10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Voorbeeld menuutje?!

O: 250 gram yoghurt met 30 gram muesli en een stuk fruit.

T: plakje ontbijt koek

L: 3 boterhammen ham, ligt jam of 30+ kaas.

T: stuk fruit.

A: 175 gram aardappels, 200 gram groente en mager vlees/vis/kip.

T: 2 crackertjes met jam Of schaaltje pepsels of schaaltje light chips.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: als ik het warm heb, maakt het niet uit welke kleur ik aan heb! Dan heb ik t zoiezo warm ;)

@ Mamametzoon: Leuke dag gehad bij je vriendin, en meneer leuke jongen nog gesproken? ;)

@ Annemie: Super goed dat je al ruim 5 kg kwijt bent! Nog iets leuks kunnen vinden op de braderie?

@ Kaatje: Fijn dat je het lekker hebt gehad op vakantie… 0,8 kg aangekomen valt reuze mee meid! Geniet nog lekker en Maandag weer vol aan de bak!

@ Kim: Super meid, onder de 90!

@ Hvj: Fijn te horen dat het weer iets beter gaat! Hopelijk ben je
    snel van de misselijkheid af meid!

@ Moppie: Fijn dat je bent geslaagd voor positiebroeken, ookal is het dan maat 40. Dat komt na de zwangerschap wel weer goed meid! Mooie broeken iig. Vind die skinny ook heel mooi staan hoor!

Hier ook weer terug van het teamuitje. Gezellige dag gehad.

Vanmorgen solexrijden in het gooi. Geweldig zet wat een uitzichten. Die huizen aan dat water. Daar zou ik wel kunnen wonen. Heerlijk decadent! Daar houd ik wel van! ;)

Daarna lunch gehad. Teveel gegeten natuurlijk. 1 krentenbol, 1 broodje kaas en 1 broodje kroket…

Vanmiddag binnen paint ball gespeeld. Wat was het daar verschrikkelijk heet… echt niet normaal! Zonder airco dus, en in ruimtes zonder ramen of deuren dus je kunt je voorstellen. Het was net een sauna. Zeker met zo’n overal aan en een masker op je hoofd. Maar wat nog het ergste was. Die balletjes waren niet gevuld met verf maar met boter (ivm uitwasbaarheid)… wat een plekzooi! GADVERDAMME!!! Ik voelde me zo ontzettend smerig. Eigenlijk alleen al toen ik mijn overal en masker op had. Toen had ik dus nog niet eens iets gedaan. Verder 2 keer flink geraakt… Op mijn schouder (die is ook helemaal dik) en 1 keer op mijn buik (thv linkereierstok zeg maar…) AU!

Daarna lekker italiaans buffet met HEERLIJKE lasagne! En macaroni en koude pastasalade en ham met meloen en carpaccio… ik dacht na mijn 1e bord, ik pak nog een klein bordje. Die lag natuurlijk uiteindelijk net zo vol als het eerste bord.

Toen we met de bus weer bij de apotheek aankwamen ook nog een softijsje gaan eten bij de friettent tegenover de apotheek. Hahaha dat kon er ook nog wel bij!

Al met al dus wel een leuke dag geweest. Nu wel blij om weer thuis te zijn…

Ik ga mijn calorieën vandaag niet tellen hoor! Morgen proberen me in te houden. Morgen eten we koude schotel… vrienden blijven ook hier eten. Dus heb koude schotel met meloen en ananas, ham, zilveruitjes, augurken, gekookte eieren enz… Verder stokbrood met kruidenboter. Heb me voorgenomen om geen stokbrood te pakken. Dan zal het misschien allemaal nog wel meevallen!

Liefs

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Melanie als je maar een leuke dag gehad hebt !
    Morgen weer een nieuwe start

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Als het goed is ben ik 1.78 m. Is wel al lang geleden dat ik mezelf gemeten heb dus weet het niet 100% zeker….
    @Mel: Klinkt erg gezellig, en vooral lekker! :D

Hier nog steeds knallende koppijn, dus ga zo maar eens naar bed. Morgen weer om 7.00 uur eruit, want ik moet werken...
    Vriendinnetje komt bij mij in de winkel even shoppen en daarna gaan we nog wat eten en iets leuks doen. Wordt vast gezellig!

Slaap lekker allemaal...

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. OEf.. dat klinkt i.d. als erg pijnlijk..:( En een lekker dagje qua eten gehad zo te lezen.. Goed dat je het morgen weer oppak!

Hier erg veel last van hooikoorts.. Bah!

Ga afsluiten..

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mop zit hier met een rood hoofd! Wat zijn jullie lief!!!!

Toch hoop ik ooit weer onder de 60 te komen. Baal er nu nog even van. Maandag als we frummel weer hebben gezien zal ik mn mening vast bijstellen :)

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hallo meiden.. vandaag een relax dagje gehad. Vanmiddag 1,5 uur geslapen, zo moe..
    Daarna boodschappen gedaan en wat kleine dingetjes en toen dat thuis allemaal uitgepakt, nog ff wat was weggewerkt en daarna douchen en naar me ouders.
    Daar vanavond gebbqt en gezellig gezeten, was gezellig.
    Nu errug moe.. batterij is leeg, duik zo me bed in, alleen het is boven nog zo warm bij ons.. * zucht *.
    Morgen lekker dagje vrij, heerlijk.

@Melany: Oefff doet zeer he dat paintballen, niks voor mij. Maar je menu klinkt errug lekker en mag best wel eens hoor ;)

@Kimmetje: Vervelend van je hoofdpijn, werkse morgen en veel plezier met je vriendin.

@Moppie: Jemig wat een figuur, ben echt jaloers op je zeg!!!!
    Mooi buikje trouwens.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Meiden ik ga, tot morgen. Lekker slapen allemaal

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    trusten !!!!!!!

