10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland

@ moppie, nee die pillen geven lukt mij echt niet alleen, ik pak haar beet en mijn vriend doet het pilletje in d'r keel... en dan ik za als een haas weer weg! hagha, ze dronk gelukkig net ook weer wat..
    @ dani, ai... das niet lekker een ongeluk... spannend hoor woensdag !
    @ melanie, bereidingswijze...

@ HJV, WHAAAA ZWANGER !!!!!!!!!!! GEFELICITEERD !!!:D:D:D

@ mamavesmee, tja, mijn kapsel... zit niet echt de eerste dagen maar daarna wel weer... haha

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb een opkikker en 2 cracottes met kaas op, in afwachting wat mijn hormonen gaan doen.

Pfff een waterijs, dat zou ik nu ook wel willen alleen niet in huis en geen zin om met dit weer naar buiten te gaan (de kleine slaapt en man is op werk).

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Aaah dank je meid, ziet er alleen vreemd uit dat er mijn naam ervoor staat!

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ook van mij nog:

hvj gefeliciteerd !!

==
    Hier: zit hier in mijn te warme kantoor verslagen te maken over de kinderen op mijn werk die allemaal in badjes aan het spelen zijn. ik denk dat ik er dalijk maar even met mijn voeten in bij ga zitten haha :p

Heb ook echt nergens zin in. loom door het weer. haha

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: Autsj! idd even ijs op doen. Ik hoop dat het meevalt en de zwelling snel weg is.
    Gelukkig had je Esmee al te pakken voordat de fiets viel! Enne, heeft de meloen het overleefd? :p

@Hvj: gek genoeg hielp het bij mij om vette troep te eten als ik misselijk was. Veel patat, snacks, chips etc.
    Maar of dat voor iedereen geldt?
    Probeer eerst eens wat rijst met bijvoorbeeld gekookte kip. Dat is licht verteerbaar...

@Renieta: ook de vermoeidheid kan een teken zijn! Vroeg wakker: was ik ook in de eerste weken. Nu nog steeds eigenlijk. Ben alleen vandaag tot 10u blijven liggen :p
    Voorheen kon ik makkelijk tot 1u slapen elke dag!
    Heb je testjes in huis?

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, de meloen was nog heel.. Inmiddels is hij overleden.. Heb hem in stukjes gehakt!! WHahaha..:D

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    schandalig van mezelf!!! hvj ;)

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mamametzoon, dank je. Hier ook loom door het weer en ik zit nog wel binnen.

@Moppie, heb rijst en kip in de koelkast liggen maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om het te eten. Er aan denken al maakt me misselijk dus zo de afval in, nee voor vette hap pas ik ook. Wil de kilo's zoveel mogelijk in de hand houden.

@MvE, moordenaar hahah! Laat het je smaken, ik heb nog een kwart in de koelkast liggen. Straks in stukjes snijden, maar door jou heb ik nu zin in waterijs.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx meid, hoop dat die 5 dagen van je snel voorbij vliegen!

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Linera is zeker lekker. Dat ik daar niet eerder op gekomen bent. ;) Woensdag moet ik weer werken. Vandaag niks bijzonders doen. Heb er geen puf voor (morgen waarschijnlijk ook niet maar goed) Morgen ff poetsen. Oeh, blauwe voet… pijnlijk! Hoop dattie snel minder pijn doet!

@ Butterfly: Als het een familiegerecht is dan vind ik het wel! ;) dankje!

Vandaag alleen maar met trouwdingen bezig zijn… ( heb intussen al 8 verschillende uitnodigingen gemaakt, hahaha) Ik ben echt erg… Vriendlief krijgt het nog zwaar de voorduren de komende jaar en 11 maanden ;)

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Voor het huis hebben we een jeu de boulles ( als ik het goed schrijf :p ) en er zijn werkelijk allemaal oudere mensen die daar nu met die ballen aan het smijten zijn :$. Midden in de zon :(. Die zijn gek geloof ik hahahaha.

Esmee ligt weer op bed. De laatste 2 weken slaapt ze in de middag weer een uurtje. HEERLIJK :) hahaha.

@HVJ, je mannetje alweer aan het werk? Hij is gisteravond toch thuis gekomen? Hoe reageerde hij erop?

Zit hier aan een schaaltje koude ananas, lekker zeg!
    Had gisteravond een flesje water in de vriezer gedaan en die vergeten. Dus ijs, heb het er een paar uur eerder al uit gehaald en wat is dat lekker nu zeg. Deed het wel vaker, maar dan bewust... en dan limonade erdoor. Lekker hoor.

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    owww meiden geef aub ook wat hcg aan mij !!
    we zijn al weer een jaartje bezig en ik heb geen geduld meer deze keer met ovu testen gewerkt en dag op dag geklust ! het moet gewoon zo zijn ...
    zondag maandag is het weer spannend !

