Wat een rust hier vanavond. Hier heerlijk gegeten, kon het alleen niet eens op joh. Vanavond bij de koffie een lekker aardbeienkoekje gehad . Zometeen nog een glaasje fris denk ik, en misschien wat nootjes en dan zit ik vandaag mooi rond de 1800/1900 kcal. Ben er tevreden mee. @Mamametzoon, druk weekje dus meid. Veel plezier in Duitsland. Vervelend he, als je kindje zo druk en driftig is. Esmee heeft zulke momenten ook wel. Gelukkig nooit een hele dag, maar vaak aan het einde van de dag als ze moe is. Ik heb haar bewust vanmiddag een uurtje op bed gebracht. Ze slaapt vaak van 12.00 tot 14.00 ongeveer en dat is haar enige slaapje. Maar wilde toch eens kijken hoe haar buien dan met etenstijd zijn, en een stuk aangenamer hahaha. Nou meiden, ik ga afsluiten! Vind het leuk geweest. Ben verkouden geworden en giga moe , ben vaak ook veel te druk hahaha. Maar goed! Thats me . Ik kan niet stil zitten. Welterusten allemaal!
Even wat korte reacties vanaf mijn werk.. Kimmetje.. Jeetje de economie is blij met jou! Melanie.. lekker geBBQ'ed?! Emma.. I.d. nog even meid! Moppie.. Ga je een geslachtsecho laten maken? Kaatje.. Nog naar de AH geweest voor uitjes? Butterfly.. Praat me niet over de was .. Mooi menu meid! *** Vanavond rustig op het werk dus lekker veel administratieve dingen kunnen doen en bijkletsen met de collega's! Ook erg belangrijk. Hier een slechte dag.. Vanavond een grote koek op en vanmiddag nog een twix.. En dan nog de chocolade van vanmiddag. Erg he?! Is maar goed dat ik morgenvroeg niet kan wegen.. Morgen goed mijn best doen..Merk echt dat mijn ongi er aan komt. Kan ik al het lekkers niet weerstaan.. Ik ga zo douchen en nog even tv kijken in bed.. *** Alvast mijn menu voor morgen: O: 2 knackebrodjes met light jam ( 100 calorieen) T: schaaltje optimel kwark ( 54 calorieen) met een peer er door ( 60 calorieen) L: 2 boterhammen met Linera smeerpastei en een opkikker. ( 180 calorieen) T: fruit en een waterijsje. ( 100 calorieen) A: 175 gram gebakken aardappels met een groenteloempia en rauwkost salade met augurk/komkommer en magere dressing. ( 425 calorieen) T: Schaaltje rijstcrackerstjes nacho cheese ( 200 calorieen) 1225 calorieen ongeveer.. Moet te doen zijn! Me er nu nog aan houden!
Uhm, ja dan krijgt je lichaam te weinig voedingsstoffen binnen en schijnt het op de spaarstand te gaan staan. Dan wordt alles opgeslagen ipv verbrandt dus. Niet verstanding om onder de 1000 te gaan in ieder geval! 1200 werkt het beste voor de meesten hier, is ook beter vol te houden dan 1000. Zie het als 1 boterham extra per dag. Het lijkt weinig, maar maakt veel verschil! Maar je moet voor jezelf uitzoeken welk kcal aantal het beste bij jou past!!!
@MamavEsmee: nee geen geslacht! Gewoon baby kijken, uitgebreid Vingertjes tellen, teentjes tellen... Tenminste, dat stel ik me er bij voor! === Ben bekaf! Om 5u richting Groningen gegaan om onze keuken definitief te maken. Eerst wilde ik geen witte frontjes, maar nu we een vloertegel en een stijltje van het werkblad mee hadden is het uiteindelijk toch wit geworden. Steekt heerlijk af tegen de donkere vloer en het bijna gitzwarte werkblad! Daarna nog even bij mijn zus geweest. Die is druk aan het inpakken want gaat volgende maand emigreren *slik* is ook pas 2 weekjes bekend en gaat allemaal erg snel... Vind het helemaal niet leuk Maar mag niet egoistisch zijn. Ben erg blij voor haar!! Daarna snel omgekleed thuis, en naar ons nieuwe huisje. Ik zou meehelpen met gasbeton blokken naar binnen tillen, maar bij de eerste voelde ik het al steken. AU! Niet tillen dus... Ben op de zitmaaier gezet en heb zo'n 1000m2 gras gemaaid hahaha *hatsjoe* hooikoorts... maar was wel grappig! Eerste keer voor mij op zo'n maaier Nu bekaf... morgen/vrijdag weer op kantoor. Dus ik ben er pas laat weer, of kom ffies mobiel bijlezen in mn pauzes... Vrijdag gaan we naar mn schoonouders, zaterdag weer familiefeestje, dus zondag op zn vroegst weer echt actief hier in het topic. Nu nog eventjes op de bank en dan naar bed...
