10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Dani maar lukte het niet zonder maagbandje dan? Oke schiet op nog 8 kilo en daarna gaat het bandje eruit of blijf je dat altijd houden?

@Kaatje slaap lekker en tot morgen!

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ja wij zijn al lang bezig maar nog niet in behandeling! ze wild eons toen niet in behandeling nemen (2 jaar geleden ivm mijn overgewicht moest eerst maar eens 10 kilo afvallen voordat ze wat gingen doen)
    toen ben ik gegaan voor een maagbandje (heeft 2 jaar geduurd) en die heb ik nu sinds eind maart dit jaar! ben nu 21 kilo afgevallen en moet vd arts nog 8 wil zelf liefst 13 nog.
    1e jaar dat je maagbandje hebt is het beter niet zwanger te raken ivm hormoonhuishouding verandering en zie wel hoe het gaat we slikken niks/gebruiken niks dus als het gebeurt dan gebeurt en anders begin 2011 naar het zh voor verdere behandeling het is soms erg frustrerend want vriendinnen/nichtjes om ons heen zijn wel zwanger of hebben inmiddels kinderen en dan heb ik zoiets van wij willen ook maarja het is nog niet onze tijd dnek ik dan maar

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @zustertje maagbandje is voor de rest van je leven! nee lukte niet op eigen houtje ben al vanaf mijn 16e zwaar/dik (ivm met tabletten voor nieren o.a prednison) en daarna is het makkelijk egweest om het als excuus te gebruiken heb in 8 jaar ook 8/9 dieten geprobeerd zelfs een traject met huisarts, psycholoog, dieetiste en fysiotherapeut en daarmee viel ik 2 kilo af en toen weer niks dus maagbandje was echt mijn allerlaatste hoop en ben blij dta ik hem hbe gekregen! voel me beter en kan meer nu hopen dat ik borstlift nog vergoed krijg aangezien ik ehct veel last daarvan heb sinds ik zoveel ben afgevallen had al grote voorheen (E cup) en is allemaal gaan hangen (nu een C) en zorgt echt voor hoofdpijn, rug- schouder- en nekpijn is echt te vermoeiend en als ik die 8 nog afval dan word ik doorverwezen maar wil zelf nog liefst 13 kilo
    maar laatste tijd val ik niks af :( erg deprimerend) maarja hoort erbij

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    @Namen,
    Hier komt Esmee juist bijna niet voor. Ik ken er iig geen een hier in de buurt of in de kennissenkring oid.

@MamavEsmee,
    Je cursus klinkt spannend, wat houdt het precies in?

@Butterfly,
    Wat akelig dat je meiske zo vervelend was vandaag.
    Moet zeggen dat het me wel akelig bekend voorkomt. Is het misschien de leeftijd? Edit: Het was poep!

@Beschuitje,
    Werk je op school? Kids worden volgens mij druk van dat vieze weer. Kunnen ze niet even buiten de energie kwijt.
    En 3,5 kg in 1,5 maand is toch hardstikke netjes? Zo blijft het er veel beter af dan als je nu al 10 kg kwijt was geweest.

@Zustertje,
    Wat voor sport doe je?

@All,
    Ik lees veel dat jullie zo kunnen genieten van iets kleins. Hoe doen jullie dat????
    Ik heb altijd zoiets van "alles of niets".

@Beschuitje,
    Yep weet ik, maar lief dat je me erop wijst. Ik heb niks te verbergen. Wat een ander niet hoeft te weten zet ik niet op het forum of op de sites. :)
    En ik vind het leuk om onze avonturen te delen met degene die dat leuk vinden.
    Trouwens, een netbook niks voor jou? Die gaat met mij overal mee naartoe door het huis heen! Ook ideaal voor in bed hahaha.

@Dani,
    Wat knap hoe je ermee om lijkt te gaan zeg. Petje af!
    Lijkt me ook niet gemakkelijk als iedereen maar zwanger wordt en jullie niet.
    Maar een betere stok achter de deur om af te vallen is er denk ik niet!

5. zustertje

@Stephanie ik sport in de sportschool sinds een paar weken erg leuk en geeft een goed gevoel! Hoeveel wil jij eigenlijk afvallen?

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zit nu xxs te kijken op uitzending gemist met een bakpopcorn!:D

7. zustertje

@Mamavesmee ik volg dat programma ook echt erg als je dat hebt! Mijn allerbeste vriendin der zusjes (is een tweeling hebben het alle2)

8. MamavEsmee

Stephanie.. Het gaat over psychische stoornissen bij mensen met een verstandelijke beperking.;) Hier komt Esmee ook weinig voor maar hier op het forum hoor je het wel veel.:)

Zustertje.. Heftig he?! Kan het me niet voorstellen.:(

9. zustertje

@mamavesmee ik kan het me ook absoluut niet voorstellen en dat is denk ik maar goed ook!

10. MamavEsmee

Precies.. Afvallen is erg leuk.. maar zo extreem..:(

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ga naar mijn bed... truste meiden!
    Duim voor iedereen voor een lieve weegschaal morgen!

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Over dat jasje? Heb je mijn bericht niet meer gehad dan? Haha

13. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Een hele goeie morgen allemaal,
    Hier een vroege vogel, maar ik kon gisteren niet meer mijn ogen dichthouden dus ben lekker vroeg naar bed gegaan. Gaat hier redelijk goed. In de ochtend mijn wekker even een uur eerder gezet om bij te komen maar ook stondverjkouden geworden...gaat wel weer over.

straks de buitendienst in met de chef monteur mee... gezellie. o moet opschieten,. zie jullie vanmiddag wel weer !

14. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Hier was de weegschaal lief. 100 gram afgevallen!!

Planning voor vandaag:
    Babyzwemmen met de kleine man. Badkamer schoonmaken en weer een poging doen tot strijken ;). En spullen op marktplaats zetten. Wilde ik gisteravond doen, maar kleine was erg onrustig dus is er niet van gekomen.

Fijne dag allemaal!!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

Dank je voor je lieve woorden ! Ik ga ook echt door en heb vandaag weer een broek aan die niet meer dicht ging hihi...hij zit nog wel wat strak maar ik hoef vandaag maar een halve dag te werken. Ik vind het echt knap dat je zo vol kunt houden tijdens de zwangerschap hoor ! Dat lukt niet iedereen ;)

Stephanie : Ik werk idd op een school, in de kleuterklas ! Vanmiddag kom ik lekker bij kletsen...dan heb ik vrij :)

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier een lieve weegschaal! Nog 2 ons en ik zit weer op mijn gewicht voordat ik die kilo aan kwam ;)

Vanavond komt de kapper mijn uitgroei doen rond 20.00 uur. Baal wel dat ze zolaat komt, want meestal is het nogal wat werk aangezien ik van mezelf vrij donkerblond ben.
    Maar ja, morgen weer vrij. Zouden eigenlijk naar Venlo gaan morgen om te shoppen, maar ik heb besloten niks meer te kopen voorlopig. Heb ook niks nodig als alleen een winterjas maar die zijn er nog niet zoveel leuke naar mijn zin.
    En iedere keer als ik iets koop is het een paar weken later alweer te groot dus dat vind ik zonde.

Morgen dus maar een relax dagje houden denk ik!
    Ik ga me maar eens opmaken, zometeen weer werken!

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Wat fijn dat de weegschalen lief waren en er zelfs een te strakke broek weer aan kon. :)

Vandaag is dé dag voor mij... Pfffff
    Zo op de schaal en opschrijven maar!! Iedere woensdag wegen dus.

Fijne dag!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Die 2 ons is er alweer af :)

19. zustertje

@Annemie Voel je je goed? Werkse voor vandaag!

@Que zwemse met de kleine en goed dat er 100 gram af is!

@Beschuitje werkse vandaag lekker een halve dag, En fijn dat je een broek aankon die eerst niet dichtging.

@Kimmetje nog even en je zit weer onder je laagste gewicht goed gevoel geeft dat he.
    Wel laat ja de kapper maar ja je moet er wat voor over hebben :-D

@Stephanie heel veel suc6! Maar je kan beter 's ochtends vroeg wegen als je net wakker bent (wel eerst naar de wc gaan :p)
    Ga je ook calorieen tellen?

@Kaatje super weer 2 ons kwijt!

Hier is er vanmorgen maar 1 ons af maar ik ben denk ik gewoon ongesteld al is het wel anders als anders maar komt denk ik door mijn miskraam? Maar het is wel netjes 33 dagen geleden en loopt mijn cyclus dus gelijk als voor de miskraam daar ben ik super blij mee!

Ga flink aan de poets boven we krijgen vrijdag en zaterdag vrienden over de vloer (blijven slapen) dus moet alles netjes zijn.

Vanavond heerlijk steengrillen heb er echt zin in en ga echt geen friet en brood eten (hopelijk kan ik mezelf er aan houden)

Tot straks meiden!

20. MamavEsmee

Melanie.. Je duimen heeft mij in iedergeval goed gedaan.. Hoe was jou weegschaal?

Kaatje.. Mooi, weer 200 gram er af.

Que.. Ook jou lijstje is al weer gevult zie ik.. wat ga je allemaal op marktplaats zetten?

Zustertje.. Dus toch ongi geworden. Je cyclus is in iedergeval weer mooi op gang meid. Al snap ik dat je liever een positest had gehad.. Veel plezier vanavond.:)
    Stephanie.. wat was de stand op de weegschaal en wat is je planning vandaag?

Annemie.. Veel plezier op de buitendienst vandaag!

Beschuitje.. Werkse vanochtend en stoer dat een te kleine broek weer dicht kan!:D

Kim.. Werkse en fijn dat jou weegschaal ook weer naar laagste punt gaat.. Nog iets gehoord van de jongen?

Slechts geslapen.. Erwin was steeds aan het draaien, normaal wordt ik 1x wakker om te plassen maar heb zowat elk uur op de wekker gezien.. Wordt dan altijd zo lekker chaggie.:)

De weegschaal was erg lief.. -300 gram ten opzichte van gisteren 72,2..:D Heb echt niet het idee dat ik streng doe.

Mijn menu:

O: 2 meergranenboterhammen met light jam.
    T: koekje bij de koffie
    L: 3 meergranenboterhammen met 1x 30+ kaas en 1x kipfilet.
    T: 250 gram meloen en 1 sinasappel.
    A: 200 gram gebakken aardappeltjes met 150 gram verse kabeljauw en sla met komkommer, augurk en uitjes.
    T: mini bounty.

Zit dan op een totaal 1125..

Deel Deze Pagina