Ah vandaar. Door de en "dankzij het afvallen" klonk het als een positief iets. Maar misschien is dat het wel voor haar?
Dat van die lage dosering is op mij gebaseerd en ben niet met je eens. Het is juist wel goed, ik ben 2,5 jaar geleden met 50 mg, toen woog ik nog 85 kg. Toen gebeurde er niks en ben ik al gauw naar 100 n 150 mg gegaan. Nu dit jaar sinds ik zoveel ben afgevallen heb ik overstimulatie omdat me lichaam het zelf weer kan. Daarom is van 150 mg, nu naar 50 mg erg goed
Zustertje.. Jeetje al weer druk op de vroege ochtend! En fijn dat de weegschaal stabiel blijft! Kaatje.. Joeppie onder de 80! Op naar de 75! Moppie.. Haha.. Ja, je menu's zijn af en toe wel typische.. Maar het past bij je! Rianne.. Dus toch stoppen? Zei het toch?! Laat je de kids thuis als je gaat wandelen? Hier alleen als Esmee in bed ligt en dan ga ik naar de overkant van de weg. @Meeten.. Ik ben in voor een meeting maar dan niet in het weekend.. Ik werk al om het weekend. Plan anders rustig zonder mij een datum, kan ik altijd nog kijken! *** Even uit mijn hoofd! Vanmorgen was de weegschaal super lief. 73,8 Mijn menu vandaag: O: 1 boterham met jam en een appeltje. T: koekje? en thee L: 3 boterhammen 1 dubbele met kaas en 1 met jam. T: fruit A: ? eet op het werk. T: chipjes die ik zelf meeneem. **** Hier de prullenbakken geleegd. De kliko aan de weg, de beneden verdieping weer schoon.. Zo eerst met de honden uit en daarna een bakkie doen bij mijn moeder.
@Kaatje: Ja klopt, het is voor mij heel positief, had nooit gedacht dat me lichaam het weer zelf zou doen. Goeiemorgen meiden. Lag er laat in 00.00 ofzo en was om half 8 alweer wakker.. nog wel liggen dommelen tot kwart voor 9. De weegschaal gaf vanmorgen 74.6 aan, dat betekent dat ik een halve kg ben afgevallen met gister. Zo langs de kapper, was spul vergeten wat ik gister gekocht had en daarna naar de sportschool, daar heb ik de laatste meting voor slim belly. Als er nu niks af is ga ik eerst 2 maanden stoppen met slim belly en dan eventueel weer oppakken.
Ik laat ze weleens thuis maar das dan alleen als het vies weer is of smiddags als Jurre slaapt dan neem ik Lukas mee te wandelen met Daiko maar dan gaan we maar een klein stukje,of als Jurre smorgens slaapt dan ga ik snel op de fiets Lukas van de peuters halen maar komt niet vaak voor!! Haha ik wist dat jij erop zou reageren MvE
@Meeten: Ook liever doordeweeks, vriendlief is alleen weekends thuis en ik werk ook om het weekend, dus het weekend is me eigenlijk een beetje heilig Net me ontbijt op. schaaltje yoghurt met kellogs en glas multivitamine. Nu op naar de kapper
Hmmm door de week moet ik dan beide kids mee slepen,of het moet op een vrijdagmiddag dan is MAN lief thuis hihi!!
