10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha MvE, we wachten gewoon af.. ;)

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, wat hebben we niet hetzelfde??? Ach, van die buren kan ik ook niet wakker liggen. Zei tegen Harrold net: "waar je je al wel niet druk om kan maken. Maken ze zich druk over of ik ook werk of niet....omdat ze me elke dag horen met Esmee buiten.
    Super de boer is in groente en fruit soms echt heel goedkoop. Verbaas me daar ook elke keer over. voor 3 euro 2 meloenen en 1 bak witte druiven :$. Kun je er niet voor laten liggen.

@Renieta, heeeeeel spannend dus!!!
    Ik hoop het voor je, en dat het wondertje dan ook mag blijven natuurlijk.

Nu pas de watermeloen "geslacht".
    Jeetje, wat heb je dan een grote bak meloen zeg :$.
    Deze is trouwens erg lekker. Het kwart stuk wat ik vorige week had was zo meelerig in de mond. dus ik dacht: wat zit iedereen toch, lekker watermeloen, lekker zoet. Nou, nu ervaar ik dat ook hahaha.

Nou meiden, ik ga een uurtje behang scheuren :(.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. haha.. ons leven loopt wel een beetje het zelfde.. hier ook buren die zich afvroegen of ik wel werkte en waar ik s'nachts was.. :D Hang de hoer uit , nou goed?!:p Succes met behang scheuren.. En met watermeloen moet je het wel treffen. De vorige meloen was wat zoeter.. deze is wat wateriger.. Ook wel lekker hoor!;)

We hebben vrijdag een feestje van Erwin zijn oma die 90 wordt.. Mensje is nog heel vitaal.. En alle kinderen/ kleinkinderen en achterkleinkinderen zijn uitgenodigd.. Er komen zo'n 60 man..

Maarrrr.. Er komt voetbal op. De kwart finale.. Erwin zou niet gaan.. Maar heeft ruzie met zijn moeder gekregen.. Erg gemeen van haar. En nu gaat hij dus wel. Met tegenzin.

Ik snap Erwin wel hoor, het is niet zo dat hij oma niet belangrijk vind.. Maar normaal komen we er ook niet op de dag dat ze jarig is etc..

Lastig..

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Niks in huis hier. Ik heb mn eigen al een week geleden voorgenomen om waterijsjes te halen. Nog steeds niet gedaan.

@ Butterfly: Wat een bemoeial zeg die buurman. Heeft ie niks beter te doen, dan jullie in de gaten houden? Succes met behang scheuren!

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, oh wat vervelend joh. Ik snap Erwin ook wel, hij wil voetbal zien. Hij is er zelfs voor vrij geweest van zijn werk.
    Gemeen van je schoonmoeder daar ruzie over te maken, en nu heeft ze haar zin. Is het feestje in de avond dan? Hij kan ook overdag gaan toch? Ik meende dat het voetbal om 20.30 was. En de kinderen en iedereen mogen komen, neem aan dat je Esmee ook niet mee neemt en haar zo lang op houdt?

Behang scheuren, moet zeggen dat ik het nu een stuk zwaarder vind dan toen ik met Esmee haar kamer bezig was. Ben nu ook langer zwanger natuurlijk en ben moe, had er gewoon helemaal geen zin meer in. Harrold heeft geholpen, en 1 muur is kaal :).
    Morgen maar weer een muur!

Nu lekker een kopje thee en CHOCOLADE.
    Daarna reken ik de kcal wel uit hahahahaha!
    Ben bang dat ik het anders weer laat staan :p. Dat is nu net de bedoeling niet. Ben gewoon te streng voor mezelf om mezelf alles te verbieden.

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    behang scheuren is ook niks aan, morgen maar weer hoor. Je hebt tenslotte ook vakantie :D
    Chocola.. hmm jammie..
    Ik zit nu aan een glas water en glas sinaasappelsap..

7. MamavEsmee

Butterfly.. Het feestje is van 16.00 tot 20.00 .. voetbal begint om 16.00.. Ik zelf had slaapdienst vanagf half 4 maar al kunnen regelen dat ik om 21.00 begin want het feestje is op 45 minuten rijden van Nijverdal.. Wil thuis eerst nog lekker douchen en Esmee op bed leggen.. Dus hooguit tot 19.00 blijven we.

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Geniet maar lekker van je chocola!

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Haha nee meis. Had 1 knackebrod met leverpastei, 2 met tonijnsalade en 2 met kipkerrie ;)
    Valt wel zwaar trouwens... Maagpijn gehad, nu buikpijn... niet prettig... maar was ook veeeeeeel en vet allemaal!

10. MamavEsmee

Butterfly.. Wat voor "smaak" had je?!

Melanie.. je trek in ijs inmiddels gezakt?

Moppie. haha.. Schrok al. Als zwangere kun je rare combi's eten maar die?

Zin in chips, maar wacht nog even een halfuurte.. ** wiebel wiebel**

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh, ik dacht dat ze om 20.30 moesten!
    Dat zeiden ze na de wedstrijd namelijk nog...maar goed, jij zal dat beter dan mij weten aangezien Erwin een fanatiekeling is met voetbal ;). Harrold weet dat zo allemaal niet, die hoort het weer van mij hahaha!

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden...
    het zand ligt erin, 2 liter water op vandaag, heel wat zweetdruppels gevoeld en nu mijn best doen om niet te gaan stresseten... de kat is sinds vanmorgen niet meer thuisgekomen. Doet ze anders altijd wel... echt even vreemd. ik hoop zo dat er niks gebeurt is en dat ze straks gewoon weer voor de deur staat...

ben benieuwd hoeveel kcal ik heb verbrand... ga lekker even douche en dan op tijd naar mijn bed... morgen om 9.30 solligesprek.. duimen jullie voor mij??

13. MamavEsmee

annemie.. duimen draaien hoor!:D

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Annemie: Vervelend van je kat, me duimen draaien voor je morgen. heel veel succes ;)

@All: Zit beetje tv te kijken, een of andere enge film op rtl5 haha. je moet toch wat.

15. MamavEsmee

Hier kijkt Erwin voetbal.. ben je een film met die meid uit beverlyhills 90210 aan het kijken?

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Annemie: Heel veel succes morgen! Ik duim voor je

@ MamavEsmee: Zin in ijs is er nog steeds. Maar meer nog... honger... maar zoals jij altijd zegt, dan is je lichaam aan het verbranden! Houd ik dan maar in mn achterhoofd...

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja die film ja MvE, wel leuk

18. MamavEsmee

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    hartstikke bedankt voor het duimen draaien...

het zandscheppen heeft zijn werk aardig gedaan... vanmorgen 104.9 en nu 104.1 hahahah

tot morgen he?

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, al lekker gedouched.
    Ga zo buiten nog een waterijsje eten en dan lekker naar bed.
    Morgenochtend weer naar de verloskundige. Vind het toch elke keer weer spannend. En dan donderdag........de 20 weken echo.
    Zoveel zin in...eindelijk!
    Mijn kcal incl chocolade kom ik uit op 1748 kcal.
    Ben er weer blij mee :).

@Mamavesmee, dat recept van de appelpannekoeken klinkt lekker :D, die ga ik onthouden en binnenkort maken. Esmee is gek op pannekoeken. Vind ze vast ook lekker.

@Renieta, kun je nog wel slapen na die film whahaha!

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina