Goedemorgen dames, Dat is weer een tijdje geleden Hoe gaat het met jullie ? Ik ben inmiddels 15 kilo afgevallen met SB Het komt 25 Augustus op TV, denk laat het jullie ffies weten Gaat alles goed met het lijnen met iedereen ? Succes meiden als ik het kan dan kan iedereen het
Que, netjes 4 ons eraf ! Chantal hier alles goed. jeetje je bent alweer bijna 20 weken zwanger ! ik zit voor de buis de 25ste
Zo heb net 2 slaapkamers gestofd en gezogen. Hij werd er niet wakker van. Durf alleen onze slaapkamer niet te doen, omdat hij daar ligt te slapen. Heb ik al die tijd voor niets rustig en zachtjes gedaan!!! Ow ja en de zolder heb ik ook maar niet gedaan. Ga nu even de trap naar beneden doen en dan de huiskamer opruimen, planten water geven en stoffen. En als het me dan nog lukt stofzuigen. Als hij dan zijn flesje heeft gehad dweilen en lopend naar de supermarkt om de boodschappen te halen. Wat een pak van mijn hart zeg dat hij gewoon verder slaapt!!!! Hoe deden jullie dat toen de kleine nog zo klein was??
Goedemorgen meiden, Ik snap er niks van maar ben 2 ons aangekomen. Dus nu moet ik nog 4 ons wil ik op mijn laagste gewicht weer zitten Ben gister zelfs 2x naar de wc geweest, komt helemaal nooit voor! Dus had toch wel gehoopt dat ik mijn aangekomen kilo kwijt was, maar helaas. Weet nog niet of ik vandaag naar het postkantoor ga, want als het goed is word er nog meer overgemaakt....kan ik beter zaterdag alles in 1 keer doen, scheelt weer een ritje rijden! Vandaag wel echt opruimen hier, lekker alles afstoffen en stofzuigen. Vanavond wordt mijn haar geknipt door een andere vriendin (heb ik meer vertrouwen in haha). Ga zo eens rond kijken voor een andere kleur en ander model, want ik ben het een beetje beu. Fijne dag allemaal!
Ja niet normaal he hoe snel dat gaat, Ik heb volgende week al de 20 weken echo, pff kan me nog goed voor me halen dat ik hier kwam toen ik moest beginnen met afvallen ... het gaat hier zo goed dat als ik s'avonds in bed lig en een schop krijg van die kleine spruit dat ik dan ineens denk ow ja ben zwanger hihihi
@que: super weer 4 ons eraf! 1,8 moet lukken hoor gewoon extra streng zijn. Ik zoog overal behalve waar de kleine sliep dat deed ik als ze wakker was dan legde ik haar even in de box. @kimmetje: zou je niet verstopt zitten? Ik zit nu aan m'n ontbijtje 2 cracottes en een kop koffie. Zometeen aan de poets,m'n kledingkast opruimen en de woonkamer eens grondig aanpakken. Vanavond de keuken leegruimen krijgen morgen een nieuwe, ook direct een reden om daar alles uit te zoeken. Ga vandaag niet op de weegschaal staan zit al enkele dagen verstopt. Straks naar de apotheek nieuw receptje halen en vanavond innemen.
Mogguh! Hierbij meld ik me bij jullie aan.. Ik heb gister de knoop doorgehakt.. vanaf vandaag ga ik er tegenaan! Moet minstens 10kg af, het liefst 13, dan zit ik weer op mijn gewicht wat ik had na Jamie's geboorte.. 69kg.. ach, ik ben lang, 1m81, dus mag wel iets meer zijn, maar in elk geval niet boven de 72/73.. ben nu 83kg.. valt nog mee, voor een ander, maar voor mezelf mag het er wel af.. zit steeds te zeuren over mijn buik, broeken kunnen niet meer dicht, dus mooie rollen erover.. not.. en zolang ik blijf zeuren en er niets aan doe zelf, wordt het natuurlijk niet beter.. Dus maar weer aan de SB! Is eerder behoorlijk effectief gebleken.. Heb me net gewogen.. Datum; 19/08/2010 Gewicht; 83kg Wish me luck!
en ja hoor, ziek thuis.... trok het niet meer, brakke nacht gehad met overgeven en weinig lucht door de verkoudheid... Ga zo echt niet met mijn brakke kop op werk zitten. Gelukkig vanuit werk hier heel veel begrip voor... lekker mijn bedje in ...
