@Serena: Welkom, en heel veel succes! Ik tel calorieen, ben inmiddels bijna 12 kilo kwijt, maar wil nog wel een tijdje doorgaan!
goedemorgen dames! heerlijk geslapen, alleen vannacht ineens buikpijn, maar dat heerst een beetje volgens mij.. hier mijn menuutje voor vandaag: O: muesli met yoghurt en thee T: ontbijtkoek L: 2 bruine pistoletjes, 1 met sla, tomaat en kaas, 1 met achterham en roomkaas, thee T: stuk komkommer A: sla met komkommer, tomaat, ananas, gebakken aardappels en kipfilet totaal: 1093 kcal
Goede morgen meiden! Wat is het al lekker weer.. Dacht dat het weer het zelfde als gisteren was.. Vanmorgen was de weegschaal weer lief.. 74,1! Wordt ik blij van! Mijn menu vandaag: O: schaaltje kwark met muesli. T: koekje L: 2 boterhammen met 1x beleg kaas.. En een peer. T: schaaltje meloen en een opkikker. A: 150 gram gekookte aardappelen, 200 gram broccoli en een gehaktbal. T: schaaltje chipjes. *** Zit ik nog vrij laag.. Dus heb nog wat speling.. *** Het is hier al weer schoon, zo eerst met de honden uit.. mijn zusje zal zo wel komen en dan door naar mijn vriendinnetje!
Renate.. weeg voor gein een pistoletje eens.. Weegt al gauw 80 gram en is dan 190 calorieen.. Flinke lunch dus!
Butterfly.. hopenlijk wordt je niet ziek! Succes op cursus. Kimmetje..Vandaag BBQ toch? Geniet er van! Kaatje.. Fijn dat je spiegelbeeld slanker wordt! Daar wordt je blij van he? Toppie zeg!
Goedemorgen dames! @Butterfly: Niet ziek worden hoor!!! @Renate: Lekker menuutje! @Kimmetje: Hoe lang ben je al bezig? Best veel kwijt al!! @MvE: Lieve schaal! Veel plezier bij je vriendinnetje vandaag @Kaatje: Mooi om resultaat te zien in de spiegel he! @Serena: Welkom en succes! === @All: Ik baal, van mn opgezette buik... Weet dat het er bij hoort, weet ook dat het mn darmen zijn, maar vind het niet prettig om zo'n dikke buik te hebben als het niet door ukkie komt Iemand tips voor een goede stoelgang tijdens de zwangerschap? Heb er echt last van... Activia yoghurtjes helpen alleen als ik er 4 per dag eet, dus dat is geen optie. Een vriendin zei me laatst iets over vezeltabletten, maar ik weet niet of ik die mag? Naja, zometeen maar ff aankleden, en het huis op orde brengen. Moet nog even stofzuigen, wasje draaien, was opvouwen etc. Mams komt rond de middag en dan gaan we shoppen / boodschappen doen
`Zo hier al gestofzuigd, trap schoongemaakt, prullenbakken geleegd, voor en achter de ramen gezeemd buiten, en nu ff op mijn gat met een bak koffie Zie mooie menu's voorbij komen
@MamavEsmee: Inderdaad vandaag de BBQ en overdag nog een activiteit, alleen weet niemand wat we gaan doen haha. Hoop lekker actief, dan valt de schade morgen misschien mee! @Moppie: Ben ook al best een tijd bezig, vanaf maart. Heb een paar weken niet echt goed opgelet, dus het valt allemaal wel mee hoor! Hier lekker gebadderd, haren al in de plooi. Weet alleen niet zo goed wat ik aan moet, aangezien het mooi weer wordt. We gaan een activiteit doen en ik weet niet wat, moet ik iets aan wat makkelijk zit, waarin ik me goed kan bewegen? Dat heb ik namelijk niet echt haha. Heb nu een linnen soort van harem broek aan, niet zo'n hele overdreven, achter bij mijn kont sluit ie gewoon mooi aan. Maarja, ik weet het dus niet haha. Nu maar vast even opmaken.....
