@Mamavesmee, och ja, je hebt het feestje. Geniet er van... heeft Erwin er wat zin in ?? Ach fanatiek voetbalkijker.... dat valt wel mee. Heb geen enkele andere wedstrijd gezien hoor, maar Nederland probeer ik wel te volgen. Vaak keken we met mijn ouders en zusjes allemaal, erg leuk. Maar gebeuren de laatste tijd weer zulke flauwe dingen dat ik er wel flauw van ben en we lekker thuis samen kijken . @Beschuitje, je steekt mij de ogen niet uit hoor , heb zelf ook nog iets meer dan 3 weken vrij . Geniet er lekker van he. @Zustertje, zo, je zwemt erg veel he. Pas je wel op met de zon? Als je zwanger bent raden ze je aan niet teveel in de zon te zitten. ik probeer hem momenteel zoveel mogelijk te mijden. We zitten nu lekker even binnen.Daar is het nog iets te wezen op het moment. Zoooo, onder de luifel al 35 graden...... pff! Zie er tegenop zo weg te moeten. Neem water mee. En ga nu lekker met Esmee de watermeloen op eten. Kan ik dan mijn galiameloenen en de ananas slachten. Hm Dani, die cocktail klinkt lekker!!! Ga ik ook maar maken. Mijn kraamhulp maakte ze vorig jaar vaak voor me. Allemaal fruit in een schaal, jus erbij en limonade siroop HEERLIJK!!!
nou dames allemaal veel plannen zo te lezen! En dank je voor de vakantie tips ga ze mijn vriend eens zeggen kijken wat hij zegt/wilt! Hier ook hartstikke warm pffff....... boodschappen gedaan en in de winkel was het lekekr maar toen buiten bleg! Toen ook nog op de fiets terug pffff......is niet echt te doen! alles bergop en boodschappentassen vol! maarja ben thuis, ventilator aan en we gaan zo voetbal kijken @zustertje zwem ze maar kijk uit voor de zon @butterfly doe rustig aan met deze hitte! en rood met witte stippen klinkt erg druk maar zal zeker mooi zijn! @mama rianne Zweet ze!!! @MvE ik heb er geen last van merk wel dat ik minder kan eten en zit net 1cc in! dus dta is erg weinig (kan 15cc in volgens mij) Maar gaat god zo! Deze week weer 0.5 kilo afgevallen ondanks het ongezonde! bbq, friet, ijs en snoep dus vind het wel netjes zo. dus weeg nu 85.6 volgende week 3dagen werken in bso en 1 in een kdv! bso is erg leuk kun je veel mee doen knutselen buiten spelen watergevecht enz enz en woensdag zit ik van 13 tot 18uur bij de babies voede, luiers verschonene en spelen dus kan ik zelf ook weer kind zijn hahaha!Dit werk vind ik veel leuker. is met kinderen, houd me bezig en is op oproepbasis dus als ik 1 dag niet kan is dat makkelijk aan te geven! Doe dit tot eind augustus en dan begint school weer per 5 September met een ontgroeningskamp voor de nieuwe 1e jaas en 7 september gaan we al skieen ben benieuwd hahaha! Mijn ouders gaan 4 weken naar Bali met mijn broertje! van 27 September tot 27 Oktober dan heb ik hun hond (bouvier) 4 weken en krijg betaald hahahaha dat wil mijn pa perse want anders moet hij hem in een dierenpension doen en dat zag hij niet zitten! Maar dames ik ga nog even met d ehond en dan voetbal kijken, koken/eten, verzorgen en op de fiets naar de verjaardag~! wat een beweging vandaag!!!