Butterfly echt jammer hoor als je ouders zo doen ze weten zelf niet wat ze missen als jij je man en je lieve meissie er niet bij zijn maar het doet jou pijn en da's nog het ergste

Mve au au au die watermeloen toch .. goed dat je hem al geslacht hebt whahaha lekker snijden in dat ding ..

melanie leuk he dat uitzoeken weet je al een beetje wat je allemaal wil .. soort jurk en feestlocatie en ringen en bla bla !!

hvj jammer dat je zo misselijk bent maar dat is een goed teken hoor en nu al gelijk 6 weken zijn schiet lekker op mag je snel voor een echo ??

mamametzoon schoenen uit en rennen naar dat zwembadje !! lekker ff afkoelen

moppie meid lekker uitgeslapen na je druk dagje van gister ! goed hoor en wow bij jou gaat het ook al snel al weer bijna 12 weken

annemie hoe is het bij jou ?? alle goed ??

zo ik ga tim wakker maken en dan naar mijn pa voetbal kijken !
    heb lekker een uurtje in een koel bad gelegen maar moet nu door de volle zon op de fiets weer weg...

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow weer thuis, even langs de apotheek geweest en net ff langs me ouders, wonen 1 km van me vandaan en die zaten onder een heerlijke grote boom. Erg goed vertoeven daar.
    Nu weer thuis.. straks me even opfrissen.. nog even de 1e helft van voetbal kijken en dan aan het werk.
    Kan nu wel weer slapen als ik wil.. ga daarom ook maar niet lezen haha.

@Butterfly & MvE: ja heb wel testje liggen, maar ik wacht gewoon nog tot komende zondag af.. testte de vorige 3x ook erg laat positief, dus om teleurstelling te voorkomen.... Voel me namelijk niet zwanger. We zullen zien of ik morgenochtend weer vroeg wakker ben ;)

@HvJ & Moppie: Thanks meiden.. al die hcg.. als dat nou niet goed komt...

Pfff probeer er kalm onder te blijven, maar als k iedereen z'n reactie hoor...
    zelfs me moeder zei al.. je slaapt wel veel he..
    Kreeg net me planning voor vanavond, zit een wijziging in, valt een client uit dus daarom ben ik om 22.15 al vrij.. en waarschijnlijk wel eerder...
    Zit nu aan een glas koud water... jammie.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja hij is even op werk geweest, nu onderweg naar huis. Hij was overdonder door de blijdschap, helemaal trots!

Hmm lekker ananas, geniet ervan.
    Alles wat koud is is lekker met dit weer.
    Hier een festini in de vriezer gevonden, peer smaak (50kcal) maar na 1 hap was ik genezen. Vond hem helemaal niet lekker, dus straks onderweg naar schoonzus ff een waterijsje nemen (ijs met chocola of slagroom gaat er niet in hier).

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Heb je hier wat aan?
    Spannend meid, hoop zo dat het raak is voor je.

Idd vervelend maar wel een beetje bevestiging, alhoewel ik het nog niet geloof. Ik mag volgende week woensdag al voor een echo, dus spannend.

Kijk ze straks!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Geen dank meid, hoop zo dat het raak is.

Heerlijk vroeger naar huis, geniet ervan.

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thnx meid, zal wel lukken.
    Het is wel moeilijk weer hoor.. weet niet zo goed wat ik aan moet.
    Heb driekwartbroek aan.. maar denk maar shirtje.. al heb k liever spagettitop aan..

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf

Hartelijk gefeliciteerd meid met je zwangerschap!! dat verklaart een hele hoop zeker geniet ervan en doe lekker rustig aan!!!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ja auto ongeluk is idd minder maar dat komt (hopelijk) ook wel weer goed! en ja 1e opspuiting is idd wel erg spannend. blij dat mijn lief mee gaat :d

Gevallen??? goed koelen! fijn dat esmee niks heeft hopelijk isje fiets niet kapot!

@ all wie gaat er zo ook voetballen kijken? ik leg me lekker op de bank en ga het kijken met ventilator aan heerlijk!

Hier vandaag wat opgeruimd en gezogen en wasje ingezet! net mijn nicht op bezoek gehad met nieuwe auto dus pffff.......blij dat ik even zit!

@butterfly die oudjes worden met de dag gekker! nu in deze hitte spelletje jeu de boules spelen
    @hvj hoeveel ben je nu afgevallen?? en je gaat toch niet er mee door nu je zwanger bent van je wondertje!

@ de rest geniet van het zonnetje

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf

ik vang hcg en hoop dat deze ronde raak is voor ons :D en ga voor jou duimen voor de echo hoop dat alles er goed en netjes uitziet en je al een hartje hoort

Deel Deze Pagina