Hier was de weegschaal weer lief. Nog 2 ons en ik zit weer op mijn laagste gewicht, dus dat moet wel goedkomen voor morgen. Ben lichtelijk over de zeik. Net belt mijn baas/begeleider van mijn examen op, om te vragen hoelaat mijn examen is. Mijn examen begint om half 2 en eindigd om kwart voor 3. Daarom kon ze er niet bij zijn omdat ze er altijd op donderdag maar tot 2 uur is. En nu zegt ze ineens doodleuk dat ze dan al 2 examen gesprekken heeft met mensen die niet eens van haar afdeling zijn!! Het word steeds leuker, ongelooflijk. Ondertussen werd ik naar een begeleider geschoven die niks van onze winkel afweet, en zij zit gewoon bij 2 collega's van Sports&Adventure. Heeft dus niks de maken met onze winkel. Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Ben benieuwd met wie ik nu uiteindelijk examen heb. Kan me hier zo kwaad over maken! Bij die andere 2 gaat het trouwens gewoon over het 1e jaar, maar bij mij is het echt officieel examen, als ik dit haal is mijn opleiding klaar. Wat kan dat mens liegen zeg!
@ noukie, nog gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag! ik het er een tompouce op genomen!! en heerlijk dat hij was @ kimmetje, moet eerlijk zeggen dat ik echt iets had van wie verft z'n haren nou grijs maar ziet er top uit! je ziet je afvallen trouwens al goed!! wat voor park werk je dan? @ Humbly, alles op zijn tijd... zou je het vervelend vinden als ik tot die tijd het afvallen bij zou houden in een tabelletje als er hier behoefte aan is?? Ik wil je namelijk niet passeren.... @ melanie, stoer hoor dat je niks heb genomen! @ mamametzoon, ik denk gezien je handdtekening dat je een heftige tijd achter de rug heb!! succes met afvallen! @ kaartje, hoe gaat het met levi? (heb ik ondertussen bijgelezen) @ zustertje, kan jij echt je mond houden tegen je ouders??? haha ik echt niet! @ hier, gisteren mij in mijn nekvel gepakt en een half uur aan het lopen geweest. Toen een heerlijk avondje gehad vol muziek, vrienden, vriendinnen en lachen! (en een tompouce! heerlijk) vandaag weer normale leven oppakken want hoop echt weel wat te zijn afgevallen deze week. Ik wil me echt maar 1 keer in de week gaan wegen want anders wordt ik echt denk gek van mijzelf...
humbley wat lekker dat het zo goed gaat !! moppie gelukkig gaat het weer goed met je poes MvE kan me voorstellen dat je maag ook weer moet wennen aan al dat eten ! hoop dat de buikpijn over is zustertje wat goed dat je je mond nog kan houden ! maar geniet er nog maar ff van dat het nu alleen nog van jou is dit geweldige nieuwtje ! kimmetje wat shit van je examen .. waar slaat dat nou op en wow wat een verschil in je foto ! je ziet er super uit all knuf ! moet zo gaan werken was vanmorgen vrij voor het geval tim nog ziek zou zijn maar het gaat prima met de kleine man goed geslapen en lijkt nergens last van te hebben ! wat een kanjer is het toch gewicht .. ik blijf hetzelfde heb ff schop onder mijn kont nodig om het weer helemaal goed op te pakken .. maar let nog goed op hoor !!
@Annemie: Thanks haha, ik werk op de Kempervennen (center parcs) Bedankt voor alle complimentjes! Ga nu maar eens aanrijden, duimen jullie voor me?
