@Mamavesmee, ik ben vreselijk hahaha!! Alles MOET op orde zijn, anders zit het me zo dwars en loop ik me er steeds tegen aan te ergeren. Maar als Esmee wakker is.... kan ik niet lekker bezig! Dus moet het echt hebben van de avonden, en dan zijn er ook andere klussen te doen. Zoooo vermoeiend allemaal!!! Maar goed, noodzakelijke dingen doen we, en wat niet lukt komt later wel. maar liever alles klaar hahaha!!
Is het jullie ook opgevallen dat die volkoren crackers van Lu veranderd zijn ? Stuk donkerder en ook qua smaak anders. Weet nog niet of ik het positief veranderd vind trouwens.
Waar is iedereen toch ? Heb ik een keer tijd om te kletsen....haha Ik ga zo lekker krieltjes bakken en een heerlijke verse schaal sla erbij met kip a la minuut. Lekkurr.....
Iedereen is vast van het weer aan het genieten ofzo!! Wie opent dit keer een nieuw deel?? We zitten bijna op 500
Hey meiden, @ Kim: Leuk weer daten Super! En weer 6 ons kwijt! Helemaal goed Enne graag gedaan hoor! @ Stephanie: Super zeg, 7 ons eraf. Daar doen we het voor! @ MamavEsmee: Jammer dat er 2 ons bij zat meid. Enne lekker hoor die chocoreep. @ Butterfly: Jeetje, wat een drukke dag. Fijn dat de tests in het ziekenhuis positief waren. Nu houden zo! Hoop dat Esmee ook snel weer opgeknapt is. Dankje voor het compliment meid! @ Mama Rianne: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! @ All: Bedankt voor de complimenten! Maar vooral: Bedankt voor alle steun in de afgelopen maanden. Zonder jullie was ik nooit zo ver gekomen. Knuf!!! Zo ik heb VAKANTIE!!! Vandaag wel lekker gewerkt, het was alleen ontzettend rommelig. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu meerzaden crackers met; 10 gram linera smeerpate 1 beker optimel drink T: 1 peer ½ snelle jelle ontbijtkoek minder suiker L: 2 meergranenboterhammen (56 gram) met; 24 gram 20+ kaas en; 12 gram ham 1 cup a soup tomaat 1 appel T: niks A: 2 pittabroodjes met; 100 gram (totaal) kipshoarma met rode paprika erdoor 1 lepel knoflooksaus Totaal van 1181 kcal. Ik heb zin om voor vanavond iets lekkers te halen. Om de vakantie in te luiden en te vieren dat ik zoveel afgevallen ben. Maar aan de andere kant vind ik dat zonde omdat ik dan morgen waarschijnlijk weer aangekomen ben. Moeilijk Vriendlief kwam net thuis met een bos bloemen omdat ie zo trots op mij is Ik lijk wel jarig hahaha Liefs
Beschuitje.. Je avond eten klinkt erg lekker! Melanie.. wat ontzettend lief van je vriend om thuis te komen met een bosje bloemen. En je hebt het ook echt verdiend! Jij kunt de wereld aan! Ach, die 200 gram kan me gestolen worden.. Voel me zo goed en zit lekker in mijn vel.. En ongi komt er aan dus houd vocht vast en ben opgeblazen. Ga van het weekend lekker genieten ( met mate ) Vanaf woensdag is de weegschaal weer reeel.. Butterfly.. herkenbaar hoor.. ~~~~~~~~~~~~ Een gezellige middag gehad, mijn zusje kwam langs.. even geknuffeld met mijn neefje..Wat een lieverd is het toch! Daarna wat boodschapjes gedaan. Nog een leuk complimentje gekregen vandaag.. Vanmorgen in de supermarkt 2 mannen die tegen Esmee zeiden.. Wat ben jij een mooi meisje, je lijkt sprekend op je moeder! En vanmiddag een jongen in de supermarkt die me gewoon aanstaarde..Erwin werd nog net niet boos.. Voor mij een complimentje haha.. Morgenvroeg gaan we naar het reisbureau kijken voor een vliegvakantie in het voorjaar.. We willen naar een kindvriendelijk hotel met all~ in aan het strand en 4 sterren.. Ben benieuwd wat ze allemaal hebben. We willen of naar Mallorca (zijn we 4 jaar geleden ook geweest en vonden we zo mooi) of naar de canarische eilanden oid. Nou, de reep chocolade is op.. Was een reep van 200 gram. S´middags 3 reepjes gehad en mijn zusje heeft de andere helft opgegeten.. Is maar goed ook.. Oja, grappig detail.. Mijn zusje had altijd maatje 34~ 36 voor de zwangerschap en nu hadden we de zelfde maat jeans aan!
