Vandaag genoeg in de planning.. Vanmorgen eerst even langs de winkel voor brood, dan bij mijn mams een bakkie doen. Vanmiddag even stofzuigen ( is nu nog netjes hier) en nog even langs het postkantoor wat pakketjes wegbrengen. Nu eerst een broodje eten..
Goedenmorgen dames hier een lekker dagje voor de boeg Ruud heeft maar 1/2 dag dus is om half 11 thuis! dna lekker samen eten en naar de ikea lekker eens kijken voor nieuwe bank en nieuw bed daarna naar de mediamarkt voor n verjaardagscadeau en evt nog bij vriendne op ebzoek! dus zal er erg weinig zijn vandaag ondanks mijn goede nu van de laatste 2 dagen niks afgevallen maar ook niet bijgekomen! hopelijk val ik snel weer af anders is mijn motivatie ver te zoeken!was vanmorgen nog steeds 83.2 (ben ik nu al meer dan 1 week) naja we zienw el oe het gaat @MvE je hebt weer genoeg op d eplanning! ook zo een bezig bijtje he? @Kaatje wat zijn jou plannen? @annemie hoe gaat het bij en met jou? al last van kwaaltjes? @kimmetje uitgroei verven duurt idd lang (ben zelf ook kapster en doe het er zo bij) ik ga meestal al rond 18uur naar d emensen zodat ze ook op tijd klaar zijn! succes @stephanie succes vandaag! dat gaat je wel lukken meid! @zustertje ook al een poetsdagje haha! hoe is het met jou en de kleine? vanavond steengrillen lekker! hier vanavond soep met een belegd broodje lekekr simpel mijn menu: O: 2 crackers met smeerkaas T:water L: eitje met broodje kaas en thee T:water en fruithapje A: soep (denk tomaten) et belegd broodje T: water
hey meiden hier al weer veel gedaan maar ben me toch moe .. zou dat door het weer komen .. gister ook 12 uur gewerkt ! is ook nogal wat ga zo ff uurtje shoppen .. moet nog wat broeken bij hebben ik blijf wat schommelen kilo eraan dan eraf maar het gaat super ik zorg wel dat ik op de -15 blijf .. liefst meer oh de kleine man roept ik moet mee boemba kijken kom straks weer ff terug !!
Hey meiden!! Hier ook weer op, Esmee speelde en rommelde wat tot 07.45, dus lekker uit kunnen slapen . Vanmorgen de was al gevouwen en gestreken. Ben nu met de bami bezig voor vanavond. Heb late dienst, en ik neem eten mee en manlief en Esmee kunnen het dan zo opwarmen vanavond. Zo even stofzuigen nog, en als Esmee op bed ligt moet ik even wat dingen voor het werk doen. De weegschaal was ook hier lief . Vergeleken het weekeinde weer 1 kilo eraf. En hier ook het idee dat ik niet streng doe. Gisteravond nog twee beschuitjes gegeten met muisjes dus ben wel op 2300 kcal uitgekomen. Sta nu op precies +3 kilo. Ben er nog steeds blij mee. @Emma, wow, jij hebt toch steeds lange diensten he. @Stephanie, viel de weegschaal wat mee? Hij is vast gauw liever voor je en sux6 vandaag meid! Gaat goed komen. @Beschuitje, heerlijk, een broek dicht krijgen die eerst niet dicht wilde. Fijn gevoel he. @Zustertje, wel prettig dat je cyclus meteen weer is zoals die was. Natuurlijk liever een posi test, maar dat zou ook wel heel snel zijn, niet onmogelijk natuurlijk. Dus een druk weekeinde voor de boeg meid!
Dani, veel plezier bij Ikea. Levi is bij mijn smoeder, en ik moet om 13.00 uur naar de ggz en om 16.00 uur naar de fysio. Geen super middag dus Butterfly, vind het wel knap van je hoor. zwanger, lekker eten en dan nog afvallen ook Bij levi viel ik 5 kg af, bij Milou 4 kg maar dat was vooral door het overgeven.
