10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik heb zin in chips :( laat ik nou net nog chips in huis hebben ook... *zucht*

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames,

Hier alles goed, vandaag redelijk goed aan mijn menu gehouden. alleen gezondigd met een paar minichocolaatjes!! ik had die als prijs gewonnen bij de postcodeloterij... erg leuk maar niet goed voor de lijn... hihi

vanmorgen: yoghurt met crusli
    tussendoor: appel
    'smiddags: 2 crackers met smeerkaas en rauwkostsalade.
    tussendoor: 4 mini chocolade reeptjes...:)
    avond: gebakken aardapperen met salade en een bal gehakt..

tussendoor het nodige drinken..

ik ben benieuwd of ik nog wat ben afgevallen...

o trouwens, zouden jullie het fijn vinden om af en toe weer een tussenstand te hebben van het afvallen??? ik krijg namelijk de lijst doorgemaild omdat Humbly89 er weinig tijd meer voor heeft. Als zij weer tijd heeft kan ik het gewoon weer aan haar overdragen als ze dat wil...

Nu eens even verdiepen in de benodigdheden om voogd te worden en hoe je een advocaat aan het werk zet... dit duurt allemaal veel te lang...

3. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    Ik wil me hier ook aansluiten, ik wil ongeveer 10-12 kilo afvallen alleen lukt het me niet zo goed. Ben sinds 3 weken bezig met Sonja op mijn manier, omdat wat je van haar mag ik het daar niet op uit kan houden. (bijv. bij 1 boterham doe ik er 2)
    Vorig jaar ben ik 30 kilo afgevallen en daar zit jammer genoeg weer 20 bij :(:(:(
    Groetjes

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Wees sterk meid.. Hoe was de witlof..

Butterfly/Renieta.. Misverstandje dus!

Beschuitje.. Morgen weer oppakken en dan is er niets verloren hoor!

Annemie.. Even wat tips.. Cruesli is erg calorierijk, muesli is misschien iets minder lekker maar wel beter.. Als je gehakt gebruikt is dat dan rundergehakt?

Vanavond een uurtje op de bank geslapen.. Had het echt nodig.. Nog even wat boodschapjes gedaan.. Meloen , aarbeien en peren.. En een zak chococornflakes.. :x Hij was heerlijk maar al weer op.. ** baal**

Heb even niet zo'n goede week geloof ik..:)

5. MamavEsmee

Rietje.. Welkom! Knap dat je al eens 30 kilo bent afgevallen.. Dan gaan die 10-12 kg wel goed komen hoor! Hopenlijk vind je hier net zo veel steun als heel veel meiden..

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Hallo allemaal

Zo weer een hoop bij moeten lezen zeg.

Vandaag weer druk bezig geweest op mijn werk en dus weer 45 min. heen en 45 min terug gefietst. ;)

Mijn eetschema was vandaag:
    o: creusli
    t: appel
    l: 2 boterhammen ; 1 kaas en 1 smeerkaas en beker melk
    t: niets
    a: rijst en groente en quorn (vegetarisch) met bekertje sap
    verder nu net een appeltje op nog.

Ik heb alleen echt te weinig gedronken vandaag. Dat gebeurt me wel vaker op mijn werk. Morgen maar een petflesje meenemen die ik steeds kan vullen met water. ik zit namelijk beetje afgezonderd op mijn werk en relatief ver van de keuken met thee etc.

Vandaag ook de zumba dvd van mijn zusje gekregen en 15 minuten staan meeswingen. Pfoe dat voelde ik best wel even in mijn benen haha, maar vond het heerlijk. Heb in het verleden ook gedanst dus dit sluit wel fijn aan.
    En ja toch stiekem weer gewogen. woensdag was 78,9 / gisteren 78,5 en nu echter maar 1 ons erag 78,4 maar ach... we zullen zien.

