10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie!

Nou, heb net alle SB boodschappen in huis gehaald.. flinke kofferbak vol, maar dat is het altijd de 1e keer, daarna is het gewoon aanvullen.. ;) Dus straks maar een italiaanse bol eten, hihi! ;)

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom!!!

Heel veel succes!!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Je bent een mooie meid hoor die mag dan best even stralen :D
    Maar super mooie foto hoor!!!!
    Denk reageer ook nog maar ff op jouw :p

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goed hoor 15 kilo!!!
    Ja ja ik zit volgende week voor de tv hoor :)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

QueenBee.. Het is bij Sonja i.d. een kwestie van aanvullen. Geniet van je bol!

Ik ga beginnen met eten koken..

Ik had via internet laarsjes besteld voor Esmee.. Het merk had ze vorig jaar ook, alleen nu 2 maten groter maar een andere kleur.. En ze passen! :D Nu alleen voormezelf nog laarzen voor de winter.. Is altijd zo'n rib uit mijn lijf.. Kinderlaarzen ook.. Niet normaal!:$

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even snel een berichtje van mij wordt zo door mijn zusje opgehaald even de stad in voor een kado voor mijn pa die is vandaag 55 jaar geworden!!!

Gisteren heerlijk gegeten biefstuk en kipfilet en 5 kleine frietjes dus erg netjes en 4 spa blauw
    Toen we thuis waren nog 1,5liter water gedronken en toen ben ik vanmorgen vergeten te wegen baalde ik echt van!!

@Melanie je ziet er GEWELDIG uit!!!! Lovehandles kun je weg krijgen met sporten maar dat is niet jou favo :p
    Ik zou bij de H&m een leuk stelletje halen voor je verjaardag en geen dure kleding is echt zonde straks past het weer niet meer.

Ik ga morgen met een vriendin winkelen moet echt nog wat dingen halen want ik heb genoeg kleding maar niks past meer normaal erg leuk aan de ene kant maar baal der ook van als ik voor de kast sta en niks staat meer leuk door dat gelubber.

Heel misschien kom ik vanavond nog online maar ga straks naar mijn ouders en vanavond moet ik nog werken.

Fijne dag meiden

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja dankje! Ik wacht er nog op.. mijn pa komt op visite en zou broodjes meenemen.. hopen maar dat hij het niet vergeten is.. ;)

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Gefeliciteerd met je pa!!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @qeeunbee: succes!
    @mamavesmee: geen bijzondere keuken hoor, woon in een huurhuis. Mochten nieuwe kleur uitkiezen...weet niet eens meer wat ik had uitgezocht. Van het weekend willen we de inloopkast opknappen, deur eruit en onze koelkast erin doen. Als dat klaar is maak ik wel even een foto.

10. Que

Que Niet meer actief

@MVE

Het komt doordat hij in het ziekenhuis heeft gelegen toen hij 1,5 week oud was (nu is hij 3 maanden). Hij heeft daar 2 weken gelegen en moest zoveel mogelijk rust hebben omdat hij erg verzwakt was. Ik denk dat het daardoor komt. Ik wil nu nog steeds complete rust in huis als hij ligt te slapen. Beetje stom misschien, maar het zit er nog zo ingebakken. Vandaar dat ik hem altijd bij mijn moeder bracht.
    Ga ik nu ook niet meer doen. Dag hij went er maar aan :D

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, zit aan mijn lunch.
    Mijn dag:
    O: 2 meergranen beschuiten met roze muisjes, yoghi.
    T: 1 kopje koffie, plak ontbijtkoek.
    L: 4 boterhammen, 2 plakken 20+ kaas, kop tomatensoep.
    T: fruit ( sinaasappel en necatarine denk ik )
    A: gebakken aardappels, verse worst, bloemkoolschotel met kerriesaus, ham en ei.
    T: ???

@Mamavesmee, duur is alles he!
    Ik moet voor Esmee ook nodig winkelen, ze moet alles nieuw hebben voor het najaar. Alle truitjes van voor de zomer past niet meer, rompers, rokjes, broekjes, alles moet nieuw! Ze past bijna niets meer. Ook nog schoentjes. Voor mezelf wacht ik tot het einde van het jaar. Geen idee welke maat ik dan heb.

@Zustertje, oeh lekker gegeten dus. Dan is wegen de dag erna nooit zo leuk. Maar komt allemaal wel weer goed hoor.
    Fijne dag en werkse.