Goeiemorgen meiden Lekker geslapen tot half 10 en net de kapper gebeld voor kleuren, vanmiddag om half 2 ben ik aan de beurt Wil het wat blonder hebben. Mijn weegschaal gaf vanmorgen 75.1 aan, gister aan. Nog geen idee wat ik ga eten vandaag.. Net me ontbijt op, zoals altijd yoghurt met kellogs. Me lunch zal een italiaanse bol gezond worden. Vanavond een magere avondeten. @Menu's: zie mooie menu's voorbij komen. @Kaatje: Leuk is dat he om te zien dat je slanker word @Butterfly: Beterschap meis, hoop dat je gauw weer wat fitter voelt. Je weegschaal is nog erg lief super! Veel plezier/succes vandaag met je cursus @nieuwelingen: Welkom hier. Ik ben inmiddels 8 kg kwijt, gewicht schommelt nu erg. @Kimmetje: Veel plezier meid vandaag bij de bbq, lastig he als je niet weet wat je gaat doen en vooral wat je dan aan moet..
Goeimorgen meiden @mmz, gefeliciteerd! @rianne, gefeliciteerd! En het wordt prachtig weer zaterdag! @kaatje, fijn he, als je zelf ziet dat je slanker wordt! Al druk bezig geweest, hier schiet het nog niet zo op @butterfly, ja dat hakt er meestal wel in zo een nacht, vervelend, hopelijk voel je je al wat beter en wordt je niet ziek.. @kimmetje, wel lekker als je al zo vroeg op bent, kun je idd nog vanalles op je gemak doen Ja dat probleem heb ik ook altijd; Wat moet ik aan??? @serena, welkom en succes met afvallen! ik tel calorieen, hoewel ik de laatste tijd niet meer echt tel @renate, vervelend, hopelijk wordt je niet ziek.. @mve, lekker menu vandaag! Het is al heerlijk weer! geniet ervan vandaag en veel plezier met je zusje en je vriendin! @moppie, vervelend is dat die opgezette buik, vooral als je ook last van je darmen hebt. Die tabletten ken ik niet, zou je kunnen navragen bij een apotheek misschien? Veel fruit, pruimen/kiwi's, groenten, ontbijtkoek etc @renieta, heerlijk uitslapen en lekker naar de kapper! @hier, mijn internet deed het gisteravond niet, dus kon niet nog even hier komen kletsen Het is al heerlijk weer vandaag, dus we gaan maar is even opschieten en zo lekker naar buiten! Eerst nog even de laatste dingetjes doen in huis, gelukkig zo gebeurt en straks nog even een paar boodschappen doen. Wat zal ik nou is gaan eten vanavond???
Heerlijk weertje he ziet er mooi uit in iedergeval. Ik heb gisteravond al stofgezogen en dat doe ik vanavond na het sporten wel even weer. Vanmiddag eerst lekker naar de kapper, echt zin in Wil nog een leuke spijkerbroek hebben... en hopelijk krijg ik morgen me jurkje..
*geeft zichzelf weer eens een trap* Stofzuigen, vaatwasser uitruimen, was in de machine, was opvouwen, douchen, klaarmaken voor shoppen
Goedemorgen dames, hier mijn nenu van vandaag: ontbijt: 250 optimel kwark en 1 glas water tussendoor: 1 mueslireep en 1 glas water Lunch: 1 mueslibol met halvarine, 2 crackers met halvajam, 1 peer en 1 glas water tussendoor: 1 appel en 1 glas jus 'd orange Diner: 125 gram aardappelpuree, 200 gram bloemkool, 100 gram vis en magere jus 's avonds: 1 peer en 2 glazen water. totaal op 943 kcal... Hier uiteindelijk gisteren nog wat dingen gezondigd... bij mijn mama 2 chocolaatjes op, en thuis nog een blokje kaas en wat pinda's... tja je moet wat he? en ik had gewoon zo'n honger... (de eerste keer sinds 21 dagen!) maar ik sta gelukkig op het gewicht van afgelopen zaterdag... vind ik zelf wel netjes! duzzz: @ serena, Welkom meid! ik doe aan Sonja Bakker en probeer naar aanleiding van haar weekmenu's ook de calorieen een beetje te tellen... bij mij moet er ook minimaal 10 kilo af (en dat dan ongeveer 3 keer ) maar ik ga de lat niet te hoog leggen... stap voor stap. @ butterfly, hopelijk wordt je niet ziek, heb ook 1 dag giga keelpijn gehad toen ik in de nacht wakker werd en in de ochtend.. Dennis vond het wel lekker rustig wat kon amper praten... (hij vind het alleen jammer dat het nu weer over is... nu klets ik zijnj oor van zijn kop..) @ mammavesmee, veel plezier vandaag! @ renate, heb je nog honger tussendoor??? @ kaatje, jeetje, jij ben actief opde vroege ochtend... hahah ik moet dat allemaal nog doen ! @ renieta, altijd leuk, je haren kleuren. @hier: Wil veel dingen doen vandaag! was opvouwen, de laatste deur verven, onkruid tussen de tegels halen. Vanavond zelf lekker repeteren... we krijgen weer nieuwe stukken voor volgend jaar !!! JOEPPIE!! eens een goede stratenmaker zoeken.. we zijn daar zelf geen ster in en afwachten... gisteren zijn de opverige kandidaten geweest voor de vacature waarop ik gesolliciteerd heb... spannend, ik hoor morgen wat maar dat zou natuurlijk ook vandaag al kunnen zijn.. FIJNE DAG IEDEREEN!!!