Hallo meiden, Net heerlijk wezen zwemmen. Hij vond het in het begin best spannend!! Op het einde ook onder water gezwommen. Hij keek een beetje bedust toen hij weer boven kwam maar ging niet huilen. Ben bezig om mijn spullen op MP te zetten. Weet iemand hoe je een link hier kan neerzetten zodat iedereen alles ziet wat je te koop hebt. Dat wil ik nl doen bij Te koop en Te koop gevraagd.
@Kaatje, moet wel zeggen dat ik de eerste maanden erg af ben afgevallen, je voelt je toch anders en trek had ik niet altijd. Maar bij Esmee ben ik ook eerst 5 kilo afgevallen. En ben echt bewust blijven eten nu. Pfffff, als je een planning in je hoofd hebt kunnen kinderen zo vervelend zijn zeg. Als ik werken moet dan heb ik altijd een iets anders planning dan wanneer ik vrij ben. Maar Esmee ruikt dat ofzow, want ze gaat dan altijd rottigheid uithalen hahaha. Naar de zandbak kijkt ze al tijden niet om ( ze heeft zo'n schelpenbak ), maar nu met die regen steeds staat er water in en voor dat droog is....! Nu wil ze er steeds in en ze kan de deksel zelf open krijgen. Heb haar er tig keer bij wegghaald en er nu bakstenen opgelegd. Ze ligt nu op bed...... dus kan nu mijn administratie voor het werk even doen haha. Broodjes liggen te ontdooien, vloer is gezogen en gedweild, bami staat klaar. Ben aardig op schema .
@MvE, heb er van genoten alleen na een handje zat ik vol. @Zustertje, het is wat rustiger thuis gelukkig en de frietjes hebben gesmaakt. @Steph, geen dank meid en succes! @Annemie, beterschap! @Lieve weegschalen, ga zo door. @Minder lieve weegschalen, volhouden dames! @Butterfly, zo bezig bijtje. Ik kom ook niet vooruit. @Que, heerlijk gezwommen met je mannetje heerlijk. @Hier, gisteren weer eens net voor etenstijd overgegeven (ben blij als ik daar vanaf ben). Vandaag: O: broodje met kaas uit de oven, glas melk T: perzik, appel, 3 dadels gevuld met amandelen L: boerenomlet, glas sprite T: handje druiven, 1l water A: kom soep, spinazie, kip
butterfly echt knap hoor dat je pas 3 kilo bent aangekomen !! nou jij bent straks super slank na je bevalling ! en hier idd lange dagen maar dan is man thuis en zo kunnen we mooi afwisselen kaatje hmmm jammer dat je niet lekker kan gaan shoppen vanmiddag ! succes met alles que lekker hoor dat het zwemmen zo leuk ging !! Hvj meis toch het moet toch echt snel wat beter gaan met je he !! zo is zwanger zijn ook niet leuk meer MvE jij bent ook al zo bezig geweest ! en wow je valt nog steeds wat af he .. slanke den ! hier nog ff weesten shoppen nieuwe puma's voor tim maat 25 !! sjeeeeee wat heeft hij grote voeten zeg en voor mij bij de vera moda een super trui en blouze .. wat geweldig dat ik daar weer kan shoppen zeg !! zou alles gelijk ook willen hebben .. de broeken maat l/xl waren zelfs aan de ruime kant
@Emma gaaf is dat he als je weer ''leukere'' kleding kunt kopen! @HVJ jammer dat je weer over gegeven hebt. Voel je je geestelijk ook weer wat sterker of kun je nog niet echt genieten? @Butterfly super joh nog maar +3 werkse voor vanavond! @Mamavesmee ook weer een drukke dag ben je nog op de fiets naar je moeder gegaan? @Que gaaf lijkt me dat babyzwemmen @Stephanie hoe gaat het ben zo benieuwd! @Kaatje suc6 vanmiddag! Ik heb net mijn lunch op 2 volkoren boterhammen met een halve haring in een soort witte saus met ui (is de light variant van liddl uit duitsland) bakje sla met met kruiden en een beetje light slasaus vanmorgen 2 crackers 1 met slankie en 1 met linera Voor de rest al 6 mega mokken thee en ongeveer 2,5 liter water Vanmiddag misschien nog wat soep voor we gaan uit eten. Het is hier trouwens SUPER mooi weer blauwe lucht en wat wolkjes en een lekkere temp jammer dat ik niet weg kan ze komen zo een pakje ophalen van wehkamp had 2 paar laarzen besteld van spm maar de ene is echt lelijk van kleur en de andere krijg ik mijn voet niet in te hoge wreef vind het niet erg want het zijn 3 kwart laarzen en ik wil hoge
