10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Que.. Lekker aan de poets dus!:D

2. MamavEsmee

Zustertje.. Gefeliciteerd met je paps! En je hebt je goed gehouden gisteren tijdens het eten.;)

QueenBee.. En? Je paps al geweest met de broodjes?

Lovely.. Oh, vandaar. Een nieuwe keuken is altijd leuk! Ben benieuwd naar de foto's

Que.. ok ik snap het.. Hier ook veel problemen met slapen gehad in het begin.. Esmee werd ook van elk kickje wakker.. Als ze slaapt zorg ik dat het meestal " rustig" is in huis.. Dus niet boren of iets dergelijks. Als het niet hoeft stofzuig ik als ze wakker is. Maar met zo'n kleintje als die van jou kun je bijna niet anders want ze slapen nog zo veel he? Gaat het nu wel goed met hem?

Butterfly.. ja, is echt niet normaal! Esmee heeft nog veel rokjes die ze aan kan en prima met een maillot kan dragen. Ze heeft 2 nieuwe jeans en verder draagt ze veel jurkjes.. En ze past nog wat dingen die ze nu ook aan heeft in de winter ook wel Dus moet alleen nog wat maillots halen en natuurlijk als ik iets leuks tegen kom, voor haar verjaardag en met kerst. Maar haar garderobe is weer compleet.. En daar horen mooie laarsjes bij.. Maar was wel 79,00 verder. Hopenlijk red ze het er mee tot januari ( is het weer uitverkoop) Jij vanmiddag dus lekker shoppen voor Esmee.. have fun!:D Mooi menuutje!:)

Mirell.. Mooi lijstje hoor. Een goed ontbijt is belangrijk ( helpt de verbranding op gang) Hier ook pas na 2 jaar de kilo's weer kwijt.. Mijn lijf had echt de tijd nodig blijkbaar.

KIm.. Geen poetsmiep? haha

Warm eten tussen de middag bevalt me wel.. heb je niet zo'n trek in de middag.

Hier is alles lekker aan kant, gedweild en mijn broodjes gesmeerd voor mee naar het werk. Ik hoop dat Esmee vanmiddag bij opa en oma ook droog blijft.. het gaat al 2 weken hardstikke goed!:D

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Chantal, petje af hoor en ik zit ook de 25ste voor de buis! Spannend 20 weken echo bijna!

@Annemie, beterschap meid.

@Melanie, wow super meid *ik wil ook*

@MvE, ja zonder koken is er geen eten haha. Mooie jas!

@QueenBee, succes met afvallen.

@Dani, shop ze!

@Butterfly, hopelijk wordt en blijft zij het. Beterschap voor Esmee.

@Zustertje, gefeliciteerd met je pa z'n verjaardag.

@Mirell, welkom en succes met afvallen. Moet lukken voor 2 nov!

@Que, poets ze.

@Hier, is man op zakenreis voor 4 weken dus homealone met mijn meissie. Morgen naar het cb en daarna naar het zh voor controle.
    Vanochtend 3 wasmanden opgevouwen en nu een wasje draaien en stofzuigen. Heb me toch een hoofdpijn en krijg maar geen voldoende water binnen (hooguit 0.5l op een dag), weet echt niet hoe ik mezelf er toe moet dwingen?

Vandaag:

O: boerenomlet, plak kaas, kop groene thee met cranberry
    T: fruitsalade, glas water
    L: kop bouillon, 2 lu crackers met kaas
    A: kip/aardappeltjes/champignons met boursin cuisine, schijfjes komkommer
    T: bakje fruit met yoghurt

4. MamavEsmee

HVJ.. jeetje, 4 weken alleen thuis.. ga je nog een paar daagjes naar je mams? Lekker menu heb je! In thee, fruit etc zit ook vocht.;) Je krijgt vast voldoende binnen meid.

Ga alvast afsluiten, even snel de honden een plas laten doen en dan Esmee uit bed halen..

Denk tot morgen!:)

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Nee ben niet zo'n poetsmiep, hoewel ik stoffen niet zo erg vind, maar stofzuigen wel, daar krijg ik opvliegers van! Haha

Maarrrrrr gelukkig ben ik klaar! Nu lekker wat lezen, relaxen......

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @mirell welkom meid en succes! en je bent al onder 80 gekomen goed hoor!
    @hvj 4 weken :eek: wowwie......houd je dat wel vol? en hoe gaat het met je?

@hier lekker naar de stad geweest en heb zoveel leuke kleidng gezien pfff.....denk dat ik dinsdag even de stad in ga (dan is er markt) en wat nieuwe kleding ga scoren (leuke truitjes, jasjes en broeken gezien)

zometeen komt mijn schoonzusje op bezoek en die eet mee ne morgen klasgenootje met vriendin en die eten ook mee daarna lekkere kletsavond haha heb er echt zin in!

kwam net thuis met lief van de stad lag er een kaartje op de mat van vrineidnnnetje met echt super lieve woorden in. ze vond het super goed dat ik zoveel was afgevallen en dat ik er super goed uitzag ben haar idool met kracht en positieviteit die ik hbe ondanks alles wat gebeurt echt had tranen in mijn ogen! zo lief!!

