Het het een paar dagen geleden al gevraagd hier. Voor velen is het te ver helaas. En inderdaad Jongmoedertje , thanks!!!! Ik ga douchen en mijn bedje op zoeken.
pfff, sorry... geen puf om te reageren! Vanavond bij familie op visite geweest. Daar een appelkruimelgebakje op en net thuis nog een klein zakje nibbits. Daar gaat mijn balansdag! Morgen maar weer een poging!
Goedemorgen Ik ben blij, eindelijk weer eens onder de 80 Als ze clomid gebruikt dan is een lage dosis eigenlijk niet goed. Je begint met laag, en gaat dan hoger. als hoog niet aan slaat willen ze weer omlaag,in de hoop dat vermindering van hormonen wonderen doet, helaas gebeurd dit niet altijd. Rietje, nee hoor je mag nu nog gewoon filet. pas vanaf dat je je positieve zwangerschapstest in handen hebt niet meer
Hey meiden, Heb nog niet alles gelezen, maar even snel reageren. @Mel: Geniet van jullie vakantie, je hebt mooi weer uitgekozen zeg!! Gelukkig dat je maar 1 kg bent aangekomen, die is er zo weer af!! @MamavEsmee: Schijnbaar hadden we maandag een brief gekregen op de afdeling dat het slim was om geen slippers of hakken aan te doen, maar ik was maandag vrij, erg handig dus. Ook niemand die even zal bellen ofzo, maar goed. Vanmorgen gelukkig maar 1 ons aangekomen, dus daar ben ik super blij mee. Kan ook niet naar de wc, dus waarschijnlijk eigenlijk niks aangekomen. Was een super leuke dag gister, we werden in groepen verdeeld, en deden 'Wie is de mol'. Allerlei opdrachten moesten we uitvoeren op het park, en het was heerlijk weer. Veel gefietst dus en gedaan, daarna lekker gegeten. Heb bewust niet veel genomen, maar zat ook snel vol. Oja 's middags toen we moesten verzamelen heb ik een halve chocoladebol gehad, was heerlijk! Collega die ook aan het lijnen was, stelde voor om 'm te delen, dus toch nog lekker van kunnen genieten! Nu klaar maken, want ik ga zo met een vriendinnetje naar Breda! Wordt heerlijk weer dus we hebben geluk. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Wat een heerlijk weertje ik heb al 2 wassen buiten hangen en de 3de is bijna klaar en dan doe ik voor de rest van de dag helemaal niks meer Alleen vanavond nog een route rijden en voor de rest RELAXEN Mijn laagste gewicht was 99 kilo na een hele akelige nacht en heel veel diarree maar ik hou 100 kilo aan en dat gaat SUPER! Al een week geen calorieen geteld en ik zit nog steeds op 100kg ene dag 100.2 of 100.4 maar dat is ook logisch dat het per dag verschilt. @Renieta je haar zit echt leuk. @Melanie viel mee je schade na een weekendje weg geweest te zijn! Als je er maar van genoten hebt. @Meeting is voor mij echt veel te ver ik woon in de provincie Zeeland het is al snel 3 uur rijden is me iets te gek haha. anders had ik het zeker gedaan lijkt me echt gezellig. Ik ga vandaag proberen op iedereen te reageren die meekletst hopelijk gaat dat lukken.
Ja meeten heb ik wel zin in hoor altijd leuk en gezellig!! Dan misschien evt een zaterdag plannen? Of gaat dat niet lukken? Wou dan eigenlijk zonder kids afspreken hihihi en dan in Heerenveen ofzo??? Weet je leuk plekje waar je lekker kan zitten en eten Maandag Nuvaring eruit gehaald nu is het wachten op mijn ongi buik is al wel wat vreemd aan het doen Vanmiddag om 17 uur weer even Slim Belly doen denk dat ik nu maar een half uur ga fietsen weet even niet waar ik de energie vandaan moet halen Jurre is wat aan het hoesten en ook snachts is hij dan onrustig dus ik slaap wat half/half maar ja mannetje kan er ook niks aan doen maar eens weer een hele nacht draaien zou erg lekker zijn Ohja 30 Juni gaat Jurre onder het mes voor zijn balletje *slik* hopen dat hij dan weer fit is!! Spannend hoor mijn kleine pukkie onder het mes!!!
Oh wou ook nog zeggen dat ik waarschijnlijk ga stoppen met Herbalife,niet omdat ik het zat ben maar omdat ik toch aardig duur vind,om de 2,5 een nieuwe shake dat kost me dan al 43 nog wat,vriend (man he ) moet daar nog even aan wennen hoor was het er helemaal mee eens En nu niet zeggen dat jullie het al hadden gezegd Zal het morgen aan degene vragen hoe en wat enz enz dan is Ronnie ook thuis! Ben benieuwd hoe ze reageerd. Ben natuurlijk al 17 cm kwijt geraakt en dat is al erg mooi!! En dan maar even zien wat we dan gaan doen!!
