Ik ben zo veel mogelijk binnen gebleven vandaag .Moest net nog wel mijn man op halen van zijn werk, heet in die auto ! vond het gewoon zielig dat ik Levi mee moest nemen.
Melanie.. nog naar de winkel geweest voor watermeloen? Ja, de loempia is zeker lekker knapperig. Vind hem van de chinees altijd zo klef.. Annemie.. Sneu voor de poes hoor! Moppie.. Ben jaloers op je! Wil ook pizzaaaaa..!!! En groot gelijk dat je met dit weer wat eerder bent weg gegaan! Oh , geen pizza.. Friet is ook lekker! Vind de temperatuur best lekker eigenlijk. Beschuitje.. Maar wel genoten van het lekkers? Volgende week weer een week meid.. Dan wel doorzetten he?! Rietje.. Hero fruit 2 day is erg lekker he? Maar bevat zo'n 90 calorieen per flesje.. Misschien de volgende keer maar gewoon 2 stuks fruit pakken. **** De friet is op.. Was lekker! Daarna de laatste muur van de keuken in de voorstrijk gezet.. ( Erwin heeft de keuken er voor weg gehaald.) Morgen om half 8 is de stucadoor er.. **gaap** Morgen dus schoonmaken naderhand.. Morgenmiddag een afscheidsfeestje van een collega.. Neem ik Esmee mee , kan Erwin in de keuken nieuwe stopcontacten plaatsen. Bezig dagje morgen! Vanavond lekker filmpje kijken.. Nu eerst lekker relaxen!
Fruit2day is inderdaad erg lekker, alleen de calorieën zijn minder. Maar ach, voor keer kan het geen kwaad. Had nog geen vers fruit in huis en die hadden we nog staan dus ja dan is de keuze snel gemaakt hihihi. Die warmte is wel lekker, alleen die plakkerigheid niet. Dat vind ik altijd een groot nadeel hier in NL. Vanmiddag heb ik heerlijk in het zonnetje gezeten, eindelijk weer eens na al die tijd binnen te zitten.
Hier aan het zondigen. Buurman kwam langs met een verse gevulde koek. Zal er maar dubbel van genieten.
hey meiden ahhh wat was het weer druk hier maar ow ow wat is het al weer mooi in huis ! morgen weer schilderen .. of het nu warm is of niet we gaan gewoon door ! dan nog het spartelpoetsen de stopcontacten etc en de vloer er in en dan KLAAAAAAAAAAAAAAAAR .. nog 1,5 week ! dus nog ff volhouden ben ik ook weer gezellig hier meer en kan ik weer beter het tellen van de C bijhouden vandaag zoooo veel complimenten gehad ! te leuk weegschaal was ook lief ik weeg nu een halve kilo minder .. mijn laagste gewicht tot nu toe ! ik ben zoooo trots ! ga nu ff wat tv kijken .. hoop een uur op de bank te kunnen zitten .. zou wel eens lekker zijn dikke knuf voor all !!
Haha.. Kom ik streng over.. Je hoeft het voor mij niet te doen hoor. Doe het voor jezelf! Je was zo goed begonnen, vandaar.
Emma.. Wat fijn dat het nu opschiet. Je klinkt ook een stuk positiever. Leuk, al die positieve reacties van mensen.. En je zit nu dus op -16,5 kilo? Wow wat ontzettend goed. Wat is je streef? Rietje.. Hero fruit 2 day is i.d. lekker.. Dronk het eerder ook wel eens. ( was nooit zo'n fruit eter..) *** Hier net nog een schaaltje watermeloen op.. Zooooo lekkerrrr... En zeker met dit weer! Voor straks een flesje breezer, heb wat chocopinda's gekocht dus lekker genieten straks!
