10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier heerlijk geslapen! Nu sinds een half uur beneden. Net ontbeten, ik zal dadelijk even de koude schotel gaan klaarmaken... kan maar klaar staan, hoef ik daar straks niks meer aan te doen. Zo dus eerst maar even een ananas en een meloen slachten!

Vanmorgen was de weegschaal niet blij met mij (en ik niet met hem) 1,4 kg erbij!!! :$ Heb ook wel weinig gedronken. Vandaan maar proberen veel te drinken, want ik heb het idee dat er veel vocht bij zit. We zullen zien...

Liefs

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames :),

Ben ik weer, na het samen ontbijten is mams helaas weer weg gegaan :(. De kleine ligt op bed en ik op de bank genietend van het briesje dat binnenkomt, griepje is zo goed als weg en de misselijkheid daar heb ik nu al 3 dagen geen last meer van gelukkig.

Morgenochtend weer sporten, heb er zin in!
    Zometeen beginnen ze hier met tour de france.

@Moppie, mooie buikje en broeken en jij moet niet zeuren met je maat 40 JE BENT ZWANGER dus is heel normaal dat je aankomt! Ik eet nu idd kleine porties en vaker over de dag, heb sinds gisteren zin in gekokkte mosselen pff.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Is het overal weer een beetje afgekoeld? Wij hebben vannacht over de ramen en deuren open gelaten alleen de buiten deuren niet :D
    En het is hier nu goed te doen al zitten we weer met de rolluiken allemaal dicht.

Gisteren naar bosbadhoeve geweest met vrienden niet super veel zon gehad maar het was heerlijk om te zwemmen.
    Erg slecht gegeten tussen de middag frietje met saus en een frikandel speciaal en ik dacht dat we 's avonds brood bij ons zouden eten maar ze wilden naar de kfc :$;)
    Daar een wrap gegeten kippenkluifjes en een maiskolf en daarna nog bij de italiaan 3 bollen ijs pffff durfde vanmorgen eigenlijk niet op de weegschaal te staan maar toch gedaan en ik was gewoon een kilo lichter dan dan ochtend ervoor :D

@melanie ik merk ook dat ik vocht vasthou ringen knellen beetje terwijl ze veel te groot geworden zijn door het afvallen.
    Ik zit ook aan het water flink veel drinkenvandaag.
    Fijne dag met jullie vrienden vandaag!

Iedereen is nog steeds goed bezig of pakt het weer netjes op SUPER!!

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@annemie: lief dat je het vraagt.. jah het gaat wel he.. we moeten door..

vanmiddag ga ik voor het eerst weer naar mijn neefje toe.. hij ligt nu opgebaard.. dus ik ben beetje zenuwachtig

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou...afgekoelt???
    Dat vind ik wel maa vallen hier.
    Hier stijgt de temp alweer mooi naar de 26 graden.
    Voelt wel lekkerder aan buiten hoor, maar toch ook echt weer warm.

Met mijn vriendin aan het smsen.
    Ze waren hier gisteren en haar kinderwens is zooo groot, ze zijn al bijna 2 jaar bezig en het lukt niet. Mijn andere vriendinnen waren hier eerder en wilden de echo foto's zien, en zij kwam later. Keek ook wel mee en was ook wel blij, maar ze was de hele avond heeeel stilletjes en ik had het gevoel dat het niet goed met haar ging.
    Ze zit niet lekker in haar vel, en dan komt ook door het niet zwanger worden. Ik vind het zo erg voor haar, en voel mezelf schuldig :(.
    Tuurlijk werd er ook over mijn zwangerschap gepraat en naar gevraagd, ik kan dat ook niet voorkomen. Het speelt in mijn leven een grote rol en dat wil ik delen met mijn vriendinnen.
    Maar voor is het nu wel heel erg moeilijk.
    Ik ben de enige van mijn vriendinnen die een kindje heeft en straks nog een tweede. Merk in de gesprekken ook wel dat mijn leven heel anders loopt nu. De ene na de andere trouwt wel, maar mijn leven met mijn gezin is niet zo flexibel meer voor hun. De kroeg na de BBQ in met z'n allen kon niet, want wij hebben een meisje in bed liggen.
    Wij hadden dus bij voorbaad al besloten niet te gaan, nou gingen de anderen ook niet. Ik gun het haar zo!!!

Pffffff......!!!
    Weer wat vrolijkers......

