10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Hvj: Dat is ook zeker zo. Maar het maakt het wel een stuk moeilijker omdat ik ermee werk, niet erg prettig dus.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee gelukkig niet ;)
    Die wilden alleen komen als we het buiten zouden kijken ( er wordt hier binnen niet gerookt ). En we kijken het lekker binnen.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Goed dat je meteen verteld hebt van heel de situatie bij je nieuwe baas. En helemaal mooi dat M. niks over jou te zeggen heeft! Ze gooien je echt niet zomaar buiten! Hoop met je mee voor een lieve weegschaal morgen.

@ MamavEsmee: Leuk verf uitzoeken. Heb je al iets in je hoofd?

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Begrijpelijk, ik zou gwn mijn ding doen op het werk en that's it!
    Het contact op werk zou ik zo zakelijk mogelijk houden met hun.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

KImmetje.. Goed dat je open bent geweest op je werk. En een prettig idee dat ze jou er in iedergeval niet er uit kan wieberen! Duim mee voor de -12!

Melanie.. Waarschijnlijk melkwit.. Niet heel spectaculair.. We krijgen een grijze keuken en witte vloer.. anders wordt het zo druk!;)

HVJ.. Slaapt ze dan goed ? Als ze bij je in bed ligt? Esmee slaapt alleen in haar bedje anders is het keten. Lijkt me wel lekker knus.

Zit nu aan een glaasje cola light en wat chippies.

6. MamavEsmee

Oh.. dat zijn zulke mensen, als het niet gaat zoals zij willen komen ze niet? Gelukkig voor jullie!:D

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ontbijt: pakje crackers
    Werk: 6 bh (kaas, ham, roomkaas) en een appel. 2 pakjes appelsap, pakje yogi, veel thee, pakje melk.
    Tussen: ijsje (king cone, super groot, super lekker!)
    Avond: fusili met spinazie en prei, wat geraspte kaas, 1,5 gekookt eitje
    Tussen: flesje spa rood

Ow, en nu... heb ik weer trek... grrr....

Ijsje: we waren op het gemeentehuis omdat vriendlief een nieuw paspoort aan moest vragen. Daar ook meteen de kleine erkend :D Maar pffft wat warm daar, en hebben bijna een half uur staan wachten! Toen dus een ijsje gehaald :p
    Daarna naar ons nieuwe huisje, muren staan er al half, echt super om te zien hoe groot mn badkamer wordt ,en hoe groot mn keuken wordt :)

Toen we net thuis waren belde MvM, die wou meteen langs komen. Had nog net tijd om snel te koken en te eten, en een plasje te doen :p Mag nu dus in gaan zamelen! Ok, erg laat, maar omdat ik in het begin zo'n last van misselijkheid/geurtjes had, had ik besloten om niet mee te doen. Toen mn mams afgelopen week vertelde dat zij het ook had willen doen 30 jaar geleden maar dat het toen nog niet kon in Zeeuws Vlaanderen (ben ik geboren), heb ik me meteen aangemeld 's avonds. Misselijkheid lijkt voorbij (hoewel al wel 2 nachten beroerd geweest), geurtjes kan ik goed verdragen... Dus we gaan een poging wagen!

===

Heb ff niet de puf om bij te lezen, sorry dames!
    Wat ik vanmiddag wel snel mobiel heb gelezen...

@Kimmetje: wat een kinderachtig gedoe allemaal! Sta er boven!!!

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zij wel maar ik niet hahah, ach zolang ik haar maar in de gaten kan houden zoder eruit te moeten en naast me voelt ze zich beter als ze ziek is en ik ook.
    Ik denk naar mate ze ouder worden dat ze het idd niet willen/prettig vinden.

Hmm lekker cola, ik heb ook ergens zin in maar denk dat ik zo een appel pak.

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Geniet van de chippies!!

@All: Bedankt voor de lieve reacties iedereen!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamavesmee, vind het ook heel niet erg hoor ;) laat ze maar lekker thuis kijken.

11. MamavEsmee

Moppie.. goed dat je wel mee doet met MvM.. Alle beetje helpen. En je menu klinkt prima hoor! Lekkerrr...

HVJ.. I.d. als je er steeds uit moet is ook vermoeiend.

Kimmetje.. Zijn we toch vriendinnetjes voor..;)

12. MamavEsmee

Meiden ik ga off.. Tot morgen!!

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: haha zo is het! :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    tot morgen mamavesmee

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken. Afgelopen nacht amper geslapen, en morgen weer werken dus vroeg op!

Slaap lekker alvast, tot morgen! :D

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Slaap lekker kimmetje

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Klinkt heel mooi in ieder geval. Je kunt er toch met accesoires nog kleur in brengen?! Ik houd wel van wit! ;) Onze nieuwe slaapkamer word ook wit! Denk wel dat het mooi gaat worden. Morgen even naar een nieuwe decorette winkel hier, die hebben op alles 20% korting. Kunnen we mooi de gordijnen en het behang bestellen. Ook weer een duur grapje...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga hier ook vast off.
    Morgenochtend krijg ik een vriendin met zoontje op visite ( heb ik leren kennen via de september mama's van dit forum )

Truste

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Truste, en veel plezier morgen met je vriendin!

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik schaam me wel een beetje kom elke keer snel bijlezen en even wat vertellen maar heb het erg druk...

Gisteren hadden we hier een bbq en op het laatste moment zijn onze vrienden met hun schattige dochtertje gekomen was erg gezellig en 's avonds gezellig voetbal gekeken met zijn 6-en.
    Ze belden nog van moeders voor moeders ze komen maandag morgen om 09.00 ben erg benieuwd.
    Ik was vanmorgen al om 05.50 wakker :$ wacht nog even op de wasmachine die klaar is hangt dat al vast lekker buiten ik moet van 07.30 tot 10.30 werken en dan lekker een hele dag vrij.

Tot straks meiden

Ben echt SUPER trots op jullie dat het zo goed gaat met afvallen.

Deel Deze Pagina