Babyzwemmen is zeker leuk doe ik met Jurre ook Ik durf binnenkort echt de weegschaal niet op volgens mij pfffff
Ik ga voorlopig niet wegen...ik denk misschien in het weekeind. In ieder geval voordat ik ongi word dan wel..of ik moet opeens niet ongesteld worden deze keer?
Lovely.. mooi menuutje! Beschuitje.. jij het weekend weer wegen.. Komt vast goed meid! *** Hier net een dikke hoosbui maar volgens mij klaart het op. Dus zo maar snel richting brievenbus toe. Net een grote bak meloen op! Als we terug zijn ga ik lekker met Esmee onder de douche, daarna pyama aan!
Mve, je zit idd een beetje gelijk met mij qua calorieën maar zijn wel gewoon goede maaltijden. Je bent gewoon altijd veel te druk in de weer Je ziet er goed uit ! En nu rennen voor de fysio
@Butterfly, ik hoop het ook. Ja voor jou zit het er al bijna op, zo snel gaat het idd. Fijn dat je je goed voelt, minder dat je je verveelt. @MvE, ja veel te doen wat ik steeds uitstel. Heb inmiddels opgeruimd, afgewassen, wasje opgehangen, andere wasje draait, straks was opvouwen en als ik nog puf heb strijken. Wat ben je mooi slank! @Beschuitje, ik hoop het ook. @Zustertje, dank je hoop ik ook. @Rianne, waarom niet? Heb je veel gesnackt of gegeten de laatste tijd? En hoe was het afscheid van je oma? @Kaatje, veel succes bij de fysio. @Hier zometeen een galiameloen en ananas slachten en in de koelkast doen.
nou ja probeerde er wel op te letten maar er zal vast wel wat bij gekomen zijn,zeker met die laatse dagen!! Kom snel wel ff vertellen over hoe het was,nu geen zin in ben ook heel erg sjacho!!
net een klein bakje magere kwark gegeten met een beetje meusli en wat gedroogde pruimen erdoor heen. Gaan pas rond 18.30 eten anders duurt het zo lang.... Heb er echt heel veel zin in ga vooral kip,biefstuk en vis eten misschien kom ik vanavond nog even online en anders morgen middag
Kaatje.. Ik ben ook echt vol na een maaltijd en als je ziet wat ik eet! Is best veel hoor.. Hoe was het bij de ggz? Succes bij de fysio. Niet weer kraken he? Zustertje.. verstandig om nu nog wat " verstandigs" te eten! Geniet van je eten vanavond. Hvj.. Nou, vind dat je al veel gedaan hebt hoor! @All.. bedankt voor de complimentjes.
Ben behoorlijk gepijnigd bij de fysio. Heeft mijn nek 2x gekraakt en 20 min. lang op zo'n knoop staan draaien. Nu over 2 weken weer. Als mijn nek dan beter gaat wil ze mijn bekken proberen te stabiliseren want ze vind het niet kunnen dat ik niet eens plat op mijn rug kan leggen zonder pijn te hebben. Uit de fysio een kleine milk shake gehaald ( wil ik weten hoeveel calorieën dat zijn? ) Had ik trek in, al jaren geleden mve, was goed bij de ggz. Erover gehad dat ik zo slecht slaap, en gekeken of we er achter konden komen waar het vandaan komt. En verder aan het behandelplan gewerkt.
Kaatje.. Er wordt dus actie ondernomen.. Fijn dat je aan dingen kunt gaan werken.. Auw.. Weer gekraakt dus. dat wordt een kruikje en pcmtje! Milkshake is lekkkerrrrr.. en zo'n 200 calorieen .. ***** Hier lekker in huispak.. Eten staat op en het ruikt heerlijk. Had nog wat boontjes over van gisteren die dus nog gepunt en doe ik er ook bij! Nog zo'n 10 minuutjes en dan is Erwin thuis en het eten klaar.
Oe 200 calorieën en dan ook nog een banaan als tussendoor op. Nou ja avondeten is zielig. aardappelschijfjes van gister opbakken met 2 kipvingers.
Ben even gaan tellen en zit ongeveer op 1167. Valt mee dus. Vanavond 1 koffie en verder alleen water en dan morgen even kijken wat de schade is
Hier het eten weer op.. Was echt super lekker! Hoef ik niet voor uit eten.. Esmee was ook zo lekker aan het eten.. Ik had voormezelf 2 stukjes kabeljauw en ze heeft de helft van mij meegegeten dus kom nog iets lager uit. Ik denk dat ik vanavond lekker een kopje Nespresso vanilla koffie neem ( 76) en een bounty.. Ga even mijn menuutje plannen voor morgen! Moet werken en Esmee gaat met mijn schoonouders weg morgenmiddag ( er is hier braderie) Dus we eten tussen de middag warm , zal wel een hoop gesnoep zijn dus dan eet ze niet s'avonds.. En kan ik zo broodjes meenemen naar het werk..
