10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Meiden ik sluit ook maar.. zal vriendlief ff bellen hoe laat hij thuiskomt.. anders kruip ik me bed maar in.. ben het zitten hier ook wel zat.

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@All, trusten dames. Morgen weegdag op de sportschool ben benieuwd, verder geen plannen.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    pfff... ik ben bekaf man! Is toch niet normaal, van 1 dag werken?! Echt niks gewend!

Morgen vergadering onder werktijd bah... intercollegiale toetsing, noemen ze dat. Komen ze van een andere apotheek kijken of wij wel helemaal volgens de regeltjes werken. Ik doe dit samen met een collega... Volgende week weer. Dan moeten wij een andere apotheek gaan beoordelen. Vind het altijd zo zonde van mn tijd dit soort onzin... Maarja... hoort erbij!

As zondag zouden er 4 vrienden (+ kinderen) komen. Blijkt 1 stel het niet opgeschreven te hebben (stelletje mutsen) dus nu komen die andere vrienden met zn 2en. Blijven ze waarschijnlijk ook hier eten. Wel gezellig. Heel het weekend weer volgepland. Net zoals volgend weekend en het weekend daarna... Waar blijft de tijd?

IK HEB ZIN IN IETS LEKKERS!!!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De beloofde foto's!!!
    Eindelijk ;), was even zoeken geblazen aangezien alles op cd stond en deze nog in de schuur stond.

Deze foto was toen ik 100 kilo was zo'n 4 tot 5 jaar geleden denk ik!
    Vlak daarna besefte ik dat dit niet goed zou komen :).

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo ook deze, beetje maffe foto ;).
    Ben ik met mijn mannetje trouwens.

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Jeetje, wat een verschil meid! Je mag trots zijn! Super!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dit was ongeveer toen nadat ik zo'n 15 tot 20 kilo ben afgevallen.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dit was in de 8e maand van de zwangerschap van Esmee.
    HELP

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    En dit nu!!!!

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    En deze nog.... dit was weer voor ik zwanger was van Esmee!!!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou hou ik op met spammen hahahaha!!!
    Enne, weten jullie meteen wie mijn man is haha, zal hij leuk vinden :p. Hij weet van niets.

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Oranjegekken! Hihi :p
    Maar meid, wat een verschil tussen de foto's! Wel heel goed te zien dat je al zoveel kwijt bent. Volgens mij ga jij echt bijna niks aankomen tijdens deze zwangerschap, en straks ben je dus een slanke mama van 2!

Denk niet dat ik zomaar mijn ventje hier op internet mag gooien ;)

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, daar doe ik ook mijn uiterste best voor, soms wel moeilijk. Maar heb zo moeten vechten om de kilo's te verliezen :(. Ik vind het nu niet nodig om 10 kilo aan te komen door alleen vet te eten. Die paar kilo van de baby vind ik niet erg, die gaan er wel weer af, maar wat je aan eet blijft. Bij Esmee heb ik de laatste maand alles gegeten wat ik wilde. Elke avond als toetje slagroomijs, met aardbeien en aardbeiensaus, en slagroom :). Nou, tel maar op ;).

Er is hier in de buurt iemand gigantisch aan het slippen.
    Jeetje, en dan is de politie er niet hoor.

Ik ga afsluiten, ga nog even wat eten want verga van de honger!!

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Chantal1984: Goed zeg 12 kilo!!! Daar mag je trots op zijn!
    @Mel: Ik weet niet of ze zover zinkt, maar je weet het maar nooit met hun! Enneh, complimentjes zijn altijd welkom toch? Zeker als je bent afgevallen!!! Geniet van je etentje zaterdag, gezellig!
    @Butterfly: Leuk is dat he, om die foto’s bij te houden, maar wel super veel werk! Doe het altijd samen met een vriendin van me, heeft ook een kleine en die heeft zoveeeeeeeeeeeel foto’s. Ik probeer nu ook van ieder uitje of iets foto’s te maken, en daar boeken mee vol te plakken. Leuk voor later!
    Wow, je ziet echt veel verschil met je foto’s. Super goed hoor!!

Ik geloof dat ik iets op moet biechten :)
    Ben net gezwicht voor een heerlijk ijsje van Kees, met een bolletje mokka, praline (die was echt heeeeeeeeeeerlijk) en een bolletje kersen.

Had gelukkig niet veel gegeten vandaag dus denk dat het wel binnen mijn calorieen valt, maar we zullen het morgen zien op de weegschaal...

Slaap lekker allemaal.

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

IK BEN VERLIEFD OP MIJN WEEGSCHAAL ;):D:D:D:D

Gisterenavond stond hij op 102.8 (was samen met manlief uit eten geweest om te vieren dat we een kindje krijgen)
    En ik stond er net op en hij gaf 99.5kg aan:D

@Butterfly Super die foto's en wat een verschil echt gaaf! (en je lieve schatje dan met oranje haar :):D)

Ga me aankleden en zo werken tot straks meiden!

