Goeiemorgen! Wat een goede berichten hier allemaal! Netjes hoor. Ik was vanmorgen ook al 7 ons afgevallen. Krijg straks de buurvrouw op kraamvisite en vanmiddag naar m'n ouders op de koffie, misschien met m'n moeder nog ergens heen.
@Que: Thanks, super lief! @Stephanie24: Super zeg 7 ons eraf! Gaat goed met jou Fijne middag! Ik ga maar eens richting mijn werk, heb zelfs gewoon zin om te gaan werken, dat komt ook zelden voor de laatste tijd hahahaha Ik lijk wel een puber verschrikkelijk! Werk ze! En anders een hele fijne dag!
Goedenmorgen dames @melanie wat een verschil zeg op die fotos! en gefeliciteerd met je gewicht!! super goed @stepahnie netjes meid!wat eraf is is eraf!! @weegschaal die was hier nog steeds 83.2.....snap er echt nisk van! dirnk genoeg, eet gezond, beweeg erbij en toch al 2 weken zelfde gewicht......:S vriend en mams zeggen wel dat mijn kont en buik bij aan het trekken zijn.....zou ik nu omvang afvallen en dan weer in gewicht? naja zie het wel!! Ik ga zo lekker naar de stad en vanmiddag hier poetsen/opruimen/wassen want om 16uur krijgen we bezoek van klasgenootje! die eten ook mee!!heb er zin in :d
Beschuitje.. wat ontzettend fijn, is de motivatie weer terug?! Melanie.. JOEHOEEEE... Een gezond gewicht! Ontzettend goed meid.. Stephanie.. ook al 700 gram kwijt. Motiveerd he?! kaatje.. Die 400 gram is er zo weer af. Kim.. en afgevallen en nieuwe date? **** Is het geluksdag vandaag?! Kom vanmiddag even uitgebreid reageren.. Ben druk! 200 gram "aangekomen" 72.3 vanmorgen.. Menu: O: 2 meergranenboterhammen met 10 gram vlokken. T: necatrine L: 3 boterhammen 1x 10 gram vlokken en 1x 10 gram kipfilet. T: 200 gram meloen A: klein bordje frietjes, 2 kaassoeflees Ga straks met de boodschappen een grote reep witte melkchocolade met gepofte rijst meenemen.. Ongi komt er dus zin in! Na het weekend weer streng.
Mel wat goed zeg!!!!!!! En de andere ook al zo goed en lekker bezig!!! Super meiden,*trots* op jullie!!!
Jeps! Had hem eerst niet geupload via imageshack, terwijl ik dacht van wel.. Toen dus wel via imageshack en tadaah! --- Zo, al een halve fles spa blauw leeg, ontbijtje gehad (bakje yoghurt), en nu maar ff aan mijn tussendoortje, druifjes! En weer verder werken! Xx
Queenbee,Stephanie, welkom en succes met afvallen... (hebjullie volgens mij nog niet welkom geheten... ) @ chantal... ik ga ook voor de tv zitten ! spannend! @ mamavesmee... leuk hoor shoppen voor je dochter... @ zustertje, nog gefeliciteerd met je pa!!! @ lovely, leuk nieuwe keuken.. (wij zitten ook in een huurhuis, maar hadden nog behoorlijk wat keuze.) @ mirell, welkom en wat een schat van een draak heb jij zeg! @ melanie, jeetje meid, wat be njij veranderd in je gezicht...Gefeliciteerd met zo'n mooi BMI...!! @ beschuitje. goed bezig meid... zie je, niet bij de pakken neerzitten als het even een week niet lukt... @ queenbee, werkse meid. (doe jij zelf fotoshoots??) @ kimmetje, super bij weer 6 ons eraf, Spannend daten!! veel plezier... @ kaatje, geen zorgen maken over dei 4 ons... wat kimmetje zegt, die is er echt zo weer af! @ stephanie, jij ook al een lieve weegschaal... super hoor @ dani, Balen meid dat je niets af valt... en heel veel plezier met je klasgenootje straks @ mamarianne, ben jij morgen jarig??? @ hier, lekker uitgeslapen, maandag weer aan het werk.. Misselijkheid vanmorgen niet zo heel erg dus daar ben ik erg blij mee... Straks even shoppen, schoonzusje is ook zwanger en die heeft hele leuke rompertjes gezien van troetelbeertjes (wat ik vroeger dol op!!!) verder weinig doen denk.. misschien even was opruimen... en kijken wat vriendlief wil.
