Kaatje.. Id een karig dagje.. Door omstandigheden nu dus even niet zo veel energie wat je in het huishouden steekt. Is ook niet zo gek toch? Je hebt een nieuwe rok gehaald las ik.. Spijker of gewoon stof? *** Ga Esmee ophalen.. Doei!
Hoi Hoi meiden. Zow hehe.. weer bijgelezen. Vanmorgen gewerkt van 7.00-13.45 en daarna even bij me tante & nichtje bakje koffie gedaan. Nu lekker thuis, ben best wel moe eigen. Vanacht slecht geslapen. Vanmorgen was de weegschaal niet lief, woog verdorie 75.3, gister was ik nog 74.6 Heb de hele dag al buikpijn..volgensmij raak ik verstopt ofzo.. ik weet het niet. Mijn menu voor vandaag: O: bruin bolletje met ham en beker optimel drink T: Water en plak ontbijtkoek. L: 1 br bolletje met osseworst en kopje thee. T: schaaltje met kiwi/aardbeien, kop koffie. A: Portie tagiatelli met champignons. T: Water ( sporten) Beweging: stofzuigen, 40 min sporten ( slim belly).
Zo, ben er ook weer. Internet lag hier ineens een paar uur eraf, bij jullie ook? Mijn ouders hebben ook steeds storing met internet op dezelfde tijden als hier. Vreemd! Zo, intussen lekker gefietst met Esmee. Even langs mijn moeder geweest, heb wat spullen langs de kringloop gebracht en druk aan het uitpakken en opruimen geweest. Even boodschappn gedaan, Esmee dikke lol in de winkel. Vind ze zo leuk en naar iedereen lachen. Komt er een stel naar mij toe: "we willen even zeggen dat je een ontzettend leuk kind hebt, we genoten van haar". Wat lief he hihih!! Heb een super tof lief kindje. Vanavond op het menu: Gebakken aardappeltjes, had een recept gevonden met rozemarijn maar de rozemarijn was op, dus verse peterselie meegenomen. Is vast ook lekker. Lekker sla erbij met paprika, augurk en sladressing en een tartaartje met gebakken champignons. Dus ik ga koken!!!!! Moet ook wel, ga na het eten het tuniekje bij Renieta ophalen . Vind het erg grappig hahah. Renieta, heb je mijn bericht nog gehad?
Butterfly, hier geen storing. maar zit bij kpn dus heb eigenlijk nooit storing Klinkt lekker je avondeten Wij eten chicken tonight
@Annemie: Dat moet je zeker doen! Werk in de Fashionstore! @ MamavEsmee: Dank je wel voor het compliment! Hoop dat je ogen al wat minder dik zijn! @Butterfly: Thanks! Hopelijk kun je je administratie wel buiten in het zonnetje doen? @Mel: Het ging inderdaad over jou naamgenoot hahaha Jippie ben geslaagd!!! Al viel het ontzettend tegen. Ik had nu dus iemand anders die bij mijn examen zat. En in plaats van mij te helpen maakte hij het alleen maar moeilijker, maar goed. Uiteindelijk heb ik het gehaald gelukkig. Ben er helemaal klaar mee! Vanavond met een vriendin naar het terras, is heerlijk weer! Zij heeft waarschijnlijk een nieuwe baan, dus we gaan het even vieren. (Maar niet te uitgebreid haha).
hallo dames, zou ik mij toe mogen voegen bij jullie clubje? ik zou even mijn verhaal vertellen.. voor mijn zwangerschap woog ik 120 kg, nu, 9 maanden erna weeg ik ongeveer 140 kg.. aangezien een sportschool voor mij te duur is, doe ik drie keer in de week Wii Fit, eerst drie keer een half uur, en dat wil ik opbouwen tot 3 keer een uur, misschien 4 keer. Verder natuurlijk het huishouden, en zeker met dit lekkere weer, lekker fietsen met mijn meisje! ook 1 keer in de maand gaan we met zijn drietjes zwemmen, daar komen we net van terug ik vraag vooral steun van jullie, ben een zoetekauw en een emo-eter, heb vandaag alleen maar fruit en komkommer gehaald, expres geen snoep, koek en chips. ook drink ik veel cola light, en dat moet ook minderen, heb nu ook geen cola gehaald, maar spa rood en bitter lemon. Ik hoop dat ik hier wat tips en adviezen kan krijgen, en natuurlijk hoop ik, samen met jullie, wat af te vallen!
