@Moppie ik krijg 2 kratten met flessen dus 8 in totaal en als ik op mijn werk ben vang ik niks op (werk 24uur in de week) Maar ik drink altijd giga veel water dus dan moet je ook erg veel plassen. 1800 calorieen is misschien teveel voor jou? En je eet ook best veel ongezonde dingen volgens mij Zet misschien ook sneller aan? Ik hoop ook weinig aan te komen aan mijn eten zal het niet liggen. Sinds ik positief getest heb geen calorieen meer geteld en niks aangekomen ben trots op mezelf haha. @Renieta die moeheid kan ook van je stapavondjes geweest zijn, Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Moet je nog veel werken deze week of valt het mee?
Haha MvE en de rest, wat zijn jullie toch nieuwsschierig. Tuurlijk heb ik net getest en helaas is die tot nu toe ook nog negatief. Zegt voor mij nog niks, want dit was de vorige keren ook zo, denk dat mijn hcg heel laat op gang komt. Gewoon geduld en wie weet test ik eind van de week wel eens weer.. ( als ik dat volhoud).
@Emma: Dank je wel voor het compliment! @MamavEsmee: Balen dat het weer tegenviel! Maar gelukkig heeft de kleine zich niet verveelt! Goed dat je de twix en chips hebt laten staan! Zou nu ook een moord doen voor chocolade, hmmm... @Melkflessen, hier ook 2 in de aanbieding!!! Wie wil??
Ik moet morgenochtend van 7.00-12.00 en vrijdagochtend van 7.00-9.45 geloof ik. Ja kan ook van de warmte zijn, daarom verwacht ik ook niks eigenlijk.
Bekijk bijlage 82326 dit was ong 5 jaar geleden.. moet je die bolle kop zien... en over de rest van dit atletische lichaam nog maar te zwijgen...
jammer dat er geen streep afknalt.. Komt nog wel! Heb je nog geen voortekenen van een aankomende ongi?
@Annemie, zomerse kapsel lekker kort. Je ziet zekers verschil met de 1e en 2e foto, wat goed zeg! @Emma, ja zal ik zeker doen. @MvE, meer krijg ik er niet in helaas. Ben echt zo bang van het overgeven als ik net iets te zwaars eet, zou verder niet weten wat ik lichts kan eten. Haha hoe kan dat nou die twix in je maag gevallen haha.
@Annemie: Duidelijk verschil hoor en niet zo negatief over jezelf praten ( zegt iemand die dat zelf ook erg goed kan haha). @MvE: Ach ben het gewend, de vorige keren duurde het ook ruim een week overtijd voordat er enigzins iets uitkwam. Nee nergens last van, alleen moe, onwijs vroeg wakker en slecht in slaap komen, weinig eetlust en als k op de (.)(.) druk dan zijn z gevoelig.. ook zeurt mijn onderbuik.. verder niet. Heb nog geen schoonmaakbui of rugpijn want dat heb ik meestal als ik de volgende dag ongesteld word.
@Annemie: Sorry ik zit te slapen, je had al een foto van je nieuwe coupe geplaatst. Maar daar zie je al super goed aan dat je bent afgevallen hoor!! Ga zo door
ik hoop echt over een tijdje nog een betere foto te laten zien... waar het verschil nog duidelijker is... best grappig om dit verschil bij mezelf nu al zo te zien... dank voor jullie complimentjes!! ik ben bijna helemaal happy...
@Hvj: Je moet echt wat meer gaan eten hoor, als ik dat magere menuutje van jou zo zie. Je bent zwanger!! Snap wel dat je niet wilt spugen, maar is het een angst voor spugen (die ik ook extreem heb!) of angst voor eten? Kan me voorstellen dat je bepaalde dingen niet wilt eten omdat die er eerder al uit zijn gekomen, maar als je het bij lichte en niet al te vette dingen houdt moet het wel goed komen toch? Anders even met de huisarts overleggen dat je zo weinig binnen kan houden, daar zijn echt middeltjes voor!! *knuff* Enne, niet te veel afvallen nu he @Annemie: staat je goed, zo'n kort koppie!! (durf het zelf niet, heb al sinds mn 12e lang haar... saai hoor, altijd hetzelfde model (lees: geen model) Enne over die foto van 5 jaar geleden: op de koelkast hangen! Wel grappige foto trouwens @Emma: stoute snickers he! Dat ie zomaar in mn diepvries is blijven liggen!! Moet nog heel wat in huis doen hoor, de was zal zo wel uitgedraaid zijn, die even ophangen, en dan boodschappen doen. Bah... geen zin in! Hoewel, waterijsjes kopen!!! Net ook stiekem een perenijsje (50kcal) gepakt hihi... Leuk he hoe die kleine kereltjes kunnen staan flirten met jonge vrouwen? Heb het zelf ook gehad met zoontje van een kennis, haha. Echt werd er bijna verlegen van! Maar heerlijk om te zien! @MvE: nou, aan de kant: ja. schoon: nee... die katten van me maken er meteen weer een puinhoop van! En moet nog zoooooveel doen! Dus eindelijk eens van mn luie reet af en verder gaan in huis!! Toch een fijne ochtend gehad, ondanks de regen? Hier nog geen drup gezien maar het is wel al de hele dag bewolkt. edit: whahaha wat raar toch, hoe die chocola op de verkeerde plek beland he! @Watermeloen: Wat hebben jullie dames toch allemaal met watermeloen? @Zustertje: er stonden ook nog genoeg kratten, dus denk dat ik gewoon vrijdag nieuwe kratjes ga halen als deze flessen vol zijn! @Renieta: jammer, weer een nega test. Ook geen ienieminie streepje te zien? Als je volgende week nog niet ongi bent, kom ik met KV testjes langs hoor! @Hier: toch maar weer aan de poets/was nu... *schopt zichzelf onder haar hol* Waar zijn deze dames: - Jongmoedertje - Humbly - Patriesja - Isabella81 - Kaatje 85 - Suzanne86 Heb een aantal dames al heel lang niet meer gezien in het topic??
YouTube - Pietenkapel ladderszat - zachtjes gaan de paardenvoetjes en trouwens... als jullie die foto al komisch vinden... moet je de bovenstaande link maar eens kijken... (en wie weet welke ik ben... de hoofdprijs is een slagroom taart of watermeloen naar keuze) en kaatje is op vakantie!!