10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ahh het is zeker warm.. zit onder de parasol.. maar pfff..
    Nu ook totaal geen energie meer..ben op. Zal wel door de warmte komen.

Mijn menu:
    O: yoghurt met kellogs
    T: plak ontbijtkoek en kop senseo en water.
    L: vitalu cracker met kaas.

Offtopic: wie heeft er ervaring met 2 voor 5 euro kv test?

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Renieta, ik heb de kruidvat testen altijd gebruikt. Heb er dus veel ervaring mee, wat wil je weten?

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ renieta, soms geeft je lichaam aan dat het zijn rust nodig heeft he?? kijk ik heb tot 10 uur uitgeslapen..
    @ mamavesmee, erg he? als je iets zoekt hebben ze het niet, heb ik ook altijd! heerlijk aardbeien !
    @ butterfly, hier ook ananassen in de fruitmand :)
    @ dani, heerlijk zwemmen morgen. ik hier misschien ook. moet even kijken hoe het loopt.... en de plannen van 't weekend??
    Vrijdagavond, voetbal kijken, daarna optocht lopen in dit snikhete weer (wel veel calorien verbranden denk!) daarna nog even naar een uitvoering van een bigband!
    zaterdag: om 8.30 komt de stratenmaker... dan is er overdag nog een braderie langs het water bij ons... en de avond denk rustig genieten van de mooie tuin.
    Zondag: weinig plannen, lekker uitrusten.

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Annemie en Dani, drukke weekend in zicht zo te lezen.

@Renieta, ik heb ook ervaring met kvt. Vraag maar raak!

@Hier, afspraak bij de vk staat op 10 augustus (zo laat omdat ze vakantie hebben) maar heb er nog 1 staan in het zh volgende week. Heb hoofdpijn, lopend neus en nies als een gek (een griepje te pakken denkk ik). Raketijsje op, heerlijk en maar 27kcal!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Renieta hier ook ervaring met die testen ;)

Hier weer terug van zwemmen was echt SUPER lekker nu heerlijk gedoucht en nu staat mijn zusje er onder en zo gaat ze mijn teennagels nog even lakken (doen wij altijd bij elkaar gaat makkelijker dan dat je het zelf moet doen haha)
    Vanavond eten wij lekker pasta met kruidensaus hij staat al kant en klaar te wachten zo alleen nog opwarmen en lekker buiten eten.

Kom straks weer kletsen meiden

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik heb vanmiddag een kv test gedaan, op eerste oog negatief, maar hoe langer je ernaar kijkt, zit er nu heel licht een dun streepje. Me moeder kon het amper zien.Op de foto wil niet, heb ik al uitgeprobeerd. Ik weet wel dat je eigenlijk na 5 min niet meer als positief mag beschouwen, maar dat streepje komt er toch niet zomaar? of begin ik nu te hallucineren.Morgenochtend doe ik nog kv test met ochtendurine..

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Meid, als je heel dun een streepje ziet dan zit er wel degelijk een streepje. Je zegt ook dat je pas laat positief test. Is deze test duidelijker dan de vorige test die je hebt gedaan?
    Ik wil die test zien........! Toen ik de miskraam had teste ik met kruidvat heel ligt positief. Ik was wel degelijk zwanger geweest maar het HCG was al zo weinig...... vandaar een lichte test.
    Bij jou kan het net andersom zijn, je test laat positief, dus nu laat hij heel licht een streepje zien. Morgen weer testen, ze zouden steeds wat duidelijker moeten worden als je zwanger bent.
    Ik zou zeggen, na de echo gaat mijn man nog naar een feestje, ik denk ik niet. Ik kom wel even die test bekijken :p hahahaha!!
    Ik ben zo nieuwschierig :)!!

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha Butterfly, lief dat je zo meedenkt, en de rest van de meiden ook. Ik wacht het nog maar af, ga nergens vanuit. durf het niet en ben bang dat ik mezelf dingen inbeeld.
    Het is geen dikke streep, achtergrond is gelig door de urine en tis dun streepje, van verderaf lijkt ie wel iets dikker.
    we zien het wel. we houden het eerst maar op een ongi.
    Ga nu eten maken, vriendlief komt thuis :D

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ja erg he wahahaha!!!
    Maar meid.... een streep = een streep!!!
    En dan ben je zwanger!!!
    Laat hem je vriend anders een zien, kan hij het beoordelen.