Hahaha ze leert het wel! Ik werk op donderdag en vrijdag tot 4u. Als het op 1 van die dagen is, dan kan ik pas na 4u aansluiten. Heerenveen is dan wel super overigens, want daar werk ik vlakbij. En anders neem ik een paar uurtjes verlof op, of moet ik vroeger beginnen *gaap*
Hahaha ligt hier een dikke zwarte kat op de rug van de bank *plof* dondert ze ineens op mn benen (ik lig languit op de bank met laptop op schoot). Slaapkop! hahaha, ze slaapt ook gewoon verder he owja... zou gaan schoonmaken: 2 wasjes draaien was opvouwen ramen lappen keuken poetsen badkamer poetsen toilet schoonmaken stofzuigen kittens knuffelen niet zozeer in die volgorde, ik denk dat ik eerst onderaan ga beginnen
hey meiden, Sorry, heb nu geen tijd om te reageren! Vanmorgen was de weegschaal heel lief. Ik had na die gekke dag van gisteren (wat een balansdag had moeten zijn) niet verwacht te zijn afgevallen. Maar er was 6 ons vanaf ... Vandaag nog een 1000 kcal dag erachteraan, en dan hoop ik morgen weer op mijn gewicht van voor het weekend te zitten. Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; 2x de helft belegd met filet americain (totaal 40 gr) 1 beker optimel drink T: 1 appel A: pastagratin met spinazie en salami Ik kom hiermee op een totaal van: 988 kcal... Ik ga even naar mijn zus op visite! Tot straks! Liefs
Ja vaak slapen katten gewoon door gekke beestjes Hoe gaat het met de kittens???? Enne Moppie hup aan het werk joh!! Of we zouden ook einde van de middag kunnen doen ofzo en dan ergens wat eten???
Goedenmorgen dames Lees alweer allemaal positieve berichten nice!! @moppie dat lijkt me echt lachen gieren brullen en dan verder slapen hahaha @melanie weer 6 ons eraf!!Goedzo meid!!! @de rest sorry maar heb nog niet bijgelezen hoe gaat het verder met iedereen? (K)
JOEHOE!!! hier vanmorgen een erg lieve weegschaal... 104!!! Ik ben helemaal blij, sinds zaterdag 4 ons afgevallen... an dat na het weekend! hier een drukke dag. We moeten veel in de tuin gaan doen want deze week komt iemand een boom in onze tuin weghalen en volgende week zaterdag komt de stratenmaker ons terras aanleggen maar ja, daarvoor:zelf worteldoek aanbrengen 2 zakken zand erop leggen zodat hij gelijk kan tegelen... nu even douchen en straks mijn neefjes van school halen... heb er zin in ! even een half uurtje oppassen en dan komt hun mama en dan gaan we met zijn vieren vliegtuigspotten op schiphol... die jongens zijn er nog nooit geweest! (we gaan proberen om voogd te worden over die kids , papa heeft een nieuwe vriendin en nu een nieuw kind, geen geld om allementatie te betalen en dat wil hij ook niet vlgens mij en mama is alleen... wat gebeurt er met die kids als er iets met mama gebeurt???) duzzz. waarschijnlijk laat in de middag nog even reageren..
Kom straks even goed reageren. Eerst even lunchen. Zie iig een hoop lieve weegschalen, lekkere en goede menu's
Hallo meiden.. nou pff ik ben weer terug.. 40 min flink gesport.. zweet liep me van hoofd af... bah zo vies he. De meting was redelijk, 1,5 cm eraf, wel 2 kg vergeleken met maand terug. Ben nu in totaal 15 cm kwijt en 8,5 kg. Beetje teleurstellend die cm's... heb daarom besloten om nu even 2 maand te stoppen. en het daarna weer op te pakken. Ga wel gewoon sporten. Mijn menu: O: magere yoghurt met kellogs en glas multifruit. T: 1,5 l water L: 2 crackers kaas/komkommer, 2 crackers filet american. Beker optimel drink. T:Thee en water en nog iets van fruit. A: Ben ik nog niet over uit...
menu van hier; ontbijt is overgeslagen.. Was: 2 rijstwafels met halvarine en 20+ smeerkaas (met komkommerschijven) 1 glas fruitontbeijt, 1 glas water tussendoor: 1 bakje magere vruchtenkwark, 1 glas water lunchL 2 crackers met halvarine en appelstroop en 1 krentenbol met halvarine en 1 glas water Tussendoor: 1 sinaasappel, 1 appel en 1 glas water maar dat gaat waarcshijnlijk een ijsje worden... Diner: 250 gr kip tandoori en 1 bakhe rauwkost Avond: streng... 2 glazen water.. Maar ik denk dat ik dan totaal onder de kcal zit dus ga nog wel wat schuiven denk...