@ Butterfly: BBQ op zich baal ik niet van. Vind ook wel dat dat een keer moet kunnen. Deze week heb ik vakantie, dus dan gun ik mezelf zoiezo iets meer als normaal. Maar het is wat je zegt... ik wilde graag balansen. Gisteren ook al niet gelukt uiteindelijk maar toch 6 ons eraf. Zat vanmorgen weer op mijn gewicht van afgelopen vrijdag. Dus nu eigelijk niet meer aangekomen zeg maar. (was zondagochtend wel 4 ons lichter maar over de week gezien niet) maar inderdaad... ik ga er gewoon van genieten en ik waag morgen weer een poging om te balansen hahaha
Hier honger ( door het sporten denk ) dus zit nu aan een cracotte met Linera pate Butterfly, spannend !
Tja af en toe mag je wel eens wat maar bij mij is het de hele week raak ! Weet je als ik eenmaal aan het zondigen ben kan ik zo moeilijk helder blijven haha...ik kan dan niet denken ik zoek het gezondste eruit..Dan wordt het toch iets ongezonds. Ik ga mijn best doen om het toch een beetje in de hand te houden al vrees ik dat die verloren kilo er zo weer aan zit :S Snik.. Ben stiekem wel een beetje blij te lezen dat ik niet de enige ben die het zwaar heeft. Zou het door het zonnetje komen ?
BBQ is echt funest he? Dan eet je meer vlees en daar zitten nou juist die calorien in. Ik vind stokbrood ook altijd zo heerlijk erbij maar ja je kunt beter aan de sla gaan...
Aan de website te zien kan je er alleen voor de 20w echo terecht. Zal binnenkort eens informeren in Oosterwolde! Wil pas na de 12w echo een afspraak maken - gewoon voor de zekerheid, maar kan alvast informeren over hoe en wat. Altijd leuk
Klopt, toen ik begon met lijnen heb ik met mezelf afgesproken dat ik eens in de zoveel tijd uit eten mag. En dan gewoon mag eten waar ik zin in heb... Dat heb ik nu met die BBQ ook. Ik kan wel precies binnen mijn calorieen gaan zitten, maar dan mag ik 1 of 2 stukjes vlees, dan vind ik het BBQen meteen niet leuk meer. Dus ik eet gewoon waar ik zin in heb, en dan doe ik morgen wel weer een poging tot een balansdag. Zeker omdat ik deze week vakantie heb, ben ik niet zo streng voor mezelf. Volgende week is het weer een normale week en doe ik weer ECHT mijn best. Deze week ben ik al blij als ik niet aankom.
@Mamarianne, zie, 4 jaar vind ik nog niet zo heel lang haha . @Moppie, er is niet echt een site denk ik. Mijn zusjes zijn ook bij hem geweest dus daarom heb ik die ook gekozen. Hoorde zulke leuke verhalen. Heb een kaartje van mijn VK gekregen, en gewoon gebeld. Maar ja, je moet maar even zien. Rianne heeft de link geplaatst en daar kun je de gegevens in vinden. @Melanie, precies. Je was iets aangekomen en dan vecht je wer om dat eraf te krijgen en dan dan zit je weer op het gewicht van vorige week en dan een BBQ . Je wilt het eraf houden, maar je weet ook dat je met een BBQ gewoon weer iets meer eet dan de bedoeling is. Geniet er lekker van meid, en morgen ECHT balansen. Heel veel was gedaan, maar toch niet alles erdoor. Moeten jullie nagaan hoeveel er lag whahaha!! Heb ook trek..... lekkere trek. Denk dat ik het eten maar op ga zetten en vroeg eten. Zit echt keurig op 1500 kcal vandaag en heb wel wat speling, maar wilde van die speling vanavond genieten bij een glaasje fris . Dus nu maar vroeg eten.
Weer 10 pagina's verder , moet er echt inkomen weer joh of ik begin oud te worden Morgen weer wegen op de sportschool, ben benieuwd maar verwacht er niks van Vandaag: O: kommetje soep, 0.5l water T: weight care shake L: friet met mayo en een paar kibbelingen (op de markt) T: glas jus d'orange, appel, 0.5l water A: rijst, groentensausje, kabeljauw gegrild, salade B: 2 uurtjes gelopen Lang geleden dat ik mijn calorieën heb geteld, eens ff voor de gein doen vandaag. @Moppie, ja hier z'n gangetje dank je voor het vragen. @Voor de afgevallen dames, netjes ga zo door! @Voor degene die niet zijn afgevallen, doorzetten het komt wel goed. @All, knuffie
Nou ook ik heb gezondigd vandaag.. Vanmiddag naar me oma en opa&oma geweest, daar koffie en water gehad, maar ook 2 speculaasjes. Net bakje friet gehad met een kipcorn... ook niet echt goed, maar ja. Vanavond ff assen in, kennis van me wilde wel mee. Morgen weer lekker balansdagje houde, komt wel goed.