Hier even erg klote. Collega/vriendin J. smste me of ik haar op wilde halen. Dit doe ik altijd, maar hier moet ik een heel stuk voor omrijden en zij steekt de rijkosten in haar zak. Daarbij wordt ik voortaan iedere zaterdag ingepland omdat zij anders niet op het werk kan komen (en zij is dus weekendhulp). Daarom had ik besloten om eerlijk te zijn, en dus te smsen dat ik het niet meer doe. En nu is ze boos, en ook haar zus, wat voorheen mijn baas was. Die heeft me gesmst met 'hey stoere bram' het is geregeld hoor. En nu heeft ze vanalles op hyves gezet wat dus over mij gaat. Zal gezellig worden morgen op het werk.......
Hey meiden, @ Kim: Dat kon al haast niet anders! We waren er zo doorheen! Mooie rede om nog een keer terug te gaan! Wat heb je allemaal gekocht? Gezellig weer met M en J! Meid laat ze AUB in de **** zakken! Ze zijn het niet waard. ECHT NIET! @ Emma: Kom op meid, het eind is in zicht. Nog even doorzetten en het eindresultaat voor ogen houden. Mooie dag gehad vandaag. Hopen dat je niet al te veel spierpijn krijgt! @ Schatje: Joepie je gaat goed meid! @ Mamametzoon: Ik vind het wel knap dat je niet hebt gezondigd ook al had je niks in huis. Als ik het moeilijk heb ben ik in staat om naar de winkel te gaan en iets lekkers te halen En in een week 1,2 kg is heel netjes hoor! Je mag tevreden zijn! @ MamavEsmee: Heerlijk geBBQed! Maarja heb me natuurlijk weer niet in kunnen houden. Pfff ik word een beetje moedeloos van mezelf deze week. Morgen ECHT een balansdag! En tja ongesteld, laat ik het daar ook maar op gooien dan Hier heerlijk geBBQed! Natuurlijk me weer niet in kunnen houden, maar ik had ook niet anders verwacht van mezelf. Ben benieuwd wat de schade morgen weer is. Morgen weer een poging tot een balansdag! NU ECHT!!! Ik ga nog even tv kijken en dan douchen en naar bed! Liefs
@Mel: Tja, ik denk dat het morgen erg gezellig wordt. Probeer de eer aan mezelf te houden, en ben dus ook nergens op in gegaan. Ik ben het zo zat. Ben ik eerlijk en dan is het ook weer niet goed. Maar deze taxi rijd niet meer! Heb wat nieuwe shirtjes gekocht, een nieuwe spijkerlegging, een heel schattig tasje wat schuifspeldjes en een nieuwe BH! Genoten van de BBQ?
@ Kim: Kan J niet lekker met M meerijden dan? Veel makkelijker aangezien ze in 1 huis wonen! Gaan M toch lekker iedere zaterdag werken!
moguh! hier mijn menu van vandaag: Ontbijt: 250 gr magere yoghurt, 1 stuk kiwi en 1 glas water Tussendoor: 2 mandarijnen en 1 glas water Lunch: 1 volkoren boterham met halvarine, tonijnsalade, 1 mueslibol met halvarine, 1 opkikker en 1 glas water Tussendoor: 1 glas jus 'd orange en 2 glazen water Diner: 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram spinazie, 75 gr rundervink en 1 juslepel jus. "s avonds: 250 gram optimel yoghurt en 1 glas water vanmorgen ging om 6.00 uur de telefoon, Mijn vriend heeft een andere klant dan was afgesproken... hij slaapt nu verder maar ik ben klaarwakker... :x trouwens het aantal kcal zit op 1148... @ kim, Heel veel succes meid vandaag op je werk... wat heb je toch rare mensen in de wereld..
Goedemorgen. Hier alweer zo vroeg wakker Straks naar de peutergym met Levi. Mijn zusje gaat ook een keer mee. gezellig. Mijn menu voor vandaag: Donderdag Ontbijt: 2 beschuitje met halvajam en 30+ kaas Tussendoor: 1 liga evergreen Lunch: 250 gram magere yoghurt met 2 scheplepels müsli Tussendoor: 1 appel Diner: nasi ( met scheplepel Lijn Saté ) 's Avonds: 1 speculaasje hoe berekenen jullie nasi in de caloriechecker? mamavEsmee, nee, maar was ik nu maar gegaan want had ook te weinig aardappelen in huis, dus heb zelf aardappelpuree genomen. Je had gister dus een kleine sasdag. Lekker menu voor vandaag Denk dat het ook wel per persoon verschilt. ik zit met sonja vaak rond de 1000 en val prima af. Kimmetje, wat kinderachtig zeg van die collega Annemie, mooi menu. jeetje wat een tijd zeg. zou ik ook niet vrolijk van worden
@Mel: M. woont voortaan bij d'r vriend, maar ze zal voortaan moeten want ik doe het niet meer! Ze heeft nu op internet gezet: wie het laatst lacht, lacht het best! Ben benieuwd..