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Jep Rundergehakt. en ik heb cruesli balans (luchtig en verantwoord??)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rietje, welkom en succes :)

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    welkom rietje!

10. MamavEsmee

Die is i.d. lekker en verantwoord!:D

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat dacht ik ook. :D normaal die met heerlijke stukken chocolade erin! die mis ik best wel eens!:( ben benieuwd of de weegschaal lief is voor me morgen...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Witlof was wel lekker! Heb mn portie niet op gekregen maar dat dacht ik al hahaha...

@ Rietje: Welkom en succes met afvallen. Gaat je vast lukken, zeker aangezien je het als eerder gedaan hebt!

@ Mamametzoon: Ik heb ook altijd moeite om genoeg te drinken. Ik loop daarom op het werk ook altijd met een flesje rond. Drink nu standaard op het werk 2 flesjes a 750ml leeg.

13. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

wat kan ik het beste in de ochtend eten? heb niet zo heel veel geld, dus dure cruesli of muesli, dat koop ik niet ;)

en welk beleg kan ik voor op brood gebruiken?

en wat kan ik het beste gebruiken voor het avondeten?

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik weet natuurlijk niet waar je van houd. Voor op brood kun je bijvoorbeeld: 20+ kaas, ham, kipfilet, halvajam, vruchtenhagel, filet americain gebruiken...

Avondeten kun je eigelijk heel veel: let alleen wel op mager vlees. Bijvoorbeeld: rundertartaar, rundervink, rundersaucijs, kipfilet, biefstuk. Ik houd qua aardappels/rijst/pasta een max aan van 175 gram per dag.

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Cruesli balans: Goede tip, die ga ik ook eens halen. Even een keer afwisselen met muesli! :D

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Iemand enig idee waar je die nieuwe LU time out graanrepen kunt kopen? ik wilde die een keer proberen maar kan er nergens aan komen...

17. caroline16

caroline16 Niet meer actief

Oké de meeste dingen gebruik ik al dus dat is wel te doen ;)
    en als ontbijt? ik kan brood echt niet weg krijgen in de ochtend, beschuit ook niet.. dus wat dan wel?

en wat nemen jullie als tussendoortje?

18. MamavEsmee

Melanie.. Fijn dat de witlof lekker was.. De chips kunnen weerstaan? Hier inmiddels ook een paar handjes cheese onion chips op. * misselijk*

Annemie.. Ja cruesli chocolade of hazelnoten? Lekker!!

Renate.. Wat dacht je van yoghurt met muesli.. Pak yoghurt is 50 cent en een grote zak muesli is misschien een keer 1,50.. Met de muesli kun je echt heel lang.. Betreft brood beleg.. Slankie smeerkaas/ achterham/ rookvlees/20 of 30+ kaas/ Linera smeerpaté/ appelstroop/ sandwiche spread.. Knackebrodjes zijn ook lekker als ontbijt.. Avondmaaltijd: Aardappeltjes, verse groente en mager vlees ( tartaartje, runder gehakt,runderworst,rundervinkje, kipfilet of witvis) volkoren rijst met kip en groenten. Maaltijd omelet met 3-4 eitjes, allerlei groenten en evt wat 30+ kaas.. Genoet te varieeren.

Probeer deze verdeling aan te houden: 150-200 gram aardappels/ pasta, 200 gram groente ( of meer) en 100 gram vlees/vis..

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Bij het ontbijt kan ik ook nooit brood weg krijgen. Ik neem meestal knackebrod met kipfilet of runderrookvlees oid. De andere dag yoghurt met muesli, of yoghurt met fruit erdoor (peer of aardbeien bijvoorbeeld)...

Als tussendoortje gebruik ik eigelijk alleen maar fruit en ontbijtkoek minder suiker...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je zou ontbijtcrackers kunnen nemen, of yoghurt.

Als tussendoortje neem ik fruit, ontbijtkoek, liga evergreen ect.

Deel Deze Pagina