Kijk aan/na gestaard worden is altijd een goed teken Hier geen zin om te tellen,maar dit is mijn menu : O: 2 br brood filet T: 1 ontbijtkoek, 1 koffie L: 3 crackers, filet en 30+ kaas, bekertje melk T: handje popcorn, paar druifjes en een warme chocolade melk A: Spaghetti S: 1 koffie ( en hoop van de popcorn af te blijven,ben alleen thuis )
popcorn daar geef ik nou niets om...vind het niet bijzonder. Chocola daarentegen is echt TE lekker. Wij halen bewust niets in huis. Ik hoor net dat connie mus dood is op tv , gek hoor je kijkt altijd naar zijn reportages op het nieuws....sneu voor zijn dochter.
Kaatje.. Heb je de sweet of salt.. lekker he!!! Uit zo´n zakje komt ongeveer 60 gram popcorn wat gelijk staat aan 250 callorieen.. heerlijk!! Beschuitje.. Kan chocolade ook niet in huis hebben (repen) die moeten op! Gelukkig is die nu ook op.
Hey meiden. Hier alles rustig en tijd voor mezelf . Ik heb Esmee in bad gedaan en manlief aan het werk gezet. Hij heeft de keuken schoongemaakt, stofgezogen en is nu behang aan het scheuren. Heb mijn frustraties er maar uit gegooid, hij was van plan te gaan mountainbikken en is nu toch aan het klussen gegaan. Voor er leuke dingen gedaan kunnen worden..... eerst het huis . Ik heb net even gedweild, en al gedouched. Heerlijk. Zometeen nog wel even strijken. De nieuwe kleren van Esmee en de hydrofiele luiers heb ik gewassen en wil ik graag strijken. Dus zo lekker muziekje aan en strijken. Mijn menu is een beetje bizar . O: 2 meergranen beschuitjes met roze muisjes, glas yoghi. T: pakje ontbijtbiscuits, 100 gram chocolade met nootjes. L: 2 meergranen beschuitjes met roze muisjes, glas melk. T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, halve sinaasappel, glas cola. A: chili con carne met sla. T: nog geen idee!!!! chocolade . @Mamavesmee, die popcorn he!!! Heb het denk ik niet goed gedaan want mocht gisteren blij zijn dat ik een handje had en voor de rest was het allemaal nog mais. Moet het lang in de magnetron? Heb het denk ik niet lang genoeg gedaan. Waar heb jij het altijd weg? Ik had het van de C1000, maar zag in het topic van bezuinigen dat jij een doosje hebt wat de helft goedkoper is dan de mijne. Oh wat heerlijk zeg.....op vakantie!!! Wil ik ook wel, alleen gaat dat voor ons niets worden komend jaar . En dat zijn leuke complimenten!!!! Vind het heerlijk als mannen me na kijken hahahaha, Harrold alleen ook niet. @Beschuitje, ik ken Connie de Mus niet!! Wie is het? @Melanie, meid, je hebt het verdiend om in het zonnetje gezet te worden. Je hebt hier zo hard voor gewerkt, zo hard voor gevochten. Geniet er lekker van, en helemaal van je vakantie.
lekker menuutje! De popcorn in de magnetron.. 900 watt en dan 4 minuutjes. Heb bij de lidl de popcorn weg.. Waren afgeprijst van 1,19 naar 0,69 Heb nu 4 doosjes staan ofzo.. Lekkerrrrr
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/226748-10-kilo-afvallen-wie-doet-mee-deel-5-a.html#post8062518