Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zit eindelijk onder de 90!! Vanmorgen was de weegschaal erg lief, 89.6 kg! Dat betekend dat ik nu 13.6 kg kwijt ben! Maar heb nog wel even te gaan, want volgens mij mag ik 79 kilo wegen, wil ik een goed BMI hebben, maar dan wil ik het liefst op 75 zitten.......
goedemorgen allemaal, wat een warmte tijdens het slapen he ? Gisteravond natuurlijk stiklaat naar bed gegaan...Wij dachten hoel later we naar boven gaan hoe koeler het daar is, maar dat viel toch erg tegen. Heb de hele nacht door steeds heel even geslapen en dan weer wakker van de warmte. Heb dus echt een onrustig nachtje gehad. Beschuitenman is nu lekker aan het sporten en wil daarna nog even naar de tour in rotterdam gaan kijken. Mij niet gezien veel te druk en te warm. Ik blijf wel thuis om lekker de was te doen...hoort er ook bij hè? Verder beetje aan rommelen en heerlijk genieten van de eerste dag vakantie. Ben nog wel steeds aan het zondigen maar ga echt maandag aan de slag. Ik voel dat ik er nu nog even niet aan toe ben. Maandag ga ik weer knallen. Vanavond maar lekker stokbroodje eten met wat salade of zo. Veel te warm om te koken hoor bleh...ik ben zo gek op sla enzo dus dat komt wel goed uit. Jullie nog leuke plannen voor vandaag ?
Heerlijk vakantie zeg.. ik heb pas vanaf 30 aug. vakantie. Vandaag plannen.. euhm heb net beddegoed in de wasmachine gedaan, moet nog 2 wasjes kleding doen.. vriend is weer thuisgekomen met tas vol vieze kleding. Moet helaas ook nog boodschappen doen, dat doe ik begin van de middag wel denk ik. Verder weinig bijzonders.. vindt het meer als genoeg met deze warmte.
Ohhh ja die bedden...daar ben ik nu ook mee bezig. Vreselijk. Je hebt gelijk zoooooveel was. En WARM dat het is om ze af te halen en straks weer op te maken. ( Daar denk ik nog maar niet aan) De boodschappen laat ik beschuitenman doen Hij heeft er niet echt een hekel aan en kan goed tegen de warmte. Das dan wel lekker ....
ow dat is ideaal, nou dat is helaas mijn "taak" hier, vriend vind dat vreselijk en ach als k er maar eenmaal ben is het wel prima. Vindt het nu al warm blegh... Mijn menu: O: 2 vitalu crackers met 30+ kaas. glas versgeperste jus T: Water Rest nog geen idee
hey kaatje, ja klopt. Nou het is allemaal nog vaag, heb allerlei klachtjes.. donderdagmiddag kv test gedaan en die was na tijdje positief. ( weet dat ik dit niet als pos. mag ervaren, maar zo ging het alle 3 de zwangerschappen). Mijn hcg komt erg langzaam op gang. Heb nog steeds temp van 36.7-36.8 en geen ongiklachten. Wel is me buik aanwezig, zodra k wat gegeten of gedronken heb...
Annemie.. Mooi dat het straaten opschiet! Moppie.. We hebben de uitbreidingsset nog niet gebruikt.. Maar alleen de wokpan is al super!! Veel plezier met shoppen.. Wanneer gaat je zus emigreren? Waarheen en voor hoelang? Als je wilt antwoorden.. Renieta.. Je zusje geslaagd.. wat goed! En geniet van de BBQ.. Hopenlijk blijft je temp hoog.. Dan is er nog hoop! KImmetje.. Wat goed. En je bent al behoorlijk wat kilo's kwijt. Knap hoor! Hoelang ben je?! Beschuitje.. Geniet nog lekker van je weekend! Maandag knallen! Wij gaan vanmiddag boodschappen doen en in de schaduw poedelen in het zwembadje!! **** Zo.. mijn dienst zit er weer op.. Nu lekker thuis op de bank.. Denk dat ik zo nog even lekker een halfuurtje ga lezen in de tuin. Mijn menu voor vandaag: O: 1 boterham met light jam T: 1/2 appeltje L: 1 pistoletje met ham/30+kaas en komkommer, 1/2 sausijzenbroodje. T: schaaltje watermeloen. A: 2 bolletjes, 2 tartaartjes en uitjes op de BBQ.. T: vanavond maken we wat hapjes ( kaas/ augurk met worst/ gehaktballetjes)
@ mamavesmee, ik kan het wel merken aan mijn broeken... die zitten iets losser maar ik heb nu tshirts die ik niet meer aan trok en nu weer wel !! @ kaatje, leuke vakantie gehad??? en 0,8 kg is toch hartstikke netjes. @ kimmetje, super meid! onder de 90!! joeppie!! @ beschuitje, maandag echt oppekken he?? anders wordt het alleen maar moeilijker. (en ik zondig ook hoor, de magnums met caramel liggen al weer in de diepvries!) ik heb even geen tijd en zin om kcal te tellen.... (straatje wordt zo mooi! hihi)
Annemie, ik weet het je hebt helemaal gelijk ! Ik MOET het ook echt op pakken maandag. Al zou ik 10 kilo lichter zijn dan weet ik dat ik me veel en veel beter voel. Ik zit nu echt niet lekker in mijn vel. Alles zit strak ik ik schaam me echt voor mijn lijf..:S
@ beschuitje... je moet er vooral zelf achter staan he? anders gaat het niet... ik ben nu zelf 5.3 kilo kwijt en voel me echt stukken lekkerder dan toen ik begon... probeer geen juf voor je te zijn maar een vriendin die je kan steunen (en wij allemaal) als je het moeilijk hebt...