@Emme, nee zo is het iid niet leuk meer maar hopelijk komt het helemaal goed. Gefeliciteerd met je inkopen, en l/xl aan de ruime kant super zeg! @Zustertje, ben nog niet helemaal de oude en geniet er nog steeds niet van maar hopelijk komt dat gauw als de baby van zich laat horen of als ik het hartje heb gehoord denk ik. @Hier, eens opstaan en wat doen in huis nu de kleine nog slaapt (geen zin maar het moet). Was ophangen, stofzuigen, dweilen, afwassen, koken, en was opvouwen. Strijken doe ik van het weekend wel, heb 2 wasmanden weg te strijken (ik haaaaaat strijken). Zo ff wat doen en dan lunchen met de kleine.
@Que, inmiddels van de bank geklommen . Heb er vanmorgen ook wel op gehangen hoor, maar gezien ik late dienst heb en nog wat dingen wilde doen toch in actie gekomen. Babyzwemmen is leuk he. Ik heb het met Esmee ook een poosje gedaan, maar gezien mijn onregelmatige diensten in de zorg was het niet te combineren met babyzwemmen. Dat is hier maar 2 keer in de week en juist op die momenten had ik dienst helaas. En moest wel de volle pond betalen. Beetje zonde dan! @HVJ, je zit nog in de eerste drie maanden he. Die kunnen echt BEROERD zijn. Hoop dat je je straks wel wat beter gaat voelen meid. Anders kun je inderdaad niet genieten van het zwanger zijn. Hier voel ik me dus super goed, maar de tijd vliegt voor mij voorbij. Voor mij zit er al haast weer op, nou jaaaa, moet nog wel eventjes 3 maanden , maar dan te bedenken dat het over 10 weken allemaal al kan . Voor ik het allemala besef ben ik al bevallen denk ik. @Emma, dat scheelt dat je het kan afwisselen. Anders was het geen doen geweest voor jou/jullie. En lekker gewinkelt zo te lezen . Jongens, ik verveel me . Ben al helemaal klaar voor het werk. Had in het hoofd even lekker te gaan fietsen met Esmee. Maar manlief heeft mijn fiets mee naar zijn werk zodat hij uit het werk meteen Esmee kan ophalen. DUS... kan ik niet op de fiets weg! En wandelen..... geen zin in!!! Ga maar even een poging doen wat te lezen ofzow. Dit gebeurt mij nooit, dat ik me verveel hahaha.
Kaatje.. Snap dus eigenlijk ook niet dat ik nog zo vlot afval.. Ok, zit " laag" in callorieen maar eet toch voldoende. Succes bij de GGZ en de Fysio.. hopenlijk zijn ze lief voor je. Dani.. gezellig dagje vandaag. Shoppen bij ikea is altijd leuk! Niet gek op warm eten? Emma.. Goed dat je lekker op gewicht blijft.. veel plezier met bumba.. vreselijke clown! Bah!! Ja, afvallen gaat weer lekker.. En jij ook naar de kleine maatjes. Leuk is dat he?! Butterfly.. pas op de plaats he?! Je bent al weer druk geweest. Vergeet niet dat je nu een kuur hebt en rust moet nemen. + 3kg is goed zeg!! En je vervelen, heerlijk! Que.. naast je advertenties staat link advertentie of link verkoper.. die kun je knippen en plakken. Hoe oud is je zoontje? HVJ.. veel huishouden vandaag.. leuk he?! Mooi menu meid. Zustertje.. Verplicht thuis blijven is niet leuk he?! Nee, niet op de fiets geweest, het regende dus met de auto gegaan. ********** Vanmorgen bij mijn mams op de koffie.. En het was zowaar gezellig! Nog even langs de supermarkt en de action geweest. Net even wat pakketjes ingepakt.. het lijkt droog te blijven dus vanmiddag even met de fiets weg. Natuurlijk ook al even gezogen en gedweild, salade voor het eten alvast gemaakt. Even een fotootje gemaakt. Kijk een beetje vaag.. moeten jullie maar niet opletten!
