10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Annemie: Ik had dat laatst ook, een mega groot ijsje en ik was ook een ons kwijt, dus wie weet klopt het toch wel :D
    Veel plezier op de verjaardag!!

Ik ga maar eens naar mijn werk. Zooooooooooo geen zin :(

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    werkse meis!! zal aan je denken!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    annemie veel plezier vandaag ! wel spannend

MvE jij ook al zo vroeg op ik ook al veel gedaan het word nu steeds warmer he
    en pff haar met stijltang doen helpt hier niet met deze hitte

Butterfly meissieeeeeeeeeeeeee leuk leuk ! straks lekker 3 meiden tegen papa haha ! van harte

kim netjes hoor je zit nu zo onder de 90 !!
    werk ze

hier was de weegschaal niet zo lief maar ik stond in de winkel en werd misselijk .. ik schaam me kapot...:) daar naar de wc :) volgensmij nu 2 kilo lichter:D
    we zijn weer bezig met de vloer en straks tim voor het eerst naar de peuterspeelzaal :$ pff wat is hij weer groot dan he
    ik kan er echt om janken
    dan de voetbal en dan feestje van mijn pa die is 25 jr bij de zaak !
    groot feest en de kermis is begonnen dus het gaat me een avond worden
    en morgen om 7 uur beginnen we weer met de vloer8)

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hoi dames het afvallen gaat gelukkig nu weer goed ik was begin van de week nog 97 kilo nu weeg ik gelukkig weer 94.6

en hoe gaat het bij jullie

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Pff wat is het al warm he, het was net om 10 uur hier al 28,5 graden buiten. Heb alweer gewerkt, was een korte route.
    Gisteravond nog ff lekker buiten gezeten en om 23 uur maar op bed gegaan. Vanacht weer slecht geslapen, was steeds half wakker en om 5.30 alweer wakker, gewacht tot 6 uur was en ik kon gaan douchen.
    Heb een test gedaan ( ja alweer) en die is tot nu toe negatief. Die van gister is echter wel positief.. dus ik snap er niks meer van. Geen ongi te bekennen, geen buikpijn, alleen drukkend en opgeblazen gevoel. Wel rugpijn maar heb me gisteravond vertild aan de picknicktafel...

@Butterfly: Joepie een meisje, dat voorgevoel had ik al :D

@MvE: Ja nog heerlijk buiten gezeten.

6. noukie89

noukie89 Niet meer actief

gefeciliteerd hopelijk is het ook bij ons snel raak

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    renieta ik hoooooooop dat hij toch echt snel posi is ! kan je niet van die ultra testen van matcare nemen ! die sporen echt elk spoortje van hcg op .. vandaag besteld is morgen in huis !
    zijn niet goedkoop maar geven wel zekerheid !

hier van het weekeind weer spannend ook wij hopen zo op ons wondertje .. heb alle klachten van de wereld en ook vanmorgen ff testje maar spierwit ! helaas ... nog afwachten dus

noukie netjes hoor gaat goed !

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

@butterfly gefeliciteerd met je meisje!!! geniet ervan en laat je uit op de schattige jurkjes, spulletjes enz!
    @renieta wat vervelend al die onzekerheid! al gedacht om naar de huisarts te gaan?? evt bloed prikken ofzo!
    @emma je hebt ook een druk dagje voor de boeg! succes

Hier vanmorgen baantjes gaan zwemmen op de fiets er naar toe en dan 1 uur baantjes trekken wat vermoeiender was dan ik had gedacht! leuke meid leren kennen dus dat komt wel goed! dinsdag weer:D
    Zometeen even was ophangen, met de hond wandelen, douchen, op de fiets naar mijn mams, boodschapppen doen, op de fiets terug naar huis, voetbal kijken, koken, verzorgen en verjaardag!!!

@de warmte dat valt vandaag hier wel mee het is binnen 27 graden en in de veranda 28 en buiten waait het dus het is nog goed te doen! maar ze hebben 35 graden voorspeld dus ben beneiuwd!!

Ik ga denk ik straks nog even lekker vers fruit halen! heb zin in een fruit coctail heerlijk gezond en fris!!

@vakantie gaan jullie op vakantie? zo ja waarheen?
    Wij zijn namelijk aan het kijken voor in oktober te gaan (ivm werk van mijn vriend hij krijgt vrij nu pas in september end an moet ik weer naar school dus) en weet niet echt iets wat leuk en betaalbaar is! zijn samen al in polen, berlijn en luxemburg geweest en ik ook al in spanje, griekenland, turkije, duitsland en wil graag iets anders :$
    Hopelijk hebben jullie wta tips!

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ach ja, wacht maar gewoon af, meer kan ik niet doen.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wij misschien niet meer :( vanwege de dubbele hernia die Ronnie heeft :(
    Hopen dat het misschien beter zal gaan meer kunnen we niet doen!!!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik ook ff weer, ben echt goed ziek zeg.