@ zustertje.. Het gaat redelijk, alleen het eten in de avond gaat me behoorlijk tegenstaan... maar ik moet van mezelf.... @ Hvj, gaat wel lukken hoor, het is voor een goed doel en ik mag niet te veel van mezelf klagen. Heb vandaag erg genoten van de buitendienst. Even heerlijk in de frisse lucht. Was wel grappig. Heb bovenop een lift gestaan... (waar je normaal nooit kan komen) De chef monteur had de lift uitgezet en toen kon hij hem handmatig laten zakken en stijgen... Best eng zo... Maar goed, weinig last gehad van misselijkheid, alleen mijn buik die raar aanvoelt en heel erg moe zijn... gisteren ook vroeg op bed. Vanavond even nog weg maar op tijd weer thuis naar bedje toe... even eraan toegeven... Morgen zal ook wel een lange dag worden, mijn schoonmoeder wordt 70 jaar, dus gelijk na werk daarnaartoe. sorry dat ik weinig tijd heb om op jullie allemaal persoonlijk te reageren maar het is hier een beetje een gekkenhuis...
Hey meiden, @ Kim: Uhm nee heb je bericht niet gehad! ??? @ Annemie: Verkouden?! Bah! Beterschap! @ Stephanie: Hoe is het gegaan vandaag tot nu toe? @ Kaatje: Super dat die 2 ons er weer af is! @ Zustertje: Lekker zeg steengrillen. Genoten? En van de frietjes en brood af kunnen blijven? @ MamavEsmee: Super zeg 3 ons eraf. Hier ook! nu precies 91,0 kg. Mooie foto hoor! Slanke den! Ik zou willen dat ik jou figuur had! @ Dani: Balen dat je niet afvalt. Maar in ieder geval ook niet aan gekomen. Netjes toch doorzetten meid! Komt wel weer, als je je best blijt doen! @ Emma: lekker geshopt? Leuk he dat je weer lekker kan shoppen zonder dat alles te klein is Hier was de weegschaal weer superlief. 3 ons eraf. Zit nu precies op 91 kg. Ik hoop Vrijdag op 90,6 kg te zitten (of daaronder), dan ben ik precies 40 kg kwijt namelijk. Mijn esprit pakket is vandaag ook gearriveerd. Leuk! Had alles in 2 maten besteld. 2 rokjes maat 40!!! Paste (1 zelf aan de grote kant) en 1 jeans maar W32 past ook perfect. Ik ben echt helemaal happy! Ik weet alleen nog niet wat ik ermee doe. Ik wil natuurlijk nog was meer afvallen, dus ben bang dat het dan volgende maand weer te groot is. Zonde. De rokjes stuur ik denk ik zoiezo terug. Die ene is nu al aan de grote kant. En die andere is echt een zomerrokje Is niet mooi met legging eronder. En zonder legging vind ik m erg kort. Roland zegt van niet, maar ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen Viel me nu wel op dat ik mooie slanke benen heb (in vergelijking met een half jaar geleden) Ik ga er dus nog even over nadenken Mijn menu van vandaag: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 peer L: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram muesli 2 meergranenboterhammen (48 gram) Filet americain (20 gram) T: niks A: maaltijdsalade met kip (500 kcal, maar niet helemaal op) Totaal van 1134 kcal. (eigelijk iets minder aangezien ik de salade niet heb opgegeten) Kan ik vanavond als ik zin krijg in iets nog een raketje ofzo pakken. Liefs
kaatje..Valt toch reuze mee! Melanie.. Mooi menu zeg.. En pas je in maat 40?! En dan zeg je dat ik een slanke den ben? Ben wel benieuwd naar een fotoooooo?! En bijna 40 kg kwijt.. herkennen mensen je wel? Annemie.. verstandig om toe te geven aan je vermoeidheid.
Melanie, wow super zeg dat je in maatje 40 past ! Hier net ook nog een setje kleding besteld. Hopen dat het past. Is een stretch broek dus ben voor de 42 gegaan. Weet uit ervaring dat hij anders binnen een dag te wijd zit. Broek van Kimmetje (maat 44 ) is ook aan het flubberen
@ MamavEsmee: Hahaha... nee. Vandaag nog de moeder van een oud klasgenoot aan de balie (ze woont bij mijn ouders in de straat... paar deuren verder) die zei al... "ik moest kijken, is dat nou Melanie" hahahah... vind het wel grappig. De volgende klant die ik hielp (ken ik niet) vroeg: Ben jij Danielle? (das mijn slankste zus!!!) Uhm nee... ik ben het zusje van danielle. Jeetje... dan lijk je ook veel op haar! Wij zien de gelijkenis echt totaal niet maar goed. Enne foto?! Zal vriendlief wel even lief aankijken