Butterfly.. I.d. op is op en dan zit het me ook niet meer te roepen.. Melanie.. Aardbeitjes.. jummie! Zit hier nu aan een schaaltje Meloen. Ook erg lekker met dit weer. Geslaagd in de stadt? Renate.. I.d. feestmenu vandaag! Wel doorzetten he? Je was zo goed begonnen!! Kaatje.. Lekker genoten van je appel en cappuccino.. Lief dat je bij je ouders bent, kunnen de honden ook even naar buiten en hebben wat aandacht! Al lekker bruin? LOtjebobje.. Super resultaat zeg. En gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine. Zondag wil het mooi weer worden. Dus dat komt wel goed met het feestje! HVJ.. WOW goed nieuws meid! **** Hier een erg leuke middag gehad. Het uitje van de psz was bij 1 van de kindjes thuis die nogal groot wonen, hebben o.a.geitjes, paardjes en een hele grote weide vol met speelhuisjes, glijbanen, zandbak, trampoline.. Erg leuk. Tussendoor was er ijs, een snoepje en koek en een glaasje fris. Gezellig gekletst met de mama's en Esmee heeft de middag van haar leven gehad. Zelfs op een paardje gezeten! Nee gezegt tegen de koek bij de thee en heb net mijn schaalte meloen op en zit aan een flesje ijskoud water. Straks lekker gebakken aardappeltjes met rauwkost met augurk en komkommer er bij door en een groente loempia.. Esmee en Erwin eten er saté bij.
jaja ik zet gewoon door hoor MamavEsmee, dit is echt een uitzondering, die kilo's moeten er gewoon vanaf
@All, dank je meiden ben ook superblij ermee. Eindelijk beweging op de wegschaal! @LotjeBobje, gefeliciteerd met je meisje d'r 1e jaartje. Fijne dag samen. @Melanie, hmm aardbeien lekker. Zag ze gisteren op de markt en wou ze kopen maar ging toch voor de watermeloen. En wat heb je gekocht? @Renate, hmm boschebol geniet ervan! En doorzetten meid het komt helemaal goed, je kan het! @Renieta, in een bikini go girl! En al bruin geworden? Hier boycot ik een bikini met mijn barcode (lees striemen) buik. @Kaatje, cappucino met slagroom en kaneel daar was ik helemaal fan van jummie @MvE, leuk dagje zo te lezen en Esmee zal vanavond uitgeteld op bed liggen denk ik. En wat goed van je dat je al dat lekkers hebt afgeslagen! @Hier, hou me netjes aan het gezond eten en voel me super. Vandaag: O: opkikker T: 0.5l water L: broodje kalkoenfilet, broodje kaas, kop thee T: glas coolbest, appel, 0.5l water A: left over van gisteren B: uurtje zumba, uurtje spinning, 30min gelopen
@ MamavEsmee en Hvj: Niks gekocht. (ook eigelijk geen geld voor haha) wel bij esprit nog 2 rokjes en 1 broek aangehad. 1 rok en de broek waren VEEL te groot. Maar 1-2 maten kleiner hadden ze niet. Wel jammer want was sale. 1 rok paste wel, maar uitendelijk toch maar terug gehangen omdat ik 2 weken geleden nog een spijkerrokje gekocht heb (wat nu trouwens 50% korting was... grrr :x) Verder wel een ijsje gegeten hij was wel erg lekker!
Melanie.. Wat voor smaak? Was vast geen waterijsjes! Balen dat het rokje nu afgeprijst was.. Jammer centen is dat he?! *** Hier het eten weer op en de afwas weg.. Esmee zit helemaal onder de satésaus dus zo eerst maar even in de douche.. Ze is vanmiddag ook al geweest.. Ach ja.. Gaat ze in iedergeval schoon naar bed. Het eten was trouwens erg lekker en vulde enorm goed.. het was trouwens zo'n grote loempia.. Lijkt je bord altijd goed gevuld. Straks denk ik nog een klein schaaltje kwark..
Ga ik toch ook eens proberen die loempia Hier nasi,maar heb geen nasimix meer in huis. Handig. wordt dus een beetje karig.
Kaatje..Je kunt er met kerriepoeder ook een lekker sausje bij maken? Of woksaus er door? En die loempia is echt lekker en vult enorm. Kan ook prima als lunch.. ( 200 calorieen).. *** Net nog zo'n 100 gram kwark op..Meer was er niet. Morgen even boodschappen halen.. Heb enorm last van hooikoorts vandaag.. Bah!
@ MamavEsmee: Het was een softijsje! Wel erg lekker maar stond geloof ik niet op mijn menu voor vandaag... Baalde wel van dat rokje, maarja, kan er nu niks meer aan veranderen. Ik heb die loempia's van de week ook gehaald. Misschien dat ik die morgen wel eet als lunch. Viel inderdaad reuze mee met de calorieen.
@ mamavEsmee: Wij kunnen elkaar een hand geven. Hier ook enorme hooikoorts vandaag. Tabletten en oogdruppels helpen niet echt!
Melanie..Stond dat ijsje echt niet in de planning?! Nee, niets lijkt te helpen vandaag.. 2 dagen geleden had ik nergens last van.. @ Loempia.. Iedereen aan de loempia's!