Welkom! Heel veel succes!! Ik heb eerder ook SB gedaan voor mijn zwangerschap maar nu lukt het me niet meer ik kan me er niet meer aanhouden.
Beterschap! Het overgeven komt dat door je zwangerschap? Nou lekker in bed blijven en je goed laten verwennen dan wordt je snel weer beter.
@QueenBee: Heel veel succes met afvallen! @Annemie: Heel veel beterschap, goed voor jezelf zorgen hoor!
Kim.. jammer dat je niets meer hebt gehoord meid! En je haren zitten weer netjes? Succes met opruimen vandaag. Que.. Hoezo breng je de kleine weg als je gaat schoonmaken? Als hij wel wakker wordt ja, dan weer verder gaan wanneer de kleine rustig is.. Hij kan toch ook wakker in zijn bedje liggen? En de weegschaal lief voor je .. TOP zeg! @ foto.. Jullie maken me verlegen! Chantal.. Ga het zeker volgen, maar dat wist je al! Lovely.. leuk, een nieuwe keuken. Wat voor 1tje? Weegschaal lief? QueenBee.. Good Luck! Annemie.. beterschap! *********** De weegschaal was weer lief.. 72.1.. weer 100 gram er af.. Morgen moet ik ongi worden dus zal hij wel een stuk minder lief zijn ben ik bang haha.. Menu: o: 2 meergranenboterhammen met 10 gram vlokken. T; 1/2 appel en 150 gram meloen. L: 125 gram gebakken aardappeltjes met sla, komkommer, augurk, ui en 3 visstickjes. T: 2 kiwi's A: 4 boterhammen 1 keer kipfilet beleg en 1x 30+ kaas beleg. T: plak ontbijtkoek. Totaal: 1134.. S'avonds thuis nog wat chipjes. Hier al de douche en de toiletten schoongemaakt, de woonkamer stofafgenomen.. straks na de koffie even stofzuigen/ dweilen en dan is de vaatwasser ook weer klaar. Dan even naar de action voor tandpasta en schoonmaakmiddel is beiden helemaal op. Oja, wasje vouwen en een schoonwasje op hangen.. Vanmiddag dus een late dienst.. ben al moe voordat ik aan het werk ga..
ja ben al 1,5 week in de ochtend zo misselijke maar nu is er ook echt wat uitgekomen... pfff... veel te drukke dag gehad denk gisteren... en dat verwennen doen we zeker. vriendlief wordt voor het eerst papa dus die is ook helemaal in de wolken
goedenmorgen dames hier al vroeg op en slecht geslapen bleg! vanmorgen al naar de markt geweest en naar de c1000 wat boodschappen gedaan! om 1uur is vriendlief weer thuis daarna samen lunchen en naar de stad (verjaradagscadeau halen en evt nieuwe kleidng ) was vanmorgen aangekomen ondanks mijn menu van gister snap het ehct niet Menu voor vandaag: O: 2 crackers met kaas T: danoontje en water L: broodje gezond (met ham sla, uitjes, augurk, komkommer) T: fruithapje, water en appel A: kipfilet met erwten en worteltjes en aardappelpuree T: bakje druiven en bakje yoghurt Heb even snel bijgelezen maar ben weer vergeten op wie ik allemaal wilde reageren wilde wel zeggen dat die fotos (weet even niet van wie ze nog eens waren) er super goed uitzien je bent echt super slank/dun!!you can do it!!!