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier ontzettend slecht geslapen. Het is hier zo warm, en ik heb nog steeds hoofdpijn, werd ik ook regelmatig van wakker.
    Vanmorgen weer aangekomen, gister te weinig gedronken en daar baal ik nu van. Hopelijk is het er morgen of overmorgen weer af.
    Ik moet zo mijn haar fohnen maar kan me er niet toe zetten met dit weer :(

Fijne zondag allemaal!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE ik mag geen musli van haar nemen,daar zitten weer de verkeerde suikers in en dan gooi je alles in het 100 en gaat je suikerspiegel ook weer schommelen whaaaaaa dus vandaar mijn vraag!!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Was vanochtend alweer 6 ons kwijt. Gister een paar keer naar de wc geweest. Nog 2 ons en ik zit weer op het gewicht van voor mijn vakantie.

Annemie, spannend. Duim voor je

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jaja ik heb mijn banner weer kunnen veranderen..

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vreselijk hè dat warme weer met slapen Kimmetje !
    Ik fohn mijn haar ook elke dag een beetje anders zit het zo plat. Met dat warme weer doe ik het niet boven maar lekker beneden met de ventilator aan ;)
    Heb afgelopen nacht wel lekker geslapen maar ik verlang naar koeler weer. Het is nu trouwens wel lekker beneden met de deuren open , bij jou niet ?

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Kaatje en Schatje: gaat lekker met jullie gewicht!

@MamaRianne: er zijn ook suikervrije muesli's en cornflakes. Mag je die ook niet?

@Hier: zit aan mn ontbijtje, 10 aardbeien in stukjes, 20 witte druifjes, beetje magere yoghurt en wat crunchy muesli.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!

wat is het al prachtig als ik beneden kom..
    zucht dat is al het harde werken waard geweest

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.....

Zo, gisteren een drukke dag gehad.
    Alles voorbereiden voor de BBQ, grote boodschappen gedaan, fruitsalade van vers fruit gemaakt en zelfs spiesen gemaakt.
    Daarna zijn we met z'n drietjes naar mijn schoonmoeder gegaan en hebben in haar grote zwembad gezwommen :). Dan is de dag ook zooo weer om zeg.

Om 19.00 kwamen mijn vriendinnen met hun mannetjes binnen druppelen. We hadden weer genoeg bij te kletsen.
    Was erg leuk. We hebben in de garage gezeten. De luifel ging het niet houden met het regen. Teveel gegeten :), en zo dacht de weegschaal dit keer ook. Aangekomen dus. Nou ja, vandaag weer gezond.

We lagen om 01.30 in bed en Esmee weer op hara gebruikele tijd wakker. We hebben het nog even kunnen trekken gelukkig.

Nu puin ruimen, manlief gaat met Esmee even fietsen en dan maak ik de ontbijttafel klaar. Kunnen we zo lekker eten.

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Geen idee of dat wel mag! Anders die maar gewoon nemen!

Jurre heeft koorts,lichaampje zal nu wel reageren gaan op de opratie van woensdag!
    Vanmorgen 38.8
    Mannetje is echt aan het jengelen en vandaag niet zich zelf dus echt niet zo fit :(
    Hopen dat hij snel weer zichzelf is!

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Mijn weegschaal was ook niet lief, 74.7 ipv 73.4.
    Ach maak me er niet zo druk om, morgen gaan we gewoon weer verder, is het er toch zo weer af.

@Kimmetje: Werkse meid..

@Emma: Verbouwing is bijna klaar? Lekker van genieten.

@Butterfly: Was geslaagd dus de bbq:D Je hebt je nieuwe bbq goed ingewijd;) Gezellig toch.

Hier net een broodje gezond gehad als ontbijt. :D

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ beschuitje, ja dat heb ik zeker gemerkt... nu gelikkig nergens meer last van ...
    @ melanie, tjs iets leuks op de braderie? sokken, deodorant en een leuk winters petje uit peru bij een vriendin van mij! ik heb me echt ingehouden maar ik was al heel laat en het begon te regenen... (wel goed voor de protomonee...) en ik had een zonnebank aan de rommelmarkt geschionken (omdat hij toch alleen maar in de weg stond) en die is nu lekker bij ons weg! haha scheelt een hoop ruimte!! Au, boterballen was dus niet echt leuk met dit weer...
    @ kimmetje, hoop dat het snel weer wat beter gaat met je! raar he wat water drinken veel invloed heeft op het afvallen...
    @ kaatje, dat is toch super netjes... nu nog maar 2 ons!! nou dat gaat er ook nog wel vanaf!
    @ schatje, ziet er goed uit die aangepaste banner. Hoe is het verder met je??? en met de familie?
    @ emma, genieten he? is het einde in zicht met klussen of moeten jullie nog heel veel doen?
    @ mamarianne, ik hoop ook dat Jurre snel op mag knappen, met dit weer en koorts is echt niet leuk!

@ hier, Vanmorgen met z'n tweeen de tuin al goed aan het bewoneren geweest, lekker in pyama buiten in het zonnetje zitten, dat is genieten toch. Gelijk kwam de oude buurman even complimenten maken dat het erg was opgeknapt! (sta je daar in je pyama... maar goed)
    Straks moet Dennis muziek maken en wij gaan lekker als aanhang mee.. lekker langs het water op een terras zitten en vanavond met het hele koppel BBQen. heb er zoveel zin in ! lekker genieten...

En ik hoop niet dat m'n cylcus nog langer wordt dan 52 dagen... ik baal hier echt van !! temp voor mijn doen vanmorgen nog wel hoog;) we wachtebn af!

Deel Deze Pagina