Hey meiden, @ Kim: Klopt! Niks op te biechten! Waarom jaloers? Als dat lekkers? Hahaha ik moet nu weer afkicken! Veel plezier vandaag! Jullie hebben mooi weer met de BBQ! En, als je niet weer wat je aan moet, neem je toch andere kleren mee @ Kaatje: Fijn dat je vrolijk werd van je eigen spiegelbeeld! Zo hoort het! @ Butterfly: Jij gaat echt super met je gewicht he. Fijn ook al die complimenten! En wat je zei over verlegenheid bij complimenten krijgen. Ik heb dat ook. Vooral als mensen erop doorgaan. Dan heb ik al gauw zoiets van: ander onderwerp! Balen dat je niet fit bent! Hoop dat je je snel weer beter voelt! @ Serena: Welkom en succes met afvallen. Natuurlijk mag je mee doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zelf tel calorieën. Probeer tussen de 1100 en 1200 kcal per dag te eten. Daarmee ben ik sinds 4 januari ruim 33 kilo mee afgevallen. @ Renate: Je hebt de smaak te pakken he? Super meid! Mooi menu! @ MamavEsmee: Super dat de weegschaal weer lief was. En veel plezier bij je vriendinnetje! @ Moppie: Balen dat je je zo opgezet voelt. En er zijn wel laxeermiddelen die je mag bij zwangerschap hoor. Je kunt zemelen gebruiken (verkopen ze bij apotheek, wel belangrijk dat je daarbij gedurende de hele dag veel water drinkt) en dan door de yoghurt (maar is volgens mij niet lekker) of evt lactulosestroop 1x per dag 15-30ml (s morgens) Veel plezier met shoppen! @ Renieta: Veel plezier bij de kapper! @ Annemie: Drukke dag vandaag! Ik hoop dat je aangenomen word meid. Ik duim voor je! Hier ook weer klaar voor de dag. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen (had in Brugge heel slecht geslapen dus had het nodig). Net lekker gedouched. En het resultaat op de weegschaal viel niet tegen. 1 kg zwaarder dag Zondagochtend. Viel me 100% mee. Vandaag een balansdag dus! Mijn menu voor vandaag: O: 2 knäckebröd volkoren met Linera smeerpate 1 beker optimel drink T: niks L: 1 reuzekrentenbol T: 200 gram meloen 1 appel A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (chicken tonightsaus/kipfilet/groenten) Totaal van 980 kcal. Liefs
@Renieta: veel plezier bij de kapper! Als ik tijd over heb ga ik denk ik ook even langs, en anders morgen. Heb ook wel zin in een zomers kleurtje! Heb mn haar al jaren niet meer gekleurd omdat het er zo slecht van werd, maar wat highlights zou me nu niet misstaan! @Patriesja: het zijn gewoon tabletten met vezels die oplossen in water. Je moet ze innemen met een ruime hoeveelheid water, en dan heb je je vezelportie voor die dag gehad. Zal eens navragen bij de apotheek inderdaad. Wil niet zomaar dingen gaan slikken, maar zo is het ook niet fijn. Ik weet ook nog niet wat we gaan eten vandaag... Eerst maar eens zien wat voor lunch het wordt hier in het dorp haha... @Annemie: Spannend! Wat voor baan heb je op gesolliciteerd? Ik duim voor je!! @Kaatje: Dank je, ik ga vanmiddag in ieder geval even bij de kruidvat langs voor wat gezichtsreinigings spul. Zit voor het eerst in mn leven (naja, sinds de