Toch nog een cracotte met kaas bij het ontbijt genomen, volgens mij zit ik weer erg laag in de calorieën
Ik heb gewoon echt niet meer kunnen slapen :x en bedankt collega! maar lekker onder de douche, even ontbijten en het zit er dit in dat ik straks even met onze poes naar de dierenarts ga ik ben trouwens wel trots op mijzelf... 2 jaar geleden heb ik een hele mooie ring voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend... die moest ik de laatste maanden 's nachts echt af doen anders knelde mijn vinger af en nu... draait hij uit zichzelf rond goed bezig !!
@Annemie: Thanks nog, zie nu pas wat je had geschreven. Inderdaad een rare familie, ben benieuwd hoe het gaat lopen vandaag. Wat goed van je ring!! Daar merkte ik het dus ook goed aan, de mijne zijn jammer genoeg allemaal te groot geworden :x
haha, nou ik heb die ring nu om mijn ringvinger heen, dan kan ik hem altijd nog om mijn middelvinger doen (heb ik nu ook met een dierbare ring van mijn vader!) en als het gewicht er af blijft laat ik hem gewoon kleiner maken
Goedemorgen meiden, Wat heerlijk om wakker te worden met een ZON En de weegschaal was heel erg lief voor mij!! 99.6kg! Terwijl ik gisteren echt teveel calorieen binnen gekregen heb (denk aan lekker draadjesvlees ) Ik ga zo even naar de supermarkt om stokbrood en vlees vanavond komen mijn man zijn zusje en haar man bbq-en. Echt veel zin in dan ga ik naar een vriendin helpen met wat dingen in elkaar te knutselen en dan door naar mijn werk voor een vergadering niet veel zin in maar ja. Ik zie jullie vanmiddag wel weer Liefs
Ik had gedacht na maandag wel een stuk zwaarder te zijn maar misschien heeft gister de slim belly en goed bewegen toch geholpen zat vanmorgen op 101.3. Het jammere van de banner is dat je geen . en nog een cijfer er achter kan zetten dan was het al anders geweest,daarom moet je afronden op het gewicht waar je zit! Dus zodra je dan op 101.9 zit ofzo moet je al 101 invullen terwijl je eigenlijk nog hoger zit! Maar ja komt goed haha! Straks komt mijn coach weer dus ben benieuwd.........
Goedemorgen. Hier is het al echt warm in de tuin joh. We hebben lekker buiten ontbeten. Heerlijk vakantie gevoel hahaha. Esmee is vanmorgen vreselijk aan het uitdagen. Heb al een paar tikjes over de vingers gegeven maar ze lacht er gewoon om. Heb haar voor straf maar in de hal gezet en de deur dicht gedaan. Die staat altijd open. Ze had hem door hoor. Daarna was ze ineens heel lief en leuk. Ik ga zo even met haar op de fiets. Moet even luiers halen, zag dat het pak er haast weer doorheen is. @Kimmetje, wat ontzettend kinderachtig van die collega. Ik geef je groot gelijk meid. Ik zou ook niet meer rijden voor haar. Ze maakt er misbruik van. Als ze er nou iets van benzinegeld voor gaf werd het al een heel ander verhaal. Laat ze maar lekker zeuren en stomme dingen op internet zetten. Jij bent eerlijk geweest dat je dit niet meer doet, en zij is blijkbaar erg boos hierover. Ze weet nu wel waar het op staat. Wat een waardeloze meid zeg. @Zustertje, gaat dus nog heel goed he. Geniet van je BBQ @Annemie, dat is altijd vervelend he. Is hier ook altijd zo, kan ik uitslapen en dan moet mijn man wel 06.00 weg als hij moet overwerken. Soms ben ik echt al om 06.00 uur wakker en dan baal ik gigantisch. Nou ja, je pakt je dag mooi mee toch? @Kaatje, veel plezier bij peutergym! Nou, ik ga even lekker fietsen. Vanmiddag ook hier een BBQ, maar dan op het werk. Misschien dat we zondag hier thuis wel weer gaan BBQ . Manlief had er ook zo'n zin in.
Goeiemorgen meiden Heb heerlijk geslapen tot half 10, was vanacht half 3 thuis.. wat een feestje daar in Assen. Heb me echt prima vermaakt daar, al die dronken mensen, prachtig haha. Ik heb echt in een deuk gelegen, heb netjes water en jus d'orange gedronken. Vanavond weer heen, de weegschaal was nog steeds 74,6 ondanks de patat. Vandaag nog geen idee wat k ga doen, zo eerst maar ff 2 wasjes draaien & vanavond voetbal kijken en weer de stad in Gezellie haha. Iedereen een fijne dag