Nou misschien zien wij elkaar nog wel eens. Mijn vriend is verzot op center parcs... Als we er zijn ga ik zeker naar jouw vragen! Succes straks
Butterfly.. Foei! Thuis werken is not done he? Je schrijft de uren toch wel op he? Kaatje.. fijn dat Levi goed in zijn peuterbedje heeft geslapen. Je hoort het wel eens anders. Moppie.. Fijn dat Poes weer wat opknapt.. Te veel gegeten? Lag het aan de dag ofzo? Beschuitje.. Wat goed dat je al 2 kg er af hebt.. Het begin is er..Al gemotiveerd? Zustertje.. Ben benieuwd of je het voor je kan houden! Veel plezier vandaag meid.. Kaatje.. Varieeren met voeding gaat goed, drink je wel minimaal 2 liter water? Anders iets meer bewegen? Humbly. Ja, een huishouden draaien is niet niks.. Het is vermoeiend en soms niet leuk maar je hebt wel je eigen plekje. Fijn dat alles goed gaat nu. Nog weer positieve punten betreft school/werk? Rianne.. Fijn dat het sporten goed gaat! Kimmetje.. lekker geregeld dus. Succes met je gesprek, ik begrijp dat het een examen is en je dus bijna klaar bent? Toppie meid! En de foto's laten echt een wereld van verschil zien zeg! Jeetje wat goed. Annemie.. Genieten mag maar goed dat je het wel weer oppakt. Emma.. ja de buikpijn is over.. Was mijn eigenschuld hoor, Had veel TE veel gegeten..Stomme ik! :x Fijn dat Tim het vanmorgen goed deed..Nu zijn amandelen er uit zijn moet hij ook beter gaan eten? ** schop ** **** Zo.. er al een hele dag opzitten. Vannacht redelijk geslapen.. Werd vanmorgen wakker met helemaal dikke ogen.. Heftige alergische reactie.. Zakt nu eindelijk iets af.. Zie er niet uit haha.. De hond naar de dierenarts gebracht en toen flink aan het soppen gegaan in huis.. Boven en beneden gezogen, gedweild en gesopt.. zelfs de badkamer al gedaan.. Wasje gevouwen en er hangt er al weer 1 buiten.. Pfff.. Esmee ligt nog even een uurtje op bed.. Straks naar de peuterzaal heen. Ook nog haarverf gehaald, vanavond maar even doen. Vanmiddag lekker met een boek in de tuin.. Normaal maak ik boven schoon als Esmee naar de peuters is maar dat is dus al gedaan! Joeppie.. Heb me nog goed aan mijn menu gehouden.. ** knorrrrr**
Wat ben jij toch altijd actief met poetsen enz enz Kan ik nog een voorbeeld aan nemen! Maar die spijkerbroek die ik toen heb gekocht maat 46 kom ik dus met geen mogelijkheid in he pffffffff
Rianne.. Wil wel graag dat het huis schoon is.. En als je het bij houd is het niet zo veel werk.. Heb nu boven en beneden gedaan in een uurtje.. ( werk dan wel stevig door).. Als je die broek aan wilt dan moet je beter je best doen meid!
Goedemorgen! Zo, heb moeite gehad om wakker te worden zeg! Esmee heeft vanaf 07.00 lekker bij me in bed gespeeld en ik sliep steeds weer in. Werd wakker om 09.00 uur en lag ze lekker tegen mij aan te slapen. Zo lief!! . Daarna gaan douchen en aankleden, ontbijten. Even stofgezogen en en toen met Esmee door het park gewandeld, zij op de nieuwe fiets. Maar ik was nog helemaal suf. Ben schijnbaar zoveel vrij geweest dat de late dienst gisteren toch pittig was hahaha. Verder een prima dienst gehad, met name gesprekken gevoerd. Moet mijn administratie komende dagen thuis maar doen. Zucht.......!! Niets aan te doen. @Humbley, fijn te horen dat het goed gaat en dat het contact met je moeder beter is. Dat hoor je wel vaak. Nu kan zij