Morgen personeelsuitje. We gaan solex rijden, paintballen en 's avonds uit eten. Ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Zeker ivm paintballen. Ik wil dat niet mn beste kleren aan, dadelijk komt die verf daarop daar heb ik geen zin in. Schoenen, neem ik denk ik mijn verfschoenen mee. pfff... ik vind het echt moeilijk! hahaha
@Mel: Heel veel plezier!! Inderdaad moeilijk met wat je aan moet dan....maar volgens mij krijg je wel zo'n overall aan met paintballen (lekker met dit weer haha).
@Melanie: een gevoerde bh! Liefst 2 over elkaar Die verfballetjes doen erg pijn als ze op je borsten komen... En volgens mij krijg je daar wel een overall hoor!
Oja, Mel: Wat is solex rijden? Ben ik echt zo blond of heb ik ergens onder een stoeptegel gelegen? Nog nooit van gehoord namelijk!
@Melanie, nou, of ze dit bewust doet weet ik niet. Kinderen doen dit voornamelijk als er iets gebeurd waar ze niet blij mee is. Of wanneer ze haar zin niet krijgt. Ergens denk ik wel dat ze het bewust doet, ze weet hoe wij reageren. Dus ik ga toch maar proberen het eens echt te negeren i.p.v in paniek raken. Maar of ik dat kan.... . Het is gewoon echt geen leuk gezicht. En wat je aan moet, lastig he. Ik weet wel dat je een overal aan krijgt, lekker met deze hitte . Hier gaan we lekker buiten zitten!! Binnen nog warm hoor, buiten nog 28 graden . Nog geen behoefte naar bed te gaan met die warmte. Dit weekeinde gaan we in huis ook niets doen. We moeten de slaapkamers aanpakken, maar met deze hitte..... Dit weekeinde een rust weekeinde . Zal zo wat hapjes maken. Heb nog monchou liggen, lekker!!!!! Mijn dagje: O: beetje all bran met melk. T: meuslikoek en water. L: 2 ham/kaas crosaintjes, melk, waterijsje. T: watermeloen, meuslikoek, water. A: 2 witte bolletjes met 2 gegrilde hamburgers, mayo en curry, beetje zalmsalade, waterijsje. T: watermeloen en een fles water. De hapjes kan ik nog wel hebben , al heb ik geen kcal geteld! Geen zin in
Ik zit binnen met de tv aan.. ventilator aan.. je moet toch wat. niks aan dat me mannetje er nie is, morgen overdag is hij ook weg, gaat hij met z'n vader naar tractorpulling.
Ja, ik weet dat ik een overal aan krijg, maar hoorde al van collega's (die het vaker gedaan hebben) dat dat geen garantie voor schone kleren is... ik neem aan dat dat overal over je kleren heen gaat?! Het is indoor paintball, dus met een beetje geluk hebben ze airco, maar daar ga ik niet vanuit. Denk dat ik maar gewoon een spijkerbroek aan doe, die rol ik dan wel op tot 7/8, en gewoon een zwart hemdje en een zwart shirtje, als dat shirtje te warm is, kan ik het altijd nog uit doen. Dan neem ik voor 's avonds (bij het eten) wel een leuke jurkje ofzo mee... Er is gelegenheid om te douchen en na 3 uur paintball kan ik dat waarschijnlijk wel gebruiken... Alleen schoenen moet ik dan ff kijken. Geen zin om 2 paar schoenen mee te nemen (en 1 paar aan)
Schatje.. gecondoleerd meid! Melanie.. Mooi dagje vandaag en in de apotheek goed vertoeven begrijp ik.. lekkerrrr..! Butterfly.. Dus toch breath holding spell.. Komt veel voor hoor. Ook al is het niet leuk.. Groot gelijk dat je jullie het weekend gaan relaxen.. Kim.. Plannen? Umh.. werken en morgenavond met lief op de bank film kijken! Dani.. Je merk dus dat je minder kan eten.. Gaat het afvallen dus ook sneller? *** Feestje was warm.. PFfff.. Veel met Esmee in de bijbehorende speeltuin geweest.. FOutje in de communicatie. Er was geen eten bij, wel hapjes maarja om daar mee te doen de hele avond ( 3 hapjes) Dus eenmaal thuis.. Ik en Esmee onder de douche, erwin de honden uit en daarna frietjes opgehaald.. Om 20.00 pas gegeten dus zit nog bomvol.. ( kleine patat oorlog en een kroketje) Neem nu ook niets meer. Domme actie van de dag: autosleutel in mijn werktas gedaan, bedacht me dat ik hem niet nodig had dus weer in de auto gezet.. Oeps! Sleutel in de auto en ik op het werk.. Erwin komt morgenvroeg de reserve sleutel brengen! Ga douchen en naar bed!! Trusten!
@Mamavesmee, ja breath holding spell, en het kan geen kwaad! Al ziet het er wel eng uit hoor. Maar we proberen het nu gewoon te negeren, kijken wat ze zelf doet. Meestal komt ze ook wel bij. Ik pak haar altijd op en houd haar tegen me aan. Zo wordt ze wel rustig. Hahaha, inderdaad een domme....maar wel leuke actie , Enne, je had aardig wat kcal voor je avond eten, dus dat kon mooi zo . @Plannen.... morgen een BBQ , was nog een hele strijd aan een BBQ te komen. Alle aanbiedingen waren op en mijn vriendinnen wilden een BBQ cadeau geven. Overal gewoon uitverkocht. Hier is woensdag net een gamma geopend dus Harrold vanmiddag daar heeb, stonden nog 3 . Tsja, ik ga geen BBQ van meer dan 100 euro kopen, vind dat een beetje TE. En nu zo naar bed. We hebben heel ouderwets zitten dammen whahaha!! Bij gebrek aan betere spelletjes, alles zit nog in de doos. Dammen is best leuk..... als je ook eens wint . En laat ik nou niet bepaald een winnaar zijn whahahaha! Nou, welterusten meiden in de komende warme nacht. @Melanie, in elk geval een fijne dan meid. Fijn dat je kunt douchen tussen door, helemaal op de warme zaterdag. Misschien makkelijke schoenen die overal bij passen. En zwart , ik moet er niet aan denken nu met die zon. In zwart heb ik het altijd dubbel warm.