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Butterfly: Moeilijk is dat he.. helaas kan k wel beetje begrijpen hoe je vriendin zich voelt. Alles gaat door en voor jezelf gebeurt er nog niks en dat kan/is soms best confronterend.

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik begrijp het zelf ook heel goed.
    Ik weet hoe zij zich voelt, want dat heb ik ook gehad.
    Voor mij is het nu moeilijk om met haar erbij over de baby te praten, en voor haar is het moeilijk!
    Sinds ik zwanger ben heb ik haar ook minder gesproken en gezien dan anders. Ze zegt ook het emotioneel allemaal niet meer aan te kunnen. Ze kan zichzelf ook niet meer zijn. Het is makkelijk te zeggen om het van je af te zetten en het je leven niet te laten beheersen maar zo makkelijk is dat helemaal niet voor iemand die graag wil. Jij weet ook precies wat ik bedoel denk ik.

Kan er eigenlijk wel om huilen, om haar situatie!!
    Gun het haar zo!!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly moeilijk is dat ik heb het zelf nooit zo ervaren ben helemaal gek van kindjes en ging ook even graag naar vrienden en familie leden die kindjes hebben en kraambezoek hebben wij ook nooit moeilijk gevonden omdat het niet ons kindje was (klinkt misschien een beetje vaag)
    MAar het was onze tijd niet om zwanger te raken wij hebben al zoveel geluk in ons leventje gehad met werk,huis kopen enz kan niet allemaal even makkelijk gaan.
    Hopelijk kan ze het een beetje loslaten en mogen hun ook binnenkort een kindje verwachten maar jij moet je absoluut NIET schuldig voelen tegen over haar.
    En het gewoon over je zwangerschap hebben het is zo iets bijzonders daar kun je je mond niet over houden.

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik snap haar heel goed.. ik heb ook zo'n periode gehad.. door die hormonen voel je je heel anders en zie je de dingen anders. Het is gewoon een enorm zwaar project.. :(

Maar meid, probeer er van te genieten en wees er voor haar. Meer kun je helaas niet doen, het is soms gewoon allemaal erg moeilijk en oneerlijk.

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmiddag dames

Ik ben nog niet bijgelezen (meer dan 10 paginas stelletje kletstantes :p)

Hier een drukke 2 dagen gehad en vandaag beetje rustig dagje. vanacht om half 3 thuis van verjaardagsfeest en om half 11 waren we wakker. meteen huisje samen gepoetst, opgeruimd en dnek kom nog even hier bijkletsen.

Ook was de weegschaal nog steeds hetzelfde als vrijdag (85.6) dus dat heb ik netjes gedaan ondanks 2 stukken vla, nootjes en borrelhapjes (SCHAASCHAAM)
    Hier heeft het gister goed gregend/geonweerd en is echt lekker afgekoeld naar 24 graden HEERLIJK!!!!!

(SORRY MOET DIT EVEN KWIJT!!!!!!)

Vannacht om half ook slecht nieuws gekregen mijn ma belde op de zus (56 jaar) van mijn vader heeft in hartaanval gehad. ze was in Luxemburg op de camping en hebben haar overgebracht naar hartkliniek en vanacht nog geopereerd.
    Hebben er 2 stents ingezet en moet nu 8 dagen daar blijven.

Erge is dat mijn vader thuis met 6 kinderen was 1 broer (49 jaar) en 1 zus (51 jaar) zijn al in hun slaap overleden aan een hartstilstand, mijn vader heeft al 1 hartaanval gehad en die andere 2 (1 zus en 1 broer) hebben nog niks gehad.
    Bij mijn opa's kant sterven ze allemaal jong (oudste is 64 geworden en jongste was 47) en aan hartkwalen en aangezien ik het meest van die familie weg heb begin ik steeds banger te worden. dus ga morgen eens even naar de huisarts of het mogelijk is om alles eens te controleren (ook ivm mijn overgewicht enz)
    Ben echt zo geschrokken bah........

Sorry moest het echt even kwijt..........vind het echt zo eng

Ik ga even proberen bij te lezen

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Wat een super mooi figuurtje heb jij!!! je mag echt trots wezen en je bent zwanger dus je ziet er echt goed uit!!!

ENNE HOI :p

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Die skinny staat je goed en nee je hebt geen uitstekende kont!!!!!!!!!

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf

Kan me voorstellen dat zij er moeite mee heeft (hier soms hetzelfde als vriendin zwanger is/was) je gunt het iemand echt heel graag omdat je weet hoe moeilijk het is maar toch jij wilt ook!!