Meiden, ik ga!!
    Over een uurtje de echo!
    Ik laat jullie weten hoe het was en wat het wordt :p!
    Voor wie dat wil weten haha!!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    butterfly veel plezier bij de echo !!

renieta toch nog spannend en na 5 min niet meer kijken dan kan het een indroogstreepje zijn ..

all dikke knuf !!
    moet weer verder we zijn begonnen met de vloer gaan leggen woehoeeeeee
    nog 3 dagen en dan is het ver klaar !!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    butterfly have fun

Spannend renieta

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: Ik merk echt dat ik me in moet gaan houden, anders kom ik 20kg zwaarder uit de zwangerschap dan toen we begonnen.
    Je toetjes van de laatste maand klinken trouwens heerlijk hahaha!

Betrap mezelf erop dat ik soms denk "ach, het mag nu..." wat natuurlijk een foute instelling is!

Hoe is het gegaan met de echo???

@MvE: 2 plasjes op de wc, daar mag je trots op zijn hoor!
    Maar volgens mij moet ik me nog een keer gaan bedenken of we wel een hond moeten nemen. De katten maken er al zo'n puinhoop van!

@MamaRianne: Wat een verhaal zeg! Gelukkig is alles goed gegaan :)

Fijn om te lezen dat je mannetje zich al een stuk beter voelt!

@Hvj: hoe is het vandaag gegaan meis? Heb je je eten binnen kunnen houden

@Renieta: balen van de nega test vanmorgen. Ik blijf hoop houden! Vooral na het streepje van vanmiddag. Is immers met middagurine! Ochtenurine is veel geconcentreerder...

Hier ook ervaring met 2v5e, in mn album staan mijn testjes van cyclusdag 28,29 en 31. Maar volgens mij gebruikt iedereen hier juist die testjes omdat ze zo gevoelig zijn ;)

>> Laat Butterfly idd maar streepjes turen vanavond hahaha!

===

(alvast sorry, lange klaagzang van mijn kant)

Vandaag weer een slechte start gemaakt. Eerst al korte nacht gehad. Vriendlief snurkte, ik was kotsmisselijk en heb paar keer bijna boven de prullenmand gehangen (staat standaard naast bed just in case!) en tot overmaat van ramp kon die $^#^%#& kat ook nog eens niet ophouden met miauwen... Zucht... Om 2u sliep ik nog niet, en om 6u gaat mn wekker weer...
    Naja, broodjes gesmeerd voor op het werk, ontbijt gemaakt, draai me om voor tasje voor mn lunch en Puk (moederpoes) zit al mn bak kwark op te vreten, aaarrrggghhhh! Die van het aanrecht afgescholden en nieuwe bak kwark gepakt...
    Daarna reed ik mijn normale route, weg afgesloten, terug naar huis, andere route... Naar snelweg: snelweg toerit afgesloten. Grrrrr... natuurlijk, dat wist ik ook, wegwerkzaamheden. Terug naar dorp, binnendoor gereden. Half 9 eindelijk op het werk! LAAT! Lang leve flexibele werktijden ;)

Ontbijt: beker aardbeienkwark met crunchy
    Werk: 5 bh (2 kaas, 2 zuivelspread, 1 stroop), pakje yogi, chocolademelk, appelsap, thee thee thee thee thee, spa rood, 2 mandarijntjes
    Tussen: perenijsje (50kcal)
    Avond: 350gram lasagne, glas melk
    Straks: ik volg jullie voorbeeld en ga een watermeloen slachten!

En nu... nu lig ik uitgeteld op de bank. Vriendlief is net weer naar ons huisje om het plafond te schuren > vrijmaken van oude loodhoudende verf... ik zou het in eerste instantie doen maar het is me verboden ivm de kleine... Plafond verven zal ik ook moeten vergeten, want dat is geen verf op waterbasis. Baal als een stekker, want zag er echt naar uit om weer hard aan de slag te gaan!
    Kortom, weer een eenzame avond op de bank, met mn grote vriend de afstandsbediening... :(

13. steenbokje

Ik zeg babyblauw!