@Kimmetje: gaat lekker met je gewicht! @Emma: betschap! ineens ziek geworden in de winkel?? Als je alle klachten hebt, en tegen je nod aan zit, wordt het bij jullie dus ook spannend?? @Renieta: pffft, ik had op kantoor moeten blijven. Zat met fleecevest aan te werken, omdat de airco <20gr staat Was toch wel fijner dan dit hier thuis... Enne, geen bloed geeft moed. Ik duim nog steeds voor je! @Dani: klinkt goed, dat fietsen en zwemmen, en nog leuke mensen leren kennen ook. gezellig > Vakantie: nee. Vorig jaar als zomerkracht op een kantoor aangenomen (uitzendwerk) en ben er blijven hangen. Dit jaar dus ook weer de vakantie door werken. Hopelijk in augustus nog een weekje of 2 vrij, maar waarschijnlijk heeft mn vriend dan geen vakantie meer. @MamaRianne: dubbele hernia? dat klinkt erg au! Wordt hij er snel aan geholpen? @Hvj: las op facebook al dat je overal last van had. Hier gaat een flinke verkoudheid rond. Jij hebt voorhoofdsholte onsteking? Heb je ook medicatie (oppassen met de zwangerschap natuurlijk) In ieder geval beterschap! En inderdaad goed blijven drinken... @Butterfly: Lekker die post... Is ook lastig met alle Hoekstra's Hoop dat je je snel wat beter voelt. Merk dat ik het zelf ook wat benauwd begin te krijgen met dit weer. ZUs smste ook al dat ze ook aan de medicijnen hing (ook astma) vanwege het warme weer. Ik heb het weten te rekken tot 3u maar bah, wat een rotgevoel! Lekkere lunch trouwens! @Beschuitje: Ik heb de hele dag in de airco gezeten, en ga nu even lekker op de bank hangen en slapen Lukt vast wel met deze hitte! Geniet van je vakantie, wat een luxe, 6 weken! @Zustertje: Lekker aan het zwemmen geweest? Lijkt me heerlijk ter afkoeling! @Hier: gewerkt, net een krap uurtje weer thuis en het is heerlijk stil op straat Ontbijt: vlaflip Werk: 4 moutbh met zuivelspread, 2 met kaas, cup a soup, 2 yogi, 1 appelsap, 1 mandarijn, flesje spa, veel thee. Avond: Frietpan stond aan toen ik thuis kwam, dus patatje met 2 bamikroketten en doperwtjes gemaakt. Nu uitbuiken op de bank!
Hernia opereren ze niet altijd meer! Hij is vandaag begonnen met prednison of hoe het ook maar heet! En hij krijgt nog gesprek met neurchirurg!!! Jaaaahhhaaaaaa NEDERLAND heeft gewonnen!!!!!!!!!!!
Joehoe nederland in de halve finale Heb vanmiddag ff wat dingen op de post gedaan. En daarna even langs een man die voor ons een luxaflex voor me raam in de bijkeuken gaat bestellen. Daarna ff op terras bij de kroeg gezeten en toen daar maar voetbal gekeken, ook een patatje met frikandel speciaal gegeten. Geen zin om te koken en helaas komt me vriend vanacht niet thuis.. die moest nog naar belgie Bah vind dat niks aan op vrijdagavond.... * zucht *
hey meiden ben paar dagen niet geweest.. zat in een flinke dip.. mijn neefje is gisterochtend overleden
Hey meiden, @ Beschuitje: Lekker hoor, vakantie! Geniet ervan! Enne succes met de herstart van het calorieën tellen. Ze zullen je niet meer herkennen over 6 weken! @ Butterfly: Ik wist het! Super leuk meid! Super dat alles goed was! Een echt meisjes mama is papa ook blij? Veel plezier met het aankleden van de babykamer. Kun je je helemaal uitleven! Vervelend dat het steeds mis gaat met de post. Hopelijk is het snel opgelost! Hoe was het bij de huisarts?   @ Mamametzoon: Leuk meid dat msn-contact. Veel plezier vast bij je date! @ Kim: Super dat de weegschaal zo lief was. Volgende week onder de 90 meid! @ Emma: Hoe heeft tim het gedaan op de psz? Is het je een beetje meegevallen? Balen dat je test negatief was. Ik duim voor je meid! @ Noukie: Super dat je zoveel kwijt bent deze week meid! @ Renieta: Kun je geen bloedtest bij de huisarts laten doen? Of doen ze dat alleen als je echt heel lang over tijd bent? Succes met de onzekerheid meid. Ik blijf duimen! @ Dani: Wij gaan 1 september naar Portugal (algarve) Viel mij mee qua prijs. Misschien iets voor jullie? @ Hvj: Beterschap meid! Hier ook weet terug van het werk. Heerlijk gewerkt in de airco! Vanaf 16.00 uur voetbal geluisterd. Cliënten vonden het wel grappig dat wij zo fanatiek waren als er een doelpunt viel haha (lees: 7 vrouwen die eigenlijk helemaal niet zo van voetbal houden hahaha) Hier in de buurt grote brand! Bah! Ze zijn een paar dorpen verderop (waar mijn baas woont) huizen aan het ontruimen omdat het te gevaarlijk is Mijn menu voor vandaag: O: 150 gram optimel vanille yoghurt 1 peer erdoor 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker 1 reuze krentenbol T: 1 chocokoekje (oeps ) A: 2 pittabroodjes 100 gram kipshoarma ¼ rode paprika Lepel knoflooksaus Totaal van 1178 kcal Ik ga koken pfff geen zin in! Maar wel honger! Liefs
@Melanie, ik was in de apotheek hier en daar ook heerlijk koel. Kan me voorstellen dat dat bij jullie ook zo was. Bij de HA ging het goed. Heb over mijn longarts gesproken en hij kende de man wel, en ook niet goede ervaringen mee. Deze arts denkt alles beter te weten. Melanie, heb jij wel eens gehoord van een ziekte wat in eerste instantie lijkt op astma en met astmatische klachten begint, maar geen astma is maar een andere ziekte? En hoe denk jij als assistent over astma, zwanger en atrovent? Ze doen hier steeds zo moeilijk, krijg het wel altijd mee maar heb nu 3 kwartier moeten wachten omdat ze van alles aan het uitzoeken was, terwijl ik het normaal altijd wel mee krijg. Heel vreemd . @Schatje...wat vreselijk meid!!! Hele veel sterkte voor jullie allemaal om dit te verwerken. Wat afschuwelijk om dit te horen zeg. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Vandaag weegdag. Ik ben deze week maar 3 ons afgevallen. Beter eraf als eraan, maar had toch op meer gehoopt. Het gaat me nu veel te langzaam! Hoop volgende week op meer. Zit nu op 96,4 kg
Ik heb het ook gewoon gekregen uiteindelijk! Ook omdat ze die info dus ook had die jijz egt. Ik gebruik symbicort, ventolin en atrovent. En heb ook met de HA over het adem inhouden van Esmee gehad. Ze heeft Breath Holding Spell. Hij liet me een filmpje op you tube zien en dat was precies wat Esmee doet. Ik hoef me geen zorgen te maken, kinderen komen vanzelf bij, het lijkt heel eng. Nou inderdaad
Kan me voorstellen dat het eng is om te zien... Pfff verveel me beetje.. geen zin om te stofzuigen ofzo haha.
Ze doet het dus niet expres, maar ze kan niet anders? Begrijp ik dat goed... Heb filmpjes op youtube gekeken... gerum! Echt zielig!
@MamavEsmee: Heb best fijn gewerkt vandaag ondanks dat er niks te doen was, wel veel kunnen doen in de winkel dus dat was fijn! Wel erg warm gehad, maar dat heeft iedereen . @schatje: Gecondoleerd en heel veel sterkte meid! Hey meiden, Gelukkig fijn gewerkt vandaag, ook al was er bijna niks te doen. Het was vandaag wisseldag, mensen komen dus aan en gaan, en ivm het voetbal en mooie weer, was het dus een beetje uitgestorven. Toch veel kunnen doen dus de tijd ging lekker snel voorbij! Vanavond even lekker niks, en op tijd naar bed denk ik. Morgen proberen uit te slapen, en dan even naar het postkantoor en de hema om mijn foto's op te halen. En dan morgenavond plakken bij een vriendinnetje, gezellig! Jullie nog plannen voor het weekend?