@Queenbee, heb je gemist in mijn vorige bericht! Welkom meid en heel veel sux6 met afvallen. De eerste SB boodschappen zijn altijd veel he. Maar jij kunt aan de slag!!!

Zo, inmiddels gezogen, en gedweild, de lunch is op.
    Dus nu de vaatwasser leeghalen, toiletten ( en badkamer ) even poetsen en dan is het huis weer schoon.
    Als het vanmiddag droog is wil ik met Esmee naar het centrum.
    Ze moet allemaal nieuwe kleren hebben en wil vast een begin gaan maken met inslaan van alles ;). Zulk vervelend werk he hahaha!!!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, goede klik dus. Hoop dat haar vriend hier werk vind in de buurt

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje wel! Broodje komt er zo aan, hihi! En idd, het is veel de eerste keer, maar heb het er voor over!

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

oersaai maar een bezemsteel in je nek rechtopzitten en stokzwaaien
    is niet leuk
    maar werkt wel

je ziet er goed uit hoor
    en klopt je gewicht wel op de banner?
    ik schat je rond de 65 kilo

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    MEIDEN,
    ik lees al eventjes mee
    en wil wel meeposten
    zit nu op 79,5 kilo
    en eerste stap is 75,00 kilo te wegen met mijn dochters verjaardag 10 nov
    daarna wil ik terug afvallen tot kilo of 70 liefst 68 kilo
    ik ga gezond eten en tellen wat ik eet aan calorien
    ik heb hier mijn eigen lijsten van de dieetiste.

woog 72 toen ik zwanger raakte 104 bij de bevalling
    en heeft heeeellang geduurd eer ik op de 80 zat
    mijn meisje word in nov 2

tot nu toe gegeten

O Yoghurt 250 ml
    T Appel
    M 2 volkoren broodjes muisjes gestampt
    2 crackers met ger.kaas
    T 1 kiwi

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Tot nu toe 3 planken en een kastje afgestoft, heb nu even geen zin meer hahaha.
    Even mijn flesje leegdrinken en dan ga ik weer verder!
    Hoef alleen nog mijn bureau en dan stofzuigen, maar mijn bureau is het ergste, vreselijk wat een bende kan ik toch verzamelen!

Ga maar weer eens verder...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mirell, welkom en succes met afvallen !

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mirrell Welkom!

Ik zit met dochterlief aan een kop sudaneze linzensoep vannochtend even gemaakt. Op voedingscentrum word het aangegeven als 100 kcl niet veel!

19. Que

Que Niet meer actief

Mirell, welkom en succes met afvallen!!

Zo ik ben al een heel eind.

Heb 2 wassen gewassen en opgehangen. Helaas droogt het niet zo hard buiten.
    2 kamers gestofd en gezogen. Kleine zijn bed afgehaald en opgemaakt. trap naar beneden gezogen, huiskamer gezogen, boodschappen gedaan, 6x mobiel aangedraait pff wordt gek van dat ding!!

Ga nu planten water geven, vaatwasser leeghalen en de badkamer schoonmaken, flessen van de kleine afwassen en voeding klaar zetten voor de rest van de dag en morgen. O ja en als de was droog is de was afhalen en de bedden opmaken.

Dan moet ik nog steeds dweilen (huiskamer) en strijken.

Nu eerst even water drinken (door die pillen die ik gebruik heb ik heel de dag en nacht onwijze dorst) en dan weer snel verder voordat Sven wakker wordt.

Toedels!!!!!!!

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Que, hahaha meid!! Je bent als een speer door het huis gegaan als ik het zo lees. Zo gaat dat hier ook hoor, als Esmee op bed ligt ga ik overdreven snel het hele huis door. Want met haar erbij..... kom ik nergens aan toe en ben ik alleen met haar bezig.
    Nu alles klaar :), zo vast de bloemkool voor vanavond snijden. Scheelt dan ook weer. Want koken en de kleine erbij is ook niet altijd groot suxces. Juist dan wil ze spelen en aandacht.

@Mirell, welkom!! Op de verjaardag van je meisje moet het echt wel lukken 75 te wegen, en ik denkt zelfs wel minder dan dat.
    Gaat helemaal goed komen. Jeetje, dan ben je in je zwangerschap best veel aangekomen. Juist die kilo's zijn zo moeilijk er weer af te krijgen he. Gelukkig was ik bij Esmee ook maar 7 kilo aangekomen, maar die 7 was er niet af na de bevalling. Heb die kilo's er de laatste maanden aangegeten :). En krijg die er maar eens af. Hier in het topic moet het lukken, zet hem op!!

Deel Deze Pagina