10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Melanie, super meid en petje af!

@MvE, jij bent ook mooi slank hoor! En ben niet verder gekomen dan wat ik gedaan heb behalve nog gekookt.

@Zustertje, veel plezier bij het uit eten en geniet ervan.

@Annemie, die vermoeidheid daar moet je echt aan toegeven de eerste maanden want er gebeurt veel in je lichaam.

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Vanmorgen was zo hectisch dat ik m'n eerste weegdag gewoon vergeten ben!!
    Morgen een nieuwe kans dan maar.

@Zustertje,
    Idd, eerst naar de wc en dan pas wegen!
    Ik ga niet tellen. Heb ik gewoonweg de tijd niet voor. Begin met een eigen versie van Sonja Bakker en sporten.
    Hopen dat ik daar al een eind mee kom.
    Alles schoon boven? Lekker he!

@Dani,
    Klinkt als een hele gezellige dag voor jou! Is het allemaal gelukt?

@Butterfly,
    Wat netjes zeg, 1 kilo sinds het weekend! En nu pas +3? Daar zijn vast heel veel vrouwen jaloers op!
    En de weegschaal... Staat nog onder het stof onder m'n bed. :)

@Hvj,
    Wat balen dat je weer moest overgeven. Hopelijk ben je er snel vanaf.

@MvE,
    Jeetje wat heb jij een goed figuur zeg! Jij hoeft alleen nog op gewicht te blijven zo te zien. Wat zul je trots zijn. :)

@Mellanie,
    Bijna 40 kg kwijt?? Jeetje!
    En nog maar even en je zit onder de 90. Zo heerlijk om die 8 eerst te zien staan ipv de 9.

Hier was het een ramp vandaag!
    Wel erg goed voor de lijn, want veel lopen en geen tijd om aan eten te denken!
    Heb stuk in m'n dagboek staan voor wat leedvermaak. ;)
    En zit nu aan m'n koffie, voor het eerst zonder koek en het valt me best zwaar.
    Zo maar een appeltje schillen..

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Heb je nu nog kleding wat goed zit? Dan zou ik wachten tot je op streef zit.;)

Kaatje..Leuk, wat heb je besteld?

HVJ.. Koken is ook belangrijk.:D

Net een getailleerde winterjas besteld, een bruin vest en een jeans..

Maat 40, een M en maat 40!:D

Mijn winterjas zit goed, maar nu ik slank ben mogen mensen dat ook zien! ;) Heb nu een soort " bomberjack achtig model.;)"

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Komt ie ;) Ik in (te korte, vind ik zelf maar roland niet) rok!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mve wouwwwwwwwwwwwww spetter !!!
    wat ben je mooi slank !!
    ik blijf maar van die mega boobs houden en een blubberbuik .. ik vind mijn gewicht prima maar mijn figuur is drama hoor ...

trouwens butterfly zag van jou van de week ook prachtige foto's !! mooie buik en super kamertjes !

ben vanmiddag met mijn ouders en tim naar minigolven was echt super leuk en tim maar rennen met de bal !
    daarna pannekoek gegeten maar kon maar een halve op .. en geen toetje genomen .. wil straks een bakkie chips light !! mmmm zo zin in
    kom net uit bad en nu bankhangen met man

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nog zo'n spetter !!!! :D:D

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    En ik in broek maat W32 :D

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    super jas MvE vind ik echt zooo leuk !!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    En nog 1 van de zijkant om het af te leren

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Leuke jas! Waar heb je die besteld? :D En ik heb echt weinig wat nog past. Mijn broeken beginnen echt veel te groot te worden. Maar ik denk inderdaad dat ik beter nog kan wachten. Ik wil alleen we graag voor mijn verjaardag (16 september) iets nieuws aan.

Ik houd alleen wel die lelijke lovehandles. Zouden die nog ooit weggaan? :(

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ben je een mooie meid/vrouw Mel!!!!! :)
    Zou ik op de dag van vandaag een moord voor doen ;) :D

Staat je goed hoor!!!