@Butterfly: ow dat moet ik dan gemist hebben, sorry, maar ik wil er zeker bij zijn! @Melanie: jammer van je balansdag, maar idd vandaag gewoon rustig verder balansen @Kaatje: oops dat wist ik niet? Ik dacht dat lagere dosis was omdat het lichaam zelf weer beter begint te werken? @Kimmetje: schade beperkt, mooi! @Zustertje: ga je net als Butterfly voor de +2 halverwege de zwangerschap? Dus gewoon gezond blijven eten? @Hier: heb net een bakje staciatella kwark opgegeten, helaas was dat wel 450gram (had eerst de helft in een schaaltje gedaan maar kon de rest niet weerstaan) Pffft dat is dus 650 kcal voor mn ontbijt! *zucht* Ook maar iets gaan balansen de rest van de dag. Fruit! Appels! en cracottes met kalkoenfilet ipv boterhammen met kaas... *zucht nog een keer*
@Moppie echt een ontbijt voor jou haha Ja butterfly is mijn grote voorbeeld Ga het zeker proberen en tot nu toe gaat het goed. Ben net een weekje bezig maar goed... Ik hoop niet boven de 110kg te komen maar is het wel zo is het jammer ik weet dat ik goed kan afvallen met calorieen tellen dus het moet zeker goed komen.
Energie: een wandelingetje maken! Hier in het dorp hebben vriendlief en ik een mooi rondje gevonden. Vlakbij kunnen we het bos in (klein bosje) en dan maken we een rondje langs de vaart, lopen door het hele centrum, en via industrieterrein weer terug. Al met al een flink uur wandelen! Maar laatst zijn we ook in Appelscha geweest, oowww wat was dat heerlijk! Houd van de geur van bomen/bos Wat vervelend dat Jurre ziek aan het worden is. Hoop dat ie er snel weer bovenop is! Spannend dat hij geopereerd gaat worden!! Maar gaat helemaal goed komen meis
17 cm is een super resultaat natuurlijk! Hoe zit het met de kilo's? Ben je al wat meer dan 2kg kwijt? En waar wil je op overstappen als je stopt met Herbalife?
Hmzzz... moet toch maar eens mn eetpatroon aan gaan passen nu iedereen mijn menuutjes typisch gaat vinden 8) Woog 64 gister. Hoop dat het daar eventjes op blijft steken. Wil echt gezonder gaan eten! Maar dan sta je voor de koelkast en zie je die bak kwark... Maar met 10w3d mag ik niet klagen met +2kg! Vooral na alle ongezonde dingen die ik naar binnen heb gewerkt de afgelopen weken! Ow en dames... de roosvicee laxo werkt! Heb gister een klein scheutje door mn yoghurt gedaan, en sinds een uurtje voel ik me NIET meer opgeblazen (om het netjes te houden). Zou bijna zeggen dat ik weer een plat buikje heb, maar dan lieg ik
Nou denk niet dat ik na maandag op de weegschaal moet gaan staan haha heerlijke lekkere taart gehad maar oh wat word je daar vol van! Zat vorige week op 101. nog wat en dat zal nu na maandag wel wat meer zijn,ga morgenochtend even wegen dan komt me coach ook! Geen idee wat ik dan ga proberen,misschien Sonja Bakker en dan de mannen versie? Dat ik dan net wat meer binnen krijg ofzo!! Moet straks toch nog met de hond lopen neem dan misschien de kids ook wel mee,maar een uur wandelen zal het niet worden hihi!!!
Ik zou bijna zeggen: kom hier naar toe, dan pakken we het korte rondje (halverwege het dorp door het winkelcentrum weer naar huis)
Moppie,niet zo streng wezen voor jezelf meid! Je bent zwanger hoor pffff dan mag je ook wel genieten van lekkere dingen,snap dat je het graag beperkt en netjes wil houden maar zo af en toe moet het kunnen toch! Groeien doe je straks toch wel dan krijg je een prachtige mooie buik
Komt nog wel een keer Rianne! Wanneer je man een keer thuis is ofzo, zodat je de kids thuis kan laten
Moppie, ik heb zelf ook aan de clomid gezeten. 2x 50mg, 2x 100 mg en 2x 150 mg. Zonder resultaat. Toen werd mij verteld dat we weer 100 zouden proberen in de hoop dat mijn lichaam daarop zou reageren door een lagere dosis.