puberteit dan) weer onder de pukkeltjes en heb een ontzettend vette huid. Echt niet fijn! Geloof dat ze daar ook roosvicee hebben, en anders wel bij de AH. Had er nog niet aan gedacht, thanx! Maarre, mag je dat spul wel als je zwanger bent? Ik mag nl. geen laxeermiddel etc. @Melanie: Zemelen, bah... Dat at mn moeder vroeger idd door de yoghurt maar ik vind het vies! Ik ga nog eens wat op internet speuren naar natuurlijke middeltjes. Durf de "ideaal gewicht thee" ook niet aan nu... Lekker menuutje!!! === @Hier: Was in de machine gestopt, vaatwasser open - nog niet schoon... Dus allereerst maar aangezet... Hele huis gezogen, puin rond kattenbak opgeruimd (plastic zakjes om mn handen haha) Kittens opgepakt, piep piep piep, en daar kwam mams al aangespurt Ze zijn echt schattig!! En de oogjes zijn al open!!! Nu was opvouwen, wasrekken leeg maken voor de volgende lading was, en snel onder de douche...
Moppie, heb voor je op de site van roosvicee gekeken. dit staat er : Ja. De natuurlijke werking van de vruchten die in de siropen zijn verwerkt, maken het geschikt om tijdens de zwangerschap en het geven van borstvoeding te gebruiken.
Moppie.. Veel vezels eten, ontbijtkoek, evt roosvicee laxco? Veel plezier!! Kaatje.. Al druk geweest vanmorgen zo te lezen. Kimmetje.. Misschien gewoon een jeans met shirtje/top? Veel plezier in iedergeva;, maar dat komt wel goed volgens mij! Renieta.. De weegschaal ging dus weer naar beneden? Mooi toch! En geniet bij de kapper.. Laat je resultaat zien? Patriesja.. Lekkere pastasalade of aardappeltjes met sla en een stukje kipfilet.. Brood met soep? Geniet van het lekkere weer vandaag! Jij bent ook veel buiten te vinden he?! Annemie.. Mooi menu vandaag zeg! Komt dit uit Sonja? Spannende dagen in afwachting van de solicitatie! Jullie krijgen een nieuwe straat? Wat ga je doen? Serena.. Welkom meid.. Ik heb calorieen geteld.. Hier 17 kilo mee afgevallen! En nu proberen op gewicht te blijven he?! Melanie.. De schade valt i.d. reuze mee.. Komt morgen helemaal goed met je nette menuutje meid! **** Een leuke ochtend gehad.. Gezellig gekletst en natuurlijk nog even geknuffeld met de kleine Jesse.. Jammer genoeg gaat het nog niet zo goed met mijn vriendinnetje.. Daarna met mijn zusje lekkere broodjes gehaald en thuis met zijn 3tjes gelunched.. Heb 1 pistoletje genomen met kaas en light salami.. Had nog genoeg speling! Vanmiddag op de fiets een paar kleine boodschappen doen.. Maar zo eerst met een boek de tuin in.. Het is heerlijk weer!
Kaatje.. Ze heeft 2x een grote bloeding gehad, meteen na de geboorte en na 4 dagen.. 2x naar het ziekenhuis met de ambulance, de 2e keer gecureteerd en bloed bij gekregen.. Erg heftig alemaal. Hb is natuurlijk nog erg laag en heeft veel tijd nodig. Het is nu bijna 8 weken geleden maar ze kan nog erg weinig. Sneu hoor! **** Hier lekker in de zon gezeten! Nu een appeltje eten en dan de hondjes snel een plas laten doen voor het huis.. Daarna Esmee uit bed en er op uit met de fiets.. Beetje bewegen!