@Moppie, ja het drinken schiet er nog wel eens bij hier terwijl dat met dit weer en bv heeeel erg belangerijk is. En wat een scheetjes je katjes zeg, helaas houdt mijn man er niet van anders had ik ook wat katjes thuis.

@Butterfly, gefeliciteerd had ik het toch goed geraden haha. Ik zie je idd ook voor een meisjesmama.

@Renieta, balen die onzekerheid meid. Ik zou maandag toch ff naar je gyn gaan of een bloedtest vragen. Ik duim verder.

@All, ik ga maar een liggen want voel me hondsberoerd.

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly super een MEID erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Wat een HITTE :(.
    Vandaag kan ik er even niet goed tegen.
    Kon heel moeilijk wakker worden. Zwanger, astma en deze temperaturen gaan niet fijn samen hoor. Onder de luifel al 34 graden....:$. Vanmorgen snel met Esmee boodschappen gedaan, hoeft zij er niet meer op uit. Manlief is om 14.45 vrij, en dan ga ik even gauw naar TNT hoofdkantoor, gaan dingen mis met onze post en post van mijn schoonzus. Er komt een Hoekstra te verhuizen, en in dezelfde woning komt een Hoekstra wonen. Dus ze sturen al onze post door naar mijn schoonzus en zwager. Heel irritant. En aangezien ze nog aan het bouwen zijn, vergeten ze de postbak te openen. Heb dus al veel herinneringen gehad voor betalingen. HEEEEl irritant.

Vanmorgen even de echo foto's aan mijn ouders laten zien.
    Moest even naar de slager om een BBQ schotel te bestellen.
    Morgen housewarming..... gezellig met mijn vriendinnen en de partners. Zou eerst zelf vlees maken, spiesen enzo. Maar ik dacht: Ik ben gek... doe ik niet!!!
    Mijn schoonzus werkt in de slager, Esmee kreeg een plakje worst en oranje voetbal. De worst wilde ze niet, ze graaide zo de bal uit haar handen hahahaha. En ze voetbalt er echt mee. Geweldig om te zien.
    We leren het haar he :p;).

Net is er een inspecteur geweest voor de energielabel die straks verplicht is. Dus dit hebben we meteen gedaan.
    Hij zei al: jullie betalen veel te veel aan nuon. Een heel zuinig huis :D, krijgen we lekker veel terug volgend jaar :p.
    Manlief is thuis te lunchen geweest.

Mijn dag is een beetje bagger 8)....

O: paar hapjes all bran ( nu de vezel smaak, die dunne staafjes, smerig )
    T: Water, en om 11.30 een meuslikoek.
    L: 2 ham/kaas croisanten :), glas melk en een waterijsje.
    T: fruit ( watermeloen en een nectarine ) Denk ik.
    A: zalmsalade, 2 bolletjes met hamburger.
    T: geen idee!

Vanmiddag nog even naar de huisarts.
    Ten eerste voor mij, neus zit vol, al dagen schor, de astma begint weer op te spelen en de longarts neemt me toch niet serieus en wil daar ook even over hebben. Ik wil ook eens vragen naar het adem inhouden van Esmee. Ze deed het gisteren weer en bleef erin hangen, ze was helemaal slap na de tijd en moest echt bijkomen. Dik rood opgezet hoofd:(. We schrokken weer erg.
    Mijn moeder zegt dat het klinkt als een epileptische aanval... maar dat vind ik heeeel dramatisch gezegd. We maken ons toch wel zorgen en wil er toch eens even over hebben.
    CB zegt negeren.......dat doe ik niet!!!

Verder nog helemaal in een roze wolk:).
    Vind het zo leuk om een meisje te krijgen.
    Ik ben gek op paars en roze!
    De babykamer heb ik al helemaal in het hoofd.
    Rood behang met witte stippen...... ga het vanavond meteen ophalen hahaha. Gamma is geopend en dikke aanbiedingen en ook de Formido heeft aanbiedingen. Scheelt altijd weer :p.

Nou meiden, lekker zweten vandaag ;).

@ Renieta, het blijft spannend he. Je wilt nu ook wel weten waar je aan toe bent denk ik. Je kunt het weekeinde nog afwachten, en misschien kan je dan je bloed eens laten prikken??

@Dani, werk je niet meer op je nieuwe plek? Ga je wel weer naar school? Vroeg het me ineens af. Wat betreft vakantie. Wij zijn op huwelijksreis in Portugal geweest. Eigenlijk zouden we niet weg, omdat onze bruiloft heeeel duur was. Maar om toch even weg te gaan een last minute geboekt en die waren goed betaalbaar. En in oktober ook nog best warm trouwens. Hadden wij wel toen.
    We willen de reis overdoen, en naar Egypte of Thailand.... maar ja, als er ineens kinderen in het spel zijn ;).

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goede middag dames!!

Wat een hitte he?! 34 graden achter thuis..

Dani.. Druk dagje vandaag voor jou! Heb je last van het opspuiten?