inderdaad gewoon oma zijn en dat is ook heel mooi. En dat verwennen ken ik hoor haha, doen oma en beppe hier ook. @Kimmetje, heb je foto's gezien en meid.... wat een groot verschil zeg. Mag je trots op zijn hoor. En ja, liegen is niet fijn. Leuk zo'n baas/leidinggevende. @Annemie, de meesten wegen toch vaker hahaha. Weet je, nu ik zwanger ben weeg ik mezelf nog. En elke dag . Maar ik ervaar het zeker niet als vervelend. Als je elke dag weegt en het voelt goed, is er niets aan de hand. Maar als je er gek van wordt moet je proberen minder te wegen. @Mamarianne, mooi he, mooie nagels. Dat had ik voor mijn bruiloft ook . Maar ze bleven helaas niet zo heel lang mooi. Ik wilde geen acryl toen en heb gelnagels gekozen. Op onze huwelijksreis in Portugal zijn ze aan het strand heel lelijk geworden. Zand eronder enzo, heb ze na de reis laten weg halen. Ga jij nog op huwelijksreis? De datum komt wel heel dichtbij he , spannend!!!! @Kaatje, je moet je lichaam ook de tijd geven he. Het is niet zo dat er elke dag veel af zal gaan, je bent net bezig. Geef het even een paar weken. Tips, probeer veel water te drinken en te bewegen. ************************************************ Gisteren een prima dag gehad. Bij mijn client nasi gegeten, met een beetje satesaus. Ze loopt via een dietiste dus let ook heel goed op wat ze eet en kookt. Alles was light, en een lekkere loempia met kip . Het puddingtoetje kon ik niet meer op en heb ik laten staan. Later op de avond nog pepsels gehad en verder niets meer! Vandaag: O: twee boterhammen met kip kerrie salade en dieetboter, kop thee. T: een peer en een kiwi, glas water. L: 3 beschuitjes ( volkoren ) met ???? Nog geen idee T: Schaaltje ananas en ontbijtkoek. A: Nog geen idee. T: Nog geen idee. Weegschaal is nog altijd mega lief . Ben er echt zo blij mee.
Het huis schoon, dat is hier precies zo! Als het niet schoon is en er blijft van alles liggen zit ik niet lekker in mijn vel, stom he hahahaha!! Ben in het huishouden PERFECTIONISTISCH!!! Soms gewoon irritant. Maar voelt goed als je klaar bent. En de broek!!!!! Mamarianne, zie het als doel dat je daarin kunt!!! Je zou echt trots op jezelf kunnen zijn als er een moment komt dat je die past, en dan ben je mega gelukkig. Ik heb vorig jaar 3 zomerbroeken gekocht maar die pas ik lang niet meer. Een zwangerschap tussendoor en nu weer. Volgend jaar wil ik die broeken gewoon weer aan!!!!!!!!!!! Dat moet. Dus dat is mijn doel! Maar zal er voor moeten vechten, maar meid, dat kunnen we!!!! Jij ook!!!
Butterfly, thanx.drink idd veel water, maar bewegen kan wel meer, maar weinig zin door veel hoofdpijn Liep net langs de Scapino en zag zo;n leuke rok hangen dus heb hem maar gekocht.
Probeer me best te doen en ik dacht dat ik dat nu toch ook wel deed maar er zal toch ergens iets zijn wat niet goed is! We willen nog wel met zijn 2en even weg,het zal niet een vliegvakantie worden ofzo haha zolang kan ik niet zonder mijn kids Dan evt een lang weekend ofzo al zal dat ook al moeilijk worden. Wanneer weten we nog niet,we hadden een datum maar dat gaat niet lukken vanwege oppas enzo. Dus we zien het wel! Wat dat betreft ben ik een leek in het HH bij houden dus baal er soms ook best wel van maar kan mijzelf er niet toe zetten om het te doen terwijl het daarna oh zo netjes is!