Hallo allemaal even een snel berichtje aangezien ik zo weg ga naar een vriendin in Hilversum @ schatje... jeetje wat heftig ! Gecondoleerd met je neefje zeg. @ hier: vanmorgen weer een lieve weegschaal. van 76,1 nu naar 75,3 kilo Jippie onder de 76 nu dat was al wel eventjes terug. ik heb het laatst onder de 76 gewogen zo'n 1½ jaar terug. Nu hopen dat ik a.s. week dus onder de 75 duik !! verder alles goed. Al zit ik hier in r'dam zuid wel behoorlijk geisoleerd met de tour de france zeg. Heleboel wegen dicht, afgesloten enz. gelukkig is er nog openbaar vervoer haahaha. vandaag dagje naar viendin en hopelijk spreek ik vanavond op msn "meneer leuke jongen" weer haha zet hier maar geen namen neer immers tot vanavond allemaal
@ mamametzoon, gefelicitreerd dat je onder de 76 zit !! JOEPPIE!!! en heel veel plezier straks in hilversum. @ kimmetje, een solex is een oude brommer, moet je maar eens aan je ouders vragen, die zullen er vast wel één hebben gehad @de rest, heb even geen zin om te reageren en verder te lezen... het is nog zo warm. hier op 104.6! ik ben zo blij. nu in 1 maand en 2 dagen ben ik 5,2 kilo kwijt! ik vind dat ik zelf wel een cadeautje heb verdient... hihi... nu is het braderie straks dus zou eigenlijk voor een enkelbandje willen gaan... eens kijken of ik daarvoor slaag. Verder zitten we nu te wachten op de stratenmaker. ik hoop dat hij nog goed weer heeft vanmiddag, want ze geveen niet echt goed weer door. gisteren onweerde het hier en dat heeft eigenlijk tot half 5 geduurt... tja ik kon niet slapen... was veel te warm en ik was zo moe dat ik niet kon slapen...
Butterfly.. wij hebben een skottelbraai gekocht en van een collega van Erwin er de uitbreidingsset bijgekregen.. We hebben nu een wok, grill, BBQ bakplaat.. Veel plezier vanavond en succes met de voorbereidingen! Annemie.. Wat onzettend goed, 5,2 kilo is hardstikke goed. Kun je al merken aan je kleding dat je bent afgevallen? MamamZoon.. Veel plezier bij je vriendin! En vanavond op msn.. **** Hier net een broodje light jam op en ga zo een kop koffie pakken. Gelukkig redelijk geslapen.. WE hebben op de slaawacht een ventilator staan die op stand 3 gezet en wonderwel in slaapgevallen. Net al even lekker gedouched dus ik ben er weer helemaal. Over een kwartierje komt mijn collega, gezellig! Moet vandaag tot 12.00 Morgen een dagdienst, dat is wat minder.. Voor de rest van de dag nog geen plannen, zal wel niet veel actiefs worden,. Vanavond filmpje met een hapje.. Lekker!!
@Mmz, Annemie: goed bezig alletwee! @MvE: Die uitbreidingsset moeten wij er ook nog bij hebben. Lijkt me geweldig Binnenkort maar even halen, dan kunnen we bij ons nieuwe huisje ook gaan bbq'en. @Hier: Werd om 2u wakker omdat de vrienden van de bovenbuurman het weer nodig vonden om van het balkon af te springen zo onze tuin in, en nog een kwartier luid hebben staan lullen. Als iemand een van die gasten wil lastig vallen, ik heb zijn mobiel nummer met mn slaperige kop onthouden Wat een aso's! Naja, iig (nog) geen kotsende bovenbuurman gehoord vanmorgen... Zometeen maar even aankleden en vriendlief wakker maken, want hij is mijn pakezel vandaag We gaan zo naar Groningen, lekker shoppen met mn zusje. Even langs de H&M en Prenatal voor wat nieuwe broeken. Hopelijk vind ik iets! En dan morgen de tijd nog zien te doden, en maandag afleiding zoeken, want we hebben pas 's avonds de echo! *spannend*
Wou... de stratenmakers schieten echt op! en dat met dit weer! baal trouwens wel een beetje... zie nu dat ik ondertussen weer van dag 50 van mijn cyclus zit... grrr....:x
GOedemorgen Ik ben er weer . Afgelopen week op vakantie geweest dus. Ge-bbq't ect maar gelukkig maar 0.8 kg aangekomen. Vanavond nog een keer uit eten en vanaf maandag weer serieus aan de Sonja Bakker.
Goeiemorgen meiden Vanacht redelijk geslapen. Temp was vanmorgen eerst 36.5, maar had het erg koud, lag boven de dekens en de ventilator stond met stand 2 op mij gericht.. brr Daarna was hij 36.7. Verder geen klachten ofzo. Vriendlief was net even thuis, maar word zo opgehaald door z'n vader en gaan ze weg. Vanavond om 18 uur bbq bij me ouders met me zusje en zwager en broertje. Vanwege me zusje haar diplomering gister.