@de rest hoe is jullie dagje? van het zonnetje genoten??

groetjes

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @kim relax ze! wat voor boek(en) lees je??

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag!!

Het is gelukt hoor, wegen vanmorgen. 104,1 kg :)

Even voor mezelf. 485

Manlief is thuis van z'n werk dus deze mama gaat even op de bank liggen. Ik kan nog wel slapen als ik op de plavuizen ga liggen geloof ik. hahaha

Hopelijk vanavond tijd om bij te lezen!

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Dani: Wat super lief van je vriendin, zo'n kaartje doet altijd goed!! Heb vanmiddag wat tijdschriften gelezen, en had van een vriendin een boek geleend om te lezen: Op de man af. Zo'n lekker voorspellende roman haha

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, ja ga waarschijnlijk dit weekend naar mams toe. Doordeweeks gwn thuis en weekenden naar m'n moeder of zij naar mij.

@Dani, het is niet de eerste keer dat manlief weg gaat en ik alleen thuis blijf (alleen ben ik natuurlijk niet met mijn meissie en beeb) ben er inmiddels al aan gewend (elkaar daarna zien is altijd leuk hihi). met mij gaat het redelijk goed, alleen nog steeds last van krampen maar daar ga ik morgen voor naar de gyn.
    Wat lief van je vriendin, zelfs ik kreeg er tranen van (hormonen haha).

@Steph, rust ze maar lekker uit meid. En die kilo's krijg je er zeker af, gwn doorzetten.

@Hier, net thuis van boodschappen doen en nog wat pyama's (2 voor de prijs van 1 bij Hans Textiel) en rompers voor mijn dochter gekocht. Ook aan het eten begonnen, kip gemarineerd.
    Bij AH bosschebollen gepakt en na een rondje terug gelegd en mini lu crackers (olijven/oregano) gepakt en om toch wat zoets te hebben heb ik verse stroopwafels gekocht en 3 pakken coolbest (2+1 gratis). Vanavond lekker douchen met mijn meissie en een meidenavond van maken haha, hopelijk valt ze niet in slaap en laat ze me alleen.

Ow ja dames, ik wou toenet een 6-pak wicky kopen en dat als water te vervangen maar is denk ik niet verantwoord of wel?

11. Que

Que Niet meer actief

Hey meiden,

Nou heb vanmiddag niet veel meer gedaan. Ga vanavond wel weer verder.
    Ga nu de VW uitruimen tafel dekken en het eten koken, toetje maken en de laatste dingetjes van de waslijn halen.

Planning voor vanavond, planten water geven, was opruimen, bedden opmakken en een uur minimaal wandelen ow ja en niet te vergeten de badkamer meubel en wc schoonmaken en de slaapkamer nog stoffen en zuigen.

Pff dat is nog een hoop, ga maar snel beginnen. Tot morgen!! Hoop dat de weegschaal weer heeeeeeeeeell lief is;).

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje!
    En over dat water drinken, zet gewoon een flesje spa blauw in het zicht, altijd gevuld met water. Als je ineens dorst hebt zul je zien dat je die eerder pakt dan naar de koelkast loopt.. heb altijd eentje bij me, op het werk, in de auto.. ;)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jups! Smaakte heerlijk!! Dikke italiaanse bol gezond van Bakkertje Bart! Haha! En het mocht, ik 'moest' vandaag een italiaanse bol met kaas, tomaat en komkommer.. ;)

De prei is klaar, kieper zo ff aardappeltjes in de pan en vissticks en ons avondeten staat zo op tafel!

Eetze allemaal!

Xx

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dat is wat ik altijd deed maar sinds ik zw ben, valt dat vies in de smaak dan grijp ik naar zoete drank vandaar dat ik aan wicky dacht is water achitig en niet overdreven zoet want water en ranja dat ging ook niet.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ All: Danku voor de complimenten. :D

@ Lovely: Ik ben inderdaad lang. 1.90 m om precies te zijn.

@ Que: Super dat de weegschaal weer lief was. En bijna je eerste streefgewicht bereikt. Super meid!

@ Chantal: Super dat er al 15 kg af is. Enne ik ga zeker kijken! ;) Hoe is het met de zwangerschap?

@ Kim: Toe aan een nieuwe coupe?! Leuk! :D

@ Queenbee: Welkom en succes met afvallen!

@ MamavEsmee: Joepie… weer 1 ons eraf! Enne nieuwe laarzen, moet ik ook echt. Van vorig jaar zijn eigelijk nog goed, maar met extra wijde schacht, en nu dus veel te wijd. Ik hoop dat ik nu laarzen kan kopen met een gewone schacht. Shopt toch een stuk leuker. Maarja… duur, dat zijn ze allemaal!