Hoi dames, Hier een teken van leven, ben nog wel ziekjes maar mam is er om me in de watten te leggen en te verzorgen. Het eten gaat hier nog steeds beter en houd het vaker binnen, hoop dat ik af ben van die misselijkheid. @All, dank je voor het beterschap wensen. @Schatje, gecondoleerd meid. Wens jullie allen veel sterkte!
Het is hier rustig vandaag! Annemie.. Leuk dat je weer shirts aan doet die je eerder niet aantrok omdat ze niet mooi zaten.. Dan is het dus al wel merkbaar?! De tuin klaar? Beschuitje.. Komt helemaal goed met jou maandag! HVJ.. Lief dat je moeder er is om je te verzorgen.. *** Hier vanmiddag een paar boodschappen gedaan en lekker in huis gerommeld. Kon de 2 broodjes met tartaar, ui en augurk niet eens op.. 1,5 broodje is het geworden. Het is hier lekker aan het afkoelen, er is al een buitje gevallen, hopenlijk straks meer!! Na het eten de beneden verdieping gesopt en gezogen en nog een wasje gedraaid.. Ook de zak speelgoed die ik van de psz heb meegekregen is schoon en ligt klaar om maandag weer mee te nemen. Esmee was poeppie vervelend, die is na het douchen vroeg naar bed gegaan.. Was de hele week al laat ivm met de warmte.. Tijd om bij te slapen!! Bezig dagje gehad dus.. Morgen een dagdienst.. Ga mijn menuutje plannen voor morgen.
Iedereen een fijne dag gehad hoop ik! @MvE: Over 3 weken, Zweden, Voor altijd! Tenminste, dat staat in de planning @Hvj: laat je maar lekker vertroetelen door je man! Gelukkig gaat het al de goede kant op met de misselijkheid. Eet je ook al wat vaker kleine beetjes? === @Hier: Vanmorgen naar Groningen geweest. Eerste winkel was H&M, stonden 4 mensen voor me bij de pashokjes maar heb bijna een uur moeten wachten! 2 pashokjes bij de positiekleding en ik was de enige zwangere! Grrrr... Stond o.a. een moeder met dochter in 1 hokje, en pa kwam elke keer nieuwe kleding aanbrengen, en dan liep ma weer de winkel in om spul te halen. Bah wat haat ik dat soort mensen! Asociaal gewoon... Ik ging er met 4 broeken in, heb 1x een grotere maat gevraagd aan mn zus (38 paste niet, boeeehoeeeehoeeeeee.........) en heb uiteindelijk 2 positiebroeken meegenomen in maat 40. Ja ik weet het, allemaal eigen schuld! Dus vanaf nu NIET meer snacken! Gewoon gezond eten!!! Daarna nog tig schoenenwinkels gehad want ik wilde platte schoentjes vinden. Probeer dat maar eens met maat 41 en brede voeten. Bah, kon niks vinden. Heb nu echt pijnlijke voeten van het vele lopen op hakjes... (Stad in gelopen vanaf buitenwijk, ook weer terug naar huis gelopen. Beide keren bus net gemist) Maarrrrr... gezellige ochtend/voormiddag gehad met zus! En gezond gelunched bij de V&D! === O: beetje crunchy met halfvolle melk T: flesje spa rood, flesje spa blauw L: meergranen broodje met sla en beenham (zonder boter/saus), groot glas sinaasappel banaan sap en kom tomatensoep (vriend en zus gingen aan de pizza, maar ik niet!) T: flesje spa blauw, 2 kleine glaasjes cola T: 2kb met brie en komkommer, 1kb met roomkaas en komkommer Avondeten weet ik nog niet, we eten laat. Ik heb gister veel groente gekocht dus zal gezonde maaltijd worden. Waarschijnlijk gekookte krieltjes, gekookte groente, varkenshaas of zoiets.