Kimmetje balen Hoop dat die 4 ons er snel weer af is Queenbee, succes met afvallen ! Annemie, beterschap meis Hier vanochtend weer wezen gymen met Levi. Daarna in huis schoongemaakt. Straks even lunchen en als Levi op bed ligt ga ik wat boodschappen doen ( Ferry is thuis )
Dani.. balen zeg! Je hebt weer een mooi menu vandaag.. Veel plezier vanmiddag met shoppen. Kaatje.. De gym weer begonnen? Leuk lijkt me dat maar hier erg duur en Esmee gaat ook al 2 ochtenden naar de psz.. Daarnaast slaapdiensten dus werkt hier niet echt.. **** Straks alleen nog even koken, de was ophangen en dweilen.. De rest is allemaal gedaan.
Hier is het kind&ouder gym. 1x per week 45min. Betaal hier maar 27.50 per kwartaal dus goed te doen. Maar als de psz straks op donderdag is is het ook klaar met gym.
Wat een ochtend hahaha! Vanmorgen was er een mogelijke gastouder, het was een hele leuke meid en we hebben echt gezellig zitten kletsen. Waren het beide eens dat het klikte en het goed voelde. Dus wat mij betreft..... alleen gezien haar vriend westers is en geen baan heeft nog, en solliciterende is ook in het westen is het voor haar moeilijk te zeggen hoe haar woonsituatie is over 6 maanden. Als hij hier werk vind, blijven ze hier wonen, en anders gaat ze verhuizen! Maar net waar hij werk vind. Dus hopen voor ons dat het gewoon hier in de buurt is . Alleen Esmee was niet te genieten . Heeft steeds lopen huilen. Typisch, komt er iemand die misschien gaat oppassen en dan wil je een voorbeeldig kindje . Onmogelijk natuurlijk . Loop gewoon te balen van haar verdrietige bui, stom he. Ze is wat koortsig, heeft een week geleden prikjes gehad dus daar komt het van. Buikje voelde zo heet aan, heb haar lekker met een fles pap naar bed gebracht. Ze ligt vaak pas om 12.30 maar ze was echt moe ook. Mijn dienst gisteren weer overleefd! Omdat ik nu 50% werk, moet ik in mijn diensten keihard werken!! Gisteren dus 2 gesprekken gehad met clienten waarvan ik een zorgplan moet gaan schrijven. Gezien hun heel lang met vakantie zijn geweest kon het niet eerder. En een van de clienten heeft een heel verleden, dus de gesprekken zijn dan best heftig. Vandaag en morgen dus lekker vrij! De bedden vanmorgen al afgehaald en druk weer met de was bezig. Wil vandaag ook al een begin gaan maken aan het wassen van de babyspullen, te beginnen met alle hydrofiele luiers. Zal vanmiddag nog even speciale wasmiddel ervoor halen denk ik. Zo even de stofzuiger door de kamer en de toiletten schoonmaken. @Mamavesmee, meid!!!! Waarom in godsnaam wil jij nog meer afvallen. Je ziet er enorm slank uit. Zou er een moord voor doen hoor. Nou ja....... een moord is wel heel overdreven natuurlijk. Enne, niet zo boos kijken hoor, dat is dus echt niet nodig . @Melanie, meid..... en dan nog voel jij je soms onzeker en dik. WHY!! Ik wil niet veel zeggen, maar zou je zo 70 kilo hebben geschat. Dat komt ook door je lengte. Ik weeg nog iets minder dan jou, maar ben kleiner, dus ik ben gewoon molliger. Maar jij ziet er fantastisch slank uit. Knap hoor, haast 40 kilo eraf!!!!!! Verder ben ik alles vergeten! Had vanmorgen al bijgelezen. Mijn weegschaal weer lief! Zit weer op het gewicht van voor het weekeinde, en dan niet eens streng gedaan trouwens. Keurig in de middag op het werk een nectarine en een sinaasappel gegeten, bami in de avond, en nog een gangmaker bij een client en in de auto nog een pakje ontbijtbiscuits. Die zijn mega lekker en per 2 koekjes maar 125 kcal! Tussen de middag eet ik tegenwoordig 4 boterhammen omdat ik dan giga trek heb. Nu ook alweer, dus zo de lunch maar eens maken.