@Butterfly: Inderdaad waardeloos die familie! En dat heeft zich dan al die tijd vriendinnen genoemd. Ben er zo klaar mee! Vandaag hebben ze me de hele dag genegeerd, maar daar hebben ze mij echt niet mee. Vind het alleen zo jammer dat ze via internet zon grote mond hebben, en zo durven ze niks te zeggen ..beetje jammer! @Mel: J. woont nu inderdaad alleen in het appartement. Balen dat dat rokje was afgeprijst! @MamavEsmee: Ik ben altijd veel te goed voor hun geweest, en nu ik een keer nee zeg, is de bom gebarsten. Ik had veel eerder voor mezelf op moeten komen maar durfde het nooit. Hier dus net een uurtje terug van het werk. J heeft de hele dag niks gezegd, en net kwam haar zus haar ophalen en die keek alleen boos maar zei verder ook niks gelukkig. Lekker rustig dus. Heb alleen wel ontzettend slecht geslapen vannacht omdat ik me zo druk maakte. Ook amper wat gegeten, kreeg vanmorgen en gister met het avond eten geen hap door mijn keel. Betekende wel dat ik vanmorgen was afgevallen, en ik denk morgen weer, al heb ik vandaag veel te weinig gedronken want ik was mijn flesje vergeten..... Zo dus maar even inhalen! Gaan we nog voetbal kijken?
Tuurlijk gaan we nog voetbal kijken... mijn oranje kabouter plop muts ligt al klaar... hier echt veel gezondigd vandaag... heb patat op met 2 kaasshoufle's... en lekker dat ze waren... eens kijken wat de schade is met de caloriechecker.8)
@ MamavEsmee: Ik heb er al een paar weken last van. Maar vandaag wel erger dan normaal. Normaal gebruik ik alleen oogdruppels maar vandaag ook een tablet maar die helpt dus niet. Je word er zo lamlendig van. @ Kim: Laat ze lekker in zn eigen sop gaarkoken. Wel makkelijk dat ze niks durven te zeggen. Lekker rustig inderdaad! En natuurlijk gaan we voetbal kijken... als Robin Haase dan tenminste klaar is met tennissen. Anders word de keuze moeilijk Maar Roland zit al klaar in zijn oranje tenue. @ Loempia's = de tip van de week!
MamavEsmee Helaas had ik allemaal niet in huis. Heb er wat aardappel kruiden door gegooid, en had Lijn Saté 200 calorieën is idd prima te doen. voetbal aub niet. maar smoeder komt zo hierheen om het samen met Ferry te kijken. hoop iig niet dat svader en zwager ook mee komen/
Straks voetbal kijken, HUP HOLLAND HUP Hier is het avondeten anders dan de planning , heb 2 kroketten met mosterd en franse frietjes op met fritesaus (daar gaan mijn 2kg :x). Heb meteen erna de trap 10x op en neer gelopen en morgenochtend maar eens goed gaan sporten (was niet in de planning). Maar eerst moet de kleine maar eens beter worden, heb d'r net in bed gelegd met 40 graden koorts . Ze kwijlt veel dus denk een tandje/hoektand of kiesje die er aan komt.
Kaatje.. En?? Schoonpa en zwager er ook? Melanie.. We moeten er maar even door heen.. Erger als nu kan ook bijna niet.. Troost ik me maar mee! HVJ.. Lekker avondeten zeg! Gaan wij morgen eten! Hoe is het nu met je meisje? Is ze lekker gaan slapen? Kimmetje.. Triest hoor! En dat waren je vriendinnen? Nou , dan liever zonder hun hoor. De weegschaal was dus lief vanmorgen.. Annemie.. Prima dagje toch? Niets mis mee! *** Net de muren van de keuken in de voorstrijk gezet, zaterdag komt de stucadoor.. Dan verf uitzoeken.. Leuk!
@MamavEsmee: Inderdaad, dat noemden zich vriendinnen! Ben blij dat ik eindelijk eens voor mezelf ben opgekomen, al weet ik dat ze het me niet makkelijk gaan maken. Vandaag gesprek gehad met mijn nieuwe baas, en heb dus ook het 'voorval' verteld. Dat ik bang ben dat ze alles gaat doen om mij buiten te wieberen. Maar mijn nieuwe baas verzekerde mij dat M. daar niks meer over te zeggen heeft, en dat ik een goede medewerker ben die prima zijn werk doet. Dus dat was wel een opluchting! Ben benieuwd hoeveel ik morgen weeg, hoop eindelijk eens naar de 91 te gaan, of nog minder. Zat vanmorgen op 91.4 kg. Bijna 12 kilo dus!
Het was zekers lekker, alleen zit ik nu tjokvol. Ja ze ligt nu te slapen, voelt wel minder warm aan maar hou d'r wel in de gaten. Straks als ik ga slapen neem ik haar bij mij in bed. Leuk verf zoeken. @Mel, zulke vriendinnen ben ik liever kwijt dan rijk. Vrienden is in goede en slechte tijden en vooral begrip naar elkaar toe!