@Mamarianne, hoe gaat het verder met dat dieet wat je bent gaan doen? Doe je dat nog of nu alleen slim belly? Meid, vechten tegen kilo's is ook heel erg moeilijk. Ik heb het ook nooit goed gekunt, maar ik merk nu dat ik dat kan, en ik sta er nu ook echt helemaal achter. Dan gaat het ook een heel stuk makkelijker. Het is maar net hoe je in je vel zit. De weken dat we voor de verhuizing zaten en alles moest ingepakt worden en we hier moesten klussen zat ik totaal niet lekker in mijn vel en dan kan ik niet gezond eten. Water en groente/ fruit hoefde ik niet, we aten vaak patat en andere lekkere dingen. Nu het weer wat op orde is, en we de sleutel van de vorige woning hebben ingeleverd voel ik me veel beter en rustiger en dan kan ik ook weer op de kcal letten en gezond eten. En beweeg ik weer meer en heb ik overal zin in. Afvallen is en blijft altijd vechten... de hele dag door. En helemaal als je de dat moeilijk vind kan het een flinke strijd zijn. Ik klets hier nu al maanden mee, en ik merk bij jou dat je het moeilijk vind om te vechten en het vol te houden. En dat begrijp ik echt goed. Ik wil je heel graag helpen en heel veel meiden willen je helpen. Maar je moet ons vertellen hoe we dat kunnen doen. Plaats gewoon weer eens een poosje wat je eet bijvoorbeeld. Nu ik dat ook weer doe eet ik veeeeeeeel gezonder.
Hey meiden, Hier even illegaal vanaf het werk (er is niks te doen)... @ MamavEsmee: Afvallen wil niet lukken deze week. Ben nu een ons zwaarder dan afgelopen vrijdag. Ik heb vandaag een lage calorieen dat (1000 ongeveer) hoop dat er morgen dan weer iets af is... @ Kim: Hebben we het over mijn naamgenoot? Succes met je examen meid! Ik duim voor je! Liefs ps: ik kom vanavond verder reageren hoor!
Rianne.. Wat eet je dan zoal? Misschien heb je meer motivatie door hier menuutjes neer te zetten. Dan kunnen we je daar misschien mee helpen.. Ja, je tot het huishouden zetten. Vind je man het niet vervelend dat het huis niet netjes/schoon is? En wat doe je dan de hele dag? Naast het vermaken van 2 kids..
Butterfly. Wij zijn 2 mensen 1 gedachte! Melanie.. Balen zeg! Misschien een plateau waar je even door heen moet? Hup weer aan het werk meid! **** Wat een rust hier in huis.. heerlijk! Alles schoon en fris. Heb lekker in de tuin gezeten en begonnen in mijn boek, ondertussen kon de haarverf in werken. Al lekker gedouched en net een blokje gewandeld met de hond ( de andere is nog bij de dierenarts ).. Met 10 minuutjes richting de peuterspeelzaal.
Heb me nog steeds aan mijn menu kunnen houden.. Neem straks als Esmee er weer is lekker een waterijsje.. Hopenlijk kan ik de hond snel ophalen!
Huishouden: Toen we net op ons zelf zaten dachten mensen altijd dat we smetvrees hadden maar toen raakte ik zwanger van Levi. Bekkeninstabiliteit dus kon niet veel meer. Sinds Milou* haar geboorte zit ik vaker niet lekker in mijn vel dan wel en heb dan ( helaas ) ook minder zin/fut voor het huishouden,maar probeer het wel een beetje bij te houden. Straks in de vakantie maar eens een grote schoonmaak ( alles van zijn plek, plintjes ect ) Menu: Mager menu tot nu toe o: 2 bruine boterhammen, mager paté en rookvlees t: 1 crocotte, 30+ kaas l: schaaltje yoghurt met een lepel halvajam t: koffie 2x en een stuk komkommer.
Vind het niet altijd leuk,haha die ergerd zich eraan maar die heeft waarschijnlijk een Hernia dus die doet wat rustig aan,en het huishouden binnen en boven enz enz is eigenlijk voor mijn rekening! Haha teveel achter de computer hangen dat doe ik!! Ben nu ff was ophangen kan het nog droog worden! Vanmorgen wel Jurre zijn kast netjes gemaakt en opgeruimd,wat we niet meer gebruiken in dozen en lakentjes enzo ook,en kleertjes maat 80 er ook uit pffffff mannetje word groot!! En misschien ben ik onbewust wel zenuwachtig voor maandag?? Maar uit zich dat niet echt???