Hai dames, Heb ik de kleine om 17u warm eten gegeven en daarna op bed gelegd omdat ze nog niet lekker is, waarna ik ff op de bank ben gaan liggen. Ben ik na 3 uurtjes wakker geworden , hoezo ik ben moe . Zit nu aan de radijsjes maar voel de maagzuur opkomen @Moppie, de kleine ligt er nog steeds in. Ze heeft een oorontsteking icm een opkomende tand. @Emma en MvE, bouwen is minder maar het resultaat mag er wezen!
nou hvj dan heb je het echt ff nodig ! en wat heb je een prachtige dochter zag ik op hyves ! net zo knap als mama MvE ja idd er is al erg veel af .. tja ik had nooit verwacht dat ik zo veel zou afvallen .. ik denk als het wat rustiger is ik ga proberen om ook uit te gaan zoeken wat ik kan eten om op dit gewicht te blijven ! ik ben nu maat l soms m en maat 42 daar ben ik zooo blij mee morgen komen er ook 15 nieuwe badpakken van de wehkamp om eens lekker op mijn gemakje een nieuwe uit te zoeken haha ik pas echt niks meer ik dacht ook eigenlijk dat er niks af was gister chinees op maar veel inspanning werkt wel als we klaar zijn moet ik wel blijven bewegen dus ga ik weer naar de sportschool .. tim moet op woensdag straks naar de PSZ en dan ga ik trainen ik zie dat jij het ook nog best moeilijk hebt met geen lijstjes en de juiste calorieen vinden .. lijkt mij ook hoor vandaar nog ff wachten op wat rustigere tijden
HVJ.. lekker geslapen dus! Emma.. Klopt.. zonder eetlijstjes val ik gauw in het oude eetpatroon.. Dit topic motiveerd me om verantwoord te blijven eten.. In het weekend ( vrijdag en zaterdagavond) mag ik dan wat lekkers.. zoals vanavond wat chocolade pinda's en op zaterdag doen we vaak een blokje kaas en wat worst en augurk rolletjes. Zondagavond is dan weer streng en maandag balans dag.. Dinsdag zit ik dan vaak al weer op de 74 kg wat ik wil aanhouden. Gaat dus prima zo..
@ Emma: Nog even doorzetten. Die anderhalve week is zo voorbij! En dan heb je een superresultaat! Je klinkt in ieder geval al een stuk positiever dan een tijdje terug! @ Hvj: Beterschap voor de kleine meid! @ MamavEsmee: Geen watermeloen meer gehaald. Misschien morgen. Geniet maar lekker van je chocopinda's! Ik blijf maar aan het zondigen deze week. Net 2 zakjes bugles op. Dat was de enige chips die er nog lag. Nu dus niks meer in huis. Is ook veel veiliger voor mij! Ik zat zo laag met de kcal... nu niet meer! Pfff... Hoop dat de weegschaal het me vergeeft! Ik voel me echt dik vandaag. Ik weet niet waarom, maar steeds als ik mn spiegelbeeld zie, lijk ik dikker als gisteren
Het valt nog mee. Ik kom nu op een totaal van 1360. Meer als normaal maarja... het is te overzien! Hopelijk vind de weegschaal dat ook!
@Emma, dank je ! @MvE, idd lekker geslapen. Nu maar hopen dat ik vanavond kan slapen . @Melanie, dank je.
Hey meiden, Hier pijn aan de voetjes van het staan de hele dag. Was niet veel te doen op mijn werk ivm het mooie weer denk ik. Ex-baas M. negeerde me weer, was dus wel rustig. Maar toch ook ongemakkelijk eigenlijk. Maar probeer me er niks vanaan te trekken. Net lekker aarbeitjes gegeten, jummie! Hoop dat het morgen meevalt met de weegschaal maar denk dat ik ben aangekomen. Voel me zo opgeblazen, maar komt misschien ook door het weer, en doordat ik nog steeds niet naar de wc ben geweest. Ben moe, dus ga het niet al te laat maken vanavond.. Morgen wordt weer een 'gezellig' dagje met die 2. Gelukkig moet ik werken met m'n liefste collega.... @Mel: Goed dat je bent afgevallen na je balansdagje!!
Kimmetje, lekker kinderachtig daar op het werk, en dat om zoiets lulligs als meerijden. Ik ga off. tot morgen
KImmetje..Wat ontzettend flauw en kinderachtig.. Ik zou ze dat gewoon zeggen.. Het uitpraten, is voor iedereen en vooral voor je zelf prettig! Kaatje.. trusten! Ga ook off..