Butterfly..Gezellig samen voetbal kijken.. en je menuutje ziet er toch niet zo slecht uit?!;)

HVJ.. Beterschap, de ziektekiemen moeten jullie wel hebben he?!

Kimmetje.. Hoe was het op je werk?!:p

Annemie.. Hond weer op zijn plek..;) En vandaag alles weer goed opgepakt?!

Mijn menu is iets veranderd..

De lunch is 1 bruine pistolet met kruidenboter geworden en een schaaltje aardbeien.. Op het werk nog cornetto's in de vriezer gedaan dus ik denk dat ik vanavond ipv chipjes lekker een cornetto pak.

Ga mijn calorieen eens uitrekenen zonder avondeten..

Totaal: zonder avond eten.. incl tussendoortje vanmiddag en cornetto vanavond is 905 calorieen..

Heb ik nog zo'n 700 voor de maaltijd.. best veel!:D

15. MamavEsmee

Dani.. mallorca is zoooo moooooi!!

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou, voetbal kijken..... moet om 16.10 naar de huisarts dus ga een stukje missen. Maar dan snel weer naar huis hahaha.
    Enh mijn menu, ben minder blij met de croissantjes ;). Waren wel erg lekker :p.

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo allemaal !
    Wat een HITTE !! Pfff zijn jullie het ook zo zat of kunnen jullie er wel van genieten ? Ik was vandaag mijn laatste dag op school aan het afronden. Lekker opruimen dus....echt niet normaal meer joh zo warm.
    Gelukkig nu lekker thuis, ventilator aan en voetjes op de bank.

Heb nu heerlijk 6 weken vakantie, dat is toch wel een heerlijkheid hoor. Ohh ehmm ik wil niemand de ogen uit steken hoor ;)

Voor wat betreft de lijn....heb besloten ( nu net) dat ik mezelf dit weekeind nog wat lekkers gun , ijsje enzo en dan maandag kan ik eindelijk in alle rust weer verder met calorietjes tellen.
    Het ging gewoon niet in die drukte van alle dag. Nu heb ik 6 weken om na de vakantie weer als herboren terug te komen :D
    Lol. Dat lijkt me wel wat.

18. MamavEsmee

Butterfly.. ben je een fanatiek kijken of valt het wel mee?!

Beschuitje.. Heb ook bijna vakantie.. geniet er van hoor! En herboren de vakantie uit.. klinkt goed!:D

Ik ga even tutten en dan Esmee wakker maken en uit bed halen.. Erwin wil om kwart voor 3 weg rijden..;)

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden wat een warmte he :$:D Ik geniet er echt van!
    Zo om half drie ga ik mijn schoonzusje ophalen en heerlijk naar het zwembad rond 16.00 komt mijn man ook daar heen en dan heerlijk afkoelen.

@Butterfly een meisje SUPER had het eigenlijk wel verwacht dat het een meisje zou zijn.

Vanavond kom ik weer gezellig kletsen meiden

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ emma, meis doe je een beetje rustig aan in deze warmte??? Hier net al een ambulance bij de digros omdat iemand onweg was geworden... (was zeker niet in het koelvak...)
    @ noekie, Goed bezig meis! (ik ga morgen weer op mijn eigen weegschaal. dan weet ik wat de schade van deze week is)
    @ renieta, balen he? die testen... kan het nioet gewoon 1 keer goed positief zijn?
    @ emma, denk dat we allemaal een positieve test willen hebben!
    @ dani, leuk een varanda!! wij gaan hier eind augustus op vakantie.. even 9 dagen weg. 7 in duitsland en 2 in brabant...
    @ mamarianne, Balen zeg een dubbele hernia, mijn moeder had gewoon een enkele maar die kon al bijna niks...
    @ hvj, beterschap meis!
    @ mamavesmee, ja hond weer weggebracht, best leuk dat hij niet meer taalt om naar zijn echte baasjes te gaan... hihi... heeft hij het toch naar zijn zin gehad!

Hier een uitgetelde poes naast mijn bureaustoel !
    Ze is sinds dinsdagochtend weggeweest, dat heeft ze nog nooit gedaan... we denken dat ze ergens is opgesloten geweest! maar gelukkig is ze terug... Ze heeft van mama een nieuwe drinkbak gehad... zo'n fontein die constant blijft circuleren... vond ze wel even vreemd maar gelukkig drinkt ze er goed van...
    zo nu even omkleden en nog even 30 tegeltjes halen voor morgen.. even boodschappen doen, dan naar mijn zwager en schoonzus om voetbal te kijken.. gelukkig niet zo ver weg... nog geen 50 meter lopen... en dan vanavond om 19.00 uur balonnenoptocht lopen... hoor echt dat het iets afkoelt... moet maar goed eten van te voren anders ga ik echt plat! daarna lekker genieten van een bigband! dus denk dat ik morgen pas weer online ben!

vond het trouwens wel grappig, ik had gedacht dat er heel veel leeftijdverschil in deze groep zat maar dat is hoogstens 10 jaar !! :D

Deel Deze Pagina