Zow net gesport en de planten hier buiten ff water gegeven. Nu zo lekker op de bank, ga denk ik even kop thee pakken. Merk wel dat ik te weinig heb gegeten vandaag... voel me wat raar in het hoofd. @Beschuitje: * geeft je een tikkie onder je kont * @MvE: Ja sporten was weer fijn, 20 min crosstrainer en 15 min hardlopen. Pff een hoofd als een biet haha. Jij verveelt je ja nooit @Butterfly: Valt mee hoor, heb er coupesoleil in en ze heeft me achterkant wat meer opgeknipt.. maar daardoor lijkt het ineens wel veel korter. Gelukkig laatste dag cursus en snap dat je moe bent. Hopelijk vanacht een rustige nacht. Morgen nog leuke plannen? @menu's: Heb weer lekkere menu's voorbij zien komen. Nog geen idee wat ik morgen ga eten..
ooh meiden, mijn dag begon zo goed maar nadat ik emotioneel helemaal ben ingestort (door moeder en zusje) heb ik twee eierkoeken genomen, en net een worst (die je gewoon rauw kunt eten, weten jullie welke ik bedoel) het is maar goed dat we geen chips of chocola in huis hebben, anders was dat ook op geweest!
hey meiden hier weer thuis na 12 uur werken ben moe en het ruikt lekker naar verf binnen.. straks eens lekker op tijd naar bed morgen weer een drukke dag mijn schoonouders komen de hele dag verven en helpen .. zal helaas niet veel tijd hebben voor hier helaas
Hai dames, Ben ik weer ff, en het gaat weer beter gelukkig. Vanochtend wezen sporten daarna wezen shoppen en uit eten met mams en de kleine. Vandaag: O: kom kellogs met mm, kop thee T: 1l water, banaan L: sneetje bb leverworst, 2 sneetjes bb kiri/salami, kop thee T: 250gr magere kwark A: paar happen salade (V&D), hollandse nieuwe met uitjes (markt) T: 0.5l water, paar chippies, appel B: 45min bodybump, 45min spinning, 2 uurtjes gelopen @Nieuwelingen, welkom.
@Emma, druk dus. Meid, wat voor werk doe je trouwens? 12 uur gewerkt pffffft!! Vervelend he, verbouwen . Denk aan hoe het gaat worden he. @Renieta, dat is vaak zo. Als ik puntjes heb laten knippen denken mensen dat er een flink stuk af is . Ben morgen lekker vrij, en denk dat ik maar lekker een dagje ga relaxen na alle drukte. Heb eigenlijk al vakantie ook . Voelt zelf pas donderdag officieel, dan heb ik nog even een overdracht met een collega, moet nog wat belletjes doen, en morgen wat doelen opstellen voor nieuwe client. Maar verder lekker genieten van de zon . @Renate, dat is even vervelend meid . Niets aan te doen, het is al op en morgen gewoon opnieuw. @Moppie, zo, je hebt flink geshopt meid. Leuk he, die 9 maanden boeken. Ik heb voor ons beebje een forever friends boek. En ik hou een album bij. Leuk album gekocht en schrijf elke maand een verhaal, plak foto's etc in. Van Esmee heb ik dat ook. Vanaf het moment dat ik zwanger was tot nu. Scrap met al foto's. Elke maand druk ik foto's af die ik weer in plak. Lig nu flink achter door alle hectiek, maar heb vakantie! Dus gaat allemaal goed komen. Net met manlief fruit gehad . Die eet zelden fruit maar heeft aardbeien gehad, dan wel maar 2 grote, maar het is een begin . Ik heb een ananas geslacht en meteen gesneden. Dan kan ik morgen zo een schaaltje pakken . Ga de was even opruimen. Alles weer in de kasten, er staan twee volle gevouwen manden. Maar de kast was verdraaid omdat manlief laminaat aan het leggen is boven.
Heb net mijn cal geteld en zit zelf nog net onder de 1000 cal. wel erg weinig, maar neem nog wel een bakje yoghurt zo
Renate, vervelend meis. morgen weer een frisse start Patriesja, hier ook onder de 1000 calorieën hoor.
