10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat is WSNP precies ? Ik duim iig voor je.
    Net menu !

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb even mijn caloriechecker ingevuld. Kom vandaag op de 1024 Netjes dus !

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamametzoon.. Ik duim voor je!

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

dank je
    WSNP betekent wettelijke schuldsanering natuurlijke personen
    het is het wettelijke traject wat dus via de rechter loopt voor een schuldsanering / schuldregeling als een minnerlijk traject (akkoord van schuldeisers zonder rechter) niet is gelukt.
    Ik zat eigenlijk al bijna in het minnerlijk traject totdat mijn ex leugens over me had verteld. nogal lang verhaal dus dat plaats ik hier nu maar niet. Toen heeft een eiser alsnog akkoord ingetrokken en nu moet het dus morgen via de rechter.

dank je voor duimen !:)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow op die manier. dan duim ik nog harder voor je ! Wat is die ex van jou een klojo zeg ;)

6. MamavEsmee

Mamametzoon.. Spannende dag morgen! Anders moet je op eigen houtje de schulden aflossen? En je ex? De betaald niet mee?

***'

Zat net op de site van Mora te neuzen..Wat je al niet doet als je je verveeld..:)

Een groente loempia van 150 gram is maar 200 calorieen als je die bereid in de oven.. lekker met wat rijst!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker !

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb nog honger, mag van Sonja wat chinese mix,maar heb ik niet in huis,dus heb een opkikkertje genomen. is maar 8 calorieën

9. MamavEsmee

Kaatje.. I.d. lekker een lekker slank.. Want zo'n loempia is best groot! Evt ook lekker met wat overfriet!:D

Hier nu aan een kopje thee.. Erwin gaat om half 9 voetbal kijken.. Ga ik met de dvdbox van Law and Order naar boven!;)

10. MamavEsmee

Japansemix bedoel je?!:D

Opkikker is ook lekker! En anders toch een boterham met mager beleg? Is even veel als een handje/schaalte japansemix.;)

11. MamavEsmee

Heb de drumsticks voor morgen al in de pan zitten.. Kunnen ze lekker al even opstaan. Morgen een drukke dag!;)

12. MamavEsmee

SImba en Iloon77.. Melden!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja die bedoel ik. ow lekker drumsticks ! heb mijn menu van volgende week nog niet gezien.

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Schrikken zeg van je hond! Heb dat ook ooit meegemaakt toen ik nog een stuk kleiner was. Toen heeft een andere jongen ook die hond van mijn hondje afgeschopt. Schrok me wezenloos! En de mijne zat gewoon vast, maar de hond die erbovenop dook was los.
    Was er geen 'baasje' bij de hond die aanviel?

@Kaatje:Belachelijk dat ze niet luisteren als jij nee zegt, en gewoon aan de gang blijven!!

15. MamavEsmee

Veel meelezers hiero.. Jullie mogen best meekletsen hoor! :D

16. MamavEsmee

Kim.. het baasje liep een stuk achter en greep uiteindelijk de hond wel en lijnde hem aan..

Kaatje.. drumsticks zijn lekker en vallen best mee.. Per stuk 184 calorieen. ( neem maximaal 200 calorieen aan vlees)

17. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

kaatje en mamavanesmee
    ja ex is idd een etter om maar even netjes te blijven. Hij dacht zo onder zijn aandeel uit te komen door bij me weg te gaan en leugens te verspreiden denk ik. Echter feit is dat we getrouwd waren, het ook zijn schulden zijn en hij dus ook moet betalen wat hem eveneens niet lukt en hij ook in schuldsanering zit. Hij is niet zo snel (lees neemt geen initiatief en gaat nergens achteraan) als ik en zit voor wat ik weet nu dus nog steeds in het voortraject wachtende of een minnerlijk traject bij hem wel kan /mag. Ik stiekem dus maar hopen op niet en dat hij nog heeeeel lang bezig is.

----
    Jullie hebben ook allemaal lekkernijen op de menu's staan zie ik. Ik pas zelf altijd één en ander aan aangezien ik vegetarisch eet. :). Begin beetje zenuwachtig te worden voor morgen merk ik.... wil snaaien. Gelukkig heb ik niets in huis behalve fruit en komkommer hahahahah.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Heeft je hond niks ernstigs? :( Vind het altijd zo zielig!

19. MamavEsmee

MmZ.. Jullie schulden worden dus door tweeën gedeeld dat is in iedergeval al iets! Komt vast goed morgen.. Je verdiend het hoor! Je eet bewust vegetarische of omdat vlees te duur is? Heb je lekkere vegetarische menu's? Eet ook regelmatig geen vlees bij het avondeten.. Ter afwisseling.

20. MamavEsmee

Kimmetje.. Nee, de hond heeft niets.. Onze hond snauwde hem nog na.. Erwin heeft hem meteen gecontroleerd..Ze moeten 1 van onze honden altijd hebben.. Hij herkend de signalen van andere honden niet volgens mij..:(

Deel Deze Pagina