Vanavond gezondigd hoor. Mocht ovenfrites van Sonja,maar niet in huis en wilde even de laatste dingen op maken. Heb van aardappelen zelf patatjes gemaakt en 3 vissticks op. Mijn menu van vandaag: 1341, vrij hoog dus,maar komt door de patat O: 2 br. boterhammen, dieethalvarine, halvajam, Linera paté T: Ontbijtkoek, kop koffie L: 2 boterhammen, 2x dieethalvarine, 1x appelstroop T: 1 appel, 2 koppen koffie A: patatjes, 3 vissticks S: 1 kop koffie Hier ook één die het veel te heet vindt. Levi zit ook weer helemaal onder de bultjes ( warmte uitslag )
@Renieta, we zijn naar het Ronostrand geweest, voorbij Haulerwijk. Wil met Esmee niet al te ver rijden om ergens heen te gaan. In de auto is het zoooo warm 8). Er zijn nog veel klusdingen hier in huis, maar de komende week ga ik dus echt niets doen. Beetje fietsen in de ochtend en in de middag relaxen in de schaduw. Boekje erbij, wat wil je nog meer . @Kaatje, dan zit je nog mooi met kcal incl de patatjes. En het mag best een keertje hoor. Ga je je biek in de vakantie ook mee nemen? Sonja Boek bedoel ik? Oh... bezoek, schoonmams! tot later
En weg is ze weer . Esmee ligt al op bed. Hmm.... dacht: je hebt een zoon en een schoondochter?? Stelde voor koffie te zetten maar ze ging toch! Kleinkinderen soms ook alles 8).
Renieta.. Wanneer ga je op zijn vroegst testen? Butterfly.. Herkenbaar hoor, hier ook zelden visite van oma's en opa's als Esmee op bed ligt. Waren de poffertjes lekker? Emma.. Genoten van de BBQ? Kaatje.. Prima menu toch? Alvast een goede vakantie gewenst.. Veel plezier en geniet er van he?! *** Hier netjes mijn 4 knackebrodjes met jam en linera gehad, tevens een kopje kippensoep er bij.. Net nog een mini magnum op.. lekker..
Butterfly, nee dat is ook niet te doen aangezien smoeder en zusje ook mee gaan en ik daar niet apart ga koken,maar ga wel proberen op te letten. Dus als we naar de snackbar gaan broodje gezond nemen ipv patat ect
Goedeavond dames! Heeft iedereen een goed weekend gehad? @Hvj: wat vervelend dat je meisje nog steeds ziek is. Tandje en oorpijn las ik? Hoop dat het snel voorbij is... Zo zielig als ze zich zo slecht voelen @Rietje: gefeliciteerd met jullie trouwdag! @Melanie: wat super dat je vriend zijn streef al heeft bereikt, maar nu moet hij wel mee blijven lijnen om op gewicht te blijven natuurlijk (en belangrijker: om jou te steunen!) @Emma: heerlijk zo'n badje! Genoten van de bbq? @Butterfly: strand, heerlijk! Wil ook nog een keer een dagje "uit" ipv alleen maar naar Jubbega om aan ons huisje te werken Leuk, die semi-jaloerse/argwanende partners... ben zo'n typje dat het gewoon van een afstand in de gaten blijft houden hahaha... ok, da's ook erg... @Renieta: Lekker luie dag gehad vandaag? @MvE: ook al zo'n heerlijk dagje weg geweest... *jaloers* @Renieta: spannend! Misschien dat je daarom wel zo lang hebt geslapen @Melanie: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! Wow wat een romantische vent!!! === O: cruesli met vanillevla, magere yoghurt T: snickers icecream L: pakje yogi, 3bh (kipfilet, roomkaas, kaas) en veeeeeel water! T: raketijsje A: aardappelsalade, komkommer met drup yoghurtdressing, bloemkool met sausje (boter, bloem, melk, nootmuskaat), 1 gemarineerd filetlapje. T: perenijsje T: chocolaatjes met toffee erin... mmmm van mn zusje gekregen... ga de doos nu maar snel weer in de koelkast leggen Vanmorgen kwam mn zusje langs om mee te helpen in ons huisje. We hebben van 12-16 lopen puin ruimen, alleen maar vuilniszakken gevuld met pur schuim, troep, lege sappakken etc. En dus ook buiten geweest. Gelukkig had ze aan zonnebrandcreme gedacht. Met factor 30 op mn neus en schouders is het goed gegaan Veel gezweet, veel water gedronken. Maar alles ziet er weer netjes uit! Wat een verschil ineens, als alle troep in vuilniszakken ligt ipv los in de schuur.