@Kaatje: thanx voor het opzoeken! Had even snel het etiket gelezen en er zitten alleen maar natuurlijke stoffen in, dus heb al wat door een restje yoghurt gegooid net... Heb je genoten van je cappucino? Spinazie is best lekker hoor, als je het maar niet helemaal tot soep kookt (hoewel spinaziesoep ook lekker is). Je kan de spinazie ook wokken, klein beetje olijfolie, en steeds een handje spinazie wokken. Daardoor een paar blokjes feta kaas. Yum! Strijken doe ik ook niet, opvouwen is goed genoeg. Als we naar een bruiloft of begrafenis gaan, of bijzonder feestje, dan strijk ik vriendjes overhemd. Voor de rest koop ik alleen kleding wat niet gestreken hoeft te worden. Moet dat wel, dan trekt het wel recht als je het draagt, haha... lui heet dat @MvE: ontbijtkoek heb ik net ook gehaald bij het boodschappen doen! Veel vezels krijg ik wel binnen, eet volkoren brood, groente, fruit... Hoewel, bananen tellen niet, die stoppen... Dus die mag ik niet meer! Dan maar op de appels over Wat vervelend dat het nog niet zo goed gaat met je vriendinnetje. Heel wat bloed verloren... Brrr... Hoop dat ze snel opknapt! @Ikbenhetmaar: welkom, en veel succes!!! Eierdieet zegt me niks, maar ik ben niet zo dol op eieren dat ik ze dagelijks zou willen eten Misschien lijkt het op het ziekenhuisdieet? Daar eet je ook elke dag een ei volgens mij, of meerdere? Lijkt mij (vieze reactie) dat je er ontzettend winderig van gaat worden hihi... Geen goed plan hier. Eierscheten stinken zo > calorieen lijst: caloriechecker.nl of valtaf.nl @Zustertje: relaxt dagje op het werk! Fijn om complimentjes te krijgen meis @Melanie: aan het balansen? Op hoeveel kcal kom je vandaag? Succes vanavond met het weerstaan van lekkere hapjes. Hopelijk zijn er wat komkommertjes en andere gezonde snacks! Veel plezier!! @Renieta: lekker SMAL blond koppie! @Patriesja: klinkt lekkerrrrr! Houd van bietjes Heeft het gesmaakt? Gaat ook lekker met afvallen, super meis! @Beschuitje: *schop* Dat van die zak chips had ik zondag... Ook zo'n zak uit de kast getrokken. Pffft... Hoop dat je jezelf een beetje kan herpakken. Kom op meid, houd je doel voor ogen! @Mamametzoon: heftig dagje! Je hebt wel geluk met je werk lees ik! Super baan! @Butterfly: deze keer de patatjes wel binnen kunnen houden? Maar snap je heel goed hoor. Na een vermoeiende dag heb je echt geen zin meer om nog te koken! @Renate: 2 eierkoeken en wat worst valt nog te overzien! Weet zo 1,2,3 niet welke worst je bedoelt, maar ben dan ook geen echte vleeseter. Hoop dat je niet al te aangeslagen bent door het gesprek met je moeder en zus, en dat je het een beetje naast je neer kan leggen. Dikke knuf! @Emma: druk aan de klus (in huis dan) Succes! @Hvj: fijn om te zien dat je weer menuutjes dropt meis! Goed gesport vandaag! Voel je je al wat beter? ==== Pffft wat kletsen jullie veel! Hoop dat ik niemand gemist heb... Hier nog ff vaatwasser uitruimen, 2e was ophangen, en dan vaatwasser weer inruimen want het aanrecht staat al weer vol, grrrr.... mannen! (moet iemand de schuld geven!)