Annemie, leuk om met je schoonzusje samen zwanger te zijn ( zolang het klikt ) hoeveel schelen jullie ?
Goedemorgen dames! Wat een goede berichten hier allemaal! Super hoor! Onze keuken zit erin, helemaal super gewoon! Straks met de kids richting de stad lopen...de oudste wat nieuwe kleding kopen voor de school weer begint. En daarna met ze pizza eten. Mijn menu O: 3 cracottes met halvajam T: kop koffie, 2 glazen water en een minneola L: Denk een bolletje filet americain T: 2 glazen water en een stukje ontbijtkoek A: pizza Iemand tips voor de pizza? Gewoon 1 met veel groentes nemen? Vaak is het toch allemaal varkensvlees en dat eet ik niet.
Hoi dames, Super joh al die liever weegschalen, ben trots op jullie lady's ga zo door! Hier vanochtend naar het cb geweest, liefje heeft 2 prikjes gehad (ze huilde ff en was meteen stil, i'm proud). Ze ligt nu in bed, ik ga straks naar het ziekenhuis voor controle, gelukkig kan mijn buuf oppassen want ga liever zonder kind naar het zh tenzij niet anders kan. Vandaag: O: broodje kaas, glas melk, paar hapjes halfvolle yoghurt (almhof) T: 3 vijgen, 3 dadels gevuld met geroosterde amandelen L: roerbakei, aardbei/banaan smoothie, glas water T: fruitsalade, 0.5l water A: kipkerrie met rijst, komkommer/tomaat salade, glas water T: kop kamillie thee, verse stroopwafel B: 1uur gelopen, 1uur fietsen Ik ga bij elke maaltijd een glas water nemen, hopelijk kom ik aan die 2l water.
Mijn schoonzusje is half november uitgerekend... maar al van nummer 3... maar dat maakt het er niet minder leuk om !
Zo meiden, hier ben ik dan ook weer! Na gistermiddag druk druk druk gehad. Esmee heeft vorige week prikjes gehad en is er nu wat ziek van. Beetje verhoging, niet fit, rode billen, doorkomende tandjes. Dus die was heel huilerig en verdrietig. Heel zielig. Gisteravond toen ze op bed lag ben ik gaan shoppen voor haar. Gistermiddag werd dat dus niets meer. Shirtjes met lange mouwen, leggings, rompers gescoord. Eenmaal thuis Esmee wakker, had overgeven in bed dus zij helemaal vies, wassen en bedje verschonen. Daarna lekker met haar op de bank gelegen waar ze heerlijk tegen me aan lag. Later nog aan een fotoboek gewerkt voor mijn vriendin die volgende week trouwt. ( maak een online snapbook met haar meest maffe foto's ). Vanmorgen Esmee om 07.45 naar oma gebracht want ik moest voor controle naar de longarts. Alles gaat super. Moest blaastesten en allergietesten doen en die zijn nu positief. Hoe vreemd he.... . We gaan de prednison nu afbouwen per 3 dagen 5 mg minder tot ik op 5 mg zit. Pfffffff.......!! Daarna door naar Leenbakker gereden en gordijnen uitgezocht voor onze slaapkamer en de babykamer. Toen nog een cadeautje gehaald voor mijn neefje die morgen jarig is en een dikke reep chocolade . Had er echt trek ineens. En toen Esmee weer opgehaald. Nu net de lunch op, Esmee ligt op bed, en ik ga aan de gang in huis. Moet was ophangen, en ga dan beginnen aan het wassen van de babyspullen. Want heb ineens het gevoel dat ik tempo moet gaan maken met de babykamer en spullen. Zit op haast 30 weken en dat het einde al in zicht is..... besef ik nog totaal niet!!! De gordijnen kunnen 4 weken duren, dus ineens lijkt alles zo krap in tijd. De weegschaal blijft lief ! Weer wat lichter ook, sta op precies + 2.5 kilo nog steeds. @Kimmetje, JEEEE, hij heeft een sms gestuurd. En toch weer op date, zie je wel, je hoeft je geen zorgen te maken