volgende week maken.
@Mamavesmee, als Esmee haar buien inderdaad zo zijn als we thuis zijn zie ik ook tegen de herfst op! Vind het toch wel heerlijk lekker buiten te kunnen zijn. Ik vind witlof heerlijk, heb er een salade van gemaakt met hamblokjes, augurkjes en zilveruitjes, beetje slasaus erover. Weet alleen niet of Harrold er zo blij mee is .
Oh ja, mijn dagmenu: O: 2 meergranen beschuiten met hagelslag, kopje thee. T: 2 rijstwafels met pindakaas, kopje thee, halve appel. L: 4 boterhammen, 2 belegd met vlokken, 1 rijstwafel met pindakaas, cup a soup. T: banaan, 2 speculaasjes, kopje thee. A: 200 gram gekookte aardappelen, witlofsalade met ham, augurkjes, zilveruitjes, en beetje slasaus, kotteleto, jus, schaaltje vla. T: koekje bij de thee!
@Butterfly, wat een mooi buikje ! @Mirell ben je nieuw hier, heb ik dat gemist ? Nou welkom ook nog voor stephanie, weet niet zeker meer of ik dat nou gezegd had @Melanie de eerste maand tien kilo lichter dat gaat toch wel heeeel hard hoor. Bij mij gaat het gewoon echt super langzaam. Ben nu al vijf weken bezig en pas drie kilo lichter. In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor de reacties. en... nee Mammavanesmee de weegschaal is splinternieuw dus daar kan het zeker niet aan liggen. Jammer genoeg niet Heb contact gehad met de gewichtsconsulente en zij zegt gewoon dat ik zo min mogelijk op de weegschaal moet staan en niet een stresskip moet zijn ( ben ik ook)! Ik moet gewoon geduld hebben want ik eet goed..maar ja waarom gaat het bij sommigen van jullie dan steeds met onsjes per dag en moet ik blij zijn met 4 ons in de week ..of nog niet eens... nou ja we blijven vrolijk verder gaan Vandaag ben ik al ietsje minder saggo. Vanavond bietjes met een stukje witvis. Eigenlijk geen trek in vis, vult niet vind ik. Maar ja beschuitenman had het al gekocht en hij vind het lekker. Vandaag weer een heeeel drukke dag op school Tjonge de kinderen waren zo druk joh..zal wel aan het vieze weer gelegen hebben, dan kan je ook niet even rennen buiten hè? Bah bah bah het lijkt wel herfst... Leuke kleding trouwens op MP maar nog niet in mijn maat..helaas
Ik ben echt bang om te vliegen, nooit gedaan en ik durf niet ook...Vriendlief is daar niet zo blij mee..
Beschuitje.. Van witvis kun je relatief veel eten gezien het lage vetgehalte.. veel eiwitten dus vult op lange termijn beter als bijv een stuk worst. Dus weinig aardappels, veel vis en groente
@ Beschuitje: 10 kg is een maand is ook veel, maar ik was ook veel zwaarder dan jij natuurlijk he. Dus dat kun je niet vergelijken!
Zo ik heb bijna al mijn klusjes voor vandaag gedaan, moet alleen nog strijken. Had ik niet zoveel zin in dus stel ik het maar weer uit. Vanavond ga ik ook mijn MP spullen er maar weer eens opzetten. Hoe zetten jullie die link hier eigenlijk neer??
Gezellige middag met mijn vriendin gehad en net ons eten achter de kiezen. Nu even opruimen en dan sporten heb er echt wel zin in lekker bezig zijn! Kom straks nog lezen en schrijven fijne avond alvast meiden en eet smakelijk als jullie nog moeten eten.
hello dames jullie hebben weer veel gekletst pfff.....even paar uur niet gekeken meteen 5 pagina's erbij! ik hbe vanmiddag filmpje gekeken en ga zo met de hond wandelen en eten koken! moet nog eens bedenken wat.... mijn menu tot nu toe: O: 2 boterhammen met pate en 1 met smeerkaas T: water en danoontje L: 4 crackers, 2 met pate 2 met smeerkaas T: water en redband snoepje A: T: water en thee
Zo mijn eten staat op Recept - Spaanse groentetortilla - Albert Heijn Menu van vandaag : O: 2 br brood vruchtenhagel T: 2 koffie, 1 ontbijtkoek L: 2 br brood 30+ kaas en augurk, beker melk T: 1 koffie, 1 droge cracker van Lu A: dat recept ( zie boven ) 310 calorieën S: koffie Vliegen : 1x gedaan toen ik een jaar of 16 was. Was zo zenuwachtig. Voor we in het vliegtuig zaten constant op de wc geweest ( zenuwen slaan op mijn darmen ) en in het vliegtuig heen zitten huilen haha. vond het doodeng. Terug wist ik wat ik kon verwachten en hebben we zelfs de landing gefilmd
Zo, de frietjes zitten in de oven. En frietpan staat aan (voor de snacks)... heb er zin in. Het ruikt hier heerlijk!
Que.. je lijstje dus lekker afgewerkt. Melanie.. Kroket kan ook prima in de oven he?! Eetze! HVJ.. Jij ook lekker friet! Geniet er van.. Kaatje.. mooi menu meid! Dani.. Jij ook al een mooi menu.. Iedereen is weer goed bezig zo na het weekend! **** Hier alles weer aan kant.. De was is allemaal weg, de vaatwasser draait weer.. Ga nog even wat dingen op marktplaats zetten.. en wat pakketjes maken want heb weer wat verkocht.
@ MamavEsmee: Ik weet het, maar ik vergeet die steeds mee te brengen (of liever gezegd, ik vergeet steeds tegen roland te zeggen dattie die moet meebrengen!) hahaha... Nu ligt er weer een volle doos. Hier net heerlijk gegeten. Maar wat is het altijd snel op als het lekker is he