Spannend ;) Veel plezier!!!

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, succes bij de echo en ik zeg een meisje!

@Renieta, morgen met ochtendurine testen. Ik blijf ook hoop houden!

@Moppie, vandaag weer niet overgegeven gelukkig en al het eten zit er nog steeds in.
    Hahaha jij ook een meloen geslacht, ik heb vanmiddag tijden shet slachten ook mijn duim meegenomen *AUW*.

@Zustertje, en je nagels gelakt?

@Hier, ik heb nog steeds een hevige hoofdpijn en nu ook buikpijn erbij. Wacht nog steeds op mijn man om te gaan eten, heb honger! Heb daarnet 5 dropjes op, FOEI! Tot nu toe nog niks aangekomen alleen maar afgevallen, ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik aankom.

15. steenbokje

Autsj! Dat moet je ook niet doen!
    Ik ga hem zometeen slachten, zal mn duimen binnenboord houden (en niet mn scherpste messen pakken hahaha)

Balen van je hoofdpijn. Heb je wel genoeg gedronken vandaag? Zag bouillon op je menu, maar dat is ook flink zout? Dropjes moet kunnen af en toe. Heb ik ook zin in!
    Hoop dat je buikpijn tot darmkrampjes beperkt is... Sterkte!

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ renieta, Ik hoop echt voor je dat je morgen een duidelijkre test in handen krijgt. Mijn test was ook een heel licht streepje met kv (kijk maar bij mijn foto's)

@ moppie, gelukkig kan je de afstandbediening ook ruilen voor je vriendinnen !!! balen he meis... van die avonden..

wat betreft de echo van butterfly.... ik zeg ook blauw!!

@ hvj, balen meis dat je je zo beroerd voelt. (hoofdpijn kan ook komen omdat je trek heb he???)

Ik vraag me af wat voor meloen jullie iedere keer slachten??? is de één nog beter dan de ander i.v.m. suikers o.i.d.?

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Ohhhh… ijsje van kees. Dat wil ik ook. Praline ijs moet ik onthouden, we denken erover na om (als dat betaalbaar is) een ijsbruidstaart bij kees te laten maken ;) :p

@ Renieta: Balen van je test! Spannend… ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen. Ik hoop ook een knalpositieve test voor jou meid!

@ Butterfly: Leuke foto’s hoor. Leuke man ook ;) Enne… hoe vond je de ovenfriet? En en en??? Hoe was de echo? Had ik gelijk?

@ MamavEsmee: Bosbessenmuffin klinkt heel lekker!

@ Zustertje: Lekker gehad bij het zwembad?

@ Mama Rianne: Fijn dat alles goed is gegaan met jurre! Toch een hele opluchting als zoiets achter de rug is.

@ Annemie: Joepie… onder de 104! Op naar de 99,9 meid!

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Intercollegiale toetsing was boring!
    Pfff… gelukkig weer voorbij! Vanmiddag ook nog nieuwe visie voor het werk geschreven samen met een collega. Allemaal van die pokkeklusjes gedaan dus… Maarja moet ook gebeuren.

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 peer

L: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    2 meergranenboterhammen met;
    23 gram 20+ kaas en;
    18 gram ham

T: niks

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)

Totaal van 1150 kcal.

Liefs

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thanks meiden, we wachten het maar af. Morgenochtend wel of niet ongi.. we zien het wel.
    Ga proberen me er niet teveel mee bezig te houden.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee idd niet verstandig geweest, maar ja ik was ook kwijlend aan het slachten haha en het was de scherpste mes.

Uhmm of ik genoeg gedronken heb, heb 0.5l water op, kop thee, kop opkikker en dat was het tot nu toe.
    Zit er in opkikker bouillon veel zout, dus het mag niet?
    Ik hoop het ook, het komt en gaat.

@Annemie, hoofdpijn heb ik heel de dag al door die voorhoofdsholteontsteking. Die ik slacht zijn gwn van de markt dus niks bijzonders, heb vandaag watermeloen en galiameloen geslacht in stukjes.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ronnie (mijn man) heeft een dubbele Hernia!
    Ik ga niet raden wat het is,zit er toch altijd naast!

Deel Deze Pagina