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Mijn weegschaal gaf 73.4 aan, hetzelfde als gister.
    Zo richting het werk.. moet tot 12 uur, en heb geen zin haha.
    Heb een test gedaan en weer zo op oog negatief, meen iets te zien ( waar je geen foto van kunt maken) maar ga nu gewoon afwachten. Vandaag maar even naar de kruitvat test halen. Begin er aardig flauw van te worden.
    Temp was nog hoog 37.0
    Nou meiden tot vanmiddag, niet teveel kletsen haha.
    Iedereen werkse en fijne ochtend ;)

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier ook een lieve weegschaal na mijn overheerlijk grote ijsco ;)
    De weegschaal gaf gewoon mijn laagste gewicht aan van 90.6 kg. Wil zoooooooooo graag onder die 90 dus heb me voorgenomen komende paar dagen niks te zondigen.

Vandaag weer werken, J moet ook werken dus M misschien ook wel. Ben benieuwd of ze normaal doen.
    Heb me voorgenomen me er niks vanaan te trekken maar soms is dat wel moeilijk....

Fijne dag allemaal!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kimmetje, het is giga veel werk met de foto's, maar ik hou alles bij. Helemaal de foto's van Esmee ben ik echt heel strikt in. Heb een album van dag 1 van de zwangerschap tot de bevalling en van het eerstje jaar ( al lig ik wat maanden achter ). Maar ja, nu zo druk gehad steeds. Kan in de vakantie mooi alles bij werken. Vind het leuk voor later. Ik blijf het doen en wil dit haar cadeau doen later.

Goedemorgen trouwens :).
    Hier ook weer op, maar wat wil je met een dame die standaard rond 07.00 wakker is. De laatste dagen slaapt ze steeds wat langer :D.
    Gister alles hier al gedaan, dus hoef weinig te doen.
    De vaatwasser even opgeruimd, zal zo een wasje ophangen en dan eerst wandelen en boodschapjes doen met Esmee.
    Vanmorgen de badkamer even aanpakken.
    Verder relaxen in het zonnetje met een boek, en Esmee met de zandbak en zwembadje :). ( als ze dat wil :( ).

Weegschaal blijft erg lief :D.
    Sta nu op 87.4 ( dus maar 1.3 aangekomen :) ).
    Blijf geweldig goed op gewicht. Schommelt soms iets tot + 2, maar hoger dan dat is het nog niet geweest.

Mijn dag:
    O: all bran met melk.
    T: watermeloen en een appel.
    L: .....
    T: Nectarine en een waterijsje
    A: ovenfriet, sla, tartaartje
    T: ......

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Die ijsco klinkt lekker.. En de weegschaal lief! Super hoor.. WErkse vandaag!

Butterfly.. wat een verschil in foto's zeg.. Een heel andere meid. En de weegschaal nog steeds lief.. I.d. slank de zwangerschap uit!:D

Melanie.. Succes op je werk vandaag.. Interne audits hebben wij ook eens in de zoveel tijd.. onzin!;)

Zustertje.. Ook bij jou een lieve weegschaal.

Renieta.. je temp nog hoog.. is een goed teken meid!

@ frituurpan,. ik heb het kunnen laten bij 1 goulashkroket..:)

@ weegschaal.. hier was hij dus niet lief.. Eigenschuld!! 500 gram zwaarder als gisteren..

Vandaag veel water en goed opletten.

O: schaaltje optimel kwark.

T: muffin

L: 2 boterhammen met 1 cupje jam en 1 knackebrodje met linera.

T: schaaltje meloen.

A: 2 pistoletjes met kruidenboter en een kopje tomatensoep.

T: schaaltje tucjes.

Zit ik op 1400 calorieen.. Misschien dat ik nog wat schuif..

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

@butterfly wat een verschil je ziet er nu echt super goed uit! knap hoor!!
    @MvE 1 goulashkroket valt dan nog mee!
    @melanie succes op je werk!! kan me voorstellend at het vervelend is!

@all hier vanmorgen niet gaan zwemmen baantjes trekken is pas morgen hier dus ga ik dan! ga straks wel even boodschappen doen op de fiets, even op de fiets naar mijn ouders en voor de rest ga ik voor de ventilator hangen pffffff..........het is nu al 28 graden in de woonkamer en de veranda 35 (word nog wel warmer tegen 15uur is het daar dubbele van buiten :()

@weegschaal die was minder aardig vanmorgen maar ben het zelf schuld gister gezondigd met ijs en 1 stukje chocolade dus vandaag wat strenger

O: pap
    T: water
    L: fruithapje en kommetje yoghurt
    A: .....??..... weet ik nog niet

Deel Deze Pagina