Hey meiden, @ all: Bedankt voor de felicitaties! @ Kim: Goed he, dat ik dat voor me heb kunnen houden je wil niet weten hoeveel moeite het me gekost heeft maar goed hahah @ MamavEsmee: Goede tip, die BBQ special Hier vanmiddag van 16.00 tot 17.30 uur in de volle zon naast de tennisbaan gezeten. Vriendlief had en wedstrijd en vroeg of ik mee ging. Vind het altijd wel leuk Gelukkig was ik zo slim om zonnebrand mee te nemen, die heb ik ook wel nodig gehad. Lekker bijgekleurd in ieder geval. Daarna geen zin om te koken (niet dat we zo uitgebreid zouden eten maar toch) dus naar de friettent gereden. Erg slecht ik weet het! Laatste dag van de vakantie (moet toch een excuus verzinnen he ) Maar als ik het nou gewoon bij een frietje en een snack had gelaten, maar nee hoor, ik moest weer een friet sate met mayo en 2 snacks Het was wel erg lekker. 1e keer friet van de friettent sinds we aan het lijnen zijn! Morgen dus weer balansen. Ik heb het idee dat ik momenteel niks anders doe dan vreten en balansen :S Ik denk dat ik morgen even raketjes ga halen. Lijkt me een beter alternatief voor softijs Ik zit nu lekker met mijn laptop achter in de tuin in de schaduw... binnen is het momenteel warmer dan buiten (29 graden bij mij binnen ) Nu ga ik weer verder mijn trouwkaarten ontwerpen (ja ik weet het ik ben erg maar ik vind het leuk om te doen. Ze zullen nog wel 20 x veranderen voor ze definitief zijn )
Goedenavond meiden @Butterfly: Pff heerlijk idee, mijn weekje vrij is echt zosnel voorbij gegaan, wilde nog wel een week haha. Maar heb de komende weekenden tot eind juli elke x wel wat leuks.. Ronostrand ben ik nog nooit geweest, is dat leuk? Wil van de week ook nog wel ff x naar plas toe.. @MvE: Op z'n vroegst ga ik eind van de week testen denk ik, heb zelf gewoon niet het idee zwanger te zijn en er eigenlijk gewoon vanuit ga ongesteld te worden. Misschien is min cyclus toch langer ofzo.. ik weet het niet. Net even uurtje op de bank liggen slapen en daarna even me konijn een schoon hok gegeven. Vorig jaar is me andere konijn doodgegaan vanwege maden.. dus dat overkomt me niet weer, probeer het in iedergeval te voorkomen.
@MamaRianne: hoe was je feestje zaterdag??? @Annemie: gaat het al wat beter met poes? @Hvj: even wat verder terug gelezen... KNUFFEL!
Joepie zp doet het weer. Ga zo maar slapen, vriendlief vertrekt vanacht om 4 uur weer helaas. en ik moet om half 8 weg. Tot morgen meiden
@Mel: Hoop dat jullie genoten hebben van de frietjes! Enneh, nu kan het echt beginnen de voorbereidingen! LEUK!! Hier een beetje stout geweest, net wat chipjes gegeten met een vriendinnetje. (Moet morgen ongi worden). Verklaart veel dus haha. Hoop dat de schade mee valt! Morgen mijn autootje ophalen, spannend!!!
~!@#$%^&*~!@#$%^&*~!@#$%^&* zoe voel ik me deze ochtend, krijg niks binnen en ik moet zo gaan sporten en mijn kleine begint de borst te weigeren Ik heb net een shake op, ga zo sporten. Hopelijk beurt dat me ff op Laters dames.
@HVJ met jou gaat het niet lekker he de laatste tijd hoe komt dat toch @Hier is het huishouden al aan kant mijn lieverd moest om 07.00 al weg dus we waren er rond 06.00 al uit heerlijk met dit weer! Mijn man is tot woensdag avond weg maar mijn zusje komt straks en die blijft tot dinsdagavond gezellig! Vanmiddag gaan we heerlijk naar het zwembad hier in de buurt lekker zwemmen en zonnen en gezellig kletsen en boekjes lezen. Morgen gaan we denk ik naar het strand of nog een keer naar het zwembad. Net nog een kruidvat test gedaan en zo positief als maar kan GELUKKIG Zo om 09.00 is die mevrouw van moeders voor moeders hier ben benieuwd. @moppie is ze bij jou al geweest?
Kaatje.. Tot volgende week en veel plezier! Kimmetje.. Ben wel benieuwd naar een foto van de auto met jou! Renieta.. Werkse voor vandaag! *** Hier vanmorgen TOP zwaar! Schrok er van! 75,7.. Het kan niet anders dan dat er heel veel vocht bij zit.. 2 kg zwaarder in 3 dagen.. Tjeeeeee *** Vandaag een mager dagje. O: bakje kwark T: fruit en veel water.. L: bakje kwark en fruit. T: Fruit en een waterijsje. A: 2 tartaartjes , 1 schepje huzarensalade en pistoletje met wat kruidenboter. T: probeer het op niets te houden..
Had ik al verteld dat ik geen kooktoestel meer heb.. Gisteren toen Erwin en schoonpa het keukenblok weer binnen zetten ( stuc was bijna droog) zakte het blok doormidden.. Oeps! Moet de komende 2,5 week koken op de Skottelbraai..
@Mamavesmee dat is wel heel veel verschil 2 kilo maar waarschijnlijk ook vocht zoals je zei, Nog druktes voor vandaag of valt het mee? Vervelend van je keuken! kun je op dat ding wel goed koken?
Hey meiden, Hier 3 ons aangekomen, waarschijnlijk van de chipjes of het feit dat ik ongi moet worden... Schade valt me nog mee... @MamavEsmee: Balen van je keukenblok!!