@MamavEsmee: Die van ons moesten ze dus ook altijd hebben, is denk ik wel 5 keer gebeten. @mamametzoon: Heel veel succes morgen! Echt erg wat je mee moet maken :x
Hoihoi Ik heb een vraagje; Volgen jullie allemaal een bepaald dieet of echt op de calorien aan het letten? Ik wil graag zwanger worden maar ook wel kilo's kwijt, is dat een goede combi? We gaan volgende week op vakantie maar wilde toch vanaf morgen weer f wat 'gezonder' gaan doen dus alle tips zijn welkom! Ben al bijna 3 jaar stabiel qua gewicht, zelfs met dietiste gaat er geen grammetje af... Groetjes
Ik eet bewust vegetarisch hoor. Er is genoeg lekker eten en er zijn veel vegetarische producten tegenwoordig hoor
@siepie: Welkom hier! Ik probeer iedere dag 2 liter water te drinken, en daarnaast tel ik calorieen. Geloof dat de meesten hier calorieen tellen! Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken. Lig er al de hele week laat in, dus ben kapot. Slaap lekker allemaal!
ik ben nog niet echt bezig met een bepaald dieet. me voornamelijk gaan richten op regelmatiger en gezonder eten, niet snoepen en beter drinken. @ Kimmetje: bedankt voor je succeswensen ik ga ook off... lekker even op bed tv kijken en op tijd slapen.
Welkom! Wij waren al een poos bezig met zwanger worden en ik ben in januari gaan afvallen omdat we in april naar de dokter zouden gaan als we nog niet zwanger zouden zijn. Toen was ik 16 kilo kwijt en afgelopen dinsdag heb ik positief getest toen was ik in totaal 25kg kwijt... Of het door het afvallen komt geen idee maar ik ben zo blij dat ik die kilo's kwijt ben is zoveel beter voor je lichaam! Heel veel suc6 met afvallen en gezellig meekletsen hoor
mamametzoon succes morgen !! rianne morgen heeeeeel veel plezier op je bruiloft !! geniet er lekker van ! rest sorry ben het ff kwijt .. ben me net rot geschrokken een van de nieuwe balken van het plafond is net zo naar beneden gevallen .. twee seconde eerder of later en of ik of tim hadden nu in het ziekenhuis gelegen !!
hoi meiden, ben vandaag de hele dag weg geweest.. schoonmama is vandaag jarig, maar heb me proberen in te houden met de hapjes! mijn menu voor vandaag: O: yoghurt met muesli, thee T: Niks L: twee bruine broodjes met margarine light jam en kaas met komkommer T: stukje slagroomtaart, 1 gevuld ei, 2 stukjes wrap met zalm en kruidenkaas, klein handje nootjes, 2 kaasjes, klein handje chips, 1 glas crystal clear, 2 glazen cola rest water A: 1 kom groentesoep, 3 witte broodjes ham-kaas, 1 glas cola hmmm kom ik op 2421 kcal... oeps! morgen maar een strenge balansdag! slaap lekker alvast meiden,
@MvE: zal wat fotootjes van de kittens en mamapoes in mn album zetten Wow wat schrikken met de hond zeg! Heeft hij geen nare verwondingen er aan over gehouden? Hier alles wel ok. Extreem moe, en ik (vr)eet te veel... Heb niet eens trek ofzo... @Zustertje: goh, ik had je echt ouder "geschat" n.a.v. je postings hier. Mensen schatten mij juist altijd jonger. Op zich wel fijn haha... @Kaatje: lekkere schoonouders! Zou precies zo hebben gereageerd als jij hoor!! @Mamametzoon: gezond menuutje! Succes morgen! @Siepie: ja hoor, prima combi De meesten hier tellen calorieen, dus geen speciaal dieet. Je leert dan vanzelf herkennen wat goed en slecht eten is! @Emma: pffft dat meen je niet!!! @Hier: ik ga even kitten foto's in mn album zetten...
Tnx voor de reacties! Ga morgen maar weer eens beginnen aan het water inderdaad ipv vanalles en stoppen met snoepen dat scheelt denk al een hoop! Ik ben een emotie eter maar ja door alle stress toestanden blijf ik aan de gang, het moet nu gewoon ook echt eens stoppen! PFff Slaap lekker!