Hey meiden, Kom even snel hoi zeggen. Net terug van Breda, lekker geshopt! (Mel, wij hebben de vorige keer echt veeeeeeeeeeeel niet gezien!). Heb best leuke dingetjes gescoord! Ga zo een vriendinnetje oppikken, en dan bij een meisje wat ik ken winkelen. Die koopt en laat kleding maken in India & Ibiza, en heeft hier haar eigen winkeltje, erg leuk! Dus daar nog even verder shoppen! Kom vanavond verslag brengen! Liefs
hey meiden hier de hele dag aan het poetsen geweest !! ik heb nu al spierpijn .. zit nog netjes op de 1100 c dus een goede dag zou ik zo zeggen ik zag lekker veel over BBQ! mmmm lekker en ook erg veel gezonde en ongezonde dingen voorbij komen .. morgen moet ik werken op een ander kantoor en dan daarna weer bezig met de bouw .. we zijn nu aan het schilderen .. en volgende week de stukadoor en de vloer en in en dan zijn we erg ver ! ook de grote schoonmaak zijn we al aan het doen .. pff nog 2 weken bikkelen kan ik ook eens lekker een dagje in de zon zitten en niks doen
Wij gaan volgende week op vakantie ook bbq-en. ga het wel proberen minimaal te houden dan. Dus 2 stuks vlees, wat broodjes en verder komkommer en husaresalade
@ dani, welkom!! @ moppie, die rot kcal! @ rietje, ik denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen dat je 6 ons ben afgevallen, kijk het per week aan, denk dat dat veel meer rust geeft! @ moppie, wat nou als je onder de 1200 kcal zit, val je dan niet af?? (en dit is een serieuze vraag) @ kaatje, volgens mij is dat wiien echt leuk! @ mamarianne, ben je overgestapt op shakes... heb ik dit even goed gemist! wat voor smaken hebben ze dan? @ schatje, GOED BEZIG !!! mijn menu was wel wat gewijzigd, we hebben gezellig even wat zitten drinken... een water en cola light... Vroeger vond ik dat helemaal niks, die light... maar nu valt het reuze mee. het is maar wat je gewent bent! Ik hier aan de 1000kcal... en dan zonder moeite. vanavond Kip Tandoori gegeten en heb het idee dat ik daar de hele avond nog wel op kan teren. Ik zou ook wel eens wat meer rauwkostsalade zelf willen maken! vandeweek had ik een salade met witte kool erdoorheen. een beetje vind ik niet erg maar dit was toch wel erg veel! wat doen jullie altijd met rauwkostsalade??? Ik ga nog lekker even een rondje fietsen... fijne avond!
Annemie, het is vooral vermoeiend maar is wel lekker dat je gewoon in je eigen huiskamer kan sporten en nog goed calorieën kan verbranden. Maar is af en toe echt heel intensief Ik eet eigenlijk geen rauwkorstsalade. Wel sla met een komkommertje ofzo,maar mag af en toe van Sonja witte kool salade maar lijkt me niet zo lekker
Ik ben sinds april met Herbalife bezig,bijna 2 maanden alweer. Ik heb op ochtend een shake met aardbei smaak
Hallo allemaal pfoe wat een hoop getypt zeg. Beetje veel om op iedereen te reageren. Merk dat er een aantal zijn die het moeilijk hadden vandaag... ik ook. Maar ik heb niet gezondigd. niet knap te noemen... had gewoonweg niets in huis hahahaha. anders was er vast wat lekkers naar binnen gegaan. Heftige dag gehad. vanmorgen eerst naar de opticien. en tja... ben alleen dus hup kleine mee. die was superdruk en driftig. maar goed allemaal gelukt. ogen weer wat achteruit gegaan dus lenzen moeten nieuw worden besteld. toen naar het huis van mijn ouders waar ik vanwege hun gezondheisproblemen wekelijks op mijn vrije woensdag 2 uurtjes schoonmaak dus zo ook vandaag. Mijn moeder speelt dan wat met de kleine. Druk bezig dus mijn eigen huisje opgeruimd en alvast wat spullen ingepakt voor a.s. weekend. ga een weekendje met ouders en zusje met man en dochterje naar duitsland. maar de hele dag door vroeg de kleine veel aandacht, was driftig en niet te genieten eigenlijk. is al tijdje zo hoor.... peuterpubertijd. Tja hoort erbij maar leuk is anders en vooral als je al die buien alleen op moet vangen. pfffff ik ga zo ook lekker mijn bedje opzoeken. morgen moet ik ook nog eens werken tot 19.30 uur vanaf 8. 's avonds namelijk een workshop. en dan vrijdag werken en daarna door naar duitsland. Weer lekker druk allemaal. Ik hoop dat mijn kleine zich in Duitsland een beetje vermaakt en hij daar niet te moeilijk is met slapen en zijn buien, zou toch jammer zijn Ik moet me daar ook maar proberen om mezelf te beheersen met eten. vanmorgen woog ik nog steeds 77.7. na de laatste keer niets eraf en niets erbij. hoop morgen wel weer iets kwijt te zijn eigenlijk maar goed in een week tijd -1,2 kg. is iig iets