@Lekker hè als je weer kleding kunt kopen bij Vera moda...ik heb er ook al zo'n zin in. Voorlopig kan ik mijn eigen spijkerbroek weer aan die niet meer paste. Ik heb een boel kleding op stapels liggen die in de loop der jaren opeens niet meer paste..dus ik moet gewoon af en toe iets pakken om te kijken hoever het gaat en weer past. @butterfly wat heerlijk even niets hoeven doen. Geniet er nou maar van ,niet gelijk vervelen. Je hebt altijd ZP nog @HVJ wat naar dat je nog steeds moet spugen. Hopen dat het niet meer te lang gaat duren.. @Babyzwemmen moet fantastisch zijn ! Ik vind zwemmen wel lekker maar heb zo'n hekel aan van die warme kleedhokjes en bloedhete ruimtes daar. Nou ik heb mijn werkdag voor vandaag er weer opzitten. Ik had vandaag maar liefst vier huilende kinderen die niet wilden en zelfs 1 die ik krijsend van haar moeder af moest trekken..pff das echt niet leuk. Het zweet staat dan al op mijn rug nog voordat die ouders weg zijn. De meeste ouders staan dan ook echt zo te kijken van, hoe gaat de juf dat oplossen..Nou en de grap is de ouders zijn de school nog niet uit en de kids zijn allemaal stil. Het is echt niet te geloven. Ze doen het erom haha Vandaag weer drie boterhammetjes met kipfilet op en een lekker glas optimel. Straks een liga en nog even kijken wat mijn avondeten wordt, manlief heeft boodschappen gedaan. ( Lief he) Ik dacht dat ik een bloemkool zag liggen.
Mammavan esmee niet zo boos kijken hoor op de foto. Je bent zo mooi slank ! Dani misschien toch ietsje meer eten ondanks de maagband? Kleine beetjes meer verdeeld over de dag..als je spijsvertering stil staat gebeurd er niets hoor. Ik zou anders eens advies vragen ..
@Mamavesmee SUPER FOTO!!! Je ziet er goed uit!!!! Hier is het echt super lekker weer! 25 graden en de zon schijnt... Ben nog maar meer dekbedden aan het wassen is het maar weer stofvrij enz. Wat ga je vanmiddag nog doen? @Butterfly rustig aan doen verveel je maar lekker is goed voor je! @Beschuitje heerlijk een middag vrij was de weegschaal vanmorgen wat liever of heb je niet gewogen? @HVJ hopelijk mag je snel het hartje horen kloppen en kun je hopelijk gaan genieten!
Hoi meiden! Wat hebben jullie veel gekletst, lees het vanavond allemaal wel terug . Kom even snel mijn menu plaatsen. O: 2 cracottes met hagelslag en glas water T: ontbijtkoek en 2 glazen water L: pistolet met filet americain en een kop koffie T: fruit en 2 glazen water A: maaltijdsalade van de AH T: bakje lay's baked en 2 glasen water
heb ik gister voor gebeld maar de arts is tot eind augustus op vakantie dus moest het aan de dieetiste vragen die is laatste week van augustus weer terug dus moet nog even geduld hebben @MvE wat een super mooi foto en dan kijk je zo boos hahah je ziet er super goed uit meid en vandaag is mijn menuutje toch gewijzigd morgen eten we brood met soep vandaag word het kipfilet (gewokt) met groente en bami zijn wel favo van warm eten maar soms vind ik soep ook erg lekker