@Moppie: Lekker gewinkeld dus, ik vind bij H&M dat ze ook zulke leuke kleding hebben voor zwangeren. Ha smal koppie.. thanks meis. Me schoonmoeder is iemand die niet gauw complimenten geeft of haar medeleven toont.. maar zondagavond zei ze.. je krijgt echt smal koppie en hoeveel ben je nou kwijt? Zelfs me schoonvader schrok als ware van de 8,5 kg.. Zoiets doet je dan toch wel goed
Ja heerlijk geshopt met mams. Kruidvat - Action - Hema - Zeeman - Rinsma - Brasserie langs het water - Aldi. Niet veel winkels, maar we waren bij rinsma veel tijd kwijt. Jammer dat ik niks heb gevonden Bij de zeeman had ik laatst zulke schattige rompertjes gezien van Tijgetje, helaas waren ze er niet meer.... dat was echt balen... En bij de Hema geen positiekleding, alleen wat meegroeibh's waarvan ik geluk had dat er nog 1 in mn maat hing! Wel heeeeeeeel veel leuke babykleding. Mn moeder draaide bijna door daar. Zo schattig hahaha... Ze kwam alleen maar met roze aanzetten. Zo jammer als het straks een jongen is hihi... En ik houd niet van roze
Echt leuk hoe je schoonouders reageerden! Toch super fijn om die bevestiging te krijgen dat het goed te zien is he! Hoe gaat het nu bij de gyn. Al meer nieuws?
@moppie, zo lekker geshopt meid, goed geslaagd!!! Oh babyboeken zijn zo leuk! een dagboek bijhouden en babyboek is echt een aanrader, zo leuk voor later! @kaatje, ik zit meestal wel wat hoger in de cal., maar ik wil/wilde ook niet zo snel afvallen..
Oh die heb ik volgensmij (als ze niet tig verschillende hebben ) een witte romper met een licht blauw randje en een groot plaatje van tijgetje! De kwaliteit was alleen niet zo fantastisch dus troost je
Bij de gyn gaat wel owkee.. ben nu in afwachting of ik zwanger ben.. maar dat ben ik toch niet, want zo goed lukte deze poging niet als ware.. Komende zondag denk ik ongesteld worden en dan weer verder met ronde 16 en dosering medicijnen lager. zit dan op laagste dosering waar ik 2,5 jaar geleden mee ben begonnen. en dat allemaal dankzij het afvallen
Moppie.. Een leuke dag gehad dus.. En flink wat huishouden gedaan.. Tosti ham/brie is dat lekker? Ben gek op brie!! Butterfly.. Prima dagje meid! En gelukkig niet ziek geworden.. En ook al weer druk geweest in huis. Renieta.. Lekker gesport vanavond. Wat leuk dat je juist van de mensen waar je het niet van verwacht een complimentje krijgt, doet je goed he?! Nee, ik verveel me i.d. zelden! Beschuitje.. ** kick** Morgen weer oppakken hoor! MmZ.. FIjn dat je zoon in iedergeval meekon naar het werk. Renate.. Doorzetten meid! Is het contact met je zus en moeder niet zo goed? Patriesja.. Esmee is ook echt een buitenkind.. Heerlijk! Emma.. Drukke dag gehad vandaag! Jullie zijn nu begonnen met de afwerking? Kaatje.. Had je bladspinazie trouwens? Dat is i.d. best lekker als je het wokt met wat knoflook. **** Hier de strijk weg en boven al even gesopt.. ( alleen Esmee haar kamer niet) ipv te stofzuigen er met de swiffer door.. Lekker snel klaar! Ga lekker een glaasje fris en wat zoutjes pakken!
Pff wil morgenavond ff assen in.. het is deze week TT,maar niemand kan weer eens mee. Dan is het best balen dat je weinig vrienden enzo hebt..
Ik zie dat ik op 2100 kcal zit . Had ik niet gedacht eigenlijk, maar ja, bakje friet, en 2 snacks is toch gauw 700 kcal . Had het kunnen weten. Maar goed, vanavond dus geen lekkers meer. Ga zo wat fris pakken en verder is het leuk geweest voor vandaag! Morgen groente en aardappelen.
Oef.. ik had ook gedacht dat ik onder de 1000 zou zitten, vooral ook omdat k me dizzy voel.. maar toch 1082 kcal..