meid. @Melanie, ik wil even zeggen dat ik HEEEEEL trots op je ben. Ik was vanmorgen bij mijn moeder en die liet me een artikel in de krant zien over een vrouw bij ons in het dorp die in 1 jaar tijd met Weight Watchers 40 kilo is afgevallen. Ze is ermee in de krant gekomen. Ik heb vol trots verteld dat IK iemand ken, die 40 kilo in een dik halfjaar is afgevallen. Mijn zusje keek me met grote ogen aan.... "hoe heeft ze dat gedaan?". Gewoon 1200 kcal eten per dag! ( heb haar die tip al maanden gegeven maar zelfs doet ze er niets mee. Mel, super!!!!!!! En wat fijn, een gezond BMI . @HVJ, ik ga ook liever naar het ziekenhuis zonder kind hoor. Esmee zit overal aan, en heb weinig zin politieagentje in het ziekenhuis te spelen whahahaha!! Vele te veel gedoe . Och jee, 4 weken home alone . Lekker veel forummen . Snap dat je het wel gewend bent, en dat het niet anders is....... maar leuk is altijd anders natuurlijk. Tot later vandaag!!!!
Dani..Veel plezier vandaag! QueenBee.. Vind je de menu's van Sonja een beetje vol te houden? Annemie.. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Troetelbeertjes zijn cute! Lovely.. Lekker menu heb je! De keuken hebben ze snel gezet zeg! Hopenlijk kun je slagen voor wat leuks voor de kids. HVJ.. prikjes zijn nooit leuk.. Mooi menu heb je vandaag! Hoe is de weegschaal? Butterfly.. jeetje, je bent al weer druk geweest..Is het niet goed dan dat de testen zo positief zijn? En ook lekker een reep chocolade gehaald? Ik heb een witte met nootjes gehaald.. lekker! ******** Hier de boodschappen weer binnen, vanmiddag nog wat dingetjes bij een andere super halen. Verder niet veel plannen.. Het huishouden is allemaal gedaan.. De was is weg. Had er even goed de balen van vanmorgen.. bah! Ongi komt er aan he?! Arme Erwin!
@Mamavesmee, juist goed gaat het . Er is niets qua allergie gevonden maar ja, alles is dood door de prednison. Liep fluitend het ziekenhuis door. Voelde ik me zo altijd maar......! Voel me heerlijk, bruis van de energie. Dat is maar goed ook, want ik heb het de komende weken erg druk. Met name al op het werk, en thuis ook. De boel moet aan kanten zijn als de bevalling zover is. En in de schuur gaan nog wel dozen die uitgepakt moeten worden . Alle administratie staat nog ingepakt, en de lade puilt uit van post wat opgeruimd moet worden. Maar de kast waar alles in komt staat er net 2 weken dus kon het ook niet eerder doen. De overloop moet geverfd worden, het behang moet er daar nog uit. Harrold heeft er alleen geschuurd nog. Mijn hoofd...... puilt ook even over hoor!! Had er van de week ook de balen van!!!! Kwam van de week uit een late dienst....... en alles op Harrold afgereageerd. En hij doet al zo zijn best thuis, en dan heb je een zwangere vrouw die echt strontchaggie is en alles op je afreageerd .
Hoi Meiden, Hier lekker WEEKEIND !! Heerlijk, na mijn eerste werkweek weer ben ik daar echt wel aan toe. Onderwijs is leuk, maar ook vermoeiend Mijn motivatie is weer helemaal terug en ik ben nog steeds in jubelstemming hihi...Vanavond sla met krieltjes. Is het bij jullie ook zo warm ? Het is hier zelfs te warm om in de tuin te zitten ..( het is ook nooit goed hè?) Mijn moeder komt zo een theetje doen, kom later terug
Het is i.d. nog veel wat er moet gebeuren maar het is niet noodzakelijk toch? Noodzakelijke dingen zijn belangrijk! De rest komt wel.. Volgens mij ben je net zo'n neet freak als ik..