Melanie.. Gewone kroketten kunnen toch ook in de oven? Ga zo lekker een kopje thee zetten met een mini bounty..
@Mamavesmee heb jij dat wel eens gedaan een kroket in de oven ik ben bang dat ze klappen @Beschuitje hoeveel wil jij eigenlijk afvallen en hoeveel weeg je nu? OF wil je dat niet zeggen (ook niet erg natuurlijk) @Melanie genoten van je friet zo te lezen ik vind het wel lekker maar kan ook makkelijk zonder. @hvj geniet van je friet! Alles thuis weer op de rails? @Kaatje een schaaltje yoghurt kan geen kwaad geniet ervan. @Dani val je nu niet sneller af sinds je maagband? Ik dacht dat dat altijd zo makkelijk ging? (niet dat ik er zoveel verstand van heb) Wij zijn weer heerlijk wezen sporten doe het echt met plezier! Nu ruim 600 calorieen verbrand ( minder dan gisteren maar de stepapparaten waren bezet en geen zin om 20min te wachten) dus zijn we lekker naar huis gegaan. Zit nu heerlijk gedouched en met mijn pyama op de bank met een fles water en 2 hele grote koppen rooibos thee.
Avond! Pfff, eindelijk even tijd voor mezelf. Heerlijk twee kids, maar zó druk! En vanaf morgen gaat manlief weer aan het werk en moet ik het alleen gaan doen. Die kilo's vliegen ervanaf straks. @All, Bedankt voor het warme welkom, de felicitaties voor Stijn en de succeswensen. Geeft me gelijk meer moed om eraan te beginnen. Heel lief! @Annemie, Ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Heerlijk even 9 maanden niet lijnen.. Hoe voel je je verder? @Hvj, Wat leuk dat ik jou hier tegenkom. Bedankt voor de tip van de link. @Zustertje, Spannend hoor, van het weekend je NOD. En wat ben je al veel afgevallen zeg! @MamavEsmee, Wat heeft je dochter een mooie naam. Bedankt voor je tips. Daar heb ik zeker wat aan! Vooral de worteltjes en komkommer, was ik alweer vergeten dat die zo handig zijn tijdens het lijnen. @All, Baby met krampjes. Kom later terug!
Zustertje.. geen idee of ze knappen doe ze zelf nooit in de oven.. Lekker gesport vanavond.. Jeetje 600 calorieen verbranden is nogal wat. Stephanie.. Handig om elkaar hier tips te geven he?! Morgen dus echt starten? Good Luck! Gaat je lukken hoor..
Beschuitje.. ja, kan er gek genoeg van afblijven.. Al smaakt het naar meer hoor! Wil toch graag de kilo's er af houden. Moet van de week ongi worden dus trakteer mezelf dan op een lekkere reep chocolade.
Zustertje ik woog op mijn zwaarst 110 ( en toen de weegschaal kapot ging dus 112). De nieuwe weegschaal geeft twee kilo zwaarder:x. Ik weeg nu 108,5 dus is er 3,5 kilo vanaf. Ik reken nu maar gewoon via de nieuwe weegschaal. Helaas wel wat minder mooi gewicht voor mij Heel lang geleden woog ik 78 dan heb ik lang gewogen als puber. Op een gegeven moment was het opgelopen naar 85 en dat was ook nog wel een heel mooi gewicht. Daarna door mijn scheiding veel aangekomen (emo eter) en tja..nu zit het er alweer een paar jaar aan. Het moet er gewoon af nu. Het liefst weeg ik weer 85 maar dat klinkt zo onmogelijk, al zie ik hier dat het wel moet kunnen...hoop dat jullie af en toe mijn geklaag aan willen horen en duim mee dat het toch wat sneller gaat dan nu...
Trots ben ik dus niet op mijn gewicht..dat begrijp je. Doordat ik vrij lang ben, geloven mensen niet dat ik boven de 100 kilo weeg, maar ik weet het wel en wil er vanaf. Zeker nu ik ook zwanger wil worden..
Stephanie, weet jij dat iedereen jouw babypagina van de kids kan lezen en alle foto's kan zien ? Omdat je de link naar de site erop gezet hebt..Zelf ben ik altijd wel voor privacy op internet...althans niet voor jan en alleman
ik ga boven voor de buis..de tv is nog steeds stuk, trusten voor straks en tot morgen ochtend..pff wat wil ik graag een laptop dan kon ik nog even door kletsen vanuit bed ehh verslaafde..??