@ Butterfly: Fijn dat het gesprek met de mogelijke gastouder zo goed voelde. Nu inderdaad maar duimen dat het ook doorgaat. Dank je voor het compliment. Ik lijk misschien op de foto wel slank. Maar mijn buik is echt nog wel dik (vind ik). Kun je leuk verbloemen onder een shirt… maar als ik dan naakt voor de spiegel sta baal ik nog steeds enorm, van die kwabben.

@ Zustertje: Gefeliciteerd met je vader!

@ Mirell: Welkom en succes met afvallen. Gewicht op de banner klopt (ongeveer). Vanochtend woog ik 90,8 kg. Maar ik ben ook wel 1.90 m lang.

@ Hvj: Jeetje, je man 4 weken op zakenreis. Ik vind het al erg als vriendlief 4 dagen in Noorwegen zit voor zaken hahaha…

@ Dani: Lief, zo’n kaartje van je vriendin!

Hier ook weer met de beentjes omhoog op de bank. Pfff… ben ontzettend gaar! Toe aan vakantie. Nog 1 dagje werken… Vandaag drukke dag gehad. Was op zich niet druk op het werk, maar ben een wachttijdenonderzoek aan het uitwerken geweest. Pfff… wat een pokkewerk. Is nu zo goed als klaar. Moet alleen nog even in de computer gezet worden. Maar dat word na mijn vakantie…

Vanmorgen was de weegschaal weer lief. 2 ons eraf! Nu dus 90,8 kg. Nog 2 ons en dan ben ik 40 kg kwijt :D. Hoop dat dat morgen is.

Aanstaande Zondag gaan we lekker frietjes eten in Postel (Belgie)… Lekker een puntzak met belgische mayo! Mmm… heb er nu al zin in.

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans
    ½ beker optimel drink (laatste beetje uit het pak)

T: 1 appel
    1 peer

L: 2 (kleine) meergranen boterhammen (45 gram)
    15 gram filet americain
    1 krentenbol

T: 1 lu time-out graanreep

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)

Totaal van 1141 kcal.

Kan ik vanavond nog iets pakken als ik zin krijg in iets.

Liefs

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankje Melanie!

Enne, Hvj, misschien water met roosvicee dan? Is zonder suikers.. drink ik ook heel veel! Heb het in huis voor de kids, maar drink zelf net zo lekker mee, hihi!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mel, tjah soms heb je geen keus. Mooi menu

@Queenbee, ik mengde het met carvan cevitan is toch roosvicee? Zal het nogmaals wagen thnx.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Net een raketje op, had ik zin in. Kom nu op een totaal van 1180 kcal.

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Avond!

Even lekker bijlezen en dan een schaaltje yoghurt met een appeltje maken. Niet geheel volgens de na-20:00-niks-meer-eten regel, maar m'n stofwisseling is sowieso wel anders met al die vreemde gebroken nachten lijkt me.

@MvE,
    Wat een mooie winterjas, en maatje 40!! Goed hoor. :D

@Melanie,
    Ik kijk naar je foto en naar je banner en geloof dat er iets niet helemaal klopt... Weeg je niet toevallig 82 ipv 92 kg?
    Ziet er goed uit!

@Beschuitje,
    Knap dat je trek had en niks hebt genomen. :)

@Que,
    Hoe is het stofzuigen gegaan?
    Ik doe het meestal als manlief thuis is.
    Hoe oud is ie nu? Toen Esmee nog heel klein was sliep ze overal gewoon doorheen.

@Kimmetje,
    Moet je ongesteld worden? Dan hou je meer vocht vast en dat zou de 2 ons kunnen verklaren. Wel balen voor je!

@QueenBee,
    Welkom! Ik ben ook een nieuweling en sinds gisteren begonnen.
    Als die eerste week maar voorbij is....
    Succes!
    *leuke banner heb je trouwens*

@Annemie,
    Beterschap meis.

@All,
    Hoevaak wegen jullie jezelf? Ik ga het 1 keer per week opschrijven, maar moet me zo inhouden om er niet iedere dag op te gaan staan.

@Zustertje,
    Gefeliciteerd met je vader!
    En veel plezier met winkelen morgen.

@Hvj,
    Hoe komt het dat je zo weinig drinkt?
    Vind je water niet lekker? Beetje aanmaak of wat citroensap erin. Of vruchtensap mengen met water.
    Een glas op het aanrecht zetten en zo vaak mogelijk even een glas achterover slaan. En voor iedere maaltijd een glas drinken.
    Wickie lijkt me niet goed als vervanger nee.

Geloof dat ik weer bij ben. :D
    Nu lekker met de pootjes hoor.
    Zoonlief ligt al een hele poos lekker te slapen. Fijn voor nu maar minder als ie vanacht ineens de slaap uit heeft net als afgelopen nacht. :(
    Straks maar even lekker in bad doen.

Deel Deze Pagina