En ze wil zo graag van alles doen. Een wandeling naar de brievenbus ( 300 meter) is al killing voor haar.. Ze was altijd erg actief en ondernemend. Als je een kleine krijgt veranderd er al zo veel en dan nu kan ze zelf ook nog zo weinig.. Weet ook niet zo goed hoe ik haar moet opbeuren..
Denk dat je dat ook niet echt kan. Misschien toch ergens met haar heen gaan. Al is het maar een uurtje naar een rustig iets.Wat drinken ofzo. Dat ze er iig even uit is
Ze komt wel regelmatig hier heen om er even uit te zijn en dat gaat ook wel goed maar even naar het centrum om te " winkele" oid gaat niet.. En dat wil ze ook niet.. Ze weet dat dat nog niet gaat. En dat maakt het haar zo verdrietig.. Samen al heel wat gehuild. Maar laat haar weten dat we er voor haar/ hen zijn en als ze hulp nodig hebben dan weten ze ons wel te vinde.. Ontopic!
Zit aan een lekker fruitje. Ben het nu eens gaan wegen. klinkt eigenlijk heel weinig 40 gram appel en 25 gram druiven ( halve appel en 6 druiven)
Hoi Hoi, Ik wil graag minimaal 5 kilo afvallen en dacht zelf aan het eierdieet, heeft iemand hier ervaringen mee?
Sinds 3 weken zit ik aan de Sonja Bakker, en ben nu 4 kg afgevallen. Werkt voor mij erg goed. Is gewoon afwisselend eten ect. Bij een ei dieet heb ik altijd het idee dat je alleen maar ei mag ( wat misschien ook wel zo is ) en dat dat je net als bv. een appel dieet zo snel je neus uit komt.
Kaatje, jaa dat denk ik dus inderdaad ook,daarom vroeg ik ook naar ervaringen haha.. ik ben gek op ei dus dat moet het probleem niet wezen maar ik heb geen zin om de rest van mijn leven aan de eieren te zitten omdat als ik weer stop met het eier dieet de kilo's er weer aan vliegen (jo-jo effect)
Ik denk dat het met dat soort dieten wel zo is dat als je er mee stopt je kilo's er weer aan vliegen. Vaak val je ook heel snel af met zoiets, wat eigenlijk niet goed is. Heb mijn calorieën voor de hele dag opgeteld. Kom op 838. Dus denk dat ik mezelf zo even lekker op een cappucino trakteer
Goedemiddag meiden, Wat een heerlijk weertje... Super! Gisteren avond was ik pas rond 23.00 terug van mijn werk even bijgekletst met verschillende cliënten erg gezellig. Vanmorgen zat ik al weer om 08.00 in de auto naar een vriendin toe die staat zaterdag op een fair en ze maakt allemaal leuke dingen zelf als geboortekado's heb heholpen om wat dingen in elkaar te zetten enz. 11.30 naar mijn werk gegaan en gezellig gekletst met mijn collega's echt voor iedereen moest ik gaan staan om te kijken hoe ik eruit zag haha echt leuk al die complimenten. Om 12.30 een cliënt gedoucht en daarna naar een echtpaar voor ondersteunende begeleiding lekker op de bank gehangen en met die mevrouw lopend om boodschappen geweest was wel erg gezellig. En nu weer lekker thuis net lekker buiten liggen slapen in de tuin ben zo gaar als maar kan... Morgen alleen een avonddienstje en donderdag vergadering wel lekker een beetje rustig aan.
@ Ikbenhetmaar: Welkom en succes met afvallen. Eierdieet heb ik nog nooit van gehoord! @ Zustertje: Leuk he, al die complimenten. En ze moesten eens weten Lekker genieten van het weertje!
Kaatje.. Een halve appel en 6 druifjes is ook niet veel! Maar wel lekker! Ikbenhetmaar.. Eierdieet? Nooit van gehoord. Lijkt me ook niet iets wat je lang vol kunt houden en dan krijg je i.d. last van jojo'en! Ik zou gaan letten op je voeding.. www.caloriechecker.nl kun je de calorieen in je voeding checken.. om af te vallen moet je zo tussen de 1000-1400 calorieen eten. Melanie.. Kun je het balansen goed volhouden na 2 dagen lekker eten? Heb dan altijd zo'n " honger" Zusterje.. Leuk al die complimentjes en i.d. ze moesten eens weten! Je takenpakket is groot en wisselend zo te lezen.. Leuk hoor! *** Vanmiddag lekker op de fiets naar het dorp gefietst.. geslaagd voor 3 leggings voor Esmee en naar de lidl voor knijpfruit en ijsjes.. Ze hebben daar ook zulke lekker "magere' zoutjes maar weer 2 zakjes meegenomen.. Beter als chocopinda's Al zijn ze niet zo lekker als chocopinda's Net een 1/2 waterijsje op.. De andere helft at Esmee me er bij op.. Is echt een ijsmonster!
Zo ik zit laag in mijn calorieën vandaag, ben net naar de brievenbus gelopen en daarna nog naar de andere kant van het dorp gefietst,dus neem nu eerst een lekkere cappuccino
Kaatje.. Geniet van je cappuchino! Ik kan zo genieten van een schaaltje kwark.. At eerder zelden yoghurt of kwark en nu.. Vind het heerlijk! **** Hier staat inmiddels het eten op.. Erwin en Esmee eten gekruide bistrokrieltjes.. ruiken een stuk lekkerder dan mijn gekookte aardappels.