JIJ moet je ABSOLUUT NIET schuldig voelen. gewoon genieten!
    het is jammer dat je minder contact met haar hebt sinds je zwanger bet maar dat zal haar eigen keuze ook zijn!
    Meid gewoon genieten en evt met haar erover praten ofzo!!
    Avlvast smakelijk met je ontbijttafel

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf

Hier is het heerlijk afgekoeld (van 35 graden naar 24) hebben alles tegenover elkaar open staan ventilator aan en in het huis koelt het nu ook eindleijk af! daar blijft de warmte altijd zolang hangen!

Hopelijk heeft de friet, frikadel en de kfc je gesmaakt!!
    En als je ej toch schuldig voelt vandaag een balansdagje invoeren hahahaha!!
    Zwemmen zou ik ook wel willen maar vriend lief is niet zo een zwemmer :( hahaha! Ach ja! ik ga dinsdag weer baantjes trekken dan voelt het als zwemmen hahahaha

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier toch alweer 29 graden :).
    We zitten nog in twijfel wat we gaan doen.
    Naar het strand of zwembad met Esmee, of het badje hier klaar zetten. Ik heb zo'n hekel aan die drukte nu.
    Bij het strand zullen we wel helemaal achterin moeten parkeren en dus een K** eind lopen, en daar heeeeel druk. En het zwembad ook zo. We zullen alleen achter Esmee aan moeten.
    Hier in het zwembadje alle rust........!!
    Weet nog niet.

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hvj: gelukkig voel je je al weer iets beter!
    Lijkt dus te helpen, dat kleine porties eten? Volhouden... en voldoende drinken!!

@Butterfly: idd NIET schuldig voelen! Snap haar situatie ook wel, maar daar kan jij niets aan veranderen...

@Dani: Vervelend van je tante. Kan me met de voorgeschiedenis in jouw familie goed voorstellen dat jij je ook wilt laten controleren. Gewoon doen dus!
    Ow, en *bloos* maar mijn kont was dus een paar maand terug veel platter... Toen woog ik ook 8kg minder dan nu... eerst de bouwvakkersmenuutjes, nu de zwangerschap...

===

Mijn menuutje tot zover...
    09:00 mag. yoghurt met crunchy, aardbeien en druiven (129)
    10:00 1 perenijsje (50)
    11:00 1 nectarine (30)
    12:00 bapao (304) omdat ik toch hard zou gaan werken vandaag - moet het wel wat kunnen verantwoorden he...
    13:30 1 flesje spa
    14:00 Tomatensoep (210)
    14:30 groene dubbellikker (39)

Was gesorteerd, bed verschoond, eerste was in de machine.
    Vaatwasser uitgeruimd, weer ingeruimd (aanrecht stond al weer vol)
    Woonkamer opgeruimd, vriendlief uitgefoeterd voor het rotzooi maken :p
    Pannetjes afgewassen om ruimte in de vaatwasser te sparen...
    Nu stofzuigen, was ophangen, volgende was in de machine, en dan naar buiten om gras te maaien en de heg te knippen en die bapao er weer af werken, en dan.... ben ik klaar voor vandaag :p

Zowwww soms heb je van die dagen he ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Melanie, lekker uitgeslapen vandaag J , balen 1.4 kg erbij. Hoop dat ze er snel weer af zijn

Schatje, begrijp uit je berichtje dat je neefje is overleden. Gecondoleerd.
    Was hij ziek ?

Dani, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hoe gaat het nu met je tante ? Zou idd ook naar je huisarts gaan. Misschien dat er via een cardioloog een paar onderzoeken gedaan kunnen worden om te zien hoeveel kans jij er op hebt

Butterfly, voor jou even een knuffel. Lastig he als je zelf het liefst de hele dag over je gezinnetje wil praten maar weet dat dat voor een goede vriendin heel moeilijk ligt.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    schatje dani en butterfly meiden een dikke knuffel !
    wat een verdriet en niet leuke dingen ...

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zuivere muesli zitten amper suikers in.. wel vezels.. ( cruesli etc is met suiker) ;)

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Uhm... ok, bovenstaande allemaal al weer gedaan. Pffft meer dan een uur in de brandende zon heg knippen en grasmaaien :p

15:30 flesje ranja
    16:45 nog een dubbellikker om weer af te koelen

Nu: koude douche en dan weer een wasje ophangen, volgende in de machine etc.
    Ik houd mezelf nog wel even bezig zolang vriendlief weg is...

Iemand nog ideetjes voor het avondeten?

Share This Page