@Renate: Welkom hier! Wil je heel veel succes wensen met afvallen, hoeveel wil je ongeveer kwijt raken?
Kimmetje,gefeliciteerd ! Renate, welkom en succes met afvallen Het is iig al een super goed begin dat je geen lekkere dingen mee naar huis hebt genomen. Cola ligt bevat veel suikers, dus kan je idd beter vervangen. Ik drink veel water, koffie/thee, of crystal clear.
@ Renate: welkom hier, succes met afvallen. Hoe ga je afvallen? @Butterfly: Ja heb je bericht ontvangen, zie je straks @Kimmetje: Super meid, gefeliciteerd. Heerlijk hoor terrasje.
Butterfly.. bezige bij ben je ook! En je avondeten klinkt heerlijk! Grappig dat je naar Renieta heen gaat.. Renate.. Bitterlemon en Sparood zijn toch ook niet geheel calorievrij? En goed dat je alleen gezonde " snaai" hebt gehaald meid! Kaatje.. Leuke rok zeg! Kimmetje.. GEFELICITEERD!! Niet te veel genieten he? Denk aan de weegschaal! En mijn ogen zien er weer redelijk uit.. Nog wel rood maar er zit al weer mascara op! Renieta.. mooi menu zeg! Vind de lunch wel een beetje karig hoor! Mag best wat bij! **** Hier vanmiddag een tante aan de deur toen ik op het punt stond Esmee te halen, was nog net op tijd. Tante teut nogal.. Daarna lekker achter thuis gezeten.. Esmee in haar zwembadje en ik in het zonnetje met een grote bak meloen. Lekker! *** Mijn ovenschotel staat in de oven.. Erwin en Esmee eten gebakken aardappels een speklap en komkommersalade.. Ook lekker!
dankjulliewel allemaal! ik wil om te beginnen eerst weer naar die 120 kg terug.. maar mijn uiteindelijke doel ligt toch wel rond de 100 kg, het liefst nog iets minder.. Hoe ik ga afvallen? zoals ik net al zei, drie keer in de week Wii Fit, eerst drie keer een half uur, en dat wil ik opbouwen tot 3 of 4 keer een uur.. niet snoepen/snacken, en regelmatig eten, dat doe ik nu ook niet .. ontbijten doe ik bijna nooit, neem geen tussendoortjes waardoor ik dus 's avonds weer veel ga eten, en veel water drinken!
@MamavEsmee, nee maar volgens mij al wel minder dan cola.. en ik ben zo gewend aan cola, als ik nu ineens overga op normaal water dan word ik gek hahaha, daar eerst maar spa rood gedaan, heb ik nog wel die koolzuur en misschien minder snel de neiging om cola te halen..
MamavEsmee. je kan hem eventueel ook online bestellen Scapino.nl - JEANS ROK (Artikel 297460001) Lekker het badje, kan hier helaas niet zonnetje is lekker maar staat een behoorlijk fris windje Renate, het is idd goed om een beetje op vaste tijden te eten. En zeker te ontbijten.
@MvE: Was inderdaad weinig me lunch, was aan het werk, dus geen tijd gehad om wat uitgebreider te lunchen. Hmm zal zo eten maken, butterfly is er rond half 7.
Renate ..Hier drink ik rustig een glaasje cola light hoor.. En het is i.d. belangrijk om in iedergeval te ontbijten.. 3 hoofdmaaltijden en 2-3 tussendoorrtjes.