Zo, de boodschappen zijn in huis en opgeruimd! Alles is weer aan de kant gelukkig. Mamavesmee, je hebt me lekker gemaakt met je popcorn. Heb het doosje nu ook gekocht. Vanavond meteen maar een zakje proberen . Lijkt me wel wat, want nu is het ook lekker warm natuurlijk. Beschuitje, waar een wil is, is een weg meid! Als je echt graag wilt afvallen en je bent bereid ervoor te vechten dat gaat het zeker lukken. Je moet je zeker niet laten ontmoedigen omdat het bij de ene sneller gaat dan bij de ander. Tuurlijk wil je dat het sneller gaat, en je wilt sneller resultaat zien. Maar jij hebt meer tijd nodig om af te vallen. Zet hem op meid, 85 kilo is echt wel te halen. Ik heb ook iets over de 100 gewogen en ben 25 kilo afgevallen, deed toen Sonja Bakker. Het is echt wel mogelijk. Maar voor jou is het even ploeteren om er te komen. En ik vind je geklaag helemaal niet vervelend. Daar zijn we hier met elkaar voor! Om elkaar te steunen in moeilijketijden, om elkaar door die verleidingen heen te trekken en motivatie te houden! Want dat vind ik hier zeker! Zonder dit topic was ik nu in de zwangerschap echt al veel meer aangekomen. Ben dan bijna 30 weken, maar krijg heel vaak te horen dat ik zo mooi slank zwanger ben. Heerlijk gevoel! Dat was me zonder dit topic niet gelukt!
En daar was ik weer! Stijn ligt te slapen en ik heb lekker koffie met voorlopig de laatste keer een koekje. @Dani, Wat heb jij veel cyclussen onder je banner staan.. Zijn jullie bezig met behandelingen? Zal niet makkelijk zijn of wel? @Channie, Wat een goed idee om 1 keer per week iets lekkers te eten om het goed vol te kunnen houden. Lekker dat je uit de 3 cijfers bent of niet? Ik zit nu op jou begingewicht. *Slaat even 10 pagina's over, anders kom ik er nooit doorheen* *En we hebben de bonus! Stijn heeft de broek vol, tot later maar weer hahaha*
Goedeavond meiden! Wat hebben jullie weer veel gekletst . Ik heb m'n kcl wat aangevuld vandaag door een kop thee erbij te nemen en nog wat salade kom nu bijna uit op de 1200. Moet misschien inderdaad maar brood nemen, maar krijg dat nooit echt weg :S. Trouwens de lay's baked zijn in de aanbieding bij de ah zijn altijd wel lekker voor in de avond .
@ MamavEsmee: Echt? Ik dacht dat je dan van die speciale ovenkroketten moest hebben. Hoelang moeten gewonen dan? En op hoeveel graden? @ Zustertje: Friet daar kan ik echt niet zonder hahaha erg eigelijk he?! Doe je goed dat sporten. Ik heb mijn abonnement opgezegd. Volgende week even pasjes inleveren. Heb een jaar betaald zonder dat ik geweest ben. Zo zonde @ Beschuitje: Dat geluk met je lengte heb ik ook. Bij mij geloofde ook geen mens dat ik 130 kilo woog, maar het was wel zo. Vanavond even bij mijn zus geweest. Campingbedje wat we hadden geleend terug gebracht en ook meteen mijn zus als ceremoniemeester gevraagd . Ze was helemaal blij! Nu nog even zitten en wat drinken. Hebben vanavond bij de AH een maaltijdsalade meegebracht voor morgenavond te eten. Lekker makkelijk, scheelt weer koken. Hoezo lui?
Hier kcal geteld, zit nu al op 2079 ongeveer!!! Die popcorn laat ik dus nu maar zitten. Smeer zo 2 beschuitjes met roze muisjes, want heb echt trek.
het sneller afvallen valt wel mee! het is dat je minder kan eten en doordat je minder kan eten val je af! in het begin is het erg snel gegaan omdat het allemaal nieuw was en in 1e week ook 5 kilo kwijt maar wil het nu langzaam aan doen zodat het er ook af blijft en zit nu in week 20 en ben iets meer dan 21 kilo afgevallen dus gemiddeld 1 kilo per week en dat vind ik wel netjes ben nu aan mijn laatse 8 bezig en dat zijn de zwaarste!