Een nieuwe deel en al 50 pagina's verder , jeetje dames wat kletsen jullie veel zeg of ben ik te lang weggeweest Maar hier ben ik weer en zal maar meteen met de deur binnen vallen, voel me *** en heb geen energie meer om af te vallen (heb een drukke vreetweek achter de rug, door die *** hormonen ). Ik hoop dat ik het kan opbrengen om desondanks toch morgenochtend te gaan sporten, om die kick/energie terug te krijgen. Maar hoe gaat het met jullie dames? @Hier, dag 7 na de laatste pilletjes Duphaston en nog steeds GEEN ongie te bekennen. Ben een lopende hormonenbom, pijnlijke steken, misselijk, duizelig en toch geen ongie grrrrrr :x Heb hier 5 zakken chips, een pak Bonbonbloc, zak borrelnootjes, pak cake, zoete broodjes, chocomuffins hier liggen die me heel de dag al roepen en ik ze probeer te negeren. Net maar een kom magere vruchtenyoghurt genomen om niet in de verleiding te staan, denk dat ik dat allemaal morgen weg ga geven (want doe niet aan weggooien).
@HVJ, je bent denk ik te lang weg geweest . Meiden, kom even zwaaien. Heb alles gelezen maar ga mijn bed nu opzoeken. Ben doodop. Een drukke laatste dienst gehad, dinsdag nog een dag cursus, donderdag een BBQ op het werk en dan vakantie. Moet komende dagen thuis de laatste dingen doen zoals doelen opstellen voor mijn nieuwe client, en nog wat aanpassen. Is niet anders, verder klaar!!! Welterusten iedereen
@Butterfly, ja denk het ook (schandalig gwn ). Druk druk zoals gewoonlijk, succes ermee meid en geniet daarna van je vakantie . Ik ga ook mijn bedje induiken, nog ff de laatste administratie afwerken.
Goedemorgen Siepie, ik val af via Sonja Bakker. Zou je prima kunnen doen hoor, zodra je zwanger bent kun je dan gewoon iets meer gaan eten als je lichaam dat nodig heeft. Emma, jeetje dat is schrikken ! Niet goed gemonteerd dus ? Zou de rest ook even goed controleren
Goedemorgen deze mooie morgen! De zon schijnt, mijn huisgenoten de deur uit geschopt... jullie even berichtje sturen en dan.... terug mijn bed in! hahaha @ mamavesmee, een hele goeie kennis is dinsdag overleden... was nogal heftig.. en die zinnen zijn gisteren aardig verzet. goeie muzikanten is altijd fijn om te beluisteren! @ kaatje, pff souders... (die van mij zit lekker in belgie! is echt een aanrader...) @ mamametzoon, ik ga heel hard voor je duimen... (zal mijn wekker zetten) @ mamarianne, Geniet van deze mooie dag, hoop dat jullie een beetje weer hebben en heel veel lieve mensen om jullie heen! @ emma, jeetje wat zal jij je rot geschrokken zijn... hoe kan dat nou? @ hier, mijn menu voor vandaag: ontbijt: 250 gr yoghurt, 1 glas water Tussendoor: manderijn... Lunch: 2 crackers met halvarine en 20+ smeerkaas met komkommer, 1 plak ontbijtkoek met halvarine, 1 opkikker en 1 glas water Tussendoor: 1 appel, 2 glazen water Diner: 125 gr tagliatelle, 200 gr roerbakgroente, 75 gr rundergehakt, bamikruiden en een schaaltje rauwkost 's avonds 250 gr optmiel yoghurt, 1 glas water in totaal 1065 kcal... ik verheug me zo op woensdag!!! KIP TANDOORI!!!
mamarianne, fijne dag vandaag ! Hier breekt het zonnetje een beetje door, hoop dat jullie ook een zonnige dag hebben
oja, Siepie, ik hier ook aan de sonja, maar moet wel zeggen dat ik probeer rond de 1100 kcal te blijven...