12. MamavEsmee

Stephanie.. bedankt voor je compliment. Goed dat je een appeltje schilt ipv die koek pakt.. De eerste dag is een feit! Top meid!!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Stephanie: Ik kan niet wachten om die 8 op de weegschaal te zien. Kan met niet hierinneren dat ik ooit zo "licht" geweest ben. Vervelend dat je eerste dag zwaar gevallen is. Meid... een weekje volhouden en je bent niet anders gewend. Super dat je een appel pakt ipv een koek! ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, zal morgen even foto opzoeken. Broek met een shirt 3/4 mouwen en een gebreide spencer ( help draag ik normaal nooit )

Melanie, wow je ziet er goed uit !

Truste

15. MamavEsmee

Melanie.. WOW!!8) Heb de jas bij h&m besteld.. Als ik jou was zou ik een goedkoper setje bestellen voor je verjaardag, evt een jurkje met legging? Kun je vaak wel wat langer aan en dan los gaan als je op je streef zit?

We hebben net " grenzenloos verliefd " gekeken.. leuk!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ja, ik denk wel dat dat beter is inderdaad. Ik weet nu in ieder geval welke maat ik heb. Alleen broekmaat weet ik niet (alleen amerikaanse maat) maar dat zal wel 42 zijn denk ik. Meestal heb ik van rok een maat kleiner dan van broek. Grenzeloos verliefd heb ik vorige week ook zitten kijken. Leuk programma is dat. Wij hebben hier net criminal minds zitten kijken.

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Hoop dat je lekker genoten hebt van het steengrillen!
    @MamavEsmee: Nee helemaal niks meer gehoord, dus laat het maar lekker gaan. Heb nu zoiets van, ik verdien wel beter! Fijn dat de weegschaal lief was! En wat zie je er super goed uit!!
    @Dani: Gelukkig was ik om 21.30 al klaar! Nu dus lekker relaxen, en morgen lekker vrij dus kan ik toch uitslapen ;)
    @Emma29: Zo is het leuk shoppen he! Ben ook helemaal blij dat ik bij Vero Moda voortaan broeken pas, heerlijk!
    @Mel: Wow, super dat je weer bent afgevallen! Het jasje doe ik voor 15 weg!
    Zooooooooooooooooooo die foto! Echt niet normaal zeg hahaha, zo zie je het echt mega goed mel! Ik zeg houden dat rokje ;)
    WOW en die foto van de zijkant is ook echt asociaal!! Ben jaloers! Je ziet er echt super goed uit Mel!!

Hier lekker gewerkt, en net mijn haar geverfd, was gelukkig op tijd klaar! Morgen lekker vrij, moet even naar het postkantoor, en wil daarna mn kamer ff uitmesten, want wat een bende hier!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    mamavesmee en melanie mooie dames hoor! Jullie zien er goed uit!

Melanie ben je lang? want echt je zou niet denken dat je nog rond de 90 weegt!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen, ik ben de eerste hier :D
    Zooooooooo melanie wat ben ik jaloers op jouw mooie figuur. Kan me ook niet voorstellen dat je nog boven de 90 weegt. Ik zou 75 ook geloven hihi..
    Ik heb weer erg mijn best gedaan gisteravond, had heel veel trek en niets gekomen :D:D:D
    *klop klop*
    Ik ga weer eens op werk aan..vanavond niet veel tijd dus weet niet of ik kom kletsen.

20. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Mel en mamavEsmee, wat zien jullie er goed uit zeg!!!!

Vandaag was de weegschaal erg lief!! 4 ons eraf. Nog 9 kilo dan zit ik op mijn streefgewicht 2 en nog 1,8 kilo dan zit ik op streefgewicht nr. 1. Ik hoop die te kunnen halen binnen 2 weken.

Mijn planning voor vandaag is stoffen en zuigen op de 1e verdieping. Ik ga het eens proberen zonder de kleine weg te brengen. Ben benieuwd of het lukt. Wij hebben houten vloeren boven en het stofzuigen maakt dan onwijs veel herrie. Ik breng hem normaal gesproken naar mijn moeder, maar mocht er ooit een 2de komen dan kan ik dit toch niet blijven doen............. Nou ga even snel wat drinken en dan beginnen, want om 9 uur wordt de kleine waarschijnlijk weer wakker.

Fijne dag allemaal en ik hoop dat jullie weegschalen net zo